Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oja, das ook een goeie
Zoooo, onweer hier!!! Niet normaal. Volgens mij is ons huis net doorklieft. Wow, en een bui.... Huh?? Hagel!

Noujaaaa. Ik zat gisteren nog buiten in het zonnetje met Mamax! Bizar.
Ow jee, eens kijken of het mijn kant op komt dan.
Volgens mij heb ik mazzel en gaat het net langs me heen. Heb het niet zo op onweer. En kind ligt net lekker stil in bed en dat wil ik graag zou houden
Komt wel een klein rood stipje onze kant op
Stressed is just desserts spelled backwards
Rood stipje is vaak al foute boel
Tjeez wat is dat Kleinkonijn een triest figuur
O even kijken.
Ooh wat erg ben ik dit topic aan het teruglezen kom ik niet verder dan pagina 17, maar dit is dus alweer een nieuw topic .

Bridge wat naar van je moeder, gelukkig zijn ze er nu achter, maar wat nu? Gaan ze de ontsteking tegen of moeten ze eruit?

Ben je er al wat je aan je zusje kan geven? Gezellig met Ties naar de stad, doe ik ook regelmatig met Mart en dan ook wat drinken en een broodje eten, kan hij (en ik ) zo enorm van genieten. Nog wat leuks gekocht?

Mal wat leuk onze namen in de openingspost! En M. aan het afkicken, is hij ook chagerijnig? Lastig hoor voor hem. Als hij vanaf nu alleen maar light drinkt is dat dan geen alternatief om het iets makkelijker te maken?

Enka wat lekker dat jullie een paar dagen weggaan, in eigen land? Hier nog niet klaar met schilderen helaas, ik ben nu bij de zolder en daar kom ik niet goed bij. Ook ben ik weer aan het werk dus geen kindjes meer op de creche zodat ik lekker kan niksen, euh verven ;) .

Amaal wat voor een laarsjes heeft Laurens? Jij bent zo goed in plaatjes plakken. Wat zijn de advertentienummers van de jasjes op MP, ik zoek nog wat voor Cas.

Kokos wat naar voor Lianne, zo'n jeuk. Hopelijk helpt deze zalf.

Cd fijn dat het beter gaat, wanneer mag Twan naar de creche, heb je iets meer tijd voor jezelf. Huis al verkocht?

Suus hebben de weeen nog doorgezet tijdens de gym? Helemaal niks gekocht in de Ikea? Knap!
Wat een zeikkonijn inderdaad.
Juud
Juud, binnenkort weer eens daten? Of een dubbeldate?
Neem dan een andere naam. Bij kleinkonijntje denk je toch aan een leuk, lief gezellig persoon en niet zo'n zeikhork.
Zeikhork, dat is nou een mooie nick
Is de vrouwelijke variant van droeftoeter en ik schud hem zo even uit de spreekwoordelijke mouw.
Hel, hoe was het vandaag op het strand?
Je bent op dreef dus
Welke maat heeft Cas Juud? Ik heb een leuk jasje maat 74 en een 80.

Even kijken naar de nummers
Je hebt wel een soort van pushy verkooptechniek hoor Amalia
275752387

275887864 --> die is echt heel leuk. Mooi jasje, heeft Laurens veel plezier aan gehad. Berend heeft hem niet gedragen, want zij schelen een half jaar met het seizoen zeg maar.
quote:Star schreef op 03 september 2009 @ 20:27:

Je hebt wel een soort van pushy verkooptechniek hoor Amalia

Hé, Juud vraagt het!

Ben er al 1 kwijt hiep hoi
O in dat geval heb ik niks gezegd, had er overheen gelezen
Jaaaa hoor... tsssk
Ga bevallen ipv mij lastig vallen
Star heb je nou van je ouders een auto gekregen? Gaaf zeg! Wat voor een? Gaan jullie in oktober al op vakantie met de nieuwe spruit? Naar Ierland? Of overdrijf ik nu ? Ooh ik lees welke auto, gaaf! En een 5 deurs is zo handig! En morgen al rijden, kan Starman je er mooi mee naar het kraamhotel brengen. Gaat Cee naar je ouders als je gaat bevallen? Blijf jij in het kraamhotel of je daarna weer naar huis?

Jin wat jammer van de fotosesie, zo ging die hier ook, gewoon niet willen en dwars doen, heel irritant! Wat vond Jinnyman van het cadeau?

Naat heel herkenbaar dat Sintboek, Mart noemt het zijn verjaardagsboek, denkt dat hij alles krijgt wat hij aanwijst. Grappig dat hij bij jou het geld wil halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven