Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
12.50, dat was zeker net het bedrag dat je nog tekort kwam hè Amalia?
Ik ga zo maar eens een poging tot slapen doen, wie weet krijg ik het nog druk vannacht.

Bridge, het spijt me je te moeten teleurstellen, maar denk dat het vandaag toch niet gaat lukken
Hai! Zo. lekker geshopt met mijn kereltje. Was gezellig, lekkere vent. hand in hand, zonder kinderwagen en zo. Heerlijk! Broeken van de We en shirtjes van Zara dus het begin is er.

Juud: fijn dat het mag! 600 gram. Flink hoor. Is er nog wachtlijst of mag je zodra je afgevallen bent?

Star: en? gebeurt er nog iets?

Ben moe, zo lekker naar bed.
hè shit Star...
Hahaha als je het over de duivel hebt

Hoe is het met je moeder nu? Slaat ab al beetje aan?
quote:Juud_ schreef op 03 september 2009 @ 20:57:

Mal doen we, leuk! Zal ik Vent en jou blij maken met een saai bowlavondje? Ik offer me wel weer op, misschien ook een hapje eten of loop ik nu te hard van stapel, haha!

Ik heb trouwens een nieuw mailadres maar ik kan jullie niet mailen want ik hen jullie adressen niet meer. Volgens mij moet ik hopeloos achterlopen met de mails.

Stuur mij dan even een mailtje dan stuur ik je alle adressen.

Vindt jouw vent bowlen ook leuk dan? Wij moeten wel zelf even Jonathan in stoppen dus we zijn pas om half 9 ofzo weer in onze hometown vanaf het huis van mijn zus.
Stressed is just desserts spelled backwards
Nee nog niet maar dat hoefde ook nog niet persé. vanmiddag wat geslapen dus dat scheelde wat en verder is het gewoon maar afwachten... Hopelijk voelt ze zich morgen wel echt beter maar het kan 48 uur duren (vanaf vanmiddag)
quote:bridges6 schreef op 03 september 2009 @ 21:16:

Nee nog niet maar dat hoefde ook nog niet persé. vanmiddag wat geslapen dus dat scheelde wat en verder is het gewoon maar afwachten... Hopelijk voelt ze zich morgen wel echt beter maar het kan 48 uur duren (vanaf vanmiddag)Nou ja ze heeft er in ieder geval medicijnen voor dus ze weet dat het niet lang meer kan duren.
Topic Vondeling bij glasbak, Actueel.

Gaat over een hondje. Pffffffffffffffffffffff.
Oooh Bridges, wilde ik vanmiddag nog op reageren, maar het ging zo snel hier!

Echt naar van je moeder. Moet ze in het zkh blijven vannacht. Bah, knap je nooit van op.

Wat gezellig met Ties zeg! Heb je het droog gehouden?

Oeps, wagen gaat nooit mee met Laurens. Al heeft hij sinds de vakantie wel de tic om er weer in te zitten en wil B erachter lopen. Schiet niet op en dan is dat ding zwaar met L erin!!!

Wat moest je allemaal kopen voor hem?
Bedankt Star, dat wil ik ECHT NIET lezen.
quote:amalia schreef op 03 september 2009 @ 21:22:

Bedankt Star, dat wil ik ECHT NIET lezen.Nee hoeft ook niet, maar ik dacht bij de titel dat het om een baby/kind/mens zou gaan. Dus beetje stom dat het om een beest gaat.
Oh, zo.
Huh? Snap ik het nou niet? Heeft het nieuwe topic al 21 pagina's???? NEE TOCH???

Dat lees ik niet bij, hoor!
Grmbl, ik heb op Omoda leuke schoenen gezien voor Gijs maarja, ik heb vanmiddag al schoenen voor 'm gekocht want hij had ECHT nieuwe schoenen nodig dus ik denk: terugbrengen. Maar dat kan niet met mijn rainmannerige zoon want dat trekt ie echt niet. Hij heeft die schoenen gekozen en hij wil ze morgen aan. Grmbl.

Nouja, even voeten meten bij Cas en misschien kan ik ze voor hem bestellen nog.
Cin, terugkomen als je ALLE 21 pagina's volledig doorgelezen hebt...

Welke schoenen?
http://www.omoda.nl/shop/ ... d-enkelboot-chelsea/11628

Die die heeft heb ik geen foto van. Zijn van Little David. Lijken er wel een beetje op ook (zelfde idee) maar dan met wat meer stiksels en versiersels.
Ik heb op Omoda van Liers besteld in de sale voor Malman. O, dat mocht geloof ik niet van Star

Hele mooie cognackleurige voor naar zijn werk.
Wat een leukerds Cin, zijn ze niet geschikt voor Cas?
Ja, misschien voor Cas idd ..maar die moet eerst even uit z'n schoenen groeien dan wanthij heeft 2 paar 24. Dus hup voetjes, groei! groei!

Sam krijgt weer Cliclaarsjes, denk ik. Die heeft alweer 33.
Leuk Cin!

Hmm, man vond de nwe laarzen van L niet zo.. jammer. Maat 28 en groooot! Ze zijn ook wat breder en lomper dan hij normaal heeft dus lijkt ook echt huge.

Maar L vindt ze zelf wel erg leuk en lief vast ook als hij ze aan ziet.
Star en Suus, meld&meld
Goedemorgen!
quote:Maleficent schreef op 03 september 2009 @ 21:50:

Ik heb op Omoda van Liers besteld in de sale voor Malman. O, dat mocht geloof ik niet van Star

Hele mooie cognackleurige voor naar zijn werk.Nope, van Lier is heulen met de vijand
Meld dus, BIB.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven