Mode & Beauty alle pijlers

Baarden

03-09-2009 20:26 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
De laatste tijd struikel ik over de jongens en mannen met baarden. En nee, geen geitewollen mannen maar leuke jonge 'hippe' mannen (ahum). Is de baard weer in???

Ik vind het niks. Jullie wel?
Waarom kom jij dan zoal? Ik zie nergens mannen met baarden, alleen wel eens van die alternatieve types op straat.

Heb altijd het idee dat ze bij zichzelf denken 'als ik toch al lelijk ben dan kan ik maar beter een beetje gek doen, dan ben ik vooral apart ipv lelijk'.
Amsterdam. Het wemelt hier van de modische baardjes...
Yek. Nee, nog niet gespot. Gelukkig maar. Hoe oud zijn die baardmannen?

Ik vind een dag of 2 ongeschoren wel lekker in het weekend en vakantie, maar niet echt een sikachtig gebeuren
Hmmm, woon vlakbij Amsterdam maar ben al een tijd niet in de binnenstad geweest, dat is maar goed ook zo te lezen.

Mijn man had ooit eens als verassing (we kenden elkaar toen nog niet zo lang) zo'n ringbaardje laten staan. Zat ie zo op me te wachten, dat was in Amsterdam.....dus daar ligt het aan denk ik. Was wel grappig, leek net een beetje of ik vreemd ging.
Zijn ze er weer?

Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
De baard is idd weer helemaal terug! Ik las er vorig jaar een stuk over in een Amerikaanse krant, dat vooral in bijv. hippe New Yorkse wijken als Williamsburg enorm veel bebaarde jongens rondliepen. Juist jonge jongens, met vaak ook grote brillen. Ik vind het wel geinig!
Nou....ik kan een baardje in sommige gevallen wel waarderen hoor....

Maar dan heb ik het natuurlijk niet over een baard als deze:

Zijn dat al baarden Jackie? Mijn man loopt er regelmatig zo bij eigenlijk, dat heeft meer met geen zin om te scheren te maken dan met hip willen zijn in zijn geval.
Dat zijn stoppels.
Heeft onze Geert weer een punt!

De islam neemt NL over, zelfs onze mannen durven niet meer zonder baard de straat op. De intifada is overal..
Ja, de baard schijnt weer in te zijn.. vreselijk. En dan idd niet zoals Jackie ze laat zien..
Meer dit werk:

Tis meer van dittum:

Men, dat ziet er toch niet uit! Of moet ik gewoon weer enorm lang wennen aan een trend. Zijn er al ware trendsetters die het al leuk vinden?
Dit vind ik zelf ook mooi, maar wilde jullie niet laten schrikken

Ik ben niet vies van de Jezuslook, voor wie dat nog niet duidelijk was. Vooruit, nog een van J Tillman:

Ben ik dan de enige die het wel mooi/stoer/sexy vind?
quote:jackie23 schreef op 03 september 2009 @ 20:55:

Ben ik dan de enige die het wel mooi/stoer/sexy vind?Nee hoor Jacks!
Nou, ik vond die eerste plaatjes van je enorm sexy Jackie, maar jouw onderste twee plaatjes niet zo. Ben helemaal geen fan van de Jezuslook, en al helemaal niet van de Allahlook.
[quote]MissMara schreef op 03 september 2009 @ 20:54:

Meer dit werk:

I'm okay, you're okay, peace man. (V-teken) Daar doet het me aan denken.

Ik word er niet warm van.
Blijven allemaal etensresten in hangen.
Ik vind het helemaal geweldig bij van die androgyne types als Devendra Banhart:

Schattig toch?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven