Het Bezemtopic

05-08-2009 21:43 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.

Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
Lekker Itsm, zo doe je je boeken weg en zo heb je er weer een zooi bij.

Moet nog steeds zelf ook wennen aan mijn nieuwe plaatje. Zoek nog steeds het oude voor het gemak.

Ik heb het bureau verkocht. En een kleinere ('t is een apart soort) hoektafeltje gekocht via MP voor ¤ 5.- niet lachen he. Leuke lucratieve ruil.

Morgen komt de nieuwe tv, onze oude gaat kuren vertonen en ik had mijn vakantiegeld nog niet gebruikt. Nu wel.

Dus ik moet plaats maken. 't Is een joekel die nieuwe. En die past niet in de hoek waar de oude staat. En ik ben nogal van de veranderingen. Ik ga hier compleet herinrichten. In de schuur staat nog een mooi antiek dressoir die ik eens ooit in een kringloop heb gekocht en die nu dus in de kamer komt voor de tv. Past precies. Leuk de kamer veranderen. heb er zin in.

Liefs Zoeb. (Ik zeg het nog maar effe voor als jullie me niet herkennen)
ssssst, zoeb ik zit zelf nog in de ontkenningsfase
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:mamzelle schreef op 03 september 2009 @ 20:49:

Jonna, gefeliciteerd!

Pips, inderdaad wel lekker, zo'n adminidagje.

Frieten op. Sterker nog, ik eet nu de restjes. En ben Watership Down aan het lezen (heb nog nooit de film uit kunnen kijken wegens saaiheid) en het is verdomd leuk leeswerk.

Oooh, Waterschapsheuvel!

Dat boek heb ik al sinds ik 10 ben, en ik herlees het nog steeds (net vorige week nog eens gedaan!).

Hier overigens ook friet vandaag, bij de mosselen
de waterschapsheuvel, ik kan die film niet kijken zonder te janken
Jonna, wát fijn! En terecht, maar zo werken dingen niet altijd he? Maar nu lekker eens wel

Lief werkt met levend materiaal aan onderzoek vogelgriep. Hij mag dan dus niet in contact komen met andere vogels omdat hij ze dan evt zou kunnen besmetten. En dan krijgen we vogelgriep in het land. Zouden we niet willen toch? Onze kippetjes kunnen dus niet mee verhuizen naar het nieuwe huis, want dan is het risico veel te groot.

Ik vind de kast helemaal niet mooi worden

het is helemaal niet goed genoeg naar mijn smaak (een ander ziet het vast niet hoor, maar ik wel)
quote:fussie schreef op 03 september 2009 @ 08:19:

Lijstje voor vandaag:

- schilderen (als Lief vindt dat het nog niet genoeg gedekt heeft)

- naar het werk (daar ligt namelijk ook nog veel werk voor maandag de kinders op de stoep staan)

- boodschappen & koken

- naar de gemeente, inschrijven op adres

- kast op zijn plaats zetten

- stucrol verwijderen!!! Jeuh! ---> deels En weer een dag het lijstje af. Het moet niet gekker worden.
Snap het nu van de kippetjes. Is'ie ook uit de buurt van Aagje en Floddertje gebleven al die tijd?

Kast eerst laten drogen en dan hopen dat het toch nog goed komt, Fuss..
een van mijn caafjes heet ook floddertje, ik denk de hele tijd dat het over hem gaat hahaha
Ik begrijp er nog helemaal niks van, van die kippen.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ik snap 't ook niet hoor.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
De kippetjes en vriend woonden niet samen. Tenminste, ik denk dat dat dan het verschil maakt.
Nee, vriend woont samen met een heel ander chickie kippetje
Grr. manlief is steeds aan het werk. Druk, druk, zo na de vakantie. En dus ook sacherijnig....

Niet echt gezellig.

Dank jullie voor de s, maar het is maar een dipJE hoor. Morgen slaap ik uit en dan is het alweer weekend.

Het gaat wel weer over.

Ik zit op mijn nieuwe aangepaste script te wachten. Als ik dat heb kan ik me op mijn nieuwe rol storten.

Goeie deal Zoeb!

Wie heeft er Expeditie Robinson gekeken? Het was de eerste aflevering van het nieuwe seizoen en we hebben het al gezien: Het wordt weer leuk!

Straks in bed ATWT kijken en dan
Balen dat man zo druk is GL.

Expeditie Robinson heb ik wel gezien zo ondertussen, het is steeds hetzelfde verhaal alleen met andere mensen en een andere opzet.
Dag Dames,

Zitten nog op Texel en stormt hier behoorlijk..net nog lekker langs zee gelopen,ben helemaal uitgewaaid!

Kids liggen voorlopig nog in tent,maar misschien dat we ze wel in de caravan erbij proppen.Ukkie ligt daar al,hij wil niet in caravan slapen dus ga ik met hem naar bed en er weer uit als hij slaapt....verwende drol!

Hebben hier verder best goed weer gehad en veel leuke dingen gedaan!

Heb al gezien dat ik minstens een halve dag moet bijlezen maar dat komt wel als ik thuis ben.Moeten morgen om 12u uit de caravan zijn maar blijven dan nog tot s'avonds op het eiland.Genoeg leuke dingen te doen!

Later meer!!

Liefs Coebergh
Het lijkt me heel koud op Texel nu, maar die storm, da's stoer..

Geniet! nog even..
Lekker Coebergh een storm aan zee. Ben gewoon jaloers.

Dat vond ik altijd het lekkerste. Flinke storm en dan lekker wandelen. Zand dat prikt op je huid. Heerlijk. Hoop ik toch dit najaar ook een keer mee te maken.
Truste lieve maisjes :-)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Goedemorgen!

Vandaag,

- Zwemmen.

- Werken.

- De was, eerste staat al aan.

- Eetlijst maken voor de komende week.

- Boodschappen voor de komende week.

- Beetje opruimen hier in huis.

Fijne dag allemaal! :hugg:
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Mogguh

Vandaag

Zwemmen

Wasjes draaien

Tassen uitzoeken

Aanlummelen

Lekker koken, risotto met ossobucco

Eerst koffie
Mogguh meissies.

Zie ik toch hier op mijn werk mijn oude avatar nog. Maar ik ga geen bestanden en cookies weggooien met al die wachtwoorden hier. Zal eens alleen die van Viva wegdoen.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 september 2009 @ 08:01:

Mogguh

Vandaag

Zwemmen

Wasjes draaien

Tassen uitzoeken

Aanlummelen

Lekker koken, risotto met ossobucco

Aanvulling

20 keer opdrukken

100 keer touwtje springen

Eerst koffie
Mogge kindjes
Boor wat een leuk interview en wat een prachtige foto!
Dank je lieve Pips.

Ik ben ook tevreden met de foto Ik heb niet eens echt getwijfeld of ik het wel of niet zou doen. Het is gewoon 1 van mijn lievelingsfoto's van A en mij :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven