Het Bezemtopic

05-08-2009 21:43 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.

Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
goedemorgen

mijn lijstje van vandaag:

- boeken in pc zetten

-boeken in boekenkast zetten

- fotos verder uitzoeken

-laatste was
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
o ja en mooie foto en interview boro. Precies zoals jij bent
Bor echt een leuk interview en gave foto met A.
jullie zijn lief.

Ik kom niet op gang. Blegh.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik ook niet hoor Boro, mooi interview btw en nog gefeliciteerd!

Mijn huis is vies....en ik ben vrij en wil dus nie tnog eens werken in mijn huis, kennen jullie dat.

Maar een vies huis is ook a-relax, want dan zit ik niet lekker, ook herkenbaar?

Ik ga dus wat doen, zometeen, over een paar minuten......

Coebergh, cool ik hou van storm, gisterenavond vond ik dus cool.
Goedemorgen!

Boro, kunnen er nog een paar veren bij? Vind de opmerking van Pips zo mooi: héél dicht bij mammie! Raakte me tot in het diepst!

Ik kom niet op gang vandaag. Zit (met koude voeten) op de bank, zoveelste bak koffie en ruziemakende katten in huis.

Ik sluit me bij zusenzo aan....ik ga wat doen....zometeen..... over een paar minuten.....eerst koffie......dus!

Geniet!
ik doe nog steeds niets, eerst eten
Dank je Jonna :-) En zusenzo :-) En itsme :-)

nog niet op gang. Wel jongenskapsels aan het uitzoeken, A wil zijn staart eraf hebben. Jammerdepammer.....

*zucht*

En het stomme is dat als ik nu aan de slag ga, ik in een uurtje klaar ben, en ik me dan veul beter voel.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
ik heb hetzelfde maar de bank zit zo lekker eigenlijk

aanvulling: mijn collega waarmee ik op bewonersvakantie ga is ziek naar huis. Zucht. Hopen dat ze binnen nu en twee dagen beter is
Mooi Boro!

Vandaag taxichauffeuren voor Oudste en boeken kaften.
Its, da's kut. Kan er dan iemand anders mee of moet je in je uppie? En kan dat?

Boor, ik kan die foto niet van me af zetten, vind hem zo mooi! Hij illustreert precies wat jij voor A doet. (En hij voor jou?) Zo mooi, zo dicht bij elkaar. Wat fijn voor jullie dat er ook dergelijke momenten zijn. Koester ze!

Vandaag eens wat gaan doen aan dat bos uitgeplozen touw op m'n hoofd. Al dat chloorwater is niet bevorderlijk voor een mooie haardos.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Het is behoorlijk kut, ik hoop echt dat ze snel beter is. Want we moeten met zijn tweeën zijn. Alleen is geen optie. Er moet dan dus gewoon iemand "verplicht" mee want annuleren kan niet om alleen een gewoon griepje of flinke verkoudheid. Ik baal er wel van hoor. Dan ga ik me stiekem toch wel weer zorgen maken op mijn nog vrije dag.
Boro, mooi interview en mooie foto!

It's, da's vervelend, ga je daar weer aan zitten denken op je vrije dag...

Vandaag is een drukke dag. Niet zozeer voor mij, maar voor James die het thuisfront moet bewaken

Vandaag komen mijn iPhone, de nieuwe wasmachine, het kraampakket en nog een pakketje (ben benieuwd wat daar in zit), dus hij kan niet van huis en moet zorgen dat alles in goede orde verloopt

Hopelijk gebruikt hij de rest van de tijd om op te ruimen en te poetsen, maar ik ben bang dat het DVD kijken wordt...
Ha, vandaag weer alles in tweevoud
En Jonna, natuurlijk gefeliciteerd dat je de opleiding mag gaan doen!
Bor nogmaals wat een geweldig interview. Ik zat net op mijn werk en het was druk dus kon niet uitgebreid reageren. Maar nu thuis wel. Je bent een kanjer en we zijn hier ook erg blij met jou.

Jou bijdragen zijn altijd zo liefdevol en geïnteresseerd.

Je bent een lief. geweldig mens en de titel is dan ook meer dan verdient.

Die foto..... inderdaad, die zegt zoveel. De liefde van A voor jou, en jij voor A, die straalt er gewoon vanaf. Maar dat wisten we natuurlijk al.

Nog maar een keertje van harte gefeliciteerd en geniet de hele maand van je terecht verworven status.

Liefs Zoeb
Zwemmen

Wasjes draaien

Tassen uitzoeken

Aanlummelen

Lekker koken, risotto met ossobucco

Aanvulling

20 keer opdrukken

100 keer touwtje springen

Eerst koffie

Dat aanlummelen met die koffie dat lukt wonderbaarlijk goed vandaag. Straks eerst ff wat boodschappen doen.
Ik kom ook niet op gang vandaag. En vanmorgen heb ik koffie gezet en ben vergeten de kan eronder te zetten. Kom ik uit de douche, geen koffie, een vieze bende en geen tijd om op te ruimen want ik was al laat voor mijn werk. Dus een dweil tegen het afwasmachien gegooid en weggegaan. Kom ik thuis, is de hele koffie vanonder de afwasmachine doorgelopen onder de koelkast en zo opgezogen in mijn deurmat. Getver. Deurmat ligt nu buiten te drogen en ik heb verder nog geen puf gehad alles weg te trekken en eronder schoon te maken. Mennnnn wat komt er veel koffie uit zo'n apparaat.

Mijn keuken is nu één vieze zooi, dus ik ga maar beginnen.

Nee, ik moet nu beginnen..
Mogguhh Middag meisjes,

Ja ik heb allereerst weer lekker uitgeslapen, maar ik ben ook al bij de C1000 geweest om mosselen. (Vandaag 4 euro voor 2 kilo)

Straks moet ik nog even terug om 15 broodjes (5 st voor 1 euro) die moesten nog afgebakken worden.

Verder nog

Stofzuigen

Was afhalen, opvouwen en wegruimen.

Keuken aan kant maken.

Zwembad in orde maken voor buurtbbq morgen. (oke het weer is er niet echt naar, maar als de drank is in de man....)

Aha, daar hebben we het zonnetje weer!

Net tijdens het fietsen door het park viel het me op dat het opeens al heel herfstig aan doet. Veel gevallen blad. Wel mooi. Maar voor mij had het nog niet gehoeven...

Later meer....

Nu koffie.
Ojee Zoeb, ik kan me de chaos voorstellen...
Goeiemiddag!

Boro, wat een mooi interview maar vooral wat een geweldige foto! (mail je me het adres voor de kaartjes nog?)

Ik heb vanochtend al flink gebezemd, de kozijnen staan in de grondverf en nu ben ik klaar voor de rest van de dag. Ga zo met mijn ouders koffie drinken in de stad en even winkelen. Kan ik gelijk langs de bieb, is dat ook weer klaar.

Verder goed nieuws mbt vriendin. Het lijkt wel alsof ze eindelijk een beetje de rust gevonden heeft, er is iig veel minder paniek. Normaal bellen we zo'n twee uur per dag en gisteren maar drie kwartier. Ben zo blij voor haar!
Goeiemiddag!

Zoebie, wat een verschrikking met die koffie. Ongevraagd de keuken een grote beurt moeten geven dus.

Ik heb vannacht nog best lang wakker gelegen met het idee dat ik de opleiding ook zou kunnen beginnen met de bijdrage van mijn werkgever plus wat geld van mezelf. Vanochtend heeft de SoZa medewerkster deze droom ferm getorpedeerd. Dus mamzelle concentreert zich zonder afleiding op gezin en rust.

Straks komt M. En heb een spannend boek bij. En een zeveraar van een Oudste die mij weer eens lastig is aan het vallen met zijn verveling die al tien minuten duurt. Ondertussen een trommelaar (de reden van de verveling).
Balen van die koffie Zoeb, ik ken de chaos maar al te goed.

Mamz, mss is het maar goed dat die opleiding niet doorgaat. Eerst rust

Over rust gesproken; ik ga alleen nog maar aanklooien vandaag. Mss nog een wasje of die tassen uitzoeken maar mss ook niet.
Eens met Pips, is het niet een goed idee eerst al je tijd en energie op jou en je gezinnetje richten Mamz?

Voor de duidelijkheid: Het label 'Desperate Housewife' mag gerust op me geplakt worden vandaag.

Ik heb nog geen hol gedaan.

Ik ga zo maar in de woonkamer zitten, die heb ik gisteren gedaan, dus daar is het geen bende.

Keuken al aan kant Zoeb?
Als ik echt alles, alles, alles heb ingezet, kan ik ook prima tot rust komen hoor. En dat heb ik nu. Fijn dat er ruimte is voor mijn gezinnetje, fijn dat er werkelijk niemand is die ook maar een seconde overweegt om me naar ander werk toe te leiden dan dat ik nu doe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven