Leuke meiden in drenthe gezocht!

10-07-2009 19:31 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben op zoek naar leuke dames/ vrouwen/ meiden om leuke dingen mee te doen. Lekker op terras, dagje weg, weekendje weg, wandelen, stappen, winkelen NOEM MAAR OP!

Misschien is het leuk om met meerdere mensen op een plek af te spreken? Ik kom zelf uit omgeving Assen!
Hoi!

Ik ben 28 jaar, getrouwd en woon in Assen.

Mijn hobbies zijn reizen, fotografie, lezen, motorrijden, lekker uiteten of een filmpje kijken.

Ik hoop dat er nog meer dames/vrouwen/meiden reageren!

Groet!
Hallo!

Ik ben 24 jaar en woon in de omgeving van Assen.

Mijn hobbies zijn: lezen, winkelen, uit eten, terras hangen en films/muziek.
leuk dat jullie reageren!

Hebben jullie ook mail? Is misschien iets makkelijker....
puckie1980@hotmail.com
springloverrr@gmail.com
Hallo!

Ik woon ook in Assen, nog niet zo lang, dus ik ken nog niet zoveel mensen. Het lijkt me leuk andere meiden in de omgeving te leren kennen!
Hoi Bloem,

Ook ik woon nog niet zo lang in Assen en wil hier graag meer mensen leren kennen, heb je ook hyves?
Hallo

Ik ben 27 jaar, woon sinds 1,5 jaar in Assen. Ik heb al wat mensen leren kennen, maar nog geen echte vriendinnen met wie je gezellig de stad in gaat of op de koffie uitnodigd!

Mijn hobbies; motorrijden, schilderen, lezen enzzzz

Mijn email: kreeft82@live.nl
Hoihoi,

Misschien ietsje laat, maar het lijkt mij ook gezellig om meer mensen in Assen te leren kennen!

Ben zelf 22 (wel wat jonger dan jullie dus..) en ik woon alleen samen met m'n vriend ;) Hij zit doordeweeks namelijk op de kazerne!

Ik studeer sinds dit jaar geschiedenis aan de RuG en ben daar veel tijd aan kwijt. Verder vind ik het heerlijk om op de bank te ploffen met een leuk boek en een kop thee of gewoon ff te relaxen voor de tv. En natuurlijk afspreken met vriendinnen ;)

Hoe oud zijn jullie trouwens allemaal?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven