LGZW Deel IV
woensdag 5 augustus 2009 om 20:52
Eens even kijken of we hier verder kunnen....
naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!
Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.
1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend
Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug
Hier vind je deel 3
naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!
Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.
1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend
Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug
Hier vind je deel 3
vrijdag 4 september 2009 om 12:53
vrijdag 4 september 2009 om 12:56
vrijdag 4 september 2009 om 12:59
Wat heerlijk dat jullie morgen naar huis mogen Mien! En ja, zo'n knip kan behoorlijk pijn doen achteraf. Lekker nemen die paracetamol, gewoon standaard iedere 6 uur 2 of iedere 4 uur 1, dan houd je het op peil. En als het veel pijn doet: vraag om ijscompressen, dat verdoofd het een beetje. Werkte bij mij heel goed. Laat je lekker verwennen hoor daar! Ben benieuwd naar de foto's van morgen in haar pakje.
vrijdag 4 september 2009 om 13:01
vrijdag 4 september 2009 om 13:30
vrijdag 4 september 2009 om 13:50
Duft grapjas
Hm ons sexleven was altijd prima maar de laatste twee weken is er niet veel van over. Nou ja, komt wel weer goed, anders komen er geen baby's natuurlijk
Zo, ze zijn hier nu de trapvloerbedekking aan het leggen, alles onder de lijm dus ik kan niet naar boven en beneden. Nou ja..
Oh mijn kiezen zijn trouwens 2 boven en 1 onder, gelukkig inderdaad! Ik hoop dat het in één keer kan.
Hm ons sexleven was altijd prima maar de laatste twee weken is er niet veel van over. Nou ja, komt wel weer goed, anders komen er geen baby's natuurlijk
Zo, ze zijn hier nu de trapvloerbedekking aan het leggen, alles onder de lijm dus ik kan niet naar boven en beneden. Nou ja..
Oh mijn kiezen zijn trouwens 2 boven en 1 onder, gelukkig inderdaad! Ik hoop dat het in één keer kan.
vrijdag 4 september 2009 om 13:59
Jeetje mien, je bent er gewon alweer....haai!
Je klinkt alweer helemaal als mini, wat super zeg! Je bevalling (en de weg er naartoe) klinkt zeker heftig, maar dat heb je toch maar mooi even geflikt, je mag apetrots zijn hoor, op jezelf!
Ga zo gelijk op de groep kijken, ben superbenieuwd!!
Rust lekker uit, en dan morgen naar huis...heerlijk!
Je klinkt alweer helemaal als mini, wat super zeg! Je bevalling (en de weg er naartoe) klinkt zeker heftig, maar dat heb je toch maar mooi even geflikt, je mag apetrots zijn hoor, op jezelf!
Ga zo gelijk op de groep kijken, ben superbenieuwd!!
Rust lekker uit, en dan morgen naar huis...heerlijk!
vrijdag 4 september 2009 om 15:58
Even heel klein snel vraagje tussendoor: een van jullie, of misschien zelfs meerdere dames, hadden het wel eens over een hele leuke site met kleertjes in alle kleuren van de regenboog waarbij je zelf plaatjes en teksten kan kiezen. Ik ben alleen het linkje kwijt maar wil heel graag wat leuks bestellen daar.. weet je welke ik bedoel? Hoe heet die site nou weer, iets met color of zo maar pfff kweetutniemeer
vrijdag 4 september 2009 om 16:55
Jeetje Mien je bent gewoon alweer hier. En wat fijn een ziekenhuis met internet. Nou ja gelukkig hoef je niet heel lang te blijven. Maar toch fijn dat het er is. Net als de heiligverklaarde ruggenprik. Tering wat zal je het zwaar gehad hebben. Maar wat heb je je vrouwtje gestaan. En arme minieMinie helemaal misselijk. Maar ja het is ook niet niks natuurlijk door zo’n gat geperst te worden. (terwijl ik dit schrijf voel ik een wiebel in mijn buik, heel raar!!!)
En inderdaad ook goed uitrusten en genieten, hoewel dat laatste wel goed komt zo te lezen. Je klinkt echt zo uber gelukkig en ik zit hier gewoon plaatsvervangend te stralen en genieten. Wat fijn dat ze er eindelijk is.
Chiek nu ben jij aan de beurt!!! Woehoe vind je het nu extra spannend? Of helemaal niet? Ik hoop dat jouw minie ook rekening gaat houden met mijn vakantie. Hoewel voor jou hoop ik dat niet eigenlijk. En wat je zelf al schreef zou 20-09-2009 wel een mooie datum zijn zeg. Had ik nog helemaal over nagedacht.
Verder heb ik niet zo goed bijgelezen, excuses. Heb het nogal druk vandaag. Maar dat is dan ook nog maar heel even.
Vanavond heb ik visite en weet ik dus niet of ik online kan maar anders spreek ik jullie morgen wel weer. Meissies ik ben zo heerlijk vrolijk nu!!!!
En inderdaad ook goed uitrusten en genieten, hoewel dat laatste wel goed komt zo te lezen. Je klinkt echt zo uber gelukkig en ik zit hier gewoon plaatsvervangend te stralen en genieten. Wat fijn dat ze er eindelijk is.
Chiek nu ben jij aan de beurt!!! Woehoe vind je het nu extra spannend? Of helemaal niet? Ik hoop dat jouw minie ook rekening gaat houden met mijn vakantie. Hoewel voor jou hoop ik dat niet eigenlijk. En wat je zelf al schreef zou 20-09-2009 wel een mooie datum zijn zeg. Had ik nog helemaal over nagedacht.
Verder heb ik niet zo goed bijgelezen, excuses. Heb het nogal druk vandaag. Maar dat is dan ook nog maar heel even.
Vanavond heb ik visite en weet ik dus niet of ik online kan maar anders spreek ik jullie morgen wel weer. Meissies ik ben zo heerlijk vrolijk nu!!!!
vrijdag 4 september 2009 om 19:42
Pien, het is een soort van spanning, opwinding en nieuwsgierigheid tegelijk; alsof je al maanden weet dat je een bepaalde hele belangrijke toets moet maken. Je hebt goed geleerd en voor je gevoel zit alle stof in je hoofd. Dus dan heb je zoiets van: Waarom is die toets pas over 2 weken? Ik doe 'm net zo lief nu want ik ben er klaar voor, kom maar op met die vragen!
Een beetje zo'n soort gevoel heb ik nu ook....
Ik had 10 min geleden trouwens even heel erge kramp en tegelijk voelde ik flinke druk op mijn vooronder (ik vind de term wel leuk ) ..... ik hoop dat de baby nu helemaal aan het indalen is!
Een beetje zo'n soort gevoel heb ik nu ook....
Ik had 10 min geleden trouwens even heel erge kramp en tegelijk voelde ik flinke druk op mijn vooronder (ik vind de term wel leuk ) ..... ik hoop dat de baby nu helemaal aan het indalen is!
vrijdag 4 september 2009 om 20:22
Spannend Chiek! Ik vind het zó leuk voor je, dat voor jou dat moment er ook bijna is. Zeker gezien de lastige start die je hebt gehad om überhaupt zwanger te worden en te blijven.
Grappig hoe je het beschrijft. Ik beschreef het als: op zwem-examen moeten voor het eerst terwijl je nog nooit zwemles in de praktijk hebt gehad. Je krijgt een boek waarin staat beschreven hoe je de schoolslag moet doen en de rugslag etc. maar je kan alleen droog oefenen. Je gaat pas het water in als het zover is...en dan moet je maar zien hoe goed je blijft drijven.
Grappig hoe je het beschrijft. Ik beschreef het als: op zwem-examen moeten voor het eerst terwijl je nog nooit zwemles in de praktijk hebt gehad. Je krijgt een boek waarin staat beschreven hoe je de schoolslag moet doen en de rugslag etc. maar je kan alleen droog oefenen. Je gaat pas het water in als het zover is...en dan moet je maar zien hoe goed je blijft drijven.