Mooie tafelkleden - tips

04-09-2009 17:52 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, al onze tafelkleden (rechthoekige tafel) zien er schmutzig uit ze worden ook in de was niet echt meer vlekkeloos. Ik heb al wel een beetje gekeken bij zaken als V&D en op internet maar waar kopen jullie je tafelkleden en heb je nog tips? Ze zijn allemaal zo ontzettend duur voor een recht lapje stof (ik vind 30 euro voor een tafelkleed nogal wat). Ik zoek gewoon stoffen dus niet van die zeiltjes. Kan ook niet naaien dus zelf stof kopen en omzomen is ook geen goed idee. Graag tips voor ketens, adresjes, aanbiedingen of wat dan ook..

Tnx!
Je kunt de stof ook wegbrengen naar de kleermaker hoor. Die maakt ze mooi aan elkaar voor je, met zoompje.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Action, Xenos, Ikea, hartstikke goedkoop. En best leuk ook nog.
Bij de Appie heb ik voor een tientje (?) een heel leuk geblokt tafelkleed gekocht. Is er nu niet meer, maar die heeft wel eens van die aanbiedingen.

En tja, tafelkleden zijn duur.... Nouja, je hebt wel goedkopere, maar échte zeg maar, trek je portomonnaie maar!
Als je online wilt winkelen zou je www.Bellebien.nl eens kunnen proberen. Verder hebben van die Home&Garden fairs vaak stands waar je heel goedkoop hotellinnen kunt kopen, van chic damast tot vrolijk geruit en zowel tweede hands als nieuw.
Ik weet niet of je handig bent.

Maar ik graaf af en toe ik de koopjes bak van de stoffenman op de markt. En heb met lint een tafellaken precies op maat gemaakt voor mijn eigen tafel. (Lint gewoon met stoflijm geplakt sgaapie is best lui maar wil dingen wel leuk aangekleed hebben)
Uh marktplaats? Ik heb net geboden op een mooi nieuw tafelkleed.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Kleedjesenco maar even gestaft wegens spam.

Feestelijke set van 100% katoen. Inclusief:

- tafelkleed 160x275 cm

- tafelloper 30x275 cm

- 8 servetten 40x40 cm

22.99 euro

Ik vind het een hele leuke set en ga hem kopen. Ik zie nu dat hij al sinds woensdag in de winkel ligt, ik dacht komende woensdag
Je moet zelf maar even bij de Aldi folder kijken want de link doet het niet volgens mij
quote:ikjexx schreef op 31 oktober 2011 @ 22:20:

Kleedjesenco maar even gestaft wegens spam.Ik ook!
Hoi ikjexx, Oké er mag geen website genoemd worden, ik was iets te enthousiast begonnen! Al doende leert men.
Iets te enthousiast begonnen? Door een topic uit 2009 op te zoeken??
quote:kleedjesenco schreef op 01 november 2011 @ 12:52:

Hoi ikjexx, Oké er mag geen website genoemd worden, ik was iets te enthousiast begonnen! Al doende leert men.Al doende leer je blijkbaar niet, want dan had je de link wel weggehaald
Bij Dille & Kamille kun je ook leuke en mooie tafellakens halen.
En bij de zeeman en zelfs het kruidvat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven