Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!

19-07-2008 01:31 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
En het is alweer 01.30...

Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.

Zeg nachtbraker, vertel eens...

-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?

-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)

Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!

Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Trust Mo!!

Neej, ik zeg niet dat het geen tv was hoor Mika. Ik herinner me alleen geen beelden, maar wel die stem.

Effe googelen.
Jacques Plafond was een personage van Wim T. Schippers uit zijn VPRO radioprogramma Ronflonflon, dat werd uitgezonden tussen 10 oktober 1984 en 1 januari 1991, aanvankelijk iedere woensdagmiddag op Hilversum 3 tussen 15:00 en 16:00 uur en vanaf 1985 tussen 17.00 en 18.00 uur, wat een gunstiger tijdstip was voor de luisterdichtheid. In totaal zijn er 328 afleveringen gemaakt en uitgezonden.

Wikepeda is je vrient!!
Haasje jij bent al mosterd lol
Nog ff. Collega en ik luisterden altijd op kantoor. Deden we de deur dcicht, mocht er niemand binnen (lekker voor secretaresses...) en namen we het op op onze dictafoon
Als ik er aan denk lig ik weer in een deuk. Moesten we daarna iemand bellen van onze baas, zongen we ''wie zullen we nu weer eens bellen, bellen......!!? " al la Jacques Plafond. Dat we niet ontslagen zijn toen....
quote:mika65 schreef op 30 augustus 2009 @ 03:07:

Haasje jij bent al mosterd lol

Ach ach.....ik mag mijn koelkast wel eens leeg gaan halen. Heb anders geen plek meer voor al die potjes!

Mwoah, komt natuurlijk doordat ik in een vinex wijk woon... of kennen jullie die nog niet??
Ik ga nog ff een spelletje spelen en dan slapen

Welterusten allemaal
trust, het was gezellig!!
quote:mocy schreef op 30 augustus 2009 @ 03:11:

Als ik er aan denk lig ik weer in een deuk. Moesten we daarna iemand bellen van onze baas, zongen we ''wie zullen we nu weer eens bellen, bellen......!!? " al la Jacques Plafond. Dat we niet ontslagen zijn toen....Ach ja, dat kan je ook zo nog meezingen: wie zullen we nu weer eens bellen, bellen.....en dan die radiostem: wie zullen we nu weer eens bellen?? Leuk leuk!!
nachtmens hiero! ben net thuis en was om kwart over 11 klaar
Ennuh.... nog iemand aanwezig hier ?
Ongezelligerds !
De aanhouder wint (?)
Helaas.... haha, ik ga mijn bed maar in dan.
Ik ben er nog...

Vergadering gehad en daarna geborreld....

Teveel gedronken en teveel gerookt. Wordt vooral van dat roken een beetje hyper, dus ben bang dat ik de slaap nog niet kan vatten.

Dan nog maar even forummen (onder het genot van crackers met smeerkaas en warme melk, poging een beetje te ontnuchteren).
hello
Hoi NG1 en Verana. Ook ik zit hier (teveel) te eten achter de pc en heb ook nog maar een wijntje ingeschonken....
Verana, veel water drinken.
ik zit ook te eten...en friends dvds te kijken
Is leuk, maar ik heb alle afleveringen al minstens 3 x gezien. Nu dus ff tijdje niet meer.
ik heb alles ook al duizend keer gezien, en nog steeds kan ik helemaal dubbel liggen om sommige dingen
Ja ik ook hoor, wat leuk is blijft leuk. Maar er zijn nog zoveel andere leuke dingen.
zoals forummen, midden in de nacht?
quote:mocy schreef op 05 september 2009 @ 03:33:

Verana, veel water drinken.

Ja weet ik, ben ik al mee begonnen.

Ik zit te overwegen of ik nog een aflevering van Wie is de chef zal kijken. Of zal ik toch maar naar bed gaan en proberen te slapen....
Zou ik niet doen. Ga je nog meer eten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven