Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
Hé wat stoer je eerste rijles!! Wat voor auto ga je rijden? Maar ik dacht dat je tegenwoordig eerst je theorie moest hebben voordat je mocht lessen?
Eeuuhhh... goeie vraag.

Ben zo NIET geinteresseerd in auto's, dat ik dat dus niet weet.

Zal eens kijken of ik daar nog achter kan komen.

Nee je mag geen praktijk examen doen voordat je je theorie hebt.

Wilde eerst theorie halen en dán pas lessen, maar dat is me ontraden.

Je schijnt namelijk alle borden ed beter te onthouden als je het direct in praktijk brengt.
Hello liefjes!

Lekker rustig hier

Hier net terug van de kapper...ow ow ow wat ben ik weer leuk!

Nu even twee uurtjes trutten met de hond en dan door naar huwelijk van een collegaatje en daarna door naar paps en mams voor een borrel omdat de 40 jaar getrouwd zijn.

Frizz, ik snap echt niets van jou en MX

Jullie vinden elkaar overduidelijk leuk, van de eerder gemaakte afspraak om hem niet te treffen op het werk komt niet terecht maar verder gebeurd er niets....

Dat je dat trekt joh!

Ik blijf het zeggem, ik zou er hartstikke iebelig van worden.

Ik zou het op zich ook wel kunnen loslaten dan maar ik zou niet dan nog gewoon op de dezelfde flirterige manier door kunnen gaan.

Ik kan dat dan niet scheiden of zo.

Knap dat je dat wel kan!

Kym lekker aan het paardrijden vandaag

En Pom.............heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk mixje, kan me voorstellen dat je hem tijdens het lopen goed kan gebruiken.

(staan trouwens nog meer rete goeie mixen op die site)

nu eerst.............eten!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hé Sum,

Nou als je deze mix al lekker vond, dan stuur ik je vanavond wel een linkje met helemaal goede (en wat exclusievere) mixjes.

@Frizz. Joh succes met je eerste rijles volgende week! Ik heb zelf altijd moeite met leren uit een boek. Ik heb toentertijd mijn theorie gehaald met heel veel oefenen via zo'n cd-rom (praat oma over 14 jaar geleden ). Nu ik me dat bedenk ik heb zo ook mijn GVB theorie-examen gehaald, gewoon oefenen i.p.v. stampen. Misschien een tip?
Vertel Sum, wat heeft de kapper allemaal gedaan?

Gelukkig maar dat we vandaag niet samen naar de tempel gaan, daar zou je helemaal geen tijd voor hebben gehad.

Gaan we nog een nieuwe datum prikken?

Dat ik dat trek...

Ja, nu nog wel.

Weet niet voor hoe lang.

Word heus weleens iebelig hoor, maar ik geloof dat ik daar weinig aan kan veranderen.

En stoppen met flirten is al helemaal lastig!

Toch zou het geen kwaad kunnen als we wat uurtjes konden doorbrengen en dit konden bespreken.

Oh ja Kym gaat lekker rijden.

Heb er heel spannende ideeën bij, paardrijden door de rimboe.
Dankje Pom!

Ik ben wél redelijk goed in leren uit een boek.

Ben van plan om het boek één keer door te lezen en daarna die oefenexamens te gaan maken.

Die moet ik nog even downloaden.

Misschien een beetje arrogant, maar ik heb het idee dat het helemaal niet zo moeilijk is...
is het ook niet, gewoon kwestie van logisch nadenken of zoals Phiep zou zeggen 'deduceren'
Zei Phiep dat???

God wat is ze ook een wijs mens zeg!

Ja, tuurlijk gaan we nog een nieuwe datum plannen!

Pom roep eens wat?

Niet zo heel veel veranderd hoor, haartechisch gezien.

Ik zit in mijn "ik laat het groeien en knip het er op het moment supreme gewoon weer af fase"

Het hangt nu nog net niet op mijn schouders en is in een scherpe punt naar voren geknipt.

Helemaal met de stijltang bewerkt dus het ziet er wel gaaf uit.

Ik heb zelf ook zo'n ding maar die beland meestal na twee keer proberen weer in de kast.

Ik vind het ondingen!!!

Volgens mij is het al eens gevraagd maar ik ben het antwoord even kwijt.

Wat brengt deze hele "vriendschap"tussen jou en MX je Frizz?

Pom.....jaaaaaaaaaaaaa....kom maar door met die muziekjes

Hebben jullie eigenlijk nog plannen voor dit weekend?

Ik ben om een uur of 20.00 vanavond gewoon thuis en kan me al helemaal verheugen op een avondje niets.

Gek genoeg vond ik het gister supergezellig met vriendinnetje Popstars EN GV maar ben dan toch wel weer een beetje blij als ik even in de stilte van mijn eigen huis zit...

Gek is dat, als iemand me een jaar geleden had verteld dat ik van niets doen zou genieten had ik ze voor gek verklaard.....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
DEDUCEREN!?

Die had ik ff gemist dan!

Ik mis d'r wel hoor...

Het logisch nadenken (want natuurlijk is dat het) wordt meer gestimuleerd tijdens de praktijklessen.

Als je een bord ziet dat betekent dat er een spoorwegovergang aankomt, blijft dat beter hangen als je die even later ook echt ZIET, ipv dat je alleen een plaatje ziet van het bord met de tekst 'spoorwegovergang' ernaast.

Oei Sum, leuk dat het helemaal gestyled is nu je allemaal afspraken hebt vandaag.

Ben je de hele dag wauw and woopie!

Wat brengt de vriendschap met MX mij...

Ik ga even een voorlopig antwoord geven, want denk dat ik daar in de loop van de dag wat meer over ga nadenken.

Maar voor nu: gezelligheid, aandacht en seks.

Oh, en hij zet mij ook aan het denken over hoe ik ben in de omgang.

Hahahaha ja lekker alleen thuis zijn kan zo heerlijk zijn!

Vroeger was ik alleen maar in mijn eentje als niemand tijd had om af te spreken, dat voelde toch anders.

Nu is het mijn keuze, and I love it, meestal.

Genieten jullie maar lekker van jullie avondjes thuis, denk dat ik niet maar dat etentje ga dus ben ik er later ook gewoon weer.

Toedeloe!
Hey frizzz!! ik heb je gemist gisteren hier,... Maaar Je hebt superleuke en gezellige gesprekken gehad .. dat zijn trouwens de leukste avonden. De 'Ik-ga-zo-weg-nee-echt-waar-nog-1-drankje-dan-avonden"

Superleuk dat je met rijlessen gaat beginnen!

Ik ben al twee keer afgereden en twee keer gezakt.

De eerste keer was ik nog helemaal niet klaar om af te rijden, maar instructeur dacht van wel. De tweede keer, werd ik zoooo zenuwachtig, had een schreeuw examinator.. dat werkte niet echt mee. Dus ook de tweede keer gezakt.

Heb ook twee keer mijn theorie moeten halen. Je theoriecertificaat is 1 jaar geldig. En toen ik voor de tweede keer wilde afrijden was er al een jaar verstreken.

Theorie allebei de keren in 1 keer gehaalt..Nu MOET ik eigenlijk voor Januari mijn rijbewijs gaan halen, anders verloopt mijn certificaat weer. Maar mijn centjes zijn onderhand wel een beetje op van al dat lessen etc etc..

Maar even weer sparen en dan maar gewoon er weer tegenaan

Ja, frizz, ik voel me ook echt weer een levensgenieter..

Heb geen zin meer om te blijven hangen in het oude..

wil dus inderdaad weer gaan studeren, lekker voor mezelf bezig zijn, naar de toekomst kijken, vooruitkijken en plannen maken. En met mijn Crush?? achja.. Ze gaat volgende week drie weken op vakantie.. Heb ik dus sowieso drie weken rust.

Daarna ben ik een week weg. Dus in totaal zien we elkaar een maand niet.. Even een goede 'break' lijkt me. En daarna hoef ik nog maar drie weken daar te zijn en ben ik klaar. De tijd gaat snel.

Ik heb besloten mijn focus te verleggen. Het heeft geen zin om in contact te zijn met een muur. Die soms de signalen geeft geen muur te zijn, waardoor je denkt er doorheen te kunnen lopen om vervolgens weer heel hard de deur op je neus te krijgen. Die drie weken red ik nog wel...

Wat brengt de vriendschap met MX mij...

Ik ga even een voorlopig antwoord geven, want denk dat ik daar in de loop van de dag wat meer over ga nadenken.

Maar voor nu: gezelligheid, aandacht en seks.

Oh, en hij zet mij ook aan het denken over hoe ik ben in de omgang.

Goed dat je er voorjezelf over na gaat denken. opzich brengt jullie vriendschap mooie dingen. En ... Hij zet je aan het denken over jezelf..

Wie is trouwens MBF??? sorry voor als ik het niet mee gekregen heb. Is het een collega van MX??
@ sum.. Nee heb helemaal geen plannen voor dit weekend. Gewoon lekker niets doen, beetje in huis rommelen.

Leuk dat de kapper weer geslaagd is !

En je hebt ook weer allemaal gezellige dingetjes vandaag lees ik..

Neem je wel een Plu mee vandaag vanwege het weer?

Anders is je uberleuke kapsel weer ver te zoeken. Dat zou nou weer jammer zijn..
Trouwens.. iets heel anders..

Het lijkt me zo heerlijk om in amsterdam te gaan wonen.

ik ben in amsterdam geboren.. mis mijn stadje! Heerlijk de gezelligheid op zaterdag. Lekker de markt op ..

Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar de sfeer is zo veel anders daar. Waar ik nu woon lijkt het wel stilletjes. Alhoewel hier altijd evenementen zijn etc etc. Ik kan hier toch niet aarden. Woon hier nu twee jaar, en hoopte dat ik me hier toch uiteindelijk thuis zou gaan voelen.. Maar niets is minder waar..

Het wordt nog moeilijk een huisje te vinden..

Eerst maar eens aangenomen worden op de opleiding...
Jaah Phiep heeft inderdaad het woord deduceren in haar topic gebruikt. Ik heb dat onthouden omdat MI het zo leuk aan mij vond dat ik zo deductief ben . En ja hij geilde ook op dure woorden .

Sum linkje komt eraan. Was net bij de buuf en haar relatie is nu ook uit (wat is dat toch de laatste tijd?). In ieder geval van hardlopen is niks terecht gekomen, want moest buuf mentaal ondersteunen. Zo nog even snel boodschappen doen, want buuf eet ook mee (maakte mij een beetje zorgen om haar gebrek aan eetgedrag).

Hé Sum, zag op je haaives dat je van honkbal houdt. Wat leuk, ik heb jaaaaaaren aan softbal gedaan.

@boemen, ja Adam is leuk! Ik heb daar altijd gewerkt en mijn vriendjes komen ook allemaal uit Adam, dus kan wel zeggen dat ik er wat mee heb en voel wat je bedoelt.
Pom! lief dat je voor je buuf zorgt. Misschien ligt het aan het weer ofzo ? geen idee. Soms heb je inderdaad van die periodes dat ineens veel stellen uit elkaar gaan.

Wat is het stil hier zeg! ik zit op internet maar even psychologische termen te leren.. gewoon omdat ik het interessant vind..Maar na een aantal opgeschreven te hebben ging het mij toch even duizelen. Ben allang blij dat ik geen psychiater wil worden maar gewoon een drama therapeut ... uiteindelijk dan...

Je snapt dus wat ik bedoel met mijn amsterdam gevoel

Zit nu totaal aan de andere kant van Nederland.. Mentaliteit is hier ook anders en mensen vertellen mij dat ik beschik over een westerse-openheid.. in mijn gedrag

Ik moet ook nog even dingetjes doen in huis.. heb niet zo heel veel zin in de dagelijkse beslommeringen van het huishouden.. Maar ook dat moet gebeuren. Wat ga je koken?

Enheb je trouwens nog iets gehoord van TM?? of is het na de beruchte drie-zoenen totale radio-stilte??
Zo, ben alweer terug van de tempel.

Even gekletst daar, en daarna ging iedereen naar een festival in de stad.

Ineens had ik daar niet zo'n zin in, want... mijn theorieboeken trekken!

Straks even de boel netjes maken hier, koppie thee zetten en aan de studie!

Hahaha jeetje Boem, word een beetje nerveus van jouw rijbewijs-verhalen.

Ik was gewoon van plan om dat klusje even te klaren.

Misschien gaat het me vies tegenvallen!

Tis wel hartstikke duur ja...

Boem je hele verhaal over je crush klinkt me toch een beetje zwak in de oren.

De enige manier waarop je het gaat redden is dus volgens jou door elkaar niet te zien.

Je hebt door het hele gebeuren nog geen afstand van haar kunnen nemen waardoor je het heeft weer in eigen handen hebt.

Jammer!

Ah, ik heb er nog ééntje bedacht, iets wat MX mij geeft:

Ik voel me eindelijk weer een vrouw.

Dat had ik wel heul erg gemist de laatste maanden jaren.

MBF is een vriend van MX, die niets weet van MX en mij.

En MBF is een beetje hoteldebotel van mij, een tijdje al.

Ik ben alleen zo'n suffige angsthaas, die niet durft te zeggen dat hij geen kans maakt.

Ik wacht elke keer de goeie gelegenheid af, maar die komt maar niet!

Sta je niet meer ingeschreven bij Woningnet voor Amsterdam Boem?

Ik ben helemaal gék van 'mijn' stad.

Kan zelfs na een dagje Utrecht of Rotterdam weer helemaal gelukkig aankomen op Amsterdam CS.

De mensen lijken wel heel anders ofzo...

Wil best verhuizen naar buiten de stad (mocht ik ooit een gezin 'mogen' stichten), maar dan wel erg dicht bij Amsterdam.

Heb je concrete verhuisplannen?

Fijn Pom, dat je er bent voor je buuf.

Een goede buur is beter dan een verre vriend!

Ik heb gelukkig ook van die buren waar ik áltijd bij terecht kan.

Alhoewel ik nog steeds verdrietig ben dat mijn liefste buurtjes zijn verhuisd.

Wat schaft de pot vandaag?

Hee Boem, bedenkt je wel dat je voor dramatherapeut een héél eind moet zijn in je eigen proces?

Het geven van therapie kan wel erg dichtbij komen hoor.

Heb helaas vaak genoeg meegemaakt dat juist 'ervaringsdeskundigen' graag iets willen doen in de hulpverlening, en een verkeerde inschatting van de zwaarte ervan.
de pot schaft vandaag: ovenpakketje tagliatelle met gamba's en persto...lekker makkelijk.

TM heeft al een sms-je verstuurd vanochtend, maar heb er nog niet op gereageerd. Erg he? . Hij vroeg hoe het gaat.
Goh dat klinkt lekker Pom!

Koop je dat kant en klaar?

Hahahahhaa wat errug van jou!

Ik wil ook weleens smsjes negeren, maar ik durf dat niet...
Hey frizz..

maak je geen zorgen over je rijbewijs halen.. ik ben gewoon een apart geval.X-D

Het is niet zo dat ik nu denk dat door elkaar niet te zien dat dit DE oplossing is. Maar het geeft mij wel weer eventjes rust.

Al laat ik het niet van de rust afhangen.

Ik heb in die zin afstand van haar kunnen nemen dat ik probeer niets meer van haar te verwachten. Bovendien heb ik van de week gelijk gebruik gemaakt van het feit dat zij nu wel ineens met mij kan 'onderzoeken' . Had nu de kans om te onderzoeken waardoor ik op onbereikbare vrouwen val.

Heeft met twee dingen te maken. Namelijk :

1: Ik had het gevoel niet goed genoeg te zijn, vond het geen wat ik te bieden heb in een relatie niet genoeg.. en ik vond mezelf niet waardevol genoeg. mede door mijn verleden.

Bang dat iemand afknapt op wat er allemaal in mijn verleden gebeurt is. Ik laat altijd maar alleen de 'vrolijke, spontane boemen zien'.. mijn verdriet en pijn etc etc was alleen voor mij, en niemand anders. Hierdoor hield ik mensen op afstand.

En een onbereikbaar persoon komt uberhaupt niet zo dichtbij..

2= Onbereikbare vrouwen kiezen niet voor mij, waardoor ik ook de liefde mooi op afstand kan houden. Ik ben veel te bang om te ontvangen, want stel je voor dat ik het kwijt raak? Dat is altijd mijn grootste angst..

Deze gedachten en gedrags patronen gingen vooral heel erg onbewust. En het gekke is, dat ik na afgelopen week heel anders tegen mezelf ben aan gaan kijken.

Ik kan niet meer of beter zijn dan dat ik nu ben, en als een ander dit niet goed genoeg vind, waar ben ik dan in hemelsnaam mee bezig?? Als ik mij beter probeer voor te doen, dan krijg ik uiteindelijk toch ook niet waar ik naar verlang.

Namelijk wezenlijk contact, iemand die mij goed genoeg vind zoals ik ben..En bovendien is er nog een ander punt, zolang ik mezelf niet goed genoeg vind, blijf ik afhankelijk van wat de ander vind..

En dat is slecht... dat geeft altijd onzekerheid.. dat voelt onveilig. Want je hebt nooit controle over wat een ander van je vind. Je hebt alleen controle over hoe jezelf vind wie en wat je bent.

tijdens die sessie zei ik tegen MX: Ben benieuwd wat er gebeurt als iemand die in eerste instantie onbereikbaar lijkt, toch voor me zal kiezen. Hoe ik dan zal reageren etc etc.

MevrouwX vroeg: " ga je dan weer wegrennen?"

Waarop ik zei : " nee, ik besef me heel goed dat ik een keer een risico moet nemen, om liefde durven te ontvangen. Want als ik dat risico nooit durf te nemen zal ik ook nooit openstaan voor het geen waar ik naar verlang"

Ik voel me na van de week veel rustiger, gelukkiger.

En heb dus nu pas mezelf het gevoel kunnen geven dat ik goed genoeg ben. ik wist het al met mijn verstand, al die tijd, maa was er in mijn gevoel nog niet van doordrongen. Nu wel.

Door deze verandering ben ik dus ook plannen gaan maken voor toekomst etc etc.

En ja frizz. Ik weet dat ik zelf ver in mijn proces moet zijn om andere te kunnen helpen. Ik heb nu zelf een jaar achter de rug. Wil eerst een opleiding doen 'voor mezelf' .. pas na die vier jaar wil ik aan de opleiding dramatherapie gaan beginnen. Bij mijn weten moet je als therapeut in opleiding ook een eigen psycho-analyse doen. is verplicht. Moet je zelf tijdens studie in therapie om jezelf te onderzoeken..Maar dat zie ik dan allemaal wel. Eerst vier jaartjes voor mezelf.

Wel fijn dat MX je het gevoel geeft een mooie vrouw te zijn.. Dat kun je soms zo missen inderdaad.

Hoe langer ik het verhaal van jou en MX ken, des te meer vind ik het zoooo zonde dat hij geen relatie wilt met je...X-D

en ik zou het je zo gunnen
Ik koop alleen de tagliatelle vers (nu in de aanbieding bij Appie 2 voor de prijs van 1 ), pesto maak ik zelf en gamba's heb ik net uit de vriezer gehaald.

Heb net mijn mp3 speler opgeschoond!!! Van de 4 mb, zat 2m met downloads die niet meer te verwijderen waren en nu na hééééél lang speuren op internet, heb ik ze eindelijk kunnen verwijderen!!! Dus nu 4 mb aan lekker muziek selecteren om op de mp3 te gooien ;-d
Lekker pom

zal je buuf vast van opknappen..

Mmm.. je hebt nog niet terug gestuurd. Ben je van plan dat nog wel te doen? of ga je nu helemaal de boot afhouden ??
Naaah zal wel een smsje sturen, sowieso nog uitnodigen om op mijn kosten te gaan eten, dan heb ik voor mijn gevoel geen schuld bij hem.
hahah pom... Maar dan zou ik wel in dat etentje laten weten dat je het niet ziet zitten met hem...
Jaaaah, stom he. heb je zo'n grote bek, maar dan wel weer zoooo'n klein hartje om iemand te vertellen dat jij hem waarschijnlijk minder leuk vind dan hij jou...zucht
Kuch kuch, goedemorgen ehh middag.

Frizz: leuk dat je MX weer hebt gezien! Klinkt als een gezellig samenzijn. Hoe verliefd ben je nu eigenlijk precies op een schaal van 1 tot 10?

En die MBF: duidelijkheid zeg! Jeetje, denk aan je naam! Voor je het weet denkt iedereen dat jullie wat hebben en er al kinderen op komst zijn. Ieuw.

Pom: goed aan 't relativeren dus wat betreft MI...je kunt het! Hoe was de markt? Veel plezier met je vriendin in elk geval!

Ga je nog reageren op TM trouwens, of al gedaan?

Sum: een bruiloft? Leuk! Is/was het mooi weer? Ben benieuwd naar je nieuwe kapsel. Of alleen weer een beetje een modelletje?

Ik zit uiterst brak op de bank. Dansavondje werd een erg laat dansavondje. Was ontzettend te gek!

Score: 1

ach pom, ik snap het wel hoor!!

Dat zijn altijd van die lastige dingen.. Mischien moet je gewoon helemaal geen etentje meer doen, maar de helft van het bedrag dat hij aan de date had uitgegeven op zijn rekening storten oo wat ben ik weer erg

anyway, niet te druk om maken. komt goed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven