Mutsen II
zaterdag 5 september 2009 om 20:27
Geweldig, die opmerkingen. Meer posten dus, dit soort juweeltjes (ik ga zelf ook eens hard denken, want af en toe komen er hier ook wel eens erg grappige dingen voorbij).
Pff, ik ben een beetje brak vandaag. Keelpijn, hoesten en hoofdpijn. Duik dalijk dus lekker met een goed boek mijn bed in (heb nu al zin). Vandaag wel leuke dag met lieve kindjes (een beetje zwart nadat ze met zijn drieen heel veel molshopen hadden afgegraven, maar ach).
Heb me nog te pletter gelachen om Maby die echt 20 keer in een openstaande auto is geklommen en dan pontificaal op de bestuurdersstoel ging zitten sturen, al "autooo, autooo, toetoet" roepend (1 van de 6 woorden die ze kent). En ze probeert ook elke keer alle auto's op de parkeerplaats van de Kindergarten open te schieten met mijn fietssleutel, ook zo schattig.
Pff, ik ben een beetje brak vandaag. Keelpijn, hoesten en hoofdpijn. Duik dalijk dus lekker met een goed boek mijn bed in (heb nu al zin). Vandaag wel leuke dag met lieve kindjes (een beetje zwart nadat ze met zijn drieen heel veel molshopen hadden afgegraven, maar ach).
Heb me nog te pletter gelachen om Maby die echt 20 keer in een openstaande auto is geklommen en dan pontificaal op de bestuurdersstoel ging zitten sturen, al "autooo, autooo, toetoet" roepend (1 van de 6 woorden die ze kent). En ze probeert ook elke keer alle auto's op de parkeerplaats van de Kindergarten open te schieten met mijn fietssleutel, ook zo schattig.
zaterdag 5 september 2009 om 20:43
quote:anky schreef op 05 september 2009 @ 20:27:
geen opmerking, maar ge-wel-dig. tis gleuf ik een jongetje in meisjesverpakking, of niet?
geen opmerking, maar ge-wel-dig. tis gleuf ik een jongetje in meisjesverpakking, of niet?
zaterdag 5 september 2009 om 20:50
quote:sokje schreef op 05 september 2009 @ 20:43:
[...]
En vergeet dan vooral niet een gigantisch twents accent. Van wie ze het heeft is me een raadsel. Sien kan ook zo gruwelijk plat praten, terwijl ze op ons na eigenlijk zelden of nooit Nederlands hoort (of het is gewoon plat duits vermomd als Nederlands).
Ohh, ik wil ook sauna. Nu. Meteen. Direct. En een massage.
[...]
En vergeet dan vooral niet een gigantisch twents accent. Van wie ze het heeft is me een raadsel. Sien kan ook zo gruwelijk plat praten, terwijl ze op ons na eigenlijk zelden of nooit Nederlands hoort (of het is gewoon plat duits vermomd als Nederlands).
Ohh, ik wil ook sauna. Nu. Meteen. Direct. En een massage.
zaterdag 5 september 2009 om 21:24
Twents accent? Grappig! en veel plezier met je boek.
Sokman is Bert Visscher aan het kijken, niet mijn favoriet, maar ach nou ja: hij vindt ut leuk.
Poek hoest nog steeds behoorlijk, ondanks dat we 2 keer per dag luchtwegverwijder puffen. Ze had vanavond ook een ietsiepietsie verhoging én een enorme bloedneus (laatste heeft er ongetwijfeld niks mee te maken, maar apart was het wel)Maandag maar even naar de dokter
Sokman is Bert Visscher aan het kijken, niet mijn favoriet, maar ach nou ja: hij vindt ut leuk.
Poek hoest nog steeds behoorlijk, ondanks dat we 2 keer per dag luchtwegverwijder puffen. Ze had vanavond ook een ietsiepietsie verhoging én een enorme bloedneus (laatste heeft er ongetwijfeld niks mee te maken, maar apart was het wel)Maandag maar even naar de dokter
zaterdag 5 september 2009 om 21:41
Het ging vandaag wel, niet al te veel gedaan, nog een klein rondje kermis met onze kermisklanten (iedereen hier houdt van kermis behalve ik) Mandarijn is de autootjes niet uit te slaan, ook zo dol op auto's dus. In Speelland wilde hij er ook niet meer uit. En Limoen vindt alles wat draait leuk. Gelukkig had ze geen koorts meer vandaag, maar toch nog maar heel rustig aan gedaan.
Vervelend Sok, van Poek, hoop dat het snel weer beter gaat met haar.
Ben een beetje jaloers op Pammie's uitje zeg, dat klinkt heerlijk, sauna, gezichtsmishandeling.. heel fijn
Moest ook erg lachen om leuke opmerkingen.
Man heeft bizarre film op dvd aanstaan, denk dat ik even mee ga kijken.
Vervelend Sok, van Poek, hoop dat het snel weer beter gaat met haar.
Ben een beetje jaloers op Pammie's uitje zeg, dat klinkt heerlijk, sauna, gezichtsmishandeling.. heel fijn
Moest ook erg lachen om leuke opmerkingen.
Man heeft bizarre film op dvd aanstaan, denk dat ik even mee ga kijken.
zaterdag 5 september 2009 om 22:41
wel goed. Kijk, voor mijn dagelijkse gang van zaken verandert er niet zoveel nu mijn moeder er niet meer is. Wij liepen de deur al niet zo bij elkaar plat; ip belden wij eens per week en gingen we er eens in de drie, vier weken langs. de laatste tijd was dat natuurlijk wel meer.
dat betekent niet dat ik haar niet mis, maar het interfereert niet zo met mijn dagelijks leven. voor zuslief is dat duidelijk anders, omdat mijn moeder daar ook tot voor kort ook gerregeld hielp met strijken etc. En bij mijn vader staat nu zijn helve leven op zijn kop; híj zit in zijn eentje in het huis, eet alleen, slaapt alleen.
maar misschien komt 'de klap' later nog wel, dat kan natuurlijk ook
dat betekent niet dat ik haar niet mis, maar het interfereert niet zo met mijn dagelijks leven. voor zuslief is dat duidelijk anders, omdat mijn moeder daar ook tot voor kort ook gerregeld hielp met strijken etc. En bij mijn vader staat nu zijn helve leven op zijn kop; híj zit in zijn eentje in het huis, eet alleen, slaapt alleen.
maar misschien komt 'de klap' later nog wel, dat kan natuurlijk ook