Gewoon, lekker relativeren! (II)
woensdag 2 september 2009 om 11:40

zaterdag 5 september 2009 om 22:17
Revolver is goeeeeehd, (misdaadfilm in de categorie layercake, lockstok, etc.). Buuf is nu ijs aan het scheppen, lekkah. We hebben wijn op en die valt gooeeeeeehd!!
Joh als jij je lekker voelt met MX dan is dat het enige wat telt! Ik zou niet meer gaan leren, gewoon lekker forummen, wijntje drinken en je kan mij latijd bellen!!
Humm de wijn beïnv;loet mijn typewerk, maar geenb zin om te verbeteren
Joh als jij je lekker voelt met MX dan is dat het enige wat telt! Ik zou niet meer gaan leren, gewoon lekker forummen, wijntje drinken en je kan mij latijd bellen!!
Humm de wijn beïnv;loet mijn typewerk, maar geenb zin om te verbeteren

zaterdag 5 september 2009 om 22:19
quote:Kym schreef op 05 september 2009 @ 22:16:
Ha Pom. Geniet, maar met mate he
Frizz, niet alles is te eten op straat, maar langzaamaan leren we de plekjes wel kennen.
Ik ben trouwens OOK van de house. Maar dan echt de techno/electro/minimal style. Maar dat bestaat hier niet.kym wat is je e-mail, ga ik je watr linkjes styren!
Ha Pom. Geniet, maar met mate he
Frizz, niet alles is te eten op straat, maar langzaamaan leren we de plekjes wel kennen.
Ik ben trouwens OOK van de house. Maar dan echt de techno/electro/minimal style. Maar dat bestaat hier niet.kym wat is je e-mail, ga ik je watr linkjes styren!
zaterdag 5 september 2009 om 22:19
Potverdrie, jullie zitten allemaal samen te spannen met die house...
Oh niet overal?
Ik zat even met mezelf herinneringen op te halen va Thailand en Laos waar je óveral voor een schijntje lekkere en gezonde dingen op straat kan kopen.
Alhoewel het in Laos for some reason alleen maar overdag kan en op de markt.
Oh niet overal?
Ik zat even met mezelf herinneringen op te halen va Thailand en Laos waar je óveral voor een schijntje lekkere en gezonde dingen op straat kan kopen.
Alhoewel het in Laos for some reason alleen maar overdag kan en op de markt.

zaterdag 5 september 2009 om 22:26
quote:frizzy schreef op 05 september 2009 @ 22:22:
Madhe wat heerlijk voor je!
Ik had al zo'n vermoeden, geniet er lekker van joh!
Bij de weg, moeten die op dit tijdstip niet op één oor liggen ofzo?Officieel wel natuurlijk, en ze liggen er dus nét in. Maar hé.. ik wil elke seconde van ze genieten nu! Straks nog even haartjes snuffelen enzo en dan morgenochtend weer vroeg eruit. Mijn god wat zijn ze vroeg. En ik.. ik geniet
Madhe wat heerlijk voor je!
Ik had al zo'n vermoeden, geniet er lekker van joh!
Bij de weg, moeten die op dit tijdstip niet op één oor liggen ofzo?Officieel wel natuurlijk, en ze liggen er dus nét in. Maar hé.. ik wil elke seconde van ze genieten nu! Straks nog even haartjes snuffelen enzo en dan morgenochtend weer vroeg eruit. Mijn god wat zijn ze vroeg. En ik.. ik geniet