Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
hey lieve dames..

Ik ga lekker slapen..

Frizz.. slaap lekker .

Ik hoop dat je een beetje kunt slapen ondanks vanavond..
Kan er vanavond geloof ik niet meer verder over nadenken.

Ben er even van in de war...

Zie je, daarom moet ik je BoemPJE noemen.

Wist wel dat je ons jonkie was!
Komt goed hoor, moet alleen vroeg op.

Ach, alles komt goed!

Slaap lekker Boem ik ga ook zo.
hahahha ja BoemPJE... vind ik ook leuker klinken..

ben een jonkie...

En ondanks mijn leeftijd toch allemaal al van die gekke dingen mee gemaakt..

Wat maakt je nou precies zo in de war friz?

De ontdekking van de patronen?

Of hoe je je nu voelt over MX?
Ach Boem, we hebben allemaal ons levensverhaal.

De ontdekking van de patronen Boem, MX is even van ondergeschikt belang.

Tis maar een man hoor.

Maar ik ga nu slapen, morgenochtend naar mijn zusje, lekker anderhalf uur in de bus...

Fijne nacht!
jij ook frizz!

ik ga ook pitten oogjes vallen dicht..

enneh succes met je busreis!
Aja, iedereen in slaap dus

Klopt hoor Frizz, tis hier nu een dik jaar uit, maar die relatie heeft zo'n ontzettende impact op mijn leven gehad.

En ik merk dat mede door het verhaal van Char ik toch weer terugval naar toen.

Nou nee terugvallen is een verkeerd woord.

Ik merk dat ik nu pas in staat ben om die relatie eens van een gezond afstandje te bekijken..

en das redelijk confronterend soms.

Liefjes ik wens jullie een weltrusten

*gaat nog even het niet zo slimme verhaal van Boem lezen*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nee...was niet zo slim Boempje

Frizzel, veel plezier morgen bij je zussie en succes met het OV

*Sum HAAT het OV*
*blaast de kaasjes uit en doet de deur zachtjes dicht*
daaaag sum
*knipt licht weer aan*

Huh, jij ging toch slapen (al een pagina geleden??)
kan niet slapen Verhalen van iedereen werkt nog door op mijn door drank verdoofde hersentjes...ging jij niet stappen?
Stappen???

Nee hoor, ik had een rustig avondje op de bank gepland met mezelf maar het feestje bij mijn ouders liep een beetje uit

Dus nu lekker in ben, en ga nu wel mijn lapje uitgooien oogjes vallen bijna dicht...

Doe jij het licht uit meis?

Weltrusten meissie enne....denk ff na over een deet datum
sum wacht!!! met wie en wanneer ga jij daten?
Zooooo hee!

Dacht ik gister voordat ik naar bed ging dat je helemaal niet kon zien dat ik heel hard had gehuild, vandaag is een ander verhaal.

Ben bang dat de buschauffeur straks vraagt wat ik onder mijn oogleden heb verstopt.

Ja Sum, Frizz houdt óók niet van het ov.

Tis ook een vreselijke buslijn, want ken die hele omgeving op mijn duimpje.

Als je nou nog eens iets nieuws zag...

Maar goed, daarna gaan mijn zusje en ik naar mijn ouders, en dat scheelt, dan hoef ik naar huis alleen een stukkie de trein te pakken vanaf mijn ouders.

*pakt theorieboek in*

Wat alleen ongelofelijk DOM is...

Heb me een uur in de tijd vergist.

Ben ik doodmoe opgestaan, terwijl ik gewoon nog een uurtje had kunnen slapen.

Beeeeeeetje jammer.

Verder zojuist onder de douche alvast een beetje na zitten denken...

Sleutel tot afstand creeëren van MX lijkt me:

Realiseren dat ik niet op MX val omdat hij zo leuk is, neeeeeee ik val op hem omdat hij emotioneel onbereikbaar is en ik zijn liefde voor me moet winnen.

De &*%^$#@ heeft allang weer door dat hij zijn best niet meer hoeft te doen, zoals laatst toen ik er een beetje klaar mee was, want ik had mijn hartje alweer verloren natuurlijk.

En dat heeft meneer geroken, dat weet ik zeker.

Ik laat me beinvloeden door hem.

Gaan we vanaf nu NIET meer doen.

Kan iemand me even vertellen waarom ik hem intussen heb toegevoegd op Hyves?

Should have known better na verschillende verhalen hier over Hyves-neuroses.

Wel lastig Sum, dat het nu allemaal terugkomt.

Maar ook hartstikke goed.

Heb daar bij mijn ex ook best een tijdje over gedaan hoor!

Wees blij dat je in een proces zit en nog zoveel bijleert over jezelf!

Beetje kunnen slapen Pommetje?

Of heb je je de zware avond van gister erg aangetrokken?

Sum heeft een date met ONS!

Nee niet met een one night stand, maar met ons, in de zin van WIJ hebben een date.

Dus roep eens een datum Pom?

Ik ga maar eens even ontbijten.
goeie morgen dames..

Jeetje frizz wat was jij alweer vroeg je bedje uit vanmorgen.

Ik was pas om half elf wakker.

EN pom!! heb je nog een beetje kunnen slapen ?

Ik zag dat jij je nog even laat aanmelde hier..

ik zit nu lekker aan een bakje crusli en neem zo koffie, eerst maar eens even wakker worden
hahahahahahaha...lieve Frizz

Wat is dat erg hè, een uur te vroeg opstaan!

k heb het wel eens gehad met werk, maar ik stond ook werkelijk een uur te vroeg in de praktijk (en ow, ik ben ook wel eens op zaterdag opgestaan om te werken)

Tis niet erg hoor Frizz dat de pijn her zo af en toe terug komt.

Ik vind het wel fijn.

Want toen het net uit was kon ik gewoonnietrt verwerken, en dat nu ik nu, nu het een stuk hanteerbaarder is wel.

Tssssssssssssss Pom, ben je nu onze date al vergeten.

Lieffies,ik ben even sporten!

Frizz, heel veel plezer vandaag met je zussie en tot vanavond

De rest....tot strakkies!
sportze sum!!
Goodmorning sunshines,

Ben net wakker . Kon inderdaad gister geen slaap vatten. TM had ik een sms met smoes gestuurd, krijg ik een sms terug met dat we elkaar hopelijk snel weer spreken?!? Ohohoh ik moet dit echt héééél snel gaan recht zetten .

In mijn zoektocht naar vermaak gisternacht kwam ik deze tekst tegen. Ik denk dat we het allemaal wel weten, maar soms het even vergeten. Dus bij deze een reminder (het gaat over de beginfase met het ontmoeten van liefjes).

Weet je...met veel vallen en opstaan heb ik ze ook leren herkennen. Kennelijk geldt hier: aldoende leert men.

Je moet (je moet niks natuurlijk) een aantal basisregels in acht nemen:

- zoek NIETS bij een ander wat je jezelf kunt geven

- wees je bewust van het feit dat je TE graag een relatie wilt waardoor er allerlei rotzooi ongehinderd zijn weg naar jou vindt

- zie mannen als mensen en niets al levenopvullers. Probeer met een neutrale blik naar mannen te kijken. NIet met die relatie-scannende-ogen. Zo neem je scherper de mens waar en val je niet snel voor allerlei praatjes

- hungry people make poor shoppers; doe iets aan je zelfbeeld. Datgene wat je van jezelf denkt, dat trek je ook aan.

- luister naar je onderbuikgevoel. Als jij iets niet wilt en de ander blijft doordrammen...WEGWEZEN!!!!!!!!

Nou ik ga nu maar een cappuccino en ontbijt maken. Tot later liefjes.

Sum en Frizz wat dachten jullie van volgende week zaterdag? de 12e?
Djiezus. Ik heb maar 4 uur geslapen, wederom een zeer indrukwekkende nacht gehad en dit alles in totaal nuchtere toestand!

Maar nu eerst...:

Frizz:lieverdje, wat een drukte in je hoofd dan, he? Hoe is dat vandaag? Voel je je beter?

Wel veel nagedacht lees ik, met resultaat. Knap je je zover komt, het is niet niks je bepaalde dingen te beseffen. Maar het klinkt desondanks toch goed Frizz, je bent er mee bezig. En langzaam aan zal alles nog duidelijker worden.

Sum: wat verdomde heftig ook wat je hebt meegemaakt met je zusje! Is dat lang geleden en wat geweldig dat het ze weer gezond is! Dat is gewoonweg fantastisch!!

Wat moet je bang zijn geweest. Je zusje. God jee, als ik eraan denk, dan is dat gevoel, die pijn dat het met zich meebrengt echt onbeschrijflijk, he.

Wat zullen jullie er ontzettend sterk uitgekomen zijn, zeg.. Dank je wel Sum, dat je dit hier wilde delen. Het deed mij goed.

Pom: je hebt een leuke avond gehad gisteren zo te lezen, maar waar was je vriendin nou ineens gebleven. Of ben je gewoon keihard gaan door forummen terwijl ze er nog was?

Zwart dekbed is mooi trouwens! Net als spierwit.

Goh, en een sms van TM. Misschien tijd voor duidelijkheid. Je zou kunnen beginnen met het creeeren van afstand door eventjes niets te laten horen en vooral erg druk te zijn met 'je leven'. Hah

Well. And me.

Nou werkelijk waar, ik weet niet waar ik moet beginnen (het lijkt wel een regelrechte fucking soap hier), maar ik doe een poging:

Luister: eerst dat insiderfeestje. Had echt weinig puf om te gaan en zou sowieso nuchter blijven (goed voor mezelf zorgen enzo). Dat laatste is gelukt en het eerste bleek helemaal niet reeel, want eenmaal daar bleek het best leuk!

Ik raakte namelijk aan de praat met een blanke jongen uit Kaapstad en dat was fantastisch, want God damned wat is Afrikaans (de taal, je weet wel, dat gekke Nederlands) fucking charming. Kort gezegd kon ik gewoon Nederlands praten en ook al zijn onze woorden heel andere, we begrepen elkaar volkomen. Ik vond het op de een of andere manier heel bijzonder (nooit eerder met een ZA gepraat) en we moesten erg lachen. Hiernaast was ie een kopie van MB, echt waar, in alles. Behalve dan dat ie piloot is en ook nog eens een die-hard surfer. Kortom: ik was verkocht.

TOTdat ik ineens iemand binnen zag komen en mijn bek openviel van verbazing. De jongen van het restaurant waar ze de allerlekkerste sandwiches hebben en die ik een paar weken geleden spotte en hem toen echt zoooo aantrekkelijk vond. What the hell doet HIJ nou weer hier, dacht ik. Er zitten hier tig Libanezen (heet dat zo? uit Libanon) voor 'business' en hij dus ook. En hij blijkt dus in een of ander sociaal Libanees clubje te zitten die ook bevriend zijn met wat expats.

Ik heb op dat feestje niet met hem gepraat, maar later toen we naar een club gingen heb ik dat goed gemaakt.

Lieverdjes, kennen jullie toevallid de tuinman uit Desperate houswifes? Ofwel: verkocht!

We hebben uren op een of andere bank gehangen (met de rest) en gekletst en ik was ZO verlegen. Gebeurde dus niet zoveel, maar dat was mijn intentie ook niet. Het leuke was dat we ook echt konden lachen samen. En nog leuker! Hij smst en is niet pushy!

Naja, anyway: ik ga me nu even verdiepen in Libanon, want ik kwam tot de zorgelijke ontdekking dat ik werkelijk NIETS van dat land weet.

Oh, en aangezien we sowieso al gepland hadden vandaag zo'n beste sandwich te gaan scoren, zie ik 'm straks even. Oehhhh.

Dat was het.

The and.

(and will be continued?)
Hé Kym, klinkt goed. Heb ooit een minirelatie met een iemand uit Libië gehad (was geadopteerd door Nlds ouders). Superlief, intelligent, mooie kerel om te zien, echt een mannetje, maar ook alweer zo'n kleintje qua lichaamslengte dan .

Ga zo weg. Ik ben volgens mij gister een 'uurtje van het forum 'weggeweest' en toen ging zij naar huis (nouja de trap en voordeur naast ingelopen), andere vriendin was al weg en ik toen onder de douche. Joh buuf was net zo aangeschoten als ik en heeft gewoon mee lopen kijken met het forummen .

Tja TM, een tijdje niks laten horen, nee dat is niet mijn stijl. Ik spreek om een drankje te gaan doen en dan vertel ik hem wel meteen dat ik het wat betreft mijn kant niks gaat worden. Beter de pleister meteen afrukken...
Ik bedoel niet 'een tijdje niks laten horen', maar gewoon, niet direct reageren enzo.

Maar jouw oplossing kan ook. Alleen zou ik er dan weer geen behoefte aan hebben om er toch nog een drankje tegenaan te gooien als ik toch al weet dat het verder niks wordt.

Libie? Da's ergens anders he?

Ik vind het allemaal maar vaag. Dat Libanon-land.
@ Kymm...

Jij ontmoet veeeeel leukerds ..

Lijkt me een strak plan om zometeen maar even een broodje te gaan happen bij die vent..

@ pom.. goed dat je gewoon wat met hem gaat drinken en het hem dan verteld.. beter zo.. dan ontstaan er ook geen onduidelijkheden.. mmm cappuchino.. wil je der ook 1 voor mij maken
Hi Boem! Hoe is het met jou vandaag? Plannen?
Middag allemaal!

Heb alles even bijgelezen, was gisterenavond laat nog naar een vriendin die deze week is uitgerekend en dus niets meer kan! Haar man moest een weekend weg voor z'n werk en ben dus bij haar gaan slapen voor-het-geval-dat. Beetje voor haar gezorgd enzo.

@ Kym, helpt het als ik zeg dat mijn moeder inmiddels alweer jaaaren kankervrij is na operatie en bestralingen?

En dat mijn zusje middenin de behandelingen (chemo) zit die erg goed aanslaan en de vooruitzichten op herstel erg goed zijn?

Er is altijd hoop meid, al is dit een zware tijd. Been there!

Ik vind het wel heel knap van je dat je nog zoveel goede dingen uit je buitenlands avontuur weet te puren! Petje af.

@ Frizz, ik hoop dat je je beter voelt. Een avondje huilen is helemaal niet zo verkeerd. Huilen spoelt je ziel schoon zegt mijn papa.
Huts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven