Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Jullie zijn lief

Ouwe geile mannetjes zijn vies.

Koorts sucks

Werkze, D, en veel plezier, rest!
Alle reacties Link kopieren
Ouwe geile mannetjes suck...oh nee.....
~vervloekt het feit dat ze visueel is ingesteld~

Getverrrrrrdemme!
Wat wilde ik nou toch typen?
hihihi...

Waarom lig ik nou niet gewoon 3 dagen te ijlen en ben ik dan van het gelazer af? Waarom nou dat sieluge gekwakkel?

Ik voel me totaal nutteloos. LIef is allemaal dinge in de tuin aan het doen en dat wil ik ooohoook, maar m'n benen zijn te moe om op te staan.

**krijgt visioen van prototype zieke man**

Oh jee. Zou ik toch een vent zijn? Ik ben geloof ik heel vervelend als ik ziek ben
Lieve schat, als je een vent was geweest had je jezelf hier niet beklaagd over het feit dat je kwakkelt, maar had je alleen nog maar op klaaglijke toon gekreund. Als je een vent was geweest, dan had je jouw Lief niet in de tuin laten werken, maar hem voor jouw zieke karretje gespannen en hem op laten treden als persoonlijke verzorger.

Nee meid, je bent geen vent.

Je bent op en top een vrouw die ziek is en dat niet wil zijn!

How typical,
Wat wilde ik nou toch typen?
Lieve Mims: ik begrijp je niet-sociale bui prima hoor, geen excuses nodig wat mij betreft. Ik had je graag vandaag gezien maar wat in het vat zit verzuurt niet enzo. Belangrijker is dat ik het erg naar vind dat je je niet top voelt. Dikke knuffel.

Kjong, Kman, Kdochter, Suup en Bloes zijn net weg en het was kort edoch gezellig. In het kader van de ongepaste opmerkingen: ik snap wel wat Kjong in Kman ziet, heur. Errug knappe man maar hij lijkt me ook een Goed Mens. Iets met dat in iemands ogen menen te zien enzo. En dat terwijl een bezoekje aan mensen die je niet kent en met wie je niets hebt, voor mij nogal een bezoeking lijkt. Op enig moment zag ik hem buiten in een ernstig gesprek verwikkeld met de Freule terwijl zij geen Engels spreekt en ze elkaar dus feitelijk niet verstonden. Een man die een gesprek aanknoopt met een kind dat-ie niet kan verstaan, raakt bij mij wel een zeeeeer gevoelige snaar. Net zoals Kdochter trouwens, ontdeugend ding. Ik houd van kleine ontdeugende meisjes.

Kortom: ik vond het leuk dat jullie er waren, thanks! De zonnebloemen staan schitterend!!!!
.
Klinkt als een heerlijke middag! Ik wou dat ik er bij was...

Ook Kman leren kenen en huis zien en irlkasteelmeet is altijd fijn. Maar goed.

Ik was er niet bij. Maar het gaat wel ietsje beter. Slapen en douchen en eten helpt. Ibu trouwens ook

Lief heeft kindjes de hele dag op sleeptouw genomen en hangt nu volledig uitgewoond in z'n stoel Eerst naar het bos, 's middags met MK tuinieren, en daarna met beide kindjes naar kinderboerderij. Da's best een vol programma
*gooit een huizenhoge stapel flyers in de prullenbak*

Klink leuk M' anas! Volgende keer ben ik er graag bij!

Goeie Lief is het toch, die Lief van Tila :-)

Suup, hoe gaat ie?

*legt voor Mims een anti-dip chocoadereep met nootjes neer*
quote:Mariannanas schreef op 06 september 2009 @ 17:14:In het kader van de ongepaste opmerkingen: ik snap wel wat Kjong in Kman ziet

Dus niet wat hij ziet in mij?
quote:kjong schreef op 06 september 2009 @ 21:35:

[...]

Dus niet wat hij ziet in mij?Dat wist ik al, daar hoefde ik je niet eerst voor te zien om dat te kunnen weten.
.
Mm.

Nou geloof ik je niet meer.

Het was de kift van de pompoen he? ( )

Maar over goedhartige mooie mannen gesproken... mhm, mhm, yep.

Jullie zijn voor elkaar.

En ik wist niet dat twee mensen zoveel verschillende en tegelijkertijd mooie mensjes konden maken.

Gezellig ook de kikkerprinses weer even zoenen. November he pop?

De terugweg was chaotischer dan slechts de telefoon laten liggen.

File, tijdsdruk, telefoonbatterij leeg, een te lang wachtende Kmama voor de lift naar airport, wel of niet Kjongen eerst ophalen, waar is het gotvgrrrrrpaspoort dan nu weer, schiet nou toch op, jeses ik krijg toch wel een zoen-die ergens achter mijn oog eindigde, Kjongen opgehaald, Suup naar d'r mama geraced, en toen ...

niks. Toen was er geen plan meer.

Kindertjes strontvervelend, want niet gegeten, dus door McD drivethrough gereden, en bij huis aangekomen (om half 8) erachter komen dat mijn sleutels WEG zijn....

Nou ja.

We leven nog.

Hey. Er kwam een vlaag van besef. Ineens mis ik Kman.

Kwestie van vroeg naar bed, want dan nog maar 1 naggie,

trutse

~trekt zachtjes de kasteel poort achter zich dicht~
Om even met het belangrijkste te beginnen: Lil van harte met Zoon.

Mims

Tila lekker dat lief het grut heeft meegenomen vandaag. Voel je je wat beter inmiddels?

Marie het was leuk. Je huis is prachtig en je kids zijn geweldig. Jammer dat we de puber gemist hebben.

En helemaal eens met wat je schrijft over k-man.

Is kitten weer bijgekomen van chipitabezoek?

Mamasuup deed het vanavond beter dan vanmorgen. Ze loopt met krukken en kan het zelfs al met 1 kruk. De nogal luidruchtige kamergenoot was vandaag naar huis gegaan dus ze hoopte op een rustige nacht. En wie weet mag ze dan morgen al naar huis.

En ik ga maar eens richting bedje. Ben moe.
De kift van de pompoen? Die wordt toch gewoon een koets?

Ik geloof helemaal niet dat jij mij niet gelooft, ik geloof dat jij niet met complimenten kunt omgaan.

Suup: de kitten heb ik wat moeten beademen en reanimeren en hij is wat schuchter nu, maar voor de rest gaat het wel goed, heur. Fijn dat het beter gaat met je moeder!

* Schenkt nog wat Hot Coldrex in voor Tila en neemt dan het officieel Laatste Glas Rosé van de vakantie* . Dag lekker aanlummelen, dag zelluf boodschappen doen en koken, dag playmobil-en met Jongste Zoon, dag eindeloos koffie drinken in bed, dag niet op de klok hoeven kijken, dag urenlang lezen in pyama en HELLOOOO vroeg opstaan, mantelpakken, eindeloos vergaderen, OV-en, ergernis en stress en orde en regelmaat en BAH BAH BAH BAH BAH!!!!
.
**geeft een stukje gareel aan M'anas**

Om alvast te wennen.

Jammer he, dat de vakantie voorbij is.

Suup, fijn dat beter gaat met Mamasuup. Al lopen met 1 kruk, sjeumig wat knap. Van je mama en van de dokters van tegenwoordig.

ik knap op. Heb zelfs were wat energie, en heb die botgevierd op de strijk. Ben er nu wel achter dat ik erg slecht ben ik niksdoen. Dat kan ik helemaal niet, ik ben altijd iets aan het doen en verveel me te pletter als ik dat niet kan.

**steekt een klein, beheersd fikkie in de prullie**

Wèg met de flyers! They are evil! They must Die!

Mims, gaat ie alweer een beetje? Wil je een koppie thee? Of een wijntje?
Ja, zooooo jammer dat de vakantie voorbij is. Nadeel aan een vakantie in eigen land is dat ik zo goed kan zien wat ik mis door die zogenaamd Enorm Belangrijke Baan van mij. Begrijp me niet verkeerd, ik houd van mijn werk, maar door zo'n thuisvakantie ruik ik even aan hoe het is als ik gewoon niet zou werken. Ik geniet écht van zelluf boodschappen doen (het was jaren geleden dat ik eens een AH van binnen bekeek) en zelluf koken, ik geniet zelfs van zelluf dweilen en opruimen. Hmmmmm. Dat betekent weer eens nadenken over balans enzo. Maar niet nu, want ik ben moe en aangeschoten - de cava van de kikkerprinses hakte er al in en na het eten ben ik vrolijk doorgegaan dus nu enigszins aangeschoten.
.
Hehehe, een aangeschoten Marie.

Balans is goed, mop, maar ik denk niet dat thuismoederen jouw ding is. Ietsjes minder werken? 1 dag in de week niet? Om je eigen ding in huis te kunnen doen, kinders te helpen met huiswerk, te dweilen ( ) Of twee dagen eerder weggaan van werk? Zoiets?
*brengt blij de flyers naar de brandende prullenbak*

Heb het nog met een artistieko over jou gehad Tila :-)
De pompoen was toch gewoon leuk.

Fijn dat kitten weer wat is bijgekomen.

Enne die sleutels die kwijt waren, zaten dus in mijn tas *bloos*

Tila fijn dat je je wat beter voelt. Maar om nu energie op strijk te botvieren....

Marie sterkte met weer werken morgen..
quote:Darly schreef op 06 september 2009 @ 23:18:

*brengt blij de flyers naar de brandende prullenbak*

Heb het nog met een artistieko over jou gehad Tila :-)Over mij? Met wie? Waarover? Heb ik nou nog wel een baan, dinsdag, gezien het hoge tempo van de roddels in Dit Wereldje?
Was het wel ok vandaag Darly. Gekke cheffin nog gezien? Ga je morgen wel weer werken?
Suup, strijk Moest. Het was zo erg, dat ik zelfs een foto heb gemaakt van de enorme berg Ter Blog ende vermaeck, enzo. Maar heb nog niet geblogd, want moest boerinnetje spelen op Facebook
Tja, het punt is Tila, dat ik kostwinner ben. Maar ik werk 1 dag per week thuis en op die dag doe ik niet bijster veel werkgewijs. Een dag minder werken zou fijn zijn en met nieuwe baan van Man hoort dat zelfs tot de mogelijkheden. Daar ga ik eens op broeden.

Maar nu niet, want ik ga naar bed. Truste!
.
Ouderschapsverlof? Heb je daar nog recht op of is dat al allemaal op?
Niet op, want nooit opgenomen maar voor de oudste 3 kinderen heb ik er ook geen recht meer op qua leeftijd. Voor Jongste Zoon nog wel, geloof ik. Ik ga er eens over nadenken (want er zitten ook nog wat carriere-overwegingen aan vast, maar da's meer Keldermateriaal). Daarnaast moet ik ook niet zo zeiken, ik heb 45 (!!!!) vrije dagen per jaar en kan me een hoop permitteren (eerder weggaan, dag extra thuiswerken, later binnenkomen etc.) en laten we de toch wel vorstelijke maandelijkse schadevergoeding niet vergeten. Zoals gezegd: ik zie er gewoon tegenop om weer in Het Gareel te moeten maar moet voor de rest niet zo zaniken.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven