Gewoon, lekker relativeren! (II)
woensdag 2 september 2009 om 11:40
zondag 6 september 2009 om 22:46
Hey meisje toch! Toen ik het nieuws van mijn moeder net gehoord had, voelde ik me verlamd. Ik kon alleen maar huilen! Het gaat natuurlijk nu niet om hoe het voor mij toen was, maar dat je verdrietig bent is natuurlijk heel logisch. En dat je daarom nu extra veel behoefte hebt aan lichamelijk contact is ook heel logisch. Of het verstandig is om daar nu aan toe te geven, ik weet het niet. Ben je niet bang dat je je daarna nog treuriger voelt? Aan de andere kant je kan ook niet altijd alleen maar verstandig zijn. Misschien helpt het je juist wel!
zondag 6 september 2009 om 22:49
Inderdaad!
Of Voipdiscount, soms nog goedkoper.
Ik belde echt voor 3 cent ofzo vanuit Laos.
Had sowieso al (voor ik naar de inhoud van de rekening keek) tegen de chef gezegd dat de enige reden dat ik 3x moest, is door de verkeerd geplaatste kroon, dus dat ik vind dat ik dat niet allemaal hoef te betalen.
Daar komt hij vrijdag op terug.
Dan zal ik dit ook even erin gooien.
Tis gewoon oplichting...!
Of Voipdiscount, soms nog goedkoper.
Ik belde echt voor 3 cent ofzo vanuit Laos.
Had sowieso al (voor ik naar de inhoud van de rekening keek) tegen de chef gezegd dat de enige reden dat ik 3x moest, is door de verkeerd geplaatste kroon, dus dat ik vind dat ik dat niet allemaal hoef te betalen.
Daar komt hij vrijdag op terug.
Dan zal ik dit ook even erin gooien.
Tis gewoon oplichting...!
zondag 6 september 2009 om 22:52
Voor nu heb ik het gevoel dat het me goed kan doen. Klinkt wat oppervlakkig misschien, maar het meeste wat ik mis is dat lichamelijke contact. En dan bedoel ik slechts de kleine dingen: die aai, die knuffel.
Ik heb nu niets te verliezen voor mijn gevoel en ga gewoon uitzoeken wat voor een type SJ is.
Skype is hier al volop in gebruik inderdaad Sum, maar vanmiddag belde ik even spontaan met mijn telefoon.
Ik heb nu niets te verliezen voor mijn gevoel en ga gewoon uitzoeken wat voor een type SJ is.
Skype is hier al volop in gebruik inderdaad Sum, maar vanmiddag belde ik even spontaan met mijn telefoon.
maandag 7 september 2009 om 00:58
maandag 7 september 2009 om 01:06
Christenen heet het. Pijler... Psyche denk ik?
Eén of andere onwetende zelfbenoemde moslim maakt de boel en zichzelf gek daar.
Kon het niet laten me ermee te bemoeien.
Ik hóóp dat het het begin is van het einde.
En dat ik die boosheid er even in kan houden, en niet ineens weer ga wegsmelten...
Hij voelt het ook op zijn klompen aan, want heeft sinds gistermiddag niets meer laten horen.
De slimmerd!
Eén of andere onwetende zelfbenoemde moslim maakt de boel en zichzelf gek daar.
Kon het niet laten me ermee te bemoeien.
Ik hóóp dat het het begin is van het einde.
En dat ik die boosheid er even in kan houden, en niet ineens weer ga wegsmelten...
Hij voelt het ook op zijn klompen aan, want heeft sinds gistermiddag niets meer laten horen.
De slimmerd!
maandag 7 september 2009 om 01:15
Nou ja, het onderwerp is inmiddels de Islam.
Maar het gaat inderdaad helemaal nergens over.
Hij voelt aan dat ik pissig ben, en daar heeft ie natuurlijk geen zin in.
Hij wacht liever tot de bui overgewaaid is.
En nu IK niks van me laat horen weet ie zeker dat er iets aan de hand is.
Ik ben doodstil.
Ga hem gewoon met rust laten.
MAAR straks gaat hij weer zijn best doen (als ie denkt dat die bui weg is) en dan moet ik me dit dus allemaal nog heel scherp herinneren.
Heeft die oelewapper je nog stééds niet gebeld?!
Maar het gaat inderdaad helemaal nergens over.
Hij voelt aan dat ik pissig ben, en daar heeft ie natuurlijk geen zin in.
Hij wacht liever tot de bui overgewaaid is.
En nu IK niks van me laat horen weet ie zeker dat er iets aan de hand is.
Ik ben doodstil.
Ga hem gewoon met rust laten.
MAAR straks gaat hij weer zijn best doen (als ie denkt dat die bui weg is) en dan moet ik me dit dus allemaal nog heel scherp herinneren.
Heeft die oelewapper je nog stééds niet gebeld?!
maandag 7 september 2009 om 10:48
Mogguh ladies!
Heb koffiepauze, dus geef even snel reactie op wat ik tot nu toe heb kunnen bijlezen:
@ Kym: ik snap wel dat je mijn avatar niet stom vond hoor
Mocht je aan de Harry Potter serie willen beginnen moet je wel doorlezen, Bella komt pas in het derde deel (van de 7!) voor het eerst voor.
Je kunt ook gewoon de films kijken, haha. Ik vind ze beide erg goed, maar je moet ervan houden.
Wat betreft je mannen, luister naar je intuïtie. Voelt het goed, ga er dan voor en geniet ervan. Zolang je maar goed op jezelf past!
@ Sum: ik heb ook helemaal niet zo’n problemen met ouder worden hoor! Ik vind het zelfs wel relaxed: als ik zin heb om op stap te gaan zeg ik: Ik ben nog jong genoeg!
Als ik ergens geen zin in heb zeg ik: ”I’m getting too old for this shit!”
Kinderwens heb ik totaal niet, daar hoef ik me dus niet druk over te maken! Ik beperk me lekker tot suikertante zijn van de kindjes van vriendinnen.
Pauze voorbij, ben er vanavond wel weer denk ik!
Heb koffiepauze, dus geef even snel reactie op wat ik tot nu toe heb kunnen bijlezen:
@ Kym: ik snap wel dat je mijn avatar niet stom vond hoor
Mocht je aan de Harry Potter serie willen beginnen moet je wel doorlezen, Bella komt pas in het derde deel (van de 7!) voor het eerst voor.
Je kunt ook gewoon de films kijken, haha. Ik vind ze beide erg goed, maar je moet ervan houden.
Wat betreft je mannen, luister naar je intuïtie. Voelt het goed, ga er dan voor en geniet ervan. Zolang je maar goed op jezelf past!
@ Sum: ik heb ook helemaal niet zo’n problemen met ouder worden hoor! Ik vind het zelfs wel relaxed: als ik zin heb om op stap te gaan zeg ik: Ik ben nog jong genoeg!
Als ik ergens geen zin in heb zeg ik: ”I’m getting too old for this shit!”
Kinderwens heb ik totaal niet, daar hoef ik me dus niet druk over te maken! Ik beperk me lekker tot suikertante zijn van de kindjes van vriendinnen.
Pauze voorbij, ben er vanavond wel weer denk ik!
Huts!
maandag 7 september 2009 om 11:07
Hallo! Wat een rust hier!
Frizz, bemoei je je nog altijd met het 'geloof-topic' of heb je het inmiddels opgegeven? (aangezien het niet meer ergens over gaat )
Bel, misschien heb ik daar best nog eens tijd voor het komende jaar. Ik zal het onthouden in elk geval!
Leuk, suikertante! Niet de lasten, wel de lusten
Ik ben net thuis. En God man, he's so fucking cute.
Heb de hele nacht gezoend en ben eerlijk gezegd best trots op mezelf dat ik het daarbij heb gelaten. Want hij is echt wel leuk en dan kan gaat het tegen mijn principes in.
Zie hem vanmiddag weer, want hij moest onverwacht vroeg werken vandaag, zodat ik het huis moest afsluiten (hilarisch). Dus dan even sleutel brengen weer. Gedoe, maar zin om hem weer te zien. Erg!
Frizz, bemoei je je nog altijd met het 'geloof-topic' of heb je het inmiddels opgegeven? (aangezien het niet meer ergens over gaat )
Bel, misschien heb ik daar best nog eens tijd voor het komende jaar. Ik zal het onthouden in elk geval!
Leuk, suikertante! Niet de lasten, wel de lusten
Ik ben net thuis. En God man, he's so fucking cute.
Heb de hele nacht gezoend en ben eerlijk gezegd best trots op mezelf dat ik het daarbij heb gelaten. Want hij is echt wel leuk en dan kan gaat het tegen mijn principes in.
Zie hem vanmiddag weer, want hij moest onverwacht vroeg werken vandaag, zodat ik het huis moest afsluiten (hilarisch). Dus dan even sleutel brengen weer. Gedoe, maar zin om hem weer te zien. Erg!
maandag 7 september 2009 om 11:23
Hoi Frizz!
Ah, een ban zelfs..ik ga er eens wat beter lezen
Ja, er was een miscommunicatie met de chauffeur die me bracht (inderdaad, ik heb gewoon geen priveleven hier) en die kon niet wachten. Dus ik ben gebleven. Bizar, maar het voelde echt goed. En wow, wat heerlijk om weer even zo'n mannenlijf tegen me aan te voelen.
Wel was ie mysterieus. Heel lief, maar hij is verbaal gezien heel dominant (heel sterk aan het teasen/testen, en naar mijn idee in wat voor een type ik ben-gemakkelijk, of niet?) Geen idee hoe dat normaal gesproken met dat volk zit?(niet dat ik dat juist wel erg opwindend vond )
Weet jij er meer van Frizz? Je bent zo multiculti
Ah, een ban zelfs..ik ga er eens wat beter lezen
Ja, er was een miscommunicatie met de chauffeur die me bracht (inderdaad, ik heb gewoon geen priveleven hier) en die kon niet wachten. Dus ik ben gebleven. Bizar, maar het voelde echt goed. En wow, wat heerlijk om weer even zo'n mannenlijf tegen me aan te voelen.
Wel was ie mysterieus. Heel lief, maar hij is verbaal gezien heel dominant (heel sterk aan het teasen/testen, en naar mijn idee in wat voor een type ik ben-gemakkelijk, of niet?) Geen idee hoe dat normaal gesproken met dat volk zit?(niet dat ik dat juist wel erg opwindend vond )
Weet jij er meer van Frizz? Je bent zo multiculti