M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
He bah, Merel, wat balen! Moet je veel herschrijven en krijg je daar ook aanwijzingen voor?

Frans, lekker dat man weer thuis is.

Pips, goed van je zeg, dat je zo fanatiek sport.

Klinkt goed, Q, jullie vakantie!

Lynn heeft verschillende maten: broeken 92, rokjes 98 en shirtjes 104. En de kleren die ze van haar nichtje heeft draagt ze soms de maten 110 en 116 al, die zijn wat gekrompen in de was geloof ik, misschien dat schoonzus die wel altijd in de droger heeft gedaan.

Gisteren schoenen (laarzen) gekocht voor Lynn, maat 25. Had ze deze zomer ook al en twijfel nu of ik niet 26 had moeten kopen. Maar te grote schoenen lijken me ook niet lekker lopen...

Winterjas heeft ze nog van vorig jaar, die past nog, dus die koop ik nu nog niet nieuw.Herfstjas doe ik niet aan, ze heeft nog een dik fleecevest en anders een dik vestje of trui onder haar zomerjas, dat is ook warm. Of de winterjas al aan.

Merel, hoeveel weken ben jij nu? Ik ben echt wel aan het aftellen, nu 34 weken (en 2 dagen ) stel dat ze echt met 38 weken gaan inleiden, dan hoef ik nog maar 4 weken :-) De naam zijn we eindelijk uit, dat werd wel tijd ook. Geboortekaartje hebben we ook, dus daar kan ik nu een proefdruk van laten maken.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
[/fgcolor]
Voelt je man zich alweer wat beter, Indian?

Gisteren naar de kinderboerderij geweest en daarna lekker uit eten met z'n drietjes. Restaurant had een speelhoek, dus Lynn heeft zich ook goed vermaakt.
Klinkt goed, Juul!

Heeee, en Q weer thuis! Lekker dat je vakantie zo goed uitgepakt heeft, meid! Klinkt ook heerlijk.

Frans heeft d'r man weer thuis (fijn!!!!) en Pips de zolder al opgeruimd?

En als we dan toch rijtjesposten..... Merel, wat enorm shit zeg, dat je een 5 had. Staat jehoofd helemaal niet meer naar, naar een scriptie herschrijven. Sowieso -piep-werk, en helemaal als je hoogzwanger bent. Blerk! Succes en sterkte, en hopelijk heb je die 5,5 rap binnen!

Indian... gatsie... een zieke man. Brrr. En buikgriep nog wel. Brrrr-in-'t-kwadraat!

Scoob, ik vergeet het steeds te zeggen, maar ik vind het toch zoooo leuk dat je steeds verder gaat met die taart-workshops! Super!

Jee, doe jij dat zelf, Indian, elektriciteit aanleggen? Pfoe, petje af. Ik ben niet bang voor technische zaken (is ook een gedeelte van mijn werk), maar elektriciteit.... daar heb ik het nooit zo op.

Sophie heeft trouwens maat 104/110. En soms 116, dat ligt eraan hoe het valt. Rokjes kan ze nog wel aan vanaf maat 92; maakt immers nietzoveel uit hoe lang die zijn, hahaha. En qua taille wil het wel. Hier moeten ook nog een winterjas, spijkerbroeken en een paar truitjes. Lieke is net uit 116, dus ach.... Sophie heeft altijd wel wat om aan te trekken. Maar voor beide vind ik twee goedzittende spijkerbroeken een must; ze moeten dan ook mee om te passen! Zoooo handig; iets leuks erop en ze zien er leuk uit!

Laarsjes (maat 26!) had ik 2 weken geleden al gekocht. Lekkere stoere rijgveterlaarsjes, erg leuk.

Herfst los ik altijd op met dikkere vestjes enzo....

Fietje was gisteren heul sielug. We gingen een rondje fietsen met zijn drieen (papa was even weg). Toen we bijna thuis waren, zag Sophie Papa's auto in de verte rijden. Ze keek niet voor zich, en klapte zo van een hoge stoeprand af, rechtstreeks op haar mooie koppie... Wowwww... wat ben ik geschrokken! Gelukkig geen tandjes doormidden oid, en alleen maar schaafplekken onder neus en kin. Pfoei. Wel enorm geschrokken, dus brullen! Lieke heeft heel lief geholpen door de foetsen naar huis te brengen, ijs te pakken, Sophie's knuffelbeest te halen, te aaien enz enz. Echt helemaal super, zo'n lieve meehelpende meid. Toen ik haar complimenteerde moest ze huilen en zei dat ze zo'n pijn in de buik had als Sophie zo'n pijn had. En dat ze steeds al bijna moest huilen. Ooocchhh... die schat. Ik heb haar uitgelegd dat dat nou echte liefde is!

Vanochtend zag Sophie er enigszins vreemd uit, met een opgezwollen neus en kin. Nah ja, had veeeel vervelender af kunnen lopen!
Oooooooow Xop wat zielig voor Sophie, maar wat enorm lief van Lieke . Aaah dan ben je zo klein en dan kun je al zoveel om iemand geven. Wat superlief zeg! Wat zul je trots zijn geweest!

Merel, wat enorm balen zeg een 5! Gatver, daar zit je echt niet op te wachten. Hopenlijk kun je met een beetje herschrijven, toch een 5,5 halen. Weet je waar je moet beginnen om het te verbeteren? Getver zeg wat balen.

Ik kan me wel voorstellen dat je je verveelt trouwens. Ik mocht toen ik zwanger was van Milena vanaf week 32 niets meer doen omdat Mileens groei achterbleef. Meeeeeeeeeeeeeeeen wat was dat saai zeg!

Q, dat klinkt echt heel gezellig zeg jullie vakantie. Als ik dat zo lees, vraag i me af hoe het omt dat ik altijd zo gestresst en moe van vakantie terugkom . Haha, ik doe duidelijk iets fout

Hoest met Haai 1 en Haai2 (er was toch geen 3 of wel?)?

Juul, bij jou kunnen we gaan aftellen! Spannend!

Bojan en Milena hebben nu al ruzie . Bojan trekt aan Milena's haar en dan is Milena heel beledigd. Ze snapt niet dat Bojan gewoon alles grijpt waar hij bij kan. Ze gaat dan ook tegen hem roepen: Bojan die niet zo stom. Meestal trekt Bojan dan vrolijk nog wat harder, hij houdt wel van een gillende Milena

Man is weer terug en dus gisterenochtend ruzie . (haha klinkt leuk trouwens al dat geruzie ) Aaaaaltijd is dat. Hij was meteen al weer aan het stressen en aan het werk. Het houdt ook een keer op hoor. Ik vind het echt niet leuk als ie net 2 weken weg is geweest, 1 dag thuis is, chagerijnig is door jetlag en dan weer gaat werken of wil gaan klussen . Maar goed, ik snap zijn stress ook wel. 'S Middags kregen we bezoek en dat was heel gezellig. Kolonisten gespeeld, pizza besteld. Gewoon gezellig
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hahaha, wat erg dat dat altijd voorkomt! Wij hebben dat als we op vakantie gaan. Altijd de eerste twee dagen op elkaar vitten enzo... vreselijk. Moeten we zeker aan elkaar wennen ofzo.....
Grrr... had gisteravond een ellenlange posting gedaan. Zie ik nu dat ie er niet staat... Ga niet weer opnieuw schrijven.

Menomen, Pipsie slaapt niet meer s middags, ik kan er maar niet aan wennen...
Hmm.. even een vraagje. Mijn beste vriendin wil een groot deel van ons weekendje weg betalen. Ik wil dat niet, vind dat moeilijk te accepteren. Zij hebben het momenteel erg goed, wij wat minder vandaar. Wat vinden jullie?

Ik zou zelf liever naar een goedkoper adresje gaan dan.
Ik zou ook zeker weten voor een goedkoper adresje gaan.....

Ook al zou ze 100x zeggen dat het voor haar helemaal niets uitmaakt, ik zou het gewoon niet fijn vinden......
quote:frans3 schreef op 07 september 2009 @ 10:49:

Bojan en Milena hebben nu al ruzie . Bojan trekt aan Milena's haar en dan is Milena heel beledigd. Ze snapt niet dat Bojan gewoon alles grijpt waar hij bij kan. Ze gaat dan ook tegen hem roepen: Bojan die niet zo stom. Meestal trekt Bojan dan vrolijk nog wat harder, hij houdt wel van een gillende Milena

niet leuk voor Milena natuurlijk!!

Man is weer terug en dus gisterenochtend ruzie . (haha klinkt leuk trouwens al dat geruzie ) Aaaaaltijd is dat. Hij was meteen al weer aan het stressen en aan het werk. Het houdt ook een keer op hoor. Ik vind het echt niet leuk als ie net 2 weken weg is geweest, 1 dag thuis is, chagerijnig is door jetlag en dan weer gaat werken of wil gaan klussen . Maar goed, ik snap zijn stress ook wel. 'S Middags kregen we bezoek en dat was heel gezellig. Kolonisten gespeeld, pizza besteld. Gewoon gezellig

fijn dat het 's middags weer gezellig was!
[fgcolor=#

[/fgcolor]
oh Xop wat zielig voor je kleine meid. Tja, dat fietsen met die kleintjes vind ik nog altijd erg link, want vooral Emdin kijkt eigenlijk nooit naar voren. Hij draagt daarintegen dan ook wel een fietshelm. Die ik eigenlijk ook achterop de fiets moet gaan gebruiken, mochten we ooit eens vallen, dan is hij goed beschermt met zijn hoofdje.

Frans: nu al ruzie tussen broer en zus. Dat zal nog wat worden voor later. Oh, ik was ook wel gestresst op de terugreis van Duitsland toen Emdin totaal niet meewerkte in het wegrestaurant, alwaar we nog een hapje gegeten hadden. Ik kon hem wel iets aandoen, zo boos was ik.

Momenteel is het echt een draak, die niet luistert, gewoon zijn eigen ding doet en om het minste of geringste gaat janken. Maar ik heb net volgehouden en meneer ligt in zijn eigen bed te slapen. Wel zeker 6 keer terug in bed gestopt, maar het lijkt erop dat hij nu slaapt. Ga over een uurtje wel eens kijken.

Morgen gaat hij weer naar de KDV en dan heeft mama nog echt een dagje voor zichzelf. Morgenmiddag heb ik de eerste behandelafspraak met de mondhygienist en mijn mond doet nu al zeer bij het idee alleen, brrrrr.

Merel: balen zeg, dat je zo'n laag cijfer hebt voor je scriptie. Je verwacht er meestal toch meer van. En opkrikken tot een 5.5 klinkt ook niet echt veelbelovend. Hier zit je zeker niet op te wachten in je zwangerschapsverlof. Hopelijk kan je met je teamleider/coach tot een goede deal komen.

Hoe is het met Sylvester en Juultje en Scooby en Tiramam?

Pips: van een vriendin zou ik zo'n vakantie ook niet aannemen. Als het nu om je (schoon) ouders of zo zou gaan, zou ik er geen probleem van maken, maar in deze situatie zou ik me ook niet prettig voelen. Kunnen jullie geen goedkoper adresje zoeken, zodat beiden het kunnen betalen.

Jammer dat Pipsie niet meer slaapt. Ookal baal je nu, je zal er echt wel aan wennen. Ach, nog maar ruim een half jaar en dan gaat ze naar school toe en dan heb je meer vrijheid.

Indian: knap hoor, zelf aan de slag met de elektra. Daar waag ik me niet aan, ondanks dat ik een cursusje gevolgd heb bij de GAMMA. Nee, dit laat ik liever aan de vakman toe.

Morgen maar eens kijken voor een nieuwe decttelefoon, want mijn huidige is de brui er aan het opgeven. En voordat hij helemaal niets meer doet, wil ik een nieuwe hebben. Ik wil er eentje met een extra handset. Heb ik nu ook, is erg handig.

Zo, het monstertje slaapt echt. Weer een overwinning. Ik wil mijn bed nu wel eens voor mezelf weer hebben.

Fijne avond allemaal!
GM, Nou de PSZ is weer begonnen. We komen binnen, meneer ruimt zijn fruit en drinken op en gaat meteen spelen. Ik krijg een kus en dat was het! Wel fijn dat hij het meteen weer zo goed doet! Had er rekening mee gehouden dat hij misschien even aanhankelijk ofzo zou zijn....maar nee hoor, meteen weer vrij!
Da's hartstikke fijn, Indian, dat ie het meteen weer zo goed deed! Man, ik loop altijd de hele ochtend met een vervelend gevoel rond, als Sophie drama's maakt bij afscheid nemen. (Terwijl zij na 5 min. vrolijk aan 't spelen slaat en mij volkomen vergeten is......)

Inderdaad, Q, ik mis Syl ook al een tijdje. Scoob is erg druk, schreef ze laatst al. Juul uiteraard zwangerschapsbezigheden en Tira...... ik hoop werkelijk dat ze nog eens een stukje schrijft hier! Ben erg benieuwd hoe het met haar en Marit gaat!!!
Een drama vanochtend op de kdv. Emdin wilde al eerst zijn vest niet uittrekken en daarna moest de leidster hem echt optillen om te gaan zwaaien. Hij wilde bij mama blijven, zei hij. Maar dat kan vandaag niet. Ben lekker wezen sporten, eerst een half uurtje wat krachttraining gedaan en daarna heb ik een uurtje een workout meegedaan. Men, dat viel tegen. Het huppelgedeelte was goed te doen, maar al die oefeningen op muziek dat vind ik maar niets. Met krachttraining bepaal ik m'n eigen tempo, gewicht en aantallen en nu weet je niet wat je te wachten staat. Ik heb zeker de helft niet goed meegedaan. Al met al toch zo'n 1,5 uur gesport. Ben trots op mezelf.

Moet nieuwe schoenen hebben voor het sporten, ga dan direct een combo kopen dans/aerobic schoenen. Want mijn danssneakers zijn ook op. Ik wil meer gaan aerobicen, in de vorm van een latin workout bij de sportschool waar ik sport. Das meer dans dan echt aerobic en dat staat me wel aan. Eerst de oppas regelen voor as vrijdag.

Zo, ga zo douchen en me geestelijk voorbereiden op de mondhygienist. He, de optie met de ikoontjes doet het niet. GRRRRRRR!

Fijne dag allemaal en Indian bofkont dat Yuma zo goed direct aan de slag ging op de PSZ. Gelukkig Xop, nog eentje waar het wat moeilijker ging.
Q, ik doe zumba op de sportschool. Dat is net zoiets denk ik als wat jij doet. Erg leuk.

Ik heb net nieuwe Nike schoenen gekocht. Zitten prima en ik maak er de blits mee op de sportschool bij de jonge meiden

(valt nogal op vergeleken bij mijn sportkleding).

Man, ik ben helemaal van slag. Onze buren gaan verhuizen. Ik voel me hier in de wijk nog niet zo thuis en zij zijn de enigen waar ik echt contact mee heb. Het voelt ook erg veilig, als er wat is weet ik dat ik daar altijd terecht, het is een soort familie geworden. Zat vanochtend gewoon te snotteren

Contact maken in deze wijk vind ik erg lastig. Hier zijn veel mensen erg carriere gericht bezig (dus weinig thuis) of ze werken om de auto, de vakanties, de laatste mode etc. te kunnen betalen en ze zijn blij dat ze daarnaast nog tijd hebben voor het eigen gezin enzo en daarom niet echt contactminded.

Grin, ze snappen ook nooit dat ik zeeen van tijd heb voor de kinderen omdat wij andere keuzes maken (liever minder inkomen en een gelukkig, stabiel kind). Enfin, het is niet anders maar ik vind het wel jammer dat er weinig mensen hier wonen die ook zo in het leven staan (amen LOL). Beetje meer aanspraak zou geen kwaad kunnen.

Vind het toch wel jammer dat er in een nieuwbouwwijk zoveel mensen wonen die erg veel moeten werken om in hun behoeften te kunnen voorzien. Gevoelsmatig heb ik het idee dat dit in oudere wijken niet zo is (tenminste niet in de wijken waar wij hebben gewoond). Ach en misschien ben ik ook wel teveel een gezelschapsdier en zit ik hier gewoon te verpieteren en wordt daardoor een zeurpiet. Is ook heel goed mogelijk
[
Indian: de groepen in de stoppenkast mag je niet zelf doen. Dit moet gedaan worden door een erkend installateur.

Ik heb de mondhygienist overleefd en het rare was dat het niet eens zo'n pijn deed. Alleen de gedeeltes bij je voortanden waren gevoelig. 18 sept de andere helft en dan wordt direct ook mijn gebit gepolijst. Och, wat zal ik er dan mooi uit zien!

Pips: ik denk dat Zumba idd hetzelfde ongeveer is als wat ze bij mijn sportschool aanbieden. Ik heb daarnet een paar dancesneakers online besteld. Ze waren in de uitverkoop, en geheel mijn stijl. Dancesneakers zijn spoeler/flexibeler dan aerobic schoenen. He, wat vervelend dat nou net de buren waarmee je veel contact hebt, gaan verhuizen.

Ik woon in een relatief oudere wijk, maar hier geldt eigenlijk hetzelfde als in een nieuwbouwwijk. Iedereen werkt overdag en je ziet weinig mensen. Ik zeg bijvoorbeeld wel iedereen gedag, maar echt contact heb je verder niet. Nou ja, behalve dan met de onderburen, die vraag ik nog wel eens een oogje in het zeil te houden met bijvoorbeeld vakantie/afwezigheid.

Eerst maar eens nieuwe oplaadbare battarijen gekocht voor mijn huidige dect (staan te laden). Als dat niet helpt, dan zal ik echt aan een nieuwe moeten.

Van het weekend ga ik een zwarte prins ontmoeten. Ben benieuwd! Ik heb me voorgenomen wat vaker mijn mobiele nummer uit te delen. Wie weet hoe een haas een koe vangt, toch?
en nog een afspraak met een andere zwarte prins. Men ik krijg het nog druk!
Q, stel je afspraakjes nog even uit. Kun je ze na de 18de verblinden met je "nieuwe" smile :-).

Heb je een linkje voor me? Ik heb geen benul wat dancesneakers zijn. Maar misschien heb ik ze wel hoor, weet niet hoe ze officieel heten. Maar ik wil nog wel een nieuwe broek, wellicht is daar wat lueks voor me te halen.

Net thius van Zumba, ga nu even douchen.
GM, brrrr dadelijk naar de tandarts. Yuma moet ook, vorige keer deed hij het super goed, ben benieuwd hoe hij het nu doet!!

Doe de stoppenkast ook niet zelf, geen kaas van gegeten. Maar een groep veranderen/erbij maken mag dat ook niet zelf? Geen idee, kom daar nooit in die kast. Het is ook niet persee noodzakeleijk, maar misschien wel handig, maar kan in de toekomst altijd nog.

Fijne dag allemaal!!

Eeeeh, ik was er maandag nog...

Alles goed hier hoor, wel druk, bedrijf loopt gewoon door, dus daar moet ik nog wel voor aan het werk. Daar kan ik wel lekker zelf de tijden voor bepalen, maar we hebben een hoop nieuwe plannen en daar wil ik wel een aanzet aan geven voordat de baby er is.

Verder moeten er nog wel wat dingetjes gebeuren voor de baby, ben alles aan het wassen en de gordijnen moeten nog worden opgehangen. En de noodzakelijk middagdutjes natuurlijk

Ik zal van de week weer ff bijlezen!
hey, hier geen bijzonderheden verder, ook bij de tandarts alles goed.

Over 2mnd met Yuma terug, dna mag hij "alleen" in de stoel, en gaat hij weer tandjes tellen. En dan de keer erop, 1 week later, gaat hij 1 of 2 kiesjes lakken, die hebben erg diepe groeve, blijft altijd eten in zitten, moeten dan soms best schrobben om het eruit te krijgen, dus die gaat hij dan lakken, zodat ze minder diep/grof zijn. Scheelt dan ook weer in de kans op gaatjes (omdat in die diepe groeve kans groter is op restjes)
Knap hoor dat Yuma al in de stoel bij de tandarts wil zitten. Emdin denkt er nog niet over. Eigenlijk wil ik mijn controle-afspraak laten doen nadat mijn kroon gezet is en dan kunnen we de controle afspraak van 28 oktober spenderen aan Emdin, die toch echt nu eens een keer in de stoel moet.

Pips: de link naar de site alwaar ik mijn sneakers gekocht heb, is

http://dance-shoes.nl

klik op de site op "danssneakers".

De stoppenkast veranderen, is eigenlijk alleen nodig als je meerdere contactpunten wil hebben en dan doen ze gelijk zo'n automatenkast inbouwen met een aardlekschakelaar. Je hoeft dan nooit meer stoppen te verwisselen als er eentje door is. Erg handig!

Vandaag niet echt veel gedaan. Vanochtend naar mijn moeder en vanmiddag gewandeld en hertjes gevoerd in het hertenkamp. Vanavond na het eten nog een rondje gelopen en Emdin lekker weer eens gefietst. Eigenlijk elke avond na het eten even doen, is goed voor Emdin en voor mijn beweging.

Morgen weer aan de slag. Zal wel tegenvallen, vooral het vroeg opstaan, is iets wat me tegenstaat.

Oke, ga nog even surfen naar Novilonsoorten. Moet dat uiteindelijk hebben voor mijn keuken, alwaar nu laminaat ligt en wat krom aan het trekken is van het vocht. Dus de hoogste tijd voor iets anders.

Fijne avond allemaal!
Hai,

Vandaag 31 weken. Net bij gyn geweest en alles was ok. Ze ligt overdwars met hoofd rechts en voeten bij de blaas volgens de echo. Het verklaart waarom ze zo anders voelt in mijn buik dan Valentijn, die was heel de dag aan het trappen tegen mn ribben, ook als ik een zetje gaf. Hahaha een dwarsligger. Hoe dan ook een extra indicatie voor een KS als ze zo blijft liggen Als mn vliezen breken moet ik plat gaan liggen zegt de gyn, waar ik ook ben of het nou in de dierentuin is of in de Lidl. Plat liggen en hulp bellen, anders zakt de navelstreng eruit. Over 2 weken terugkomen en dan prikken we een datum voor de KS.

Ga even eten, om 2 uur naar de fysio, lekker dagje vandaag met al die bezoekjes aan de diverse zorginstellingen.

Merel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven