M '06
maandag 14 september 2009 om 10:50
Maakt niet uit Frans, komt wel. Dacht check even of je de mail wel ontvangen hebt. Syl schuift dan ook misschien wel aan.
Pips, hier geleerd op 12 inch fiets. Nu fiets ie op een 16 inch omdat hij gelijk al lekker de sokken erin had. Hij fietst af en toe mee naar school of naar de supermarkt. Kan ie beetje in verkeer leren fietsen.
Xop, ja lekker dat de kids uitsliepen. Je weet het met Jasper ook nooit. Laura sliep tot 10.00u. Die doet nooit moeilijk. Nou lag ze er ook pas rond 23.30 in.
Gisteravond weer op tijd naar bed en nu weer lekker bij geslapen. Was erg lang geleden al jarig....(26-7) Manlief was afgelopen donderdag jarig. We zijn toen lekker uiteten geweest in Laren. Zit een erg leuke Italiaan met kinderen vermaak ruimte met toezicht. Kids waren de enige, lekker gecomputeerd, spelletjes etc. En ze hebben gezellig bij ons aan tafelzitten eten. De bediening haalde ze ook op voor hoofdgerecht en toetje. Echt super leuk dus. Gaan we nog wel eens naar toe.
maandag 14 september 2009 om 11:02
Hoera voor mijzelf
Ik ben geloof ik van mijn "zwangerschapshormonen" af. Ben de laatste babyspullen van Popsie aan het opruimen en ik hoef er niet meer om te huilen
Menomen, wat zat dat me in de weg. Rationeel denk ik, hup, klaar met twee en weer verder (okay nog wel een grote adoptiewens maar papsie wil niet echt). Maar emotioneel... pftttt... ik bleef maar huilerig als ik er aan dacht (niet echt huilen maar wel kunnen als ik zou willen) of bezig was met babydingen. En nu dus zomaar opeens is het voorbij. Hoera!
Ik begin ook al wat rust te krijgen in mijn tbmschap. Niet van harte, en ik baal nog steeds maar ik ga er ook steeds meer voordelen van merken. Gelukkig werk ik de komende weken weer 6 uur per week, dat scheelt ook.
Indian, lang geleden vroeg jij al naar mijn lijstje met goedkope -actieviteiten voor onze kids. Hier komen ze:
-alle speeltuintjes in alle dorpen in de buurt bezoeken
-de biep
-abbo op kinderboerderij (bijna gratis)
-naar galerie toe (plaatjes kijken en er verhalen bij vertellen)
-sommige musea zijn gratis
-meenatuurpaden lopen/voorlichtingscentra bezoeken (SBB etc).
-kijken bij bouwprojecten/weg aanleggen
-als we in de buurt van een spoor zijn gaan we de trein bekijken
-
Nu wil popsie niuet meer, typt steeds mee, later meer.
Ik begin ook al wat rust te krijgen in mijn tbmschap. Niet van harte, en ik baal nog steeds maar ik ga er ook steeds meer voordelen van merken. Gelukkig werk ik de komende weken weer 6 uur per week, dat scheelt ook.
Indian, lang geleden vroeg jij al naar mijn lijstje met goedkope -actieviteiten voor onze kids. Hier komen ze:
-alle speeltuintjes in alle dorpen in de buurt bezoeken
-de biep
-abbo op kinderboerderij (bijna gratis)
-naar galerie toe (plaatjes kijken en er verhalen bij vertellen)
-sommige musea zijn gratis
-meenatuurpaden lopen/voorlichtingscentra bezoeken (SBB etc).
-kijken bij bouwprojecten/weg aanleggen
-als we in de buurt van een spoor zijn gaan we de trein bekijken
-
Nu wil popsie niuet meer, typt steeds mee, later meer.
maandag 14 september 2009 om 16:36
Scooby, wil je naam van dat restaurant delen? Klinkt erg goed. Pipsie kan uren tafelen, Popsie maar 10 minuten . Als we dan eens daar in de regio zijn hebben we een leuk adresje.
Net twee uren kunnen opruimen. Heerlijk
Alles wat te klein is uit de kasten gehaald, winter/herfst spul er in. Deling gemaakt naar wie wat moet (alles gaat hier door naar de volgende). Morgen of overmorgen nog een keer en dan komt het einde van deze sessie in zicht. Dan nog de garage...
Net twee uren kunnen opruimen. Heerlijk
maandag 14 september 2009 om 22:18
haaaaiiiii,
heerlijk eerste werkdag gehad, Was erg leuk, druk, chaotisch, interessant...kortom heb het naar mijn zin gehad.
Thuis was ook alles goed gegaan
Dankje Pips voor de tips, mmm doe dus wel veel dezelfde dingen. Dat is hier ook een succes!
Musea nog nooit geweest, maar dat is misschien ook wel eens leuk!
Bieb is hier ook favoriet!! Galerie nog noit geweest, en aanleg van huizen, wegen etc dat is super favorie, want daar zijn vrachtwagens, tractoren, buldozers, kranen, loaders etc etc etc bij!!
Met papa mee met de vrachtwagen ook super favoriet!! Lekker naar de bossen en eikels, kastanjes blaadjes of net wat meneer op dat moment interessant vind.
Nu met D. is dat wat lastiger, maar deed ook veel met de fiets met Yuma, ergens heen fietsen, of gewoon zo fietsen, onderweg wat eten/drinken. Kind blij (hond blij) mama blij!En lekker uitgewaaid.
Oh Yuma is zooooo leuk op het moment (altijd wel hoor, maar nu extra of anders, ik weet het niet zo goed) Smelt nog regelmatig.
Heerlijk Pips, alles opgeruimtd, goed bezig!
Scooby als nog gefeliciteerd met je man! Klinkt als een leuk (en handig) restaurant.
Wij zoeken ook vaak een restaurant met speeltuin oid erbij. Als Yuma mee gaat.... en dan gaan we tussen 2 gerechten door even lekker spelen. Dan houd hij het goed vol aan tafel.
(niet dat wij vaak uit eten gaan, misschien 2 of 3 keer per jaar)
Eind van de maand wil ik weer...dan zijn we 4jr getrouwd.
Xop, normaal laat ik de boel ook de boel 's nachts, maar omdat iki nu toch wakker ben/wordt voor D. doe ik maar meteen effe door. Trouwens de natte was aanzetten doe ik wel vaak meteen, ga anders over mijn nek van de lucht! Maar dan laat ik het daarna erin zitten tot de ochtend.
Snel bed opmaken 's nachts en meneer kan weer verder tukken.
Frans, nee hoef nog niet te stoppen!! Maar wil een voorraadje kolven, en aangezien D. alles op slurbt....... nu 1x per dag een flesje FV, dan kan ik dat moment kolven, en bewaren. En hij went alvast aan de FV, mocht ik dadelijk moeten stoppen. Trouwens ik moet stoppen, mijn zin klopt niet, maar ik hoop nog 2mnd te hebben / mogen geven.
Woe belt de MDL arts weer, en dan hoop ik ook te horen dat de coloscopie eind sept. niet door gaat!
Juul, niet 1 bevalling is het zelfde (ook niet van dezelfde vrouw)
Ik hoop voor je dat deze bevalling "prettiger" wordt.
Hier 2 super bevallinggen gehad.....beide keren weinig pijn. Wel gehecht. Na de bevalling van Yuma, duurde het 9dgn voor ik mij weer enigzins fit voelde om te kunnen staan of uit bed te stappen. Na de bevalling van D. voelde ik mij meteen weer goed.
Hoop voor je dat het nu wel lekker mag gaan!!
Syl, fijn dat je weer terug bent! En goed dat je aan jezelf denkt!!
De doop was erg leuk, dankje Frans! D. is weer goed verwent, dat was echt niet nodig! WQas een mooie mis, gezellig gefeest erna!
Nou ga stoppen nu, zit al ruim een uur achter de pc. (post lezen, hier schrijven, hm schrijven, hyves checken etc etc)
Doei tot morgen!!
oeh was de spullen voor Yuma aan het klaar zetten, moeten morgen eerst naar de KA voordat hij naar de PSZ gaat.
dinsdag 15 september 2009 om 08:58
HUh, is D gedoopt? Wanneer, hoe, wat? Dat heb ik helemaal gemist. Graag (nogmaals?) een uitgebreidt verslag Indian 
Hebben jullie trouwens nog een tip? Pipsie en Popsie zijn al ruim twee weken grieperig. Ene dagdeel gaat beter dan het andere. Soms denk ik nu is het voorbij en dan hakt het er weer in. Ga vanochtend ook maar even naar de drogisterij kijken of Popsie onderhand al een vitaminepil oid mag hebben. Het mormeltje eet nl. geen groente of fruit (okay, laastst twee weken wel en nu weer niets).
Ga zo douchen en dan spullen wegbrengen naar de diverse adresjes.
Hebben jullie trouwens nog een tip? Pipsie en Popsie zijn al ruim twee weken grieperig. Ene dagdeel gaat beter dan het andere. Soms denk ik nu is het voorbij en dan hakt het er weer in. Ga vanochtend ook maar even naar de drogisterij kijken of Popsie onderhand al een vitaminepil oid mag hebben. Het mormeltje eet nl. geen groente of fruit (okay, laastst twee weken wel en nu weer niets).
Ga zo douchen en dan spullen wegbrengen naar de diverse adresjes.
dinsdag 15 september 2009 om 09:14
Indian, fijn dat je zo'n leuke eerste werkdag hebt gehad! Ik heb ook helemaal gemist dat D gedoopt is..
Vandaag weer voor controle naar de vk, verder geen plannen. Man heeft de neiging om voor mij te gaan bedenken wat Lynn en ik kunnen gaan doen, erg irritant. Dan verheugt Lynn zich al ergens op (bv speeltuin) terwijl ik daar helemaal geen energie voor heb (of het regent, zoals nu). Rustig aan vandaag, we zitten nu nog in pyjama beneden
Vandaag weer voor controle naar de vk, verder geen plannen. Man heeft de neiging om voor mij te gaan bedenken wat Lynn en ik kunnen gaan doen, erg irritant. Dan verheugt Lynn zich al ergens op (bv speeltuin) terwijl ik daar helemaal geen energie voor heb (of het regent, zoals nu). Rustig aan vandaag, we zitten nu nog in pyjama beneden
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
dinsdag 15 september 2009 om 09:45
Hihi, hier is dat dus net andersom... Papsie is het liefst thuis met de kids terwijl ik vind dat ie best op stap kan gaan ook omdat dit beter is voor Pipsie.
Men, ik kom niet op gang vandaag. Blijf maar achter de pc hangen. Akelige griep ook, is niet bevorderliijk voor veel actie als ik eens een ochtendje voor mezelf heb, duik het liefst het bed weer in maar ja, das weer niet productief.
Men, ik kom niet op gang vandaag. Blijf maar achter de pc hangen. Akelige griep ook, is niet bevorderliijk voor veel actie als ik eens een ochtendje voor mezelf heb, duik het liefst het bed weer in maar ja, das weer niet productief.
dinsdag 15 september 2009 om 10:34
Pips, toch geen mexicaanse griep???
Geen idee, volgens mij mogen ze echinaforce (ofzoiets) al hebben.
Indian, nog gefeliciteerd met de doop van D. Je had het idd toen je het afgesproken had hier neergezet, maar ik was het intussen ook vergeten.
Juul, geniet lekker van je verlof! Hoop dat t droog blijft, dan kan je toch even de deur uit.
Man heeft ook de neiging tot bankhangen en filmpje opzetten voor Jasper. Erg irritant inderdaad. Zelf onderneem ik altijd leuke dingen.
Gisteren mn eerste naailes gevolgd
Geen idee, volgens mij mogen ze echinaforce (ofzoiets) al hebben.
Indian, nog gefeliciteerd met de doop van D. Je had het idd toen je het afgesproken had hier neergezet, maar ik was het intussen ook vergeten.
Juul, geniet lekker van je verlof! Hoop dat t droog blijft, dan kan je toch even de deur uit.
Man heeft ook de neiging tot bankhangen en filmpje opzetten voor Jasper. Erg irritant inderdaad. Zelf onderneem ik altijd leuke dingen.
Gisteren mn eerste naailes gevolgd
koffie, zwart graag...
dinsdag 15 september 2009 om 11:37
Hahaha, je eerste naailes! Geweldig!
Haha, ik zou eigenlijk ook op naailes moeten. Man, ik kan nog geen knoop aan een broek zetten, en als er een rits stukgaat, gooi ik het kledingstuk weg. Best zonde! Dus... met het schaamrood op de kaken ga ik me ook aanmelden voor zo'n cursus.
De kids spelen hier eigenlijk altijd buiten, met zijn tweeen of nog vriendjes erbij. Maar daarnaast onderneem ik ook vaak wel wat met ze; even fietsen, even naar de winkel, naar oma, naar de kinderboerderij, speeltuin (abo op) enz. Ligt een beetje aan waar ik zin in heb.
Daaarom is het ook zo irritant als Xoplief dingetjes verzint. Ga toch weg, man, dat bepaal ik zelf wel .
Haha, ik zou eigenlijk ook op naailes moeten. Man, ik kan nog geen knoop aan een broek zetten, en als er een rits stukgaat, gooi ik het kledingstuk weg. Best zonde! Dus... met het schaamrood op de kaken ga ik me ook aanmelden voor zo'n cursus.
De kids spelen hier eigenlijk altijd buiten, met zijn tweeen of nog vriendjes erbij. Maar daarnaast onderneem ik ook vaak wel wat met ze; even fietsen, even naar de winkel, naar oma, naar de kinderboerderij, speeltuin (abo op) enz. Ligt een beetje aan waar ik zin in heb.
Daaarom is het ook zo irritant als Xoplief dingetjes verzint. Ga toch weg, man, dat bepaal ik zelf wel .
dinsdag 15 september 2009 om 12:56
dinsdag 15 september 2009 om 13:33
Je hoeft niet altijd productief te zijn toch, Pips? Zeker als je niet lekker bent.
Het is al mijn derde week thuis zelfs al, relaxstand is op zich wel gevonden, maar ik moet nog wel wat dingen doen. Morgen staat gepland voor de administratie, het kwartaal is weer bijna afgelopen, dus de btw-aangifte moet weer gebeuren. Vandaag voel ik me niet zo lekker, niet handig, want Lynn is thuis. Morgen gelukkig een kdv-dag.
Ik onderneem meestal wel wat met Lynn, even boodschappen, of de speeltuin, rondje lopen. Maar ik heb gewoon nauwelijks energie nu en daar denkt man niet aan 's ochtends. Moet je hem zelf eens als hij een nacht slecht slaapt... en bij mij is het niet één nacht, maar al een maand of vier. Ik bepaal dus zelf wel waar ik energie voor heb/zin in heb op een dag met Lynn.
Vk-controle gehad, zij schat de baby op uiteindelijk 7 1/2 pond, maar gaf wel toe dat een echo veel duidelijker is.
Dat is ook wel irritant Syl als je man zo vaak een filmpje op zet. Man doet dat zelf ook nogal snel trouwens..
Het is al mijn derde week thuis zelfs al, relaxstand is op zich wel gevonden, maar ik moet nog wel wat dingen doen. Morgen staat gepland voor de administratie, het kwartaal is weer bijna afgelopen, dus de btw-aangifte moet weer gebeuren. Vandaag voel ik me niet zo lekker, niet handig, want Lynn is thuis. Morgen gelukkig een kdv-dag.
Ik onderneem meestal wel wat met Lynn, even boodschappen, of de speeltuin, rondje lopen. Maar ik heb gewoon nauwelijks energie nu en daar denkt man niet aan 's ochtends. Moet je hem zelf eens als hij een nacht slecht slaapt... en bij mij is het niet één nacht, maar al een maand of vier. Ik bepaal dus zelf wel waar ik energie voor heb/zin in heb op een dag met Lynn.
Vk-controle gehad, zij schat de baby op uiteindelijk 7 1/2 pond, maar gaf wel toe dat een echo veel duidelijker is.
Dat is ook wel irritant Syl als je man zo vaak een filmpje op zet. Man doet dat zelf ook nogal snel trouwens..
dinsdag 15 september 2009 om 15:11
hoi, kom even zwaaien en straks uitgebreid weer terug.
Moet nu ff kolven, sta op knappen, haha. D. krijgt dadelijk een flesje FV, kolf voeding gaat de vriezer in. Nou schrijf toch nog maar even door...
D. reageert trouwens best goed op de FV, wel wat krampjes erna, maar dat kan ook nog wennen aan de voeding zijn, hij krijgt het sinds vrijdag 1x per dag.
Bij de KA alles goed. We mogen de winter in met 1x per dag puffen, hopelijk gaat hij dat redden. En hij mag gewoon brood gaan proberen. Ben benieuwd, hij krijgt dat nu al af en toe.... dus ook dat zal vast goed komen.
HIj was nu 13,3kg dus in ene half jaar maar liefst 300gr aan gekomen. (niet zo veel dus, maar ja) En wel gegroeid, hij was nu 96,??? cm. Netjes gedaan dus.
Doop, ja was erg leuk. Moest zelf de boekjes in elkaar zetten, is nog wel even wat gepuzzel geweest, dat de tekst op de juiste bladzijde komt. Maar is gelukt. Grotendeels was het boekje standaard, maar mocht sommige momenten zelf invullen. Dus papa, peetouders en ik hebben een stukje voorgelezen. De kapelaan die betrok de kinderen (5stuks zonder D.) er leuk bij. Mochten vraagjes beantwoorden, helpen met kaarsen, of bijv Yuma die mocht D. hoofd afdrogen na het dopen met "water" .
Na de doop, gezellig allemaal mee naar ons, wat drinken en broodjes met frikandel, korket of hamburger. We wilde eigenlijk partypannen, maar was wel erg veel werk en duur grapje zou dat worden met al die mensen. En zo was het ook heel geslaagd.
Was handiger geweest als ik de standaard tekst ook in boekvorm gemaild had gekregen, maar helaas kreeg ik die gewoon recht toe rechtaan (onder elkaar). Maar het is gelukt, en de kaft had ik zijn geboortekaartje op gezet. (de voorkant)
Nou ga nu echt, want knal bijna, en ik geloof dat D. al weer hoor, dus misschien wil die nog wel eerst eten. Yuma is met zijn meissie mee naar Hemelrijk, een speeltuin hier in de buurt.
Moet nu ff kolven, sta op knappen, haha. D. krijgt dadelijk een flesje FV, kolf voeding gaat de vriezer in. Nou schrijf toch nog maar even door...
D. reageert trouwens best goed op de FV, wel wat krampjes erna, maar dat kan ook nog wennen aan de voeding zijn, hij krijgt het sinds vrijdag 1x per dag.
Bij de KA alles goed. We mogen de winter in met 1x per dag puffen, hopelijk gaat hij dat redden. En hij mag gewoon brood gaan proberen. Ben benieuwd, hij krijgt dat nu al af en toe.... dus ook dat zal vast goed komen.
HIj was nu 13,3kg dus in ene half jaar maar liefst 300gr aan gekomen. (niet zo veel dus, maar ja) En wel gegroeid, hij was nu 96,??? cm. Netjes gedaan dus.
Doop, ja was erg leuk. Moest zelf de boekjes in elkaar zetten, is nog wel even wat gepuzzel geweest, dat de tekst op de juiste bladzijde komt. Maar is gelukt. Grotendeels was het boekje standaard, maar mocht sommige momenten zelf invullen. Dus papa, peetouders en ik hebben een stukje voorgelezen. De kapelaan die betrok de kinderen (5stuks zonder D.) er leuk bij. Mochten vraagjes beantwoorden, helpen met kaarsen, of bijv Yuma die mocht D. hoofd afdrogen na het dopen met "water" .
Na de doop, gezellig allemaal mee naar ons, wat drinken en broodjes met frikandel, korket of hamburger. We wilde eigenlijk partypannen, maar was wel erg veel werk en duur grapje zou dat worden met al die mensen. En zo was het ook heel geslaagd.
Was handiger geweest als ik de standaard tekst ook in boekvorm gemaild had gekregen, maar helaas kreeg ik die gewoon recht toe rechtaan (onder elkaar). Maar het is gelukt, en de kaft had ik zijn geboortekaartje op gezet. (de voorkant)
Nou ga nu echt, want knal bijna, en ik geloof dat D. al weer hoor, dus misschien wil die nog wel eerst eten. Yuma is met zijn meissie mee naar Hemelrijk, een speeltuin hier in de buurt.
dinsdag 15 september 2009 om 15:57
ik kolfde de voorraad s ochtends. Hij kreeg 1 borst, de rest van de borst en de andere borst volledig kolfde ik af.
S ochtends heb je de meeste productie. Voor mij was het dus ook niet nodig om een voorraad aan te leggen. In principe heb je maar 1 kolfdag nodig. De eerste werkdag kolf je en dat krijgt hij de dag erop. De "verse" melk ga je nl niet invriezen wat je op een werkdag kolft.
Mijn ervaring was dat ik de gekolfde voorraad vrijwel nooit nodig had.
S ochtends heb je de meeste productie. Voor mij was het dus ook niet nodig om een voorraad aan te leggen. In principe heb je maar 1 kolfdag nodig. De eerste werkdag kolf je en dat krijgt hij de dag erop. De "verse" melk ga je nl niet invriezen wat je op een werkdag kolft.
Mijn ervaring was dat ik de gekolfde voorraad vrijwel nooit nodig had.
koffie, zwart graag...
dinsdag 15 september 2009 om 15:58
Een katholieke doop heb ik nog nooit meegemaakt; zo te horen hartstikke leuk en gezellig!
Yuma 96 cm en een dikke 13 kilo.... HIhihi, Sophie is echt reusachtig vergeleken bij hem. Ik zal haar vanavond eens opmeten; moet sowieso even om juiste lengtemaat van broeken (die ik nog moet kopen) te weten. Had een roze spijkerbroekje maat 116 gekocht, maar da's toch nog wel ietsie te lang.... Ze weegt 15,5 kilo, dat weet ik toevallig weer wel.
Yuma 96 cm en een dikke 13 kilo.... HIhihi, Sophie is echt reusachtig vergeleken bij hem. Ik zal haar vanavond eens opmeten; moet sowieso even om juiste lengtemaat van broeken (die ik nog moet kopen) te weten. Had een roze spijkerbroekje maat 116 gekocht, maar da's toch nog wel ietsie te lang.... Ze weegt 15,5 kilo, dat weet ik toevallig weer wel.
dinsdag 15 september 2009 om 18:03
Lynn was bij 96 cm 15,3 kilo zie ik in het schema. Ze is niet zo veel zwaarder geworden volgens mij, met kleren en schoenen aan was ze vanmorgen 16 kg (ze mocht bij de vk op de weegschaal). En ze is nu denk ik zo'n 98 cm.
Madam had bedacht te gaan klieren in de wachtkamer bij de vk, erg leuk als er nog een stuk of drie aanstaande moeders bij zijn. En ik was al niet op mijn best vandaag, ik voelde me erg beroerd. Assistente had het door gelukkig en riep me binnen voor de controle en heeft Lynn afgeleid door haar mee te laten helpen.
Madam had bedacht te gaan klieren in de wachtkamer bij de vk, erg leuk als er nog een stuk of drie aanstaande moeders bij zijn. En ik was al niet op mijn best vandaag, ik voelde me erg beroerd. Assistente had het door gelukkig en riep me binnen voor de controle en heeft Lynn afgeleid door haar mee te laten helpen.
dinsdag 15 september 2009 om 19:55
Hoi,
Arme Juul, het wordt echt zwaar zo op het einde he? Enm slecht slapen is nog tot daar aan toe, maar slecht slapen terwijl je zwanger bent is echt zwaar. Ik had dat ook en voelde me toen beroerder dan nu (terwijl ik toch meer sliep toen ).
Het zijn echt laatste loodjes hoor! En styrax heb je weer zo'n heerlijke frummel
Ik ben eigenlijk altijd veel op stap. Kan echt niet thuiszitten of gewoon een rondje wandelen. Ik moet entertainment, vrees ik . Milena houdt ook echt niet van de hele dag thuiszitten. Die wil ook altijd ergens heen. Haha ze is het gewend ook natuurlijk
Haha naailes, het klinkt heel truttig, maar lijkt me wel handig . Ik kan ook geen broek inkorten enzo, mijn moeder wel
Arme Juul, het wordt echt zwaar zo op het einde he? Enm slecht slapen is nog tot daar aan toe, maar slecht slapen terwijl je zwanger bent is echt zwaar. Ik had dat ook en voelde me toen beroerder dan nu (terwijl ik toch meer sliep toen ).
Het zijn echt laatste loodjes hoor! En styrax heb je weer zo'n heerlijke frummel
Ik ben eigenlijk altijd veel op stap. Kan echt niet thuiszitten of gewoon een rondje wandelen. Ik moet entertainment, vrees ik . Milena houdt ook echt niet van de hele dag thuiszitten. Die wil ook altijd ergens heen. Haha ze is het gewend ook natuurlijk
Haha naailes, het klinkt heel truttig, maar lijkt me wel handig . Ik kan ook geen broek inkorten enzo, mijn moeder wel
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
dinsdag 15 september 2009 om 21:11
dinsdag 15 september 2009 om 23:36
hai,
FF kort, moet eigenlijk gewoon naar bed toe.
De zwarte prins afgelopen weekend, hiermee is het niet tot een afspraak gekomen en eerlijk gezegd hoeft het voor mij ook niet meer. Als hij nu al vaag is, laat dan maar.
Vanavond is die vriend alwaar ik al ruim 2 jaar mee msn net weg en dit was gezellig. Lekker gekletst over echt van alles en nog wat. Verder niets gebeurd of zo. Denk er wel een goede vriend aan over te houden. Volgende week dinsdag ontmoet ik de 3e zwarte prins als het goed is, als ik ga salsaaien.
Hier ook een 16 inch fietsje met zijwielen. Gaat als een tierelier. Alhoewel het sturen nog lastig is, zeker als je continue met je hoofd achterom aan het rijden bent.
Dames, jullie kunnen zo op naailes bij mij komen. Ik kan jullie wel het een en ander vertellen. Ik heb trouwens een hekel aan verstelwerk. Maak liever een nieuw kledingstuk.
En trouwens kinderkleding maken, loont zich echt niet. Als je ziet wat ze aanbieden, daarvoor kan je het echt niet zelf maken, want je bent al een hoop geld kwijt aan stof en accesoires.
Ik reageer morgen wel verder op al jullie berichtjes.
Slaap lekker allemaal!
FF kort, moet eigenlijk gewoon naar bed toe.
De zwarte prins afgelopen weekend, hiermee is het niet tot een afspraak gekomen en eerlijk gezegd hoeft het voor mij ook niet meer. Als hij nu al vaag is, laat dan maar.
Vanavond is die vriend alwaar ik al ruim 2 jaar mee msn net weg en dit was gezellig. Lekker gekletst over echt van alles en nog wat. Verder niets gebeurd of zo. Denk er wel een goede vriend aan over te houden. Volgende week dinsdag ontmoet ik de 3e zwarte prins als het goed is, als ik ga salsaaien.
Hier ook een 16 inch fietsje met zijwielen. Gaat als een tierelier. Alhoewel het sturen nog lastig is, zeker als je continue met je hoofd achterom aan het rijden bent.
Dames, jullie kunnen zo op naailes bij mij komen. Ik kan jullie wel het een en ander vertellen. Ik heb trouwens een hekel aan verstelwerk. Maak liever een nieuw kledingstuk.
En trouwens kinderkleding maken, loont zich echt niet. Als je ziet wat ze aanbieden, daarvoor kan je het echt niet zelf maken, want je bent al een hoop geld kwijt aan stof en accesoires.
Ik reageer morgen wel verder op al jullie berichtjes.
Slaap lekker allemaal!
donderdag 17 september 2009 om 12:07
He bah, Xop, das niet lekker! Hopelijk kan de tandarts je helpen.
Indian, fijn weekend!
Ik weet nog wel dat jij ook zo beroerd sliep, Frans. Vannacht heb ik zowaar goed geslapen, wel laat, maar pas om kwart voor 8 wakker (Lynn ook )
Lynn mag nu alle dagen naar de 3-jarigen groep, ben benieuwd hoe dat gaat. Ze is altijd erg moe na een dag op die groep en nu worden het er dus drie achter elkaar. Aan de andere kant ook wel weer goed misschien, over een half jaar gaat ze toch naar school, dan kan ze vast wennen aan wat meer drukte.
Gisteren tijdens de boterham had ze bij een leidster in haar oor gefluisterd:
Lynn: "mijn mama mag geen alcohol"
Leidster: "waarom dan niet?"
Lynn: "mijn mama heeft een baby in de buik"
Hoe komt ze erbij?? Die leidster denkt vast dat ik normaal gesproken een enorme zuipschuit ben
Vanmorgen heeft ze weer heerlijk liggen knuffelen met de baby, wil altijd weten waar de billetjes liggen en ik leg haar hand daar dan neer, is erg goed te voelen.
O ja, kindje is ingedaald volgens vk!
Indian, fijn weekend!
Ik weet nog wel dat jij ook zo beroerd sliep, Frans. Vannacht heb ik zowaar goed geslapen, wel laat, maar pas om kwart voor 8 wakker (Lynn ook )
Lynn mag nu alle dagen naar de 3-jarigen groep, ben benieuwd hoe dat gaat. Ze is altijd erg moe na een dag op die groep en nu worden het er dus drie achter elkaar. Aan de andere kant ook wel weer goed misschien, over een half jaar gaat ze toch naar school, dan kan ze vast wennen aan wat meer drukte.
Gisteren tijdens de boterham had ze bij een leidster in haar oor gefluisterd:
Lynn: "mijn mama mag geen alcohol"
Leidster: "waarom dan niet?"
Lynn: "mijn mama heeft een baby in de buik"
Hoe komt ze erbij?? Die leidster denkt vast dat ik normaal gesproken een enorme zuipschuit ben
Vanmorgen heeft ze weer heerlijk liggen knuffelen met de baby, wil altijd weten waar de billetjes liggen en ik leg haar hand daar dan neer, is erg goed te voelen.
O ja, kindje is ingedaald volgens vk!
donderdag 17 september 2009 om 15:49