Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

Jij laat er geen gras over groeien Rebbel, alweer vrijen
Er is ook nog een herdershond beneden, dus dat maakt het niet relaxt om mijn peuterpuber beneden te laten...
Wat naar Mmomo, en goed dat je eerder naar de huisarts gaat, niet wachten op nacontrole inderdaad. En wat betreft de BV, ik heb Chica destijds nooit wakker gemaakt voor een voeding, was in den beginnen absoluuuut niet nodig helaas en daarna nooit gedaan (toen ze paar weken was bijv). Voelt echt raar namelijk om slapende babies wakker te maken. Ik snap dat het nodig is i.v.m. bloedsuikerspiegel, maar alles tot 6 uur mag bij normaal gewicht, dus dan zou ik haar lekker laten slapen. Mijn ervaring is dat als je slaap verstoort, je er minder slaap voor terugkrijgt

Ik kreeg trouwens ook enorme honger van de BV, ik had altijd een hele ontbijtkoek (zo'n grote dus, heel pak ) naast mijn bed staan s' nachts en daarvan ging 2/3e wel op. Moest echt tegen BV opeten en na 2 weken al weer op gewicht van voor de bevalling, zelfs afgevallen.

Rebbel, ga ook even je verhaal lezen. Fijn van het alweer vrijen. Ben je dan alweer helemaal gestopt met vloeien? Das best snel toch?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Mmomo, wat rot van die verzakking. En zou inderdaad naar HA gaan of VK en jezelf niet gek googelen.

Voor deze chocoladeverslaafde klinkt het ideaal je bon bon block verhaal. Maar volgens mij is het niet bij kunnen eten minstens net zo vervelend als overal dik van worden. Dat wordt dan veel eetmoenten per dag inbouwen (maar ode je volgens mij al) Verder kan je denken aan volle melk ipv half volle, niet altijd thee of water drinken maar vrauchtensap met suiker (ok ook niet allemaal gezond). Fruit en groenten die wat meer calorieen bevatten bv banaan, advocado, olijfen. Geen mager vlees, maar juist vet, of nog beter vette vis. Dikke laag margarine op je brood.

Zo we gaan zo huis bekijken. Ja Nala dat was nog niet mijn hele programma voor vandaag, want voor vanacht staat er ook nog bevallen op het programmma .
Mmomo nog even een editje ergens ghi! Ben net gestript dus tuutje was zo goed als verdwenen en 1,5 cm ontsluiting. He he dat zet zoden aan de dijk. Strippen ging niet helemaal goed dus verwachten er maar niet teveel van maar voor woensdag gyn is het wel positiever. Hier leiden ze trouwens niet in voor 42 weken en verwacht dan ook woensdag een afspraak te hebben voor deze week. Hoop nu stiekem wel dat het zelf gaat beginnen, zou lekker zijn maar heb niet meer dan ongesteldsheidskrampen. Diereman ligt ook plat, lijkt wat grieperig aiks. Hopelijk gaat het straks beter. Tot zover het roeren van mijn tuutje

Mmomo gaat gewoon over onze afspraak heen! Vertellen dat ze haar broeken aan kan en erger dat ze wijd zitten Vooruit dan maar...fijn dat alles zo goed gaat en dat jullie zo genieten. Goed om te horen!

Ely jouw kind is echt een Elykind dus haha. Groeit mooi mee, super. Je foto's zijn ook weer erg mooi op Hyves.

Hmmm o ja Pipi en Nala deze week is ook gewoon jullie week. Heb het gevoel dat het nog veel langer duurt maar dat komt omdat mijn beeb zo sloom is. Jullie mogen ook, wordt een groot feest deze week. Best kans dat er 2 tegelijk geboren gaan worden dus op 1 dag.

Leuk gehad met neefje dus Inad, gezellig.

Nala lekker dat je weer zo goed hebt geslapen. Jij bent er klaar voor!

Rebbel goed zeg dat het alweer goed gaat in bed (ghi). Altijd weer fijn om te horen..vond de eerste keer na Nesta heel spannend weet ik nog. Kwam ook door knip.

Wat naar trouwens Mmomo van je verzakking. Als je het toch niet relaxed vindt is het dan geen idee om even naar ha te gaan? Kan me goed voorstellen dat je er wat onrustig van wordt. Enne ik maak me ook wat zorgen om Gympy hoor. Ik geloof best dat er mensen afhaken als kindje is geboren maar ik denk dat ze zich echt nog wel even had gemeldt. Hoop echt echt echt dat Internet er gewoon uitligt of dat ze er niet aan toekomt ofzo maar blegh!

Leuk Lala naar de Efteling en ook knap dat je het zo goed vol gehouden hebt. Efteling is ook echt superleuk. laatste jaren zijn wij naar de winterefteling geweest, soort van traditie inmiddels en is ook echt heel mooi.

Nu weet ik het niet meer en ga ik zoon weer even verder vermaken. Hij mocht ook zijn eigen hartje luisteren bij vk. Schrok zich wild haha, zegt nu niets anders meer dan dat hij alleen het hartje van de baby wil horen.

Star balen trouwens dat je je zo beroerd voelt. Van strepsils wist ik ook niet, volgens mij heb ik ze gehad in het begin van de zwangerschap oeps
O niet goed gelezen Mmomo je gaat al, sorry!
Jaaaaaaaaaaaaaaaa 1.5 cm ontsluiting, bye bye tuutje

Lekker vroeg plat gaan Dier, rusten schijnt ook te helpen als je gestript bent. Wie weet is het toch goed gegaan!
Hallo, waarom spot ik hier nog een star, vis én Dier. Kan echt niet.
Alles goed hier! BV alleen nog geen drupje. Ik word er soms war verdrietig van. Maar we zetten door alleen nu met de kolf. Want de borst heeft hij al een aversie tegen. Jammer

Hij heeft de hele dag geslapen. Hopelijk snacht ook nog een beetje. (please jongen )

Lichamelijk gaat het beter. Knip geen last van. Zijn koppie is na de pomp ook mooi bijgetrokken.

De bevalling even kort was op het eind eng. Bij het persen ging de hartslag achteruit en begon te haperen. Toen dus snel de knip en de pomp maar ik vond die minuten dat hij niets kon registeren verschrikkelijk eng. Dat schiet nog regelmatig door mijn hoofd.

We gaan nu eten en daarna hij nog eens proberen en anders een spuitje voeding.

Zet hem op iedereen!

Mijn motto is nu: het is maar één dagje in je leven en je krijgt er een levenlang voor terug.
Wat een verhaal Aruba, kan me voorstellen dat je daar aan blijft denken.

Hopelijk lukt het snel met eten van kleine man, succes!
@ Aruba: wat goed om nu alweer van je te horen/lezen!! Kan me voorstellen dat je die paar minuten enorm eng hebt gevonden!! Gelukkig is wel alles goed gegaan. Ik duim voor je dat je bv snel goed op gang komt! En geen last van je knip. Heel fijn meid.

@ Mmomo: wat naar van je verzakking. Goed dat je er al eerder naar laat kijken! Maar verder *kuch kuch* dat afval en broeken-verhaal gaat natuurlijk ECHT tegen alle afspraken in he... Nee joh wel fijn voor je dat het zo snel gaat. Ik hoop dat je het snoepen nog ff volhoudt. Kan me voorstellen dat je er op gegeven moment een beetje moe van wordt als je zo 'op gegeten' wordt vanwege de bv.

@ Dier: 1,5 cm al. Dan kan het nu toch best gaan beginnen vind ik! Neem vanavond lekker wat rust, zodat je er vannacht helemaal klaar voor bent. Ik hoop dat het strippen iig wat uithaald en je je morgen komt melden met een mooi bevallingsverhaal.

@ VIs + Star + Pipi + Nala: het wordt tijd voor een paar bevallingen. Gaan jullie nu allemaal collectief voor woensdag? Vanwege de prachtige datum?

Hier gaat alles helemaal naar wens. Mini-monkey (dank Star) doet het heel erg goed. Vannacht weer een goede nacht gehad en vandaag ook zijn eerste echt poepluier! We hebben goede hoop dat dit ook wat helpt tegen de darmkrampjes.

Met mij gaat het ook erg goed. De hechtingen zijn opgelost, dus dat geeft wat meer (letterlijke) ruimte

Vandaag eerste dag alleen zonder kraamzorg en Vent. Wel waren mijn vader, oma en stiefmoeder nog hier. Dus ik was niet helemaal alleen. Morgen komt mijn moeder en die blijft tot donderdag. Ben er nu een beetje ambivalent onder. Zou het ook wel leuk vinden om nu mijn eigen dagindelingen een beetje te maken en dan ook echt zelf voor mini-monkey te zorgen. Maar dat komt nog wel.

Oh Vent is weer thuis! Jeej. We zijn vandaag 2 jaar getrouwd en 13 jaar samen, dus gaan ook ff gezellig doen. Als in: Aapje gaat haar eerste biertje drinken! Whiehoe!!!
Juich maar niet te hard om die eerste poepluier Aap, er zullen er nog zat komen

Gefeliciteerd met jullie trouwdag!
Joehoe!

Aruba spannend hoor, snap dat je er nog vaak aan moet denken. Hoop dat bv ook snel op gang komt, dat is een stuk relaxter. Leuk je weer te lezen en ik vind dat het ook niet kan hoor dat wij hier nog steeds lopen te beppen met bib.

Aapje gefeliciteerd met je trouwdag! Geniet van je biertje (trut ). Nee hoor, je hebt hem verdiend. Snap dat je graag zelf nu wat dagritme en aankeuteldagen samen wilt. Probeer er maar van te genieten dat je wat minder hoeft te doen anders. Ook wel lekker!

Star hoe is je algehele toestand? Nog steeds ziekjesZal vroeg plat gaan hopelijk helpt het. Heb sinds het strippen nog steeds last van regelmatige harde buiken en onder in de rug krampen maar toch toch geloof ik er niet in. Gek he dat ik niet geloof dat mijn lichaam het zelf op gang kan brengen. Zou het wel super vinden overigens als het straks begint! Dus blijf stiekem wel hopen.

O ja bloeddruk was ook weer normaal 75/130 dat lijkt er meer op en verklaart waarom ik mij nu weer goed voel, denk ik. Genoeg bla bla!
Kom op Dier, geloof er in, het klinkt positief in ieder geval! Er gebeurt in ieder geval iets zou je denken.

Toestand hier is ruk, maar met paracetamol, hoestdrank en van die hete citroendrank is het uit te houden. O ja, laat ik de neusspray niet vergeten

Maar goed, wacht nog even tot morgen, dan doe ik gewoon met je mee, gaan we samen voor de 8ste
Ja je hebt gelijk, zal mijn best doen. Stom he, maarre hier even onzekere Dier als ik nu al zo lang met regelmaat harde buiken/lichte krampen heb dan zou het nu toch onderhand al bruter moeten worden. Kan namelijk nog steeds lachen

Maarre gezellig dat we gewoon morgen samen gaan. Tuurlijk wacht ik, heb engelengeduld
Ik kon nog lachen tot op het moment dat die trut van een vk met schaar om te knippen aankwam, dus zegt niks

Ik heb Starman net gemeld dat hij aan de bak moet want dat ik dat liever heb dan vreemde vrouwenhanden, dus wellicht hoef je niet zo lang te wachten

Maar je kan ook een rondje gaan lopen ofzo, misschien zet het dan door.
O en je mag midden in de nacht smsen hoor
Starman mag weer aan de bak. Heel goed! Vrouwenhanden zijn ranzig . Wat goed zeg enne dat ze zo opvallend met schaar rondliep is onaardig. Ik heb die van mij gewoon niet aan zien komen. Diereman vroeg zich nog af wat moeten ze nu met een schaar tot dat het kwartje viel

Bah geen zin om te lopen of zou ik dan mijn kans mis lopen? Inmiddels ben namelijk al naar mijn vagina aan het toe ademen, naar de pijn toe aan het groeien, mijn baarkanaal aan het verbeelden en alles wat Beatrijs vind dat je moet doen. Dit moet ook al helpen toch ?

Haha heb je mobiel op je nachtkastje liggen? Maar je weet het he, als Starman aan de bak moet, neem ik ook mobiel mee!
Dat rotmens bij mij ging gewoon vertellen dus wat ze met die schaar ging doen, heel naar. Hoor het geluid nog zo in mijn oren

Heb je de lampen al gedimd en de boel gezellig enzo gemaakt? Moet ook van Beadrijf.

Mobiel ligt naast me aan de oplader
Dat meen je niet? Diereman zei ook dat het klonk alsof er in papier geknipt werd? Ik heb er gelukkig niets van meegekregen en zo hoort het toch? Ik neem aan Star dat jij haar toch wel hebt ondergepoept

Ga het direct hier gezellig maken! Ben zo terug :-)
Best lullig gesprek dit voor wie nog een eerste kind moet baren

Poepen, bah. Gelukkig had ik overdag al een hoop gedaan
Je hebt gelijk haha. Hmmmm nou ja vertel eens wat leuks dan
Ga trouwens zo naar bed, trusten alvast!
Dier wat spannend! (ik snapte tuutje verdwenen opmerking op Theehuis al niet ) Hoop dat het nu heel snel gaat, zet em op

En verder even bijlezen..
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Sorry niks leuks te melden voor de rest

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven