Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
becky, bij mij konden ze het met 14 weken nog niet zien, gyn gaaf aan dat het meestal vanaf 16-17 weken wel kan.
nou ja, het is een geruite tuniek met paars misschien dat jullie hem zo kunnen vinden?
nee nog niet. welke bedoel je precies, die geruite? GW?

beck, haha, als je die celebs soms ziet in het zwanger showbizland topic... petje af hoor, hoogzwanger en nog op louboutins.
gw, kom nog steeds op dezelfde positiemode pagina uit.

En dan komen we er tijdens de 20 weken echo wel achter. Maakt ook niet uit. Ben gewoon nieuwsgierig van aard.

nice GW!
becky, ik heb me er ook maar bij neer gelegd dat ik er pas bij de 20weken echo achter kom, acht nog altijd genoeg tijd om te gaan shoppen daarna!
heh? Hoe doe je dat momo? het is hem inderdaad!
gw, je hebt helemaal gelijk, nog 20 weken om te shoppen!

En leuk tuniekje zeg! Vind het plaatje van momo leuker dan het plaatje op de website.
anoniem_36337 wijzigde dit bericht op 07-09-2009 21:29
Reden: als is dan, ken nie eens meer spelluh
% gewijzigd
Hey allemaal,

Even een update van mijn kant. Ik zit nu op 33 en een halve week en 24 september is mijn laatste werkdag voor het verlof. Langzamerhand begint de nesteldrang naar boven te komen. De eerste kleertjes zijn gewassen en gestreken en vandaag heb ik de ook de washandjes, spuugdoekjes en hydrofielluiers gewassen. Het kamertje kunnen we van tevoren niet helemaal klaar maken i.v.m. de kleur van de gordijntjes, de lamp en de muurstickers (wel een idee trouwens om de muurstickers op een wandpaneel te plakken). De babykamer zit aan de voorkant van het huis dus dan is het allemaal al te zien voor de buren. En we doen zo ons best om ons niet te verspreken…. De kleuraccenten moet vriendlief na de bevalling maar doen (alsof hij dan nog niet genoeg te doen heeft ).

De woonkamer ziet er heel feestelijk uit want de box staat er, vol met ballonnen. Tot nu toe is er nog geen kat ingesprongen.

Zal een dezer dagen nog een buikfoto op Hyves zetten.

Jammer dat het op dit moment niet zo voortvarend gaat met nieuwe zwangeren. We hebben zo wel weer wat opvolgers nodig voor de grote babyboom. Ik blijf duimen.

Denken jullie dat ik al voedingsbeha's kan bestellen? Op de site van H&M zag ik wel leuke. Ik ben tot nu toe niet zo gegroeid maar dit kan nog wel gebeuren als de borstvoeding goed gaat.

Ga nu Memories kijken en daarna een poging doen om te slapen. Fijne avond verder.
even op doorklikken, zodat je maat enzo kunt kiezen, dan rechts klicken op plaatje, openen in nieuw window. URL kopieren en klaar.
Hullie moete niet zo snel schrijve, ik krijg niet eens de tijd om even op een ander topic te reageren

Ik ga zaterdag shoppen in Ljouwert! Dat kenne jullie wel toch? Nog nooit geshopt, maar schijnt leuk te zijn. Nog even kijken of ik daar ook cliniqueproefjes kan scoren

Ga met mams, gaan eigenlijk altijd in september, zodat ze dan ook iets voor mn verjaardag kan kopen Meestal is dat een winterjas, of mooie laarzen...
Becks : H&M vond ik persoonlijk harstikke tegenvallen. De dingen in maatje L vielen al als een zoutzak om me heen, en zelfs M zag er niet uit...

Noppies & Queen Mum vind ik te duur. Daarom hou ik het bij mamalicious en heel af en toe prenatal. Maar heb tot nu toe haast niets gekocht, alleen 2 jeans, 3 t-shirts met opdruk en 1 vest voor de herfst (en die pas ik daarna ook nog gewoon) voor de rest heb ik nog gewoon mijn eigen kleding aan.

Esprit heeft heel veel verschillende lijnen, maar ook esprit vind ik te duur zeker omdat je het allemaal maar zo kort draagt.

Miss Etam : In 1 woord VERSCHRIKKELIJK. Allemaal oma dingen
heej murron, leuk weer wat van je te horen. wat een gedoe zeg, het geslacht geheim houden voor buurtjes.. hahaha (en wij weten het gewoon *lange tong naar buurtjes*).

kan je voedingsbeha's niet nu al dragen dan? geen idee hoe dat werkt.
Digi Moom... Leuk jurkje GW!
joehoe Murron, jeetje snel al met verlof zeg! Voedingsbeha, tja ik weet niet, mijn zusje is met het geven van borstvoeding ook nog enorm gegroeid, echt Pamela Anderson was er niets bij.

Marriss, Ljouwert is leuk, onwijze Oililywinkel heb je daar ook.
kijk, daar hebben we wat aan, top info, fanatic hahaha

Ljouwert, waar ligt dat?
ander topic marriss, ja dat kan dus niet he?
voor de niet noorderlingen, mariss bedoelt leeuwarden

ik hoop trouwens niet dat ik met borstvoeding nog meer ga groeien, vind van C naar E wel al voldoende en hoop dat het nu niet verder gaat groeien.
Ik loop er op mijn werk altijd 'netjes' bij, pantalon, bloes, in de zomer een polo of ander soortig shirtje een daar moet dus allemaal vervanging voor komen. En dan ook nog voor vrijetijd kleding, vervanging voor fijne replay en dieselbroeken en zo. Zal lastig worden......
Ik zit nu op een Dtje en heb nog niet het idee dat mijn boobies enorm gegroeid zijn, een beetje voller, maar vriend hoopt natuurlijk dat dat nog gaat komen Ik eigenlijk niet perse, een beetje mag maar nog eens drie cups, kweenie. Als ik dezelfde kant opga als zusje, en dat zit er wel in, dan kan ik mijn borsten nat maken.
Borsten nat maken? Helpt dat? Ik hoop dat mn borsten enórm gaan groeien als ik ooit zwanger ben, heb nu slechts een bescheiden B. Ben jij nu al naar E GW? (het lijkt wel geheimtaal met al die letters, hahah)
nou, voor de boobiegroei hoef ik het niet te doen. ik ben bang dat ik geen fatsoenlijke beha zal kunnen vinden...

had marriss hier niet al een get to know eachother topic over geopend op de hyves hahahaha?
quote:germanwings schreef op 07 september 2009 @ 21:35:

voor de niet noorderlingen, mariss bedoelt leeuwarden

zég dat dan gewoon, dat moeilijke gedoe altijd
Haha bereid je dan maar voor Becks....ik ben van een B naar een dubbel D gegaan en ik ben er nog lang niet!

Grappig, Murron de 25ste met verlof...en ik ook!!! Terwijl Murron bijna 2 maanden eerder is uitgerekend! Nog 3 weken werken, met deze erbij....zo lekker!
oh ja, het 'hoe groot zijn jouw tetten' topic!

haha

Ik denk trouwens niet dat het helpt, de borsten nat maken maar vond het wel een mooie woordspeling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven