Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
nice korset !! Shoes & Jurkje vind ik niet zo leuk, is mijn stijl niet. Ben niet zo netjes.

Becks : Koop toch dingen van Mamalicious !! Dat is namelijk WEL flatteus en hip !
leuk jurkje momo, de rest is geloof ik minder aan mij besteed...
ja ik kwam net een leuke site tegen! wist ook niet dat esprit zwkleding heeft.
ooh becks, inderdaad, mamalicious heeft hele leuke dingen hoor. heb me daar al helemaal op verlekkerd!! en er is nog zo'n merk wat wel hip en trendy is. (gaat zo even googlen) echt niet meer alleen een tuinbroek :puke:

GW, ik heb hakken die veel hoger en smaller zijn dan die waar ik zondag mee gekletterd ben, en nooit problemen...

vind het korsetje ook helemaal lief. hoop echt dat dat past, met mijn boobies..
Queen Mum. volgens mij was dat ook wel leuk!
Naaaaisss!!! I pumps en jurkjes!

GW, je hebt echt wel leuke zwangerschapskleding vind ik hoor! Leuke tuniekjes, of een mooi band om je buik... Kijk maar eens bij Otto.nl bijv.:

*zucht... ik wille ook!
Oh moom, wat een verhaal met je shoes, en wat een megadoos in de winkel! Ik ga zaterdag uitgebreid shoppen, zin in, want heb heeel veel nodig (vind ik zelf dan he, vriend is het daar wat minder mee eens )
hahaha, toch mooi dat de niet-zwangeren de zwangeren even wat mode-tips meegeven.

noppies is ook wel mooi, maar wel wat duur geloof ik. mamalicious is ook nog redelijk goed te betalen. (je draagt het maar zo kort). esprit is ook nog wel aardig ja.
ik heb nooit beweerd dat er geen leuke zwangerschapskleding is!

Ben erg geslaagd bij de prenatal en heb ook via de esprit site leuke dingen besteld, alleen ken ik hier in de buurt geen leuke winkels...
ja, wat retail therapy voor marriss. waar ga je heen? en wat heb je nodig?
mamalicious is echt prima, mijn jeans was ook maar 40 euro (ik heb nog nooit zo'n goedkope gehad....)
ff gecheckt en klopt helemaal! Zal binnenkort ook eens bij de h&m gaan kijken voor hempjes en zo (om even een begroting te maken qua zw kleding) want die hebben toch ook een zwkledinglijn?

Mijn zusje had ook van de miss etam maar ze zei dat dat snel verwassen spul was, maar ja, je hebt het niet lang aan (zusje geeft het liefst zo weinig mogelijk uit). Heb trouwens nog wel wat jurkjes die ik ook door kan dragen.
quote:Becky26 schreef op 07 september 2009 @ 21:05:

ik wil ook shoppen maar kan/mag niet meer, het enige wat ik mag shoppen straks is zwkleding en dat is vaak niet heel flatteus maar kan toch leuke webwinkels vinden!dat was becks ook, GW. enne, Beck, vergeet niet dat je nog 1 hele (mini) garderobe aan mag schaffen!!
yep, bij de hm heb ik ook al wat gescoord!
ik ben echt verbaasd wat voor leuke kleding er allemaal is aan zwangerschapskleding, echt leuke dingen. Begrijp dan ook niet dat er zo veel vrouwen zo slonzig erbij lopen tijdens zw. Ik ga voor een hippe zwangerschap!
jep beck, H&M heeft ook positiemode. zie ook shop.hm.com ik haat die winkel ook, altijd puinhoop. maar heb half jaar geleden leuk jurkje er gevonden, en nu op de site zag ik deze dingen, dus ik probeer het zo eens een keer. kost echt geen ruk (ik ben gewend meer uit te geven)
tuniek

deze heb ik o.a. gekocht!
quote:Becky26 schreef op 07 september 2009 @ 21:20:

ik ben echt verbaasd wat voor leuke kleding er allemaal is aan zwangerschapskleding, echt leuke dingen. Begrijp dan ook niet dat er zo veel vrouwen zo slonzig erbij lopen tijdens zw. Ik ga voor een hippe zwangerschap!Go becks! show them how it's done!
Jaaaaa, kleertjes voor de mini! Leuk heur, heb me nog weten in te houden, maar zou zo een halve winkel leeg kunnen kopen. Nog een week of 13 en dan weten we ook wat het is.

Heeft iemand een idee hoe snel je dat kan zien, ook al bij bijvoorbeeld 14 weken?
quote:germanwings schreef op 07 september 2009 @ 21:22:

tuniek

deze heb ik o.a. gekocht!je link gaat niet helemaal goed.
hihi, heb volgens mij al best veel gekocht...

maar hm is ook niet mijn normale winkel, dus ik vond het ook allemaal best betaalbaar.
quote:DJ Momo schreef op 07 september 2009 @ 21:22:

[...]

Go becks! show them how it's done!

haha tot het einde hoe dan ook op hakken (haha, ben benieuwd of me dat gaat lukken, ben bang van niet)
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?de ... shoptype=S

nu wel?
geen idee beck.

trouwens, als je op shop.hm.com besteld, vergeet dan niet eerst even rond te googlen naar kortingscodes. ze hebben altijd wel 1 of 2 geldige codes die of een vast bedrag, of een percentage korting geven. ideaal! nog goedkoper!
gw, kom op de standaard positiemode (wat een flutwoord zeg) pagina uit.

POSITIEMODE, hoe verzinnen ze het,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven