Het Gouden Ei
zaterdag 18 juli 2009 om 10:23
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!
1 oktober mega-tribune
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Mexx25Okt.0830/07/09L.M.
Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!
Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!
Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09husk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m
Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!
Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m
Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK
2:j - 7:m
Mariss27Nov.081 okt
Momo31Sept.081 okt
Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn
Erine25Dec.08
Mulan33Nov.08
Kath32Jan.091 okt
Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt
Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
1 oktober mega-tribune
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Mexx25Okt.0830/07/09L.M.
Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!
Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!
Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09husk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m
Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!
Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m
Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK
2:j - 7:m
Mariss27Nov.081 okt
Momo31Sept.081 okt
Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn
Erine25Dec.08
Mulan33Nov.08
Kath32Jan.091 okt
Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt
Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
maandag 7 september 2009 om 21:43
jep mariss, ik heb voor de vakantie voor de 2e keer nieuwe bh's aangeschaft, eerst D-cup maar dat paste echt niet meer dus nu 2 E-cups gehaald. Ik was wel wat vaker en als ik stabiel blijf koop ik er nog wel wat bij, maar daar durf ik me eerst nog niet aan te wagen.
Van mij had het ook niet gehoeven, ik was prima tevreden met mijn C. Manlief is er wel blij mee...
Maar E was wel ongeveer de laatste maat waarbij ze nog enige keuze hadden, weet niet wat het wordt als ik straks nog groter nodig heb...
Van mij had het ook niet gehoeven, ik was prima tevreden met mijn C. Manlief is er wel blij mee...
Maar E was wel ongeveer de laatste maat waarbij ze nog enige keuze hadden, weet niet wat het wordt als ik straks nog groter nodig heb...
maandag 7 september 2009 om 21:50
Becks, die tekening is bij de lijstenmaker...een soort half dement maar superlief mannetje, die elke keer belt dat ie mn tekening kwijt is...word er zo ondertussen helemaal niet goed van, maar ik hoop dat ie donderdag klaar is....dan zal ik ff een foto maken als ie hangt in de lijst. Komt ie het mooist uit.
Nou GW, dat heeft alles met Lois te maken...ik stop week 29 al met werken omdat de gyn heeft aangegeven dat ik week 30 t beste kan stoppen en rust moet hebben...maar dan is mn laatste werkweek de week dat Lois geboren is en dan zie ik mezelf echt niet werken.
Zou liever gewoon tot week 34 doorwerken, dat zou betekenen dat k geen gevalletje apart ben...maar nu moet ik er maar van proberen te genieten...kan iig veel slapen en dan kan ik niet malen
Nou GW, dat heeft alles met Lois te maken...ik stop week 29 al met werken omdat de gyn heeft aangegeven dat ik week 30 t beste kan stoppen en rust moet hebben...maar dan is mn laatste werkweek de week dat Lois geboren is en dan zie ik mezelf echt niet werken.
Zou liever gewoon tot week 34 doorwerken, dat zou betekenen dat k geen gevalletje apart ben...maar nu moet ik er maar van proberen te genieten...kan iig veel slapen en dan kan ik niet malen
maandag 7 september 2009 om 21:54
maandag 7 september 2009 om 21:56
vind het echt heel fijn voor je dat er zoveel controle is. hoop dat jou dat veel goed doet. aan de andere kant kan ik me voorstellen dat je daarmee inderdaad wel weer elke keer geconfronteerd wordt met het verlies van Lois, en dat je daardoor nu dus al die heisa hebt.. maar goed, ben zo blij te zien dat ze het allemaal super serieus nemen, en er alles aan doen om je gerust te stellen, en lois kleine zusje in leven en welzijn op dezen aerdt neer te zetten.
maandag 7 september 2009 om 22:00
Vinnut ook helemaal fijn dat je jou en je mini zo goed in de gaten houden. En zoals momo zegt, je wordt wel veel geconfronteerd met het verlies van Lois. Alleen maar fijn dat je Lois haar eerste verjaardag op je eigen manier lekker thuis kunt vieren zonder dat een werkgever moeilijk loopt te doen.
En nu ga ik een dutje doen, ben kapot.
En nu ga ik een dutje doen, ben kapot.
maandag 7 september 2009 om 22:00
dinsdag 8 september 2009 om 07:59
Guudmeurning!
Jeetje, wat hebben jullie weer veel gekletst gisteravond!
riz: ik vind het ook erg goed dat je zo onder controle staat! Lijkt me toch wel een fijn gevoel! kan me ook wel voorstellen dat je graag iets langer door had willen werken, leid toch wat af natuurlijk. en nu word jullie prachtige engeltje alweer bijna een jaar. hopelijk je voor die tijd de tekening in huis!
over die cupmaten, ik ben echt nog helemaal niets gegroeit!! Alles groeit, behalve mijn borsten. wie weet komt dat nog als de voeding echt gaat komen.
ik had hele leuke positiekleding bij de miss etam gekocht, maar dat is allemaal heel kort!! alle truitjes zijn nu al te kort, en de elastiek in de broeken heeft mijn schoonmoeder al vervangen omdat het veel te strak in mijn buik zat. Dus daar koop ik het nooit meer!
heb ook een aantal dingen bij de h&m gekocht, die zitten wel erg lekker. nu nog op zoek naar een lekker huispak ofzo voor naar de bevalling.
moom, voor het schema: ik moet 17 sept weer naar de verloskundige als het kindje goed ligt, en anders heb ik deze week een paar afspraken... en dat zoutarm kun je weghalen, ik pas weer schoenen!!
zat al even op de hyves van leonor en ik te kijken, maar nog niets!!
Jeetje, wat hebben jullie weer veel gekletst gisteravond!
riz: ik vind het ook erg goed dat je zo onder controle staat! Lijkt me toch wel een fijn gevoel! kan me ook wel voorstellen dat je graag iets langer door had willen werken, leid toch wat af natuurlijk. en nu word jullie prachtige engeltje alweer bijna een jaar. hopelijk je voor die tijd de tekening in huis!
over die cupmaten, ik ben echt nog helemaal niets gegroeit!! Alles groeit, behalve mijn borsten. wie weet komt dat nog als de voeding echt gaat komen.
ik had hele leuke positiekleding bij de miss etam gekocht, maar dat is allemaal heel kort!! alle truitjes zijn nu al te kort, en de elastiek in de broeken heeft mijn schoonmoeder al vervangen omdat het veel te strak in mijn buik zat. Dus daar koop ik het nooit meer!
heb ook een aantal dingen bij de h&m gekocht, die zitten wel erg lekker. nu nog op zoek naar een lekker huispak ofzo voor naar de bevalling.
moom, voor het schema: ik moet 17 sept weer naar de verloskundige als het kindje goed ligt, en anders heb ik deze week een paar afspraken... en dat zoutarm kun je weghalen, ik pas weer schoenen!!
zat al even op de hyves van leonor en ik te kijken, maar nog niets!!
dinsdag 8 september 2009 om 08:43
jaja duvel, we kunnen er wat van, het wordt wel steeds vroeger dat we aftaaien.
Vind het wel leuk te lezen waar jullie jullie positiekleding (blijf het een vreemd woord vinden dus typ hem nog maar een keer neer) vandaan halen.
Bij leonor en ik dus nog niets, spannend!
Enne Annika, tell us how you are!
Vind het wel leuk te lezen waar jullie jullie positiekleding (blijf het een vreemd woord vinden dus typ hem nog maar een keer neer) vandaan halen.
Bij leonor en ik dus nog niets, spannend!
Enne Annika, tell us how you are!
dinsdag 8 september 2009 om 09:09
Pfff, gisteren zo druk gehad, dat ik niet even 1 sec op 't forum heb kunnen neuzen en nu hebben jullie er gewoon een roman bijgeschreven!
Nou, te veel om te reageren hoor....
Maar:
voor Marriss. Wat een gedoe met die cyclus van jou. Ik zou de HA gewoon gaan bellen!
Spannend voor Annika, ik hoop dat die bruine smurrie geen voorteken is van een dijkdoorbraak!
Maya en Moom, passen jullie op met de valpartijen.
voor Riz, die binnenkort een prachtmeisje in haar armen zal houden!
Zwaai naar alle anderen. Ik wil ook hippe positiemode! (het klinkt inderdaad als zo'n Libelle-term.... )
Nu snel weer aan het werk!
Nou, te veel om te reageren hoor....
Maar:
voor Marriss. Wat een gedoe met die cyclus van jou. Ik zou de HA gewoon gaan bellen!
Spannend voor Annika, ik hoop dat die bruine smurrie geen voorteken is van een dijkdoorbraak!
Maya en Moom, passen jullie op met de valpartijen.
voor Riz, die binnenkort een prachtmeisje in haar armen zal houden!
Zwaai naar alle anderen. Ik wil ook hippe positiemode! (het klinkt inderdaad als zo'n Libelle-term.... )
Nu snel weer aan het werk!
dinsdag 8 september 2009 om 09:23
Hey goedemorgen!!
Het was idd gezelli hier gister avond.
Om even terug te komen op het tietenverhaal...dat gaat bij niet op helaas...Nou ja helaas.Ik heb 10 jaar geleden een verkleining laten doen ik had meestal E en soms F...Er is bijna tot 2 kilo in totaal toen afgehaald.Dat was veeeel.
Maar toen vertelde de chirurg me dus ook dat ik later geen borstvoeding zou kunnen geven,ja als je 18 bent vindt je dat ook niet zo erg.Nu vindt ik het jammer dat ik dat gevoel niet kan meemaken maar de fles is uiteindelijk toch iets waar we voor zouden kiezen.
Nu ben ik nog maar een cup gegroeid en 2 maten in de omvang*tja dat hoort er dan bij*
De meeste klieren zijn aan de bovenkant v/d borst weggehaald toen der tijd en schijnt dat dat als eerste opzet als je dus zwanger bent!!Vriend baalde al,die zag het wel zitten.Hahaha
Positie kleding heb ik bij h&m gehaald,queen mum en noppie's en trouwens ook 2 broeken van de c&a.Bij Miss etam hebben ze echt niets voor mij.
Zo nu ga ik de tuin winterklaar maken en de ramen wassen....Het wordt vandaag een heerlijke 28 graden hier aan deze kant van het land!!!
Het was idd gezelli hier gister avond.
Om even terug te komen op het tietenverhaal...dat gaat bij niet op helaas...Nou ja helaas.Ik heb 10 jaar geleden een verkleining laten doen ik had meestal E en soms F...Er is bijna tot 2 kilo in totaal toen afgehaald.Dat was veeeel.
Maar toen vertelde de chirurg me dus ook dat ik later geen borstvoeding zou kunnen geven,ja als je 18 bent vindt je dat ook niet zo erg.Nu vindt ik het jammer dat ik dat gevoel niet kan meemaken maar de fles is uiteindelijk toch iets waar we voor zouden kiezen.
Nu ben ik nog maar een cup gegroeid en 2 maten in de omvang*tja dat hoort er dan bij*
De meeste klieren zijn aan de bovenkant v/d borst weggehaald toen der tijd en schijnt dat dat als eerste opzet als je dus zwanger bent!!Vriend baalde al,die zag het wel zitten.Hahaha
Positie kleding heb ik bij h&m gehaald,queen mum en noppie's en trouwens ook 2 broeken van de c&a.Bij Miss etam hebben ze echt niets voor mij.
Zo nu ga ik de tuin winterklaar maken en de ramen wassen....Het wordt vandaag een heerlijke 28 graden hier aan deze kant van het land!!!
dinsdag 8 september 2009 om 10:49
Hallootjes dan! (braak)
Ook ik meld me weer even heel kort. O jee, ik word wel een beetje bang van de verhalen over cupmaten toename.. Hoeft echt niet van mij.. Leuke bh's zijn sowieso al niet echt weggelegd voor mij (als ik er een zie, koop ik er meteen meerdere..) maar een voedingsbeha in cupmaat H of I zie ik echt niet zitten hoor.. Dat kan ik echt niet meesjouwen, ik ben maar een klein meisje...!
Duvel past weer schoenen, jeeeeeh!! Goed getimed overigens, met de herfst in aantocht! Je hebt een slim lichaam, die gaat dat vast helemaal snappen met die bevalling straks!
Deze is voor Riz, Mariss-ik-ga-heus-wel-een-keer-naar-de-huisarts en Specu!
Denk aan jullie meisjes, jullie zijn enorm stoer en schatjes en t komt allemaal helemaal heus goed!
Ook ik meld me weer even heel kort. O jee, ik word wel een beetje bang van de verhalen over cupmaten toename.. Hoeft echt niet van mij.. Leuke bh's zijn sowieso al niet echt weggelegd voor mij (als ik er een zie, koop ik er meteen meerdere..) maar een voedingsbeha in cupmaat H of I zie ik echt niet zitten hoor.. Dat kan ik echt niet meesjouwen, ik ben maar een klein meisje...!
Duvel past weer schoenen, jeeeeeh!! Goed getimed overigens, met de herfst in aantocht! Je hebt een slim lichaam, die gaat dat vast helemaal snappen met die bevalling straks!
Deze is voor Riz, Mariss-ik-ga-heus-wel-een-keer-naar-de-huisarts en Specu!
Denk aan jullie meisjes, jullie zijn enorm stoer en schatjes en t komt allemaal helemaal heus goed!
dinsdag 8 september 2009 om 10:55
Hey,
Zo, ik ben weer helemaal op de hoogte van jullie kledingkast. Zitten hele leuke dingen tussen!
Hier verder weinig nieuws, ben weer druk aan het werk. En heb geen vakantie in het vooruitzicht.
Annika, hoe is het nu? Is de smurrie weer weg?
Fanatic, succes vandaag!
En verder een hele dikke knuffel voor iedereen. Ik ga gauw weer verder!
Zo, ik ben weer helemaal op de hoogte van jullie kledingkast. Zitten hele leuke dingen tussen!
Hier verder weinig nieuws, ben weer druk aan het werk. En heb geen vakantie in het vooruitzicht.
Annika, hoe is het nu? Is de smurrie weer weg?
Fanatic, succes vandaag!
En verder een hele dikke knuffel voor iedereen. Ik ga gauw weer verder!