NIET groepje

21-08-2009 22:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 220.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we forummen teveel !
Valt opzich wel mee hoor Mamz... Tis de zesde keer dat ik het ga 'herbeleven' en de scherpte is er wel vanaf... De dag er voor heb ik er meestal meer last van dan op de dag zelf. Jammer alleen dat de dag ervoor precies mijn verjaardag is

Ik ga trouwens naar Derek! Had ik dat al verteld?

Ik kan niet wachten - maar ga in tussentijd wel even douchen...
Everytime you make a typo, the errorists win.
Die's toch dood?
Laat maar, had je plaatje niet gezien...
Jeetje Ploes, voor jou! Wanneer ga je naar Derek en hoe zit dat precies? Tell us!

En Mamz, had helemaal over je mededeling (dat het niet zo gezellig was 'hier') heengelezen. Dacht dat je het over het topic had, omdat het zo rustig was.

Ik wens je veel wijsheid en sterkte toe. Is niet makkelijk, met 3 van die bengels, en je staat er helemaal alleen voor

En nogmaals een voor Info en vriend. Poe hee!
goedenavond

nogmaals een voor Info

en ook eentje voor Mamzie

ik gaat even eten, en een of andere kerst-kado-catalogus lezen die ik via de post kreeg...

weltrusten!
Was ze weer. Jullie waren zooooooooooo traag gisteravond dat ik maar naar bed gegaan ben

Maar het viel wel mee, heb gisteren de hele middag achter de kassa gezeten en dat was op zich goed te doen. 's Ochtends moeten vakkenvullen en dat vind ik ook niet vervelend, maar met slechte knieën is dat dan weer geen succes. Maar goed, voorlopig gaat dat wel en als het me écht mijn knieën gaat kosten geef ik dat wel aan.
668, the neighbour of the Beast
Was ze weer. Jullie waren zooooooooooo traag gisteravond dat ik maar naar bed gegaan ben

Maar het viel wel mee, heb gisteren de hele middag achter de kassa gezeten en dat was op zich goed te doen. 's Ochtends moeten vakkenvullen en dat vind ik ook niet vervelend, maar met slechte knieën is dat dan weer geen succes. Maar goed, voorlopig gaat dat wel en als het me écht mijn knieën gaat kosten geef ik dat wel aan.
Waarom doet ie dat nou weer twee keer?!
Meisjes, de dag is al half voorbij hoor, waar ZIJN jullie?!
Weet je wat leuk is?

Tegen jezelf praten.

Ik ga vandaag verse tomatensoep maken trouwens. En cake bakken. En stofzuigen. En de wc schoonmaken. En vanmiddag winkelen.
Overigens ga ik winkelen om schoenen voor mijn afstudeerfeestje te kopen. Ik wil iets leuk bijpassends, want ik heb een jurrek gekocht. Een hele dure, tegen 50% korting.

Het is trouwens met die 15 postings per pagina wel veel makkelijker om een hele pagina vol te lullen in je eentje. Maar ik ben er nog niet.
Mensen, het is NEGEN UUR, wordt eens wakker zeg!!
Wat een ontzettend lelijke outfit heeft dat mens hiernaast trouwens.
tikke tikke tikke tikke tikke tikke tikke

*yam is te druk met breien om te forummen*

goedemorgen !
Ah, was dat het, zitten jullie allemaal te breien!
hoe kan het toch dat mn moeder binnen een paar uurtjes een muts breit

ik ben verdorie al drie dagen aan het breien en ben nog niet eens op de helft !

maar hij word wel mooi al zeg ik het zelf !
Ha, grappig, ik val met mijn neus in de boter (breiwerk )

Ik brei ook. Heb nu paar sjaals gebreid en straks beginnen aan dekentje voor de baby. Mooi hoor Yam! En, ik ben ook echt heel traag

ik zal eens foto's zoeken.

En eerst even bijlezen.

Hoe gaat het bij de Spar, Marels?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ben gisteren pas begonnen Inad maar het viel me niet tegen!
Inad heel voordelige baby paws !
ik was er ook al maar ik ben druk aan de poets, moet het toch een beetje netjes hebben als Mleentje vrijdag komt

leuke muts Yammie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik moet ook nog stofzuigen. En tomatensoep maken voor ik weg ga. Dus ik ga eerst maar eens even boodschappen doen.
Ah. ik heb verslag gelezen inmiddels, Marels. Klinkt oke Wel uitkijken met knieën hoor!

Yam, ik krijg van al mijn familieleden weer dingen terug van Chica en dingen van hun kinderen (er zijn er nu 8) dus zijn kast puilt al uit We hebben geloof ik tig paar Zootjes liggen hier

Maar, ze zijn wel erg schattig

Leuk van de meeting, ik wil ook dit keer, wilde ik vorige keer ook maar ging toen niet. Ik houd het in de gaten.

Stofzuigen moet ik ook nog doen, blegh. Ier had gezegd dat ik het maar niet meer moet doen, zo hoog zwanger, dus desnoods laat ik het lekker zitten

Inf, wat heftig van ongeluk vriend zeg. Hoop dat dat glas er nog uitkomt en hij geen whiplash heeft.

En Pilous,
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik had al bedacht dat jij niet mee zou kunnen als we in oktober gingen nee

Maar het is voor veel mensen moeilijk, dus zullen we dan gewoon voor januari gaan? Gaat dat voor jou wel lukken of vind je dat nog te vroeg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven