Het Gouden Ei
zaterdag 18 juli 2009 om 10:23
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!
1 oktober mega-tribune
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Mexx25Okt.0830/07/09L.M.
Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!
Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!
Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09husk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m
Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!
Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m
Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK
2:j - 7:m
Mariss27Nov.081 okt
Momo31Sept.081 okt
Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn
Erine25Dec.08
Mulan33Nov.08
Kath32Jan.091 okt
Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt
Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
1 oktober mega-tribune
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Mexx25Okt.0830/07/09L.M.
Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!
Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!
Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09husk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m
Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!
Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m
Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK
2:j - 7:m
Mariss27Nov.081 okt
Momo31Sept.081 okt
Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn
Erine25Dec.08
Mulan33Nov.08
Kath32Jan.091 okt
Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt
Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
woensdag 9 september 2009 om 11:58
momo veel plezier vandaag!
goed gedaan hoor marriss, knap dat je toch gebeld hebt, dat was even weer een stap. en wat betreft die struisvogelpolitiek, misschien kun je dat dan dinsdag alsnog vertellen dat je al een tijdje bezig bent. het is echt niet stom hoor dat je dat er nog niet bij hebt gezegd
gelukkig maar dat het lekker was fanatic, als 'ie dan zwaar op de maag ligt en het was ook nog niet eens lekker geweest, was het beroerder!
becky lastig van je schoonfamilie, wat de rest ook zegt als ze zouden weten wat jullie willen komen vertellen hadden ze vast niet meer gezegd dat het niet uit zou komen.
gewoon er langs gaan!
yaya lekker vooruitzicht volgende week een weekje vrij!
succes bij de vk vanmiddag maya, laat je nog effe horen hoe het was? niet dat die kleine van jou dadelijk nog ideeën krijgt, door dat gedraai van die van duvel...
erine voor jou omdat ik hoop dat je op de achtergrond ergens af en toe nog even meeleest.
specu ik moest wel aan je denken hoor vanochtend toen ik wakker werd, want ik vond het helemaal niet gezellig dat manlief er niet is en toen dacht ik hij zou maar zo ver of lang weg zijn als in jouw geval toen...
gw dat heb je best snel voor elkaar met de geboortekaartjes! ben benieuwd wat je man er van vindt!
rain spannend voor jou vrijdag, ik begin vast met duimen!
oh en leo is ongeduldig. tsja als de gyneacoloog zegt dat ze een bepaalde termijn verwacht dan zou ik daar ook rekening mee gaan houden, en dan is het inderdaad wel een tegenvaller als het langer duurt he. hopelijk gaat er snel iets gebeuren!
hier verder eigenlijk geen nieuws........
goed gedaan hoor marriss, knap dat je toch gebeld hebt, dat was even weer een stap. en wat betreft die struisvogelpolitiek, misschien kun je dat dan dinsdag alsnog vertellen dat je al een tijdje bezig bent. het is echt niet stom hoor dat je dat er nog niet bij hebt gezegd
gelukkig maar dat het lekker was fanatic, als 'ie dan zwaar op de maag ligt en het was ook nog niet eens lekker geweest, was het beroerder!
becky lastig van je schoonfamilie, wat de rest ook zegt als ze zouden weten wat jullie willen komen vertellen hadden ze vast niet meer gezegd dat het niet uit zou komen.
gewoon er langs gaan!
yaya lekker vooruitzicht volgende week een weekje vrij!
succes bij de vk vanmiddag maya, laat je nog effe horen hoe het was? niet dat die kleine van jou dadelijk nog ideeën krijgt, door dat gedraai van die van duvel...
erine voor jou omdat ik hoop dat je op de achtergrond ergens af en toe nog even meeleest.
specu ik moest wel aan je denken hoor vanochtend toen ik wakker werd, want ik vond het helemaal niet gezellig dat manlief er niet is en toen dacht ik hij zou maar zo ver of lang weg zijn als in jouw geval toen...
gw dat heb je best snel voor elkaar met de geboortekaartjes! ben benieuwd wat je man er van vindt!
rain spannend voor jou vrijdag, ik begin vast met duimen!
oh en leo is ongeduldig. tsja als de gyneacoloog zegt dat ze een bepaalde termijn verwacht dan zou ik daar ook rekening mee gaan houden, en dan is het inderdaad wel een tegenvaller als het langer duurt he. hopelijk gaat er snel iets gebeuren!
hier verder eigenlijk geen nieuws........
woensdag 9 september 2009 om 12:13
Hij weet het wel, ben immers al eerder geweest en toen kreeg ik de Duphaston pillen. De vorige keer (juni) heb ik aangegeven dat ik sinds nov. gestopt ben met de pil, dat mn cyclus onregelmatig was en ik steeds zo lang ongesteld ben, toen kreeg ik die kuur waarna het beter zou moeten worden. Hij vroeg toen: 'ben je gestopt met de pil omdat je zwanger wil worden?' 'Nee, omdat ik er zo'n stijve nek van kreeg JA. Dus hij weet het wel hoor...
Nu dus weer gebeld met het bericht dat mn cyclus nog steeds niet erg regelmatig is en dat ik nog steeeds zo lang ongesteld ben. Punt. (ipv: ik ben nog steeeds niet zwanger na 10 maanden, doe er wat aan!!)
Moom, veel plezier!! Op je killer heels?
Nu dus weer gebeld met het bericht dat mn cyclus nog steeds niet erg regelmatig is en dat ik nog steeeds zo lang ongesteld ben. Punt. (ipv: ik ben nog steeeds niet zwanger na 10 maanden, doe er wat aan!!)
Moom, veel plezier!! Op je killer heels?
woensdag 9 september 2009 om 17:07
mariss, jij bent toch nog helemaal niet van de leeftijd waarop je al een uitstrijkje moet hebben gehad? Ik zal als ik jou was de volgende keer wel wat duidelijker aangeven dat het ook (vooral) om het niet zwanger worden gaat!
husky, het kaartje is nog niet helemaal klaar hoor, maar het basis ontwerp is er, nu nog kleur en tekst kiezen. Man had hem wel al in digitale versie gezien en vond hem toen ook de mooiste, dus ik heb er wel vertrouwen in dat hij dat nu nog steeds vindt!
Becky, hoe laat moet je voor de echo? Krijgen we straks meteen een eerste foto op de hyves?
Yaya, leuk foto's van je huis! Als je dan flink doorklust kun je meteen foto's van de babykamer erop zetten!
husky, het kaartje is nog niet helemaal klaar hoor, maar het basis ontwerp is er, nu nog kleur en tekst kiezen. Man had hem wel al in digitale versie gezien en vond hem toen ook de mooiste, dus ik heb er wel vertrouwen in dat hij dat nu nog steeds vindt!
Becky, hoe laat moet je voor de echo? Krijgen we straks meteen een eerste foto op de hyves?
Yaya, leuk foto's van je huis! Als je dan flink doorklust kun je meteen foto's van de babykamer erop zetten!
woensdag 9 september 2009 om 17:16
joehoe, we hebben een knipperlichtje!! Heb onze mini gezien, wat nog niet meer voorstelt dan een worm (van 1 cm) met een heul groot hoofd maar hij/zij doet het! Ik ga nu als een wiedeweerga boodschappen doen en denk dat ik pas of vanavond of morgen de echofoto's op hyves zet.
En volgende week mag ik weer!
tot laterzzzz
doeii
En volgende week mag ik weer!
tot laterzzzz
doeii
woensdag 9 september 2009 om 17:58
Ik heb meldplicht
Het ontspannen gevoel is er nog steeds. Ik ben niet meer snel geirriteerd en kan gewoon weer normaal leven. Erg fijn.
Verdriet is er heus wel, maar het beheerst mijn leven gelukkig niet meer zo. Ik mag op gesprek bij de fertiliteitspsychologe, maar lijk er nu niet zoveel behoefte aan te hebben. Maar ga toch, je weet nooit wat het op kan leveren.
Verder niet ongesteld, maar geloof ook niet dat dat er nu al zou moeten zijn. Is altijd lastig in te schatten na een miskraam.
Wat vervelend weer Annika! Dikke knuffel.
Het ontspannen gevoel is er nog steeds. Ik ben niet meer snel geirriteerd en kan gewoon weer normaal leven. Erg fijn.
Verdriet is er heus wel, maar het beheerst mijn leven gelukkig niet meer zo. Ik mag op gesprek bij de fertiliteitspsychologe, maar lijk er nu niet zoveel behoefte aan te hebben. Maar ga toch, je weet nooit wat het op kan leveren.
Verder niet ongesteld, maar geloof ook niet dat dat er nu al zou moeten zijn. Is altijd lastig in te schatten na een miskraam.
Wat vervelend weer Annika! Dikke knuffel.
woensdag 9 september 2009 om 20:44
He Poll, fijn dat je weer even langs komt! Weet je al wanneer je de uitslag van het chromosomen onderzoek krijgt? Of wil je het daar liever niet over hebben?
En wat een scrabble-woord, fertiliteitspsychologe. Maar je weet idd maar nooit wat ze nog te bieden heeft en je kan altijd na 1x zeggen dat je er geen behoeft meer aan hebt.
En wat een scrabble-woord, fertiliteitspsychologe. Maar je weet idd maar nooit wat ze nog te bieden heeft en je kan altijd na 1x zeggen dat je er geen behoeft meer aan hebt.
woensdag 9 september 2009 om 22:05
donderdag 10 september 2009 om 07:59
Hee Pollie, fijn weer even van je te horen! Goed dat je nog een beetje afstand kunt nemen, lijkt me erg moeilijk. Erg benieuwd wat zo'n fertiliteitspsychologe inhoudt en voor je kan betekenen.... zou het leuk vinden als je ons op de hoogte houdt, maar als je daar geen behoefte aan hebt begrijp ik dat ook goed. Hoe je het ook wendt of keert, door ons en ons topic ben je er gewoon mee bezig, klaar. (heb me ook wel eens voorgenomen wat afstand te nemen van het zwanger-gebeuren, en dus ook van jullie... maar hou het meestal maar een half dagje vol )
Ohhh Beck wat goed een kloppende worm!! Wat zal je blij zijn! Ben ook echt enorm blij voor jou! Was dit nu ook al 3D?
Maya, fijn dat alles goed was, het wordt bij jou ook al spannend! Hou je het nog een beetje vol? De laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze... kan me voorstellen dat je er op een gegeven moment wel klaar mee/voor bent.
Moom, brakke harrie? Was het leuk? Blijven staan op je hakken?
GW, ik heb een keer eerder een uitstrijkje gehad omdat ik toen geregeld bloed verloor bij de seks. Ik vond dat wat eng omdat een vriendin van me dezelfde klachten had, en zij bleek baarmoederhalskanker te hebben. Bij mij was er toen niets aan de hand.
Hier alles ok, geen nieuws. Half dagje werken en dan naar Nijmegen, Coldplay! Morgen lekker dagje naar de sauna, dus ik kom vrijdagavond/zaterdag weer compleet relaxed bij jullie langs
Baaaai!
Ohhh Beck wat goed een kloppende worm!! Wat zal je blij zijn! Ben ook echt enorm blij voor jou! Was dit nu ook al 3D?
Maya, fijn dat alles goed was, het wordt bij jou ook al spannend! Hou je het nog een beetje vol? De laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze... kan me voorstellen dat je er op een gegeven moment wel klaar mee/voor bent.
Moom, brakke harrie? Was het leuk? Blijven staan op je hakken?
GW, ik heb een keer eerder een uitstrijkje gehad omdat ik toen geregeld bloed verloor bij de seks. Ik vond dat wat eng omdat een vriendin van me dezelfde klachten had, en zij bleek baarmoederhalskanker te hebben. Bij mij was er toen niets aan de hand.
Hier alles ok, geen nieuws. Half dagje werken en dan naar Nijmegen, Coldplay! Morgen lekker dagje naar de sauna, dus ik kom vrijdagavond/zaterdag weer compleet relaxed bij jullie langs
Baaaai!
donderdag 10 september 2009 om 08:51
hullo. idd brakke harrie. en niet eens omdat het zo laat was (half 1), of ik zo veel gedronken had (ik was bob, dus 1 glas champagne aan begin van de borrel, en 2 nipjes port / dessertwijn). maar vent had hem wel goed zitten, eerste wat ie deed toen ie thuiskwam: :puke: dus heel onrustige nacht. kerel lag continu te kreunen/zuchten/weetnietwatiedeedmaarhijhieldmewakker. kattebees was ook aan het scharrelen rond mijn hoofd. plus alle emoties natuurlijk van gisteren (vent en ik dik in tranen bij de ceremonie, we hebben dan ook maar besloten niet zelf te trouwen: kunnen we emotioneel niet aan), zorgt dat ik nu kapot ben.
geen babynieuws gemist dus? mooi.
polleke, goed dat je toch een gesprek aangaat met die psych. kan je altijd nog besluiten het bij 1 keer te houden. en knap dat je nog zo chill bent. denk veel aan je, meissie!
geen babynieuws gemist dus? mooi.
polleke, goed dat je toch een gesprek aangaat met die psych. kan je altijd nog besluiten het bij 1 keer te houden. en knap dat je nog zo chill bent. denk veel aan je, meissie!
donderdag 10 september 2009 om 09:18
Goedemorgen!
Poll: fijn dat het nu wat "beter" met je gaat.. ben ook heel erg benieuwd wat alles straks inhoud!
moom: lekker rustig aan doen vandaag dus! ben je wel vrij?
beck: een kloppend hartje!! gelukkig! hoef je je ook geen zorgen meer te maken!
wij gaan zo op weg naar het ziekenhuis. Eerst moeten we voor een echo om te kijken hoeveel vruchtwater er is en in wat voor soort stuit het kindje ligt, en daarna naar de gynaecoloog om te kijken wat we nu gaan doen. Vind het wel spannend hoor!
Gister zijn we ook nog in het ziekenhuis geweest voor een rondleiding over de verloskamers etc. Ik vind dat ze dat aardig laat doen, maar toch wel fijn om te zien.
Als ik wel thuis mag bevallen en ik moet toch gauw naar het ziekenhuis weet ik in ieder geval waar we terecht komen,
Laat het nog even weten vanmiddag!
Poll: fijn dat het nu wat "beter" met je gaat.. ben ook heel erg benieuwd wat alles straks inhoud!
moom: lekker rustig aan doen vandaag dus! ben je wel vrij?
beck: een kloppend hartje!! gelukkig! hoef je je ook geen zorgen meer te maken!
wij gaan zo op weg naar het ziekenhuis. Eerst moeten we voor een echo om te kijken hoeveel vruchtwater er is en in wat voor soort stuit het kindje ligt, en daarna naar de gynaecoloog om te kijken wat we nu gaan doen. Vind het wel spannend hoor!
Gister zijn we ook nog in het ziekenhuis geweest voor een rondleiding over de verloskamers etc. Ik vind dat ze dat aardig laat doen, maar toch wel fijn om te zien.
Als ik wel thuis mag bevallen en ik moet toch gauw naar het ziekenhuis weet ik in ieder geval waar we terecht komen,
Laat het nog even weten vanmiddag!
donderdag 10 september 2009 om 11:35
Even een egoberichtje. Het rommelt al sinds zondag in mijn buik, maar nog steeds geen baby. We hadden gehoopt dat ze gisteren geboren zou worden, mooie datum enzo. Maar helaas, ze zit nog steeds in mijn buik. En ik ben het zo ontzettend zat. Ik wil gewoon onze kleine meid in mijn armen kunnen houden.
donderdag 10 september 2009 om 11:37
donderdag 10 september 2009 om 12:24
Duvel succes! Ben benieuwd wat het plan de campagne wordt. Das geen wurm meer hoor Moom, meer een pup (als we dan toch in de dieren blijven, hahaha)
Ik, spaaannneenndd!! Kan me voorstellen dat ze wel mag komen. Ik hou je hyves nauwlettend in de gaten
Moom, succes met kater.
Ik ga naar nijmegen, baaaaaai!
Ik, spaaannneenndd!! Kan me voorstellen dat ze wel mag komen. Ik hou je hyves nauwlettend in de gaten
Moom, succes met kater.
Ik ga naar nijmegen, baaaaaai!
donderdag 10 september 2009 om 12:47
Hellooo
Marriss: goed dat je de huisarts hebt gebeld! Fijn dat je dinsdag al terecht kan!
Veel plezier in Nijmegen, en lekker relaxen in de sauna morgen he!
Ik: jeetje spannend zeg, kan me voorstellen dat je het best zat bent, en dat ze nu wel mag komen! Hoop voor je dat het niet al te lang meer zal duren!
Duveltje: heel veel succes vanmiddag!!
Erine: ook van mij een knuffel
Becky: wat fijn dat jullie een knipperend hartje zagen! Super!!
Poll: fijn van je te horen! Goed van je dat je toch het gesprek aangaat!
Hier gaat t allemaal ok. Volgens mij is de baby aan het indalen ofzo, want mijn buik lijkt wel een halve meter (bij wijze van dan he) lager te hangen dan eerst!... Viel zelfs mijn moeder en schoonmoeder ook al op.
Nu eerst ff lunchen, later weer terug!
Marriss: goed dat je de huisarts hebt gebeld! Fijn dat je dinsdag al terecht kan!
Veel plezier in Nijmegen, en lekker relaxen in de sauna morgen he!
Ik: jeetje spannend zeg, kan me voorstellen dat je het best zat bent, en dat ze nu wel mag komen! Hoop voor je dat het niet al te lang meer zal duren!
Duveltje: heel veel succes vanmiddag!!
Erine: ook van mij een knuffel
Becky: wat fijn dat jullie een knipperend hartje zagen! Super!!
Poll: fijn van je te horen! Goed van je dat je toch het gesprek aangaat!
Hier gaat t allemaal ok. Volgens mij is de baby aan het indalen ofzo, want mijn buik lijkt wel een halve meter (bij wijze van dan he) lager te hangen dan eerst!... Viel zelfs mijn moeder en schoonmoeder ook al op.
Nu eerst ff lunchen, later weer terug!
donderdag 10 september 2009 om 12:51
Becks : Gefeliciteeeeeeeeeerd met je kleine wurm wat zal dat een goed gevoel geweest zijn.
Werd gister gebeld om 21:00 uur op mijn mobiel door de kraamzorg, of ze volgende week langs mogen komen. Ze stelden een tijd voor van 13:30 ... nou dat heb ik maar even afgeketst. Nu is het 17:00 uur. Heb ook nog zoiets als werk.
Werd gister gebeld om 21:00 uur op mijn mobiel door de kraamzorg, of ze volgende week langs mogen komen. Ze stelden een tijd voor van 13:30 ... nou dat heb ik maar even afgeketst. Nu is het 17:00 uur. Heb ook nog zoiets als werk.