heel vreemd..

09-09-2009 16:59 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Om dan maar even serieus op je vraag in te gaan...

Ik vind het niet vreemd , al moest ik in het begin ook wel heel erg wennen dat mijn Luffer niet zo actief was met lieve dingen zeggen. Maar naarmate de tijd vordert , we elkaar regelmatig zien.. Komen er gewoon wel onwijs lieve dingen uit hem , niet eens qua woorden. Maar wel in dat hij het laat blijken dmv mijn hondje uit te laten zodat ik nog een uurtje kan slapen. Tijdens zijn vakantie met vrienden mij een lief smsje sturen dat ie lekker aan het strand ligt en aan mij denkt. (oke hij wilde even laten weten dat hij lekker in 30 graden zon ligt te bakken en ik hard loop te ploeteren op mijn werk )

Voor mij lekker een broodje smeert , koffie zet terwijl hij zelf geen koffie drinkt. Dat hij mij voorstelt aan zijn vrienden en familie , dat hij mij verteld dat ik leuke ouders zusje , zwager en broertje heb. Mij nu elke dag een smsje stuurt of belt met de vraag of ik al tante ben geworden. (zusje is zwanger en is deze week uitgerekend) Hij toont daarmee interesse , en dat zou hij niet doen wanneer hij mij niet leuk lief en geweldig zou vinden

Hij verteld mij niet elke dag hoe leuk lief lekker en geweldig ik ben , wel laat hij dit merken.. Geen woorden maar daden ! En echt dat is zoveel fijner dan die stomme woorden te horen.

Dat je die woorden wil horen heeft puur met je eigen onzekerheid te maken volgens mij. Het gaat er om wat hij voor je doet , hij met je doet ipv wat er uit zijn strot komt.
Ik lees net bij "mededeling" over het onnodig quoten. Het is me wat duidelijker nu.
Dit had ik ook al geschreven Zespri (ietsjes korter maar komt op hetzelfde neer) Maar deze twee kennen elkaar van 3 dates, een overnachting samen en 2 volle dagen samen zijn. Te pril om überhaupt van een relatie te spreken wat mij betreft, laat staan dat je dan al gaat beginnen over: ik wil zo graag horen van hem dat ik leuk, lief enzovoorts ben.

Dus er zijn twee smaken: of Bloem dr scharrel is zoals jouw vriend is Zespri. Of hij vind dr alleen gezellig voor in bed en is niet serieus met haar (geen zin in relatie)
Dushi.. inderdaad maar mijn luffer zei het of deed het ook niet als doen overkomen na 3 dates. Toen waren we wel heel wat meerdere dates verder.

Het zijn de kleine dingen die het doen
Ohhh ik hou van dit soort topics. Voel ik me altijd wat minder gecompliceerd door
Whoehahahahahahahahaha...............ik zie echt al een paar dagen de bovenstaande avatar langskomen...

Zie NU pas dat het Ivy is....

Ivy, wat ben je mooi!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 09 september 2009 @ 18:32:

Whoehahahahahahahahaha...............ik zie echt al een paar dagen de bovenstaande avatar langskomen...

Ivy, wat ben je mooi!

En je hebt me niet eens herkent aan mijn intelligente, onderbouwende, verhelderende, tot zelfreflectie aanzettende, meelevende bijdragen?

Waar doe ik het nog voor

Dank je Sum
Grappig trouwens dat veel mensen me niet herkennen. Ik wissel best vaak van avatar
Joh Ivy, ik ben tegenwoordig zo veel op het forum dat ik alleen nog maar plaatjes kijk

Vind ik niet raar hoor, dat veel mensen je niet herkennen

Je avatars zijn meestal wat donkerder...deze is zo maagdelijk wit.

Trouwens is vond je laatste post bijzonder intelligent, onderbouwend, verhelderend, en tot zelfreflectie aanzettend en daarnaast ook nog eens vreselijk meelevend
quote:Madhe schreef op 09 september 2009 @ 17:11:

En de openingspost was al gequote ;) Speciaal voor dit soort doeleinden.Hocus, pocus, pilatus, pats, weg openingsbericht. Goed dat er een kopie is, in het geval dat het origineel weggehocuspocust is.
World of Warcraft: Legion
Ah dank je Sum, ik voel mijn aura gelijk weer wat meer oplichten

Hij is inderdaad erg mooi maagdelijk wit. Met een iets donkerder kantje, maar die zien jullie wrs niet goed
Nope Ivy, je donkere kantje valt een beetje weg...

je bent net een engeltje nu....
Bij haar hart zit een bebloede scheur in haar jurkje. Juist dat contrast met de rest wit en maagdelijk vond ik zo mooi.

Ik zat me te bedenken dat we wel heel erg off topic gaan, maar er is helemaal geen OP meer dus alles is ontopic
quote:Bertha schreef op 09 september 2009 @ 17:38:

Ik lees net bij "mededeling" over het onnodig quoten. Het is me wat duidelijker nu.

Ik ben het er overigens niet mee eens. Mensen zijn zelf verantwoordelijk voor datgene wat ze schrijven, en welke reacties ze daarmee uitlokken. De edit-functie zou eigenlijk niet misbruikt moeten worden voor het leeghalen van berichten. Ik gebruik de edit-functie zoals ik denk dat die gebruikt moet worden: verwijderen van taalfouten en onbegrijpelijke zinnen verbeteren, zodat ze voor een ander te begrijpen zijn.

Natuurlijk heb ik de keuze om het forum om deze reden de rug toe te keren, maar aan de andere kant heb ik erg veel aan dit forum, dus al met al besluit ik om te blijven.

Quoten doe ik alleen als ik reageer op een eerder bericht dan het laatste bericht om aan te geven waarop ik reageer. Anders is mijn reactie op het laatste bericht of op het openingsbericht.
World of Warcraft: Legion
*
quote:Biekkie schreef op 09 september 2009 @ 19:06:

Ik denk he(tis maar een gok hoor)maar ik denk,dat Bloem_23 eigenlijk Gordon is.
quote:IvyRosa schreef op 09 september 2009 @ 18:54:

Bij haar hart zit een bebloede scheur in haar jurkje. Juist dat contrast met de rest wit en maagdelijk vond ik zo mooi.

Ik zat me te bedenken dat we wel heel erg off topic gaan, maar er is helemaal geen OP meer dus alles is ontopic

Ik zag wel wat roods maar ik dacht dat dat een bloemetje was

Welneeeeeeeeeeeeeee....

Of topic kan niet hier!
quote:Biekkie schreef op 09 september 2009 @ 19:06:

Ik denk he(tis maar een gok hoor)maar ik denk,dat Bloem_23 eigenlijk Gordon is.
quote:Summerdance schreef op 09 september 2009 @ 19:13:

[...]

Ik zag wel wat roods maar ik dacht dat dat een bloemetje was

Welneeeeeeeeeeeeeee....

Of topic kan niet hier!In haar handen heeft ze een bloemetje, maar die valt hier weg
quote:Summerdance schreef op 09 september 2009 @ 18:32:

Ivy, wat ben je mooi!

Zie nu wel dat het niet om innerlijk of inhoud gaat!

quote:Zespri79 schreef op 09 september 2009 @ 18:19:

Dushi.. inderdaad maar mijn luffer zei het of deed het ook niet als doen overkomen na 3 dates. Toen waren we wel heel wat meerdere dates verder.

Het zijn de kleine dingen die het doen Dat is een liedje en niet voor niets he En jouw luffer is gewoon een echte luffer! Cooooooooooool!
quote:floor72 schreef op 09 september 2009 @ 19:20:

[...]

Zie nu wel dat het niet om innerlijk of inhoud gaat!

Inderdaad weer een desillusie rijker. En dat nu juist Sum die me moet bezorgen.

Ik ben zo van slag, heb zojuist de eierkoeken die ik voor morgen op het werk bewaard had vakkundig gesealed. Zo vakkundig dat ze niet meer uit te pakken zijn.

(lees: ik heb de over voorgewarmd voor de spruiten en vergeten de eierkoeken er uit te halen. Die daar dan weer liggen, omdat anders poes ze met zak en al opvreet)
één voordeeltje je doet er onwijs lang mee.

Ó 2 voordeeltjes! Goed voor de lijn!
Dat is nu het lot Ivy, de eierkoeken wilde morgen niet opgegeten worden door je

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven