heel vreemd..

09-09-2009 16:59 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Soms helpt het om zelf dat soort dingen tegen de ander te zeggen. Geef jij hem wel complimenten of zeg je lieve dingen tegen hem?
Alle reacties Link kopieren
***
Alle reacties Link kopieren
Wer-ke-lijk waar. Verwacht je nou echt dat hij je na drie dates allerlei complimentjes maakt? Geniet gewoon van het elkaar leren kennen, dan komt de rest vanzelf. Als het niet komt, heb je nog tijd zat om aan te geven dat je het leuk zou vinden als hij wat opener is.
Alle reacties Link kopieren
quote:bloem_23 schreef op 09 september 2009 @ 16:59:

het lijkt alsof hij helemaal niet weet hoe het moet! Misschien moet je hem even uitleggen hoe het moet volgens jou?
pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
ja, dat doe ik wel! juist na de 3e keer dat ik het zo raar vond begon ik meer vanuit m'n gevoel te zeggen en daar reageert ie echt letterlijk op..vanuit het rationele!
Alle reacties Link kopieren
quote:bloem_23 schreef op 09 september 2009 @ 16:59:

ik heb anderhalve maand geleden een hele leuke jongen leren kennen en we hebben nu 3 dates gehad van 2 dagen. (ja we zijn direct bij elkaar blijven slapen) we smsten de eerste week een paar keer per dag, maar dat werd steeds minder. Nu hebben we contact om de 2 of 3 dagen. (niet erg) maar wat wel raar is, is dat hij totaal niet aangeeft of hij me leuk vind of niet. Geen complimentjes helemaal niets! het enige wat hij zegt is nadat ik of hij weer naar huis gaat, dat het heel gezellig was en dat we elkaar snel weer moeten zien. Ook stelt ie me voor aan z'n vrienden en doet hij bepaalde lieve dingen voor me.. maar verder krijg ik echt helemaal niets te horen! Bij mijn exen kreeg ik juist veel complimentjes, dus dit is voor mij helemaal nieuw.. het lijkt alsof hij helemaal niet weet hoe het moet! complimentjes geven, reageren op lieve dingen..wie weet wat ik hiermee moet!





Wat een drama! Vreselijk! Hij smst niet, en dan zeker ook nog eens geen x-je erbij. Wat een klootzak.



Maar wat is je probleem? Waarom open jij in 3 weken tijd al 2 topics over een man die je pas net kent, waar je geen verantwoording aan hoeft af te leggen en die geen verplichtingen naar je heeft? Misschien is hij niet zo'n hiellikker en doet hij niet aan complimentjes. Is dat een voorwaarde dan, moet je dat doen zodat een ander weet dat je diegene leuk vindt, of is het eigenlijk stiekem helemaal niet belangrijk?



Onderbuikgevoel? Dan moet je daarnaar luisteren. Zo niet, dan moet je niet zo moeilijk doen, of een drama maken van iets dat gewoon normaal verloopt. Anders wordt dit nooit wat, en heb je dadelijk alleen maar nare herinneringen hieraan, en heel veel tijd verspild.
Alle reacties Link kopieren
Dat hij zegt dat hij het gezellig vond en dat jullie snel weer moeten afspreken, is dat dan niet genoeg?
Alle reacties Link kopieren
Dat meen je niet zeg, heb jij het hem echt gezegd? Waarom? Wat hoop je ermee te bereiken? Wanneer krijgt hij de rest van je handleiding?



Hij reageert vanuit het rationele. En dan is het natuurlijk nog niet goed.



Even een vraag, vind je hem leuk zoals hij is. Of zie je potentie in wat je van hem kunt maken? Zielig voor die man zeg.
Alle reacties Link kopieren
het is wel redelijk normaal na 3 dates van 2 volle dagen dat je complimentjes krijgt ja..dat lijkt me wel! Ik weet niet of jij ooit complimentjes hebt gekregen??
Alle reacties Link kopieren
Misschien ziet hij je alleen als een neukertje?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Maar wat versta je dan precies onder complimentjes?

Geef een een voorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
sorry, maar dit is 1 van de eerste keren dat ik reageer..dus ik denk dat jullie in de war zijn met iemand anders?
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Je hebt toch vier topics geopend?
pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
quote:bloem_23 schreef op 09 september 2009 @ 17:08:

sorry, maar dit is 1 van de eerste keren dat ik reageer..dus ik denk dat jullie in de war zijn met iemand anders?



Tuurlijk bloem, vooral niet eerlijk zijn. Dan willen nog meer mensen je helpen.



Zoek het lekker zelf uit.
Alle reacties Link kopieren
***
Alle reacties Link kopieren
quote:bloem_23 schreef op 09 september 2009 @ 17:08:

sorry, maar dit is 1 van de eerste keren dat ik reageer..dus ik denk dat jullie in de war zijn met iemand anders?Nee hoor, zo hard gaat het er hier altijd aan toe.
Alle reacties Link kopieren
En de openingspost was al gequote ;) Speciaal voor dit soort doeleinden.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor complimentjes bedoel je dan?



Ik kreeg van mijn vriendje ook na een aantal weken wel gewoon complimentjes maar dan in de trant van 'je bent lief' of 'wat fijn dat je dat doet/kan'. Dat is iets wat in iemand zit of niet.



Als jij echt alleen maar dingen wil horen als 'wat ben je mooi/lief/leuk/geweldig/prachtig' en dat heel veel, dan denk ik dat je geen erg realistisch beeld hebt van hoe dat na een paar weken gaat..
Alle reacties Link kopieren
klik eens op het verrekijkertje onder je avatar
Alle reacties Link kopieren
Openingspost weg, slappe hap zeg.
pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
Die staat gequote.

De openingspost uit het andere topic ook. Die uit weer een ander topic heeft ze al eerder weggehaald, maar die konden daar ook niet staan want ze was hier maar een paar keer geweest.
Alle reacties Link kopieren
Nu is het wachten op een nieuwe Nickname, maar daar zijn natuurlijk ook trucjes voor om dat aan elkaar te linken.
Alle reacties Link kopieren
sorry maar ik snap er echt helemaal niets meer van hoor! ik heb echt geen berichtje gestuurd een paar weken geleden! iig niet over een man! maargoed..zal wel...ik wil helemaal niet horen hoe mooi, leuk en lief ik ben. dat heb ik helemaal niet nodig, want zoveel zelfvertrouwen heb ik wel. maar in de trant van je bent lief of wat fijn dat je dat doet/kan, krijg ik dus ook niet te horen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven