Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg het je, ze bevalt gewoon!!!!!
quote:Jinny schreef op 09 september 2009 @ 21:12:

Woehahaha Amalia, jij loopt toch niet hard met internet binnen handbereik?Nee, ik was gewoon maar kort aan het hardlopen. Hoefde vandaag maar 3x 4 minuten te rennen en tussendoor 2 minuten te wandelen.
quote:Maleficent schreef op 09 september 2009 @ 21:14:

Hopelijk is ze gewoon op weg naar het kraamhotel!

Ik wil geen pannekoek, ik wil een brownie *stampvoet*x-@ verwend nest
Dacht dat ik snel genoeg was, niet dus.

Ik heb zojuist gehoord dat de moeder van een "pleegzus" is overleden gisteren. Het was zo,n mooi mens.

En net een mail dat de oom van man waarschijnlijk nog maar een paar dagen te leven heeft.
Bam wat een naar nieuws!
Stressed is just desserts spelled backwards
He getsie Bam, wat akelig. Sterkte.
Mal, wil je een cupcake?

Verdriet en vreugde staat soms dichtbij elkaar Bam, van mij hoef je het niet weg te halen
Nee ik wil een brownie dat zei ik net toch al *stampvoet opnieuw*
Ik heb het niet gelezen. Bam, que pasa????

Heb van ellende net echt een brownie uit de vriezer gehaald. 12 minuten voor niets hard gelopen....

Maak me nu zorgen om Bam, wat is er!?
Broer mk?
Ik vroeg me net af wat voor slecht nieuws er was, maar het is al weer weg.

Jin, ik heb paps en mams opdracht gegeven het voor de kleine grote man te regelen. Ik denk wel dat hij het erg leuk vind, dus bedankt voor de tip!
Mal, kijk jij nog naar de spaanse droom? Wat is die Lieve toch een ontzettende muts!
quote:mamax schreef op 09 september 2009 @ 21:25:

Mal, kijk jij nog naar de spaanse droom? Wat is die Lieve toch een ontzettende muts!

Hier staat iets over Cribs op BNN aan, gezellig :(

Nouja, kan ik tenminste opletten op de tribune
Zal nog even reageren op de vraag hoe ik de brief over CG ervoer (?). Ik dacht al dat het deze kant uit zou gaan, was meer een verwachte bevestiging voor ons.

Hoop niet dat ze nog meer kenmerken krijgt, zoals bochel of het ontbreken van haar baarmoeder. Dat is afwachten.

En verder zijn het lichte handicaps die ze heeft en daar hoeft ze geen hinder van te hebben.
Bam???
Compu, ik vind jou echt altijd heel positief! Ja, je bekijkt volgens mij altijd naar de goede dingen, dus wat Cg wél kan en heeft ipv wat ze niet heeft. Knap en heel fijn om te lezen!
Nee, man kijkt voetbal.
Oh, ik ga er ook tussendoor met mijn verhaal..

Bam, klotenieuws dus op deze hopelijk vreugdevolle avond/nacht.

Sterkte ermee.
Nou kappen. Nu heeft iedereen het gelezen behalve Su en ik. Bam, ik wil je ook een hart onder de riem steken, een knuffel geven of bemoedigende woorden. Maar dan wil ik wel weten waarvoor!

Ik maak me echt zorgen, vooral omdat jij nooit zoiets doet. Is het heel erg??
Maar wel fijn dat je verhaal even wilde doen Compu. Je klinkt heel erg realistisch en wijs. Als die kant van jezelf eens wat aandacht nodig heeft schroom je dan niet daarnaar te gaan zoeken? Snap je wat ik wil zeggen?
quote:amalia schreef op 09 september 2009 @ 21:34:

Nou kappen. Nu heeft iedereen het gelezen behalve Su en ik. Bam, ik wil je ook een hart onder de riem steken, een knuffel geven of bemoedigende woorden. Maar dan wil ik wel weten waarvoor!

Ik maak me echt zorgen, vooral omdat jij nooit zoiets doet. Is het heel erg??Eens, dan mikt maar even iemand het op groep als we echt vinden dat het nu hier niet kan (al kan ik me niet voorstellen dat Star het erg zou vinden)
Nou, wat leuk dat je dat zegt Amalia! Mijn hoofdpijn/duizeligheid verdwijnt als sneeuw voor de zon. :-)

En weet je wat ze ook kan? Heel stout zijn. Ze was onzichtbaar vandaag door alle behang die over haar heen is geplakt!

Maar ze biedt gelukkig netjes excuses aan na de straf (in gebaar).

Mal, passen J.'s broeken nog? Bij CG wordt het krap met grote luiers onder broekmaat 104.
Ja, mevrouwtje SlaGraag toch? Ha ha.

Fijn dat ik je beter laat voelen
quote:Suze2 schreef op 09 september 2009 @ 21:37:

[...]

Eens, dan mikt maar even iemand het op groep als we echt vinden dat het nu hier niet kan (al kan ik me niet voorstellen dat Star het erg zou vinden)Huh, wat heeft Star er nu mee te maken? Snaputnie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven