Good Luck
woensdag 9 september 2009 om 20:19
*bouwt nu heel snel de tribune op, haalt brownies uit de vriezer en gaat zitten wachten op Star*
Nee nee, jullie halen het door elkaar. Moet ik mijn hele medische dossier hier zetten, haha.
Ik ben al sinds een half jaar ofzo duizelig, afwezig, ongeconcentreerd, vorige mnd 2 weken lang hartkloppingen. Dat soort dingen.
Ik dacht dat dat uit mijn nek kwam, maar na dat kraken was het nog niet weg. Het staat dus los van alle pijntjes.
Jin, ik zei dat niet van de school die laat begon. Volgens mij was dat Juud?
Even een verhaal met vraag op de groep gezet.
Nee nee, jullie halen het door elkaar. Moet ik mijn hele medische dossier hier zetten, haha.
Ik ben al sinds een half jaar ofzo duizelig, afwezig, ongeconcentreerd, vorige mnd 2 weken lang hartkloppingen. Dat soort dingen.
Ik dacht dat dat uit mijn nek kwam, maar na dat kraken was het nog niet weg. Het staat dus los van alle pijntjes.
Jin, ik zei dat niet van de school die laat begon. Volgens mij was dat Juud?
Even een verhaal met vraag op de groep gezet.
woensdag 9 september 2009 om 20:52
Even een vraag tussendoor, kennen jullie iemand die geen geld heeft voor dagjes uit met kinderen en die dat verdienen om te krijgen?
Er heeft iemand die kaartjes gewonnen heeft zijn prijs teruggegeven omdat hij net geweest is, en het lijkt mij dan wel leuk om daar iemand blij mee te maken, die dat echt niet kan betalen.
Kan uiteraard ook een andere prijswinnaar loten, maar vind dit ook een hele mooie optie.
Er heeft iemand die kaartjes gewonnen heeft zijn prijs teruggegeven omdat hij net geweest is, en het lijkt mij dan wel leuk om daar iemand blij mee te maken, die dat echt niet kan betalen.
Kan uiteraard ook een andere prijswinnaar loten, maar vind dit ook een hele mooie optie.
woensdag 9 september 2009 om 20:56
woensdag 9 september 2009 om 21:10