Gewoon, lekker relativeren! (II)
woensdag 2 september 2009 om 11:40
woensdag 9 september 2009 om 21:15
Je kan wel vooraf denken dat je geen sterk mens bent en je zelf verbazen als je voor hete vuren staat. Maar ik denk ook dat als je midden in een situatie zit en jezelf voor houdt dat je geen sterk mens bent, dat je dan inderdaad ook niet zo snel als een sterk persoon zal handelen.
kan iemand mij nu nog volgen?
kan iemand mij nu nog volgen?
woensdag 9 september 2009 om 21:19
Ja hoe ging het nou?
Ooooooh ja, dat had Sheera een keer gedaan, en toen zijn wij met haar adviezen aan de haal gegaan.
Dat was een leuk topic zeg!
Je zegt het weer eens heel helder Madhe.
Zo voelt het voor mij ook, we hebben beiden onze voorwaarden.
Hij voldoet nu niet (meer) aan de mijne, en ik kan hem niet dwingen dat wél te doen.
Dus moet ik bedenken wat ik daarmee wil.
Voorwaarden de prullenbak in?
Of stoppen met onze 'relatie'.
Ik weet ook 100% zeker dat ik NIKS meer zou horen als ik aangeef dat ik wil stoppen.
Hij is iemand die zich tot in het extreme aan toe aan zijn woord houdt.
Zo zei ie ooit eens: 'Als je dat nog één keer zegt (of doet, weet niet meer wat het was) dan ga ik naar huis.
Ik toch zeggen/doen (voelde nogal als een uitdaging ) en -hup-, meneer deed zijn jas aan en was weg.
Niet boos hoor! Maar hij had het toch gezegd...?
Ik was flink beteuterd...
Mee eens Pom, als er geen wisselwerking is betekent dat de de verhoudingen scheef liggen.
Dat is misschien op een bepaalde manier weg een relatie, maar geen volwaardige/gezonde in mijn ogen.
Ooooooh ja, dat had Sheera een keer gedaan, en toen zijn wij met haar adviezen aan de haal gegaan.
Dat was een leuk topic zeg!
Je zegt het weer eens heel helder Madhe.
Zo voelt het voor mij ook, we hebben beiden onze voorwaarden.
Hij voldoet nu niet (meer) aan de mijne, en ik kan hem niet dwingen dat wél te doen.
Dus moet ik bedenken wat ik daarmee wil.
Voorwaarden de prullenbak in?
Of stoppen met onze 'relatie'.
Ik weet ook 100% zeker dat ik NIKS meer zou horen als ik aangeef dat ik wil stoppen.
Hij is iemand die zich tot in het extreme aan toe aan zijn woord houdt.
Zo zei ie ooit eens: 'Als je dat nog één keer zegt (of doet, weet niet meer wat het was) dan ga ik naar huis.
Ik toch zeggen/doen (voelde nogal als een uitdaging ) en -hup-, meneer deed zijn jas aan en was weg.
Niet boos hoor! Maar hij had het toch gezegd...?
Ik was flink beteuterd...
Mee eens Pom, als er geen wisselwerking is betekent dat de de verhoudingen scheef liggen.
Dat is misschien op een bepaalde manier weg een relatie, maar geen volwaardige/gezonde in mijn ogen.
woensdag 9 september 2009 om 21:26
Ik volg jullie!
Helemaal!
En we zijn het nog eens ook.
Natuurlijk wordt Frizz er ook blij van.
Tis zelfs voor wel 85% blijheid, versus 15% frustratie.
Maar ik vind dat ik me die frustratie dien te besparen, vooral ook omdat het nergens toe leidt.
Tis niet zo dat als ik het nou nog even uitzit, dat ik daarná dan wel ineens krijg wat ik wil ofzo.
Tenminste, daar ga ik niet van uit.
En Pom, of hij weet dat ik er ongelukkig van word?
Nou dat weet ik niet.
Ik heb wel aangegeven dat ik meer seks nodig heb, en hem graag meer zou zien.
En dat het me soms dwarszit dat dat niet kan/gebeurt.
Maar ik ga daar niet 'zielig' over doen, of hem proberen over te halen ofzo.
Benader het meer als een soort zakelijk conflict waar we niet uit komen.
Vind dat ik mijn emoties er niet in moet gaan gooien, die zijn mijn eigen verantwoording (al hoort ie heus weleens iets in mijn stem ofzo hoor, of zoals laatst, dat ik zeg dat ik ergens niet over wil praten).
Helemaal!
En we zijn het nog eens ook.
Natuurlijk wordt Frizz er ook blij van.
Tis zelfs voor wel 85% blijheid, versus 15% frustratie.
Maar ik vind dat ik me die frustratie dien te besparen, vooral ook omdat het nergens toe leidt.
Tis niet zo dat als ik het nou nog even uitzit, dat ik daarná dan wel ineens krijg wat ik wil ofzo.
Tenminste, daar ga ik niet van uit.
En Pom, of hij weet dat ik er ongelukkig van word?
Nou dat weet ik niet.
Ik heb wel aangegeven dat ik meer seks nodig heb, en hem graag meer zou zien.
En dat het me soms dwarszit dat dat niet kan/gebeurt.
Maar ik ga daar niet 'zielig' over doen, of hem proberen over te halen ofzo.
Benader het meer als een soort zakelijk conflict waar we niet uit komen.
Vind dat ik mijn emoties er niet in moet gaan gooien, die zijn mijn eigen verantwoording (al hoort ie heus weleens iets in mijn stem ofzo hoor, of zoals laatst, dat ik zeg dat ik ergens niet over wil praten).
woensdag 9 september 2009 om 21:47
* de clou van de deuropening is gewoon er er IN te gaan staan als je een bank erdoorheen wilt douwen, anders word je namelijk gigantisch geplet, en dat voelt niet fijn*
Frizz, tja, wat kan ik zeggen. Snap vollédig dat je gedaan hebt wat je hebt gedaan. Hij raakt je nog altijd, dus dan is iets niet te stoppen en heb je gewoon je verlangens en zwakkere momenten.
Maar of dit echt zwak was? Neuh, vind ik niet. Je kreeg wat je wilde. Alleen dat beetje rest niet. En ik weet niet meer wie het schreef (Pom?), maar waar ik het helemaal mee eens ben is dat dit echt nodig is voor een bepaald proces. Geloof me, als dit nog een paar keer zo doorgaat, dan ineens ontdek je "huh? waarom vond ik 'm ook alweer leuk?"
Je kunt veel van hem slikken (neehee, shut up), maar jouw gevoel zal je op een gegeven moment een halt toeroepen, dat geloof ik. Want je bent heel krachtig en leuk. Alleen omdat je een crush op 'm hebt, wordt het lastiger alles onder controle te houden.
Maar natuurlijk wil ook jij uiteindelijk een zuiver contact. Een vent die 200% voor je gaat, je op handen draagt en niemand anders wil dan jou. Op een dag, ineens besef je dat je dat mist en lach je om 'die goede oude tijd'.
Ik geloof dat echt.
Maar toch een bloemetje
Frizz, tja, wat kan ik zeggen. Snap vollédig dat je gedaan hebt wat je hebt gedaan. Hij raakt je nog altijd, dus dan is iets niet te stoppen en heb je gewoon je verlangens en zwakkere momenten.
Maar of dit echt zwak was? Neuh, vind ik niet. Je kreeg wat je wilde. Alleen dat beetje rest niet. En ik weet niet meer wie het schreef (Pom?), maar waar ik het helemaal mee eens ben is dat dit echt nodig is voor een bepaald proces. Geloof me, als dit nog een paar keer zo doorgaat, dan ineens ontdek je "huh? waarom vond ik 'm ook alweer leuk?"
Je kunt veel van hem slikken (neehee, shut up), maar jouw gevoel zal je op een gegeven moment een halt toeroepen, dat geloof ik. Want je bent heel krachtig en leuk. Alleen omdat je een crush op 'm hebt, wordt het lastiger alles onder controle te houden.
Maar natuurlijk wil ook jij uiteindelijk een zuiver contact. Een vent die 200% voor je gaat, je op handen draagt en niemand anders wil dan jou. Op een dag, ineens besef je dat je dat mist en lach je om 'die goede oude tijd'.
Ik geloof dat echt.
Maar toch een bloemetje

woensdag 9 september 2009 om 21:59
Nou ik ben weer terug...had veel over na te denken, vandaar dat ik zo lang weg ben geweest . Maar goed ik ben erover uit. Afgelopen weken heb ik gelezen dat in het leven je enkel verantwoordelijk bent voor jezelf. Wat de ander doet, denkt of is, dat is het pad dat diegene heeft te bewandelen. Daarom bestaat er geen goed of kwaad. Het enige wat je kan doen is de keuzes van die persoon respecteren en enkel uitgaan van jouw eigen positie (Pfffft als ik zo doorga, geef me dan 5 jaar om de verlichting te bereiken ).
Hé Kym ook weer aanwezig, was volgens mij Bella of WV die die wijze woorden uitsprak.
Hé Kym ook weer aanwezig, was volgens mij Bella of WV die die wijze woorden uitsprak.

woensdag 9 september 2009 om 22:00
quote:sneezeweasel schreef op 09 september 2009 @ 21:15:
Je kan wel vooraf denken dat je geen sterk mens bent en je zelf verbazen als je voor hete vuren staat. Maar ik denk ook dat als je midden in een situatie zit en jezelf voor houdt dat je geen sterk mens bent, dat je dan inderdaad ook niet zo snel als een sterk persoon zal handelen.
kan iemand mij nu nog volgen?Mooi gezegd Sneeze!
kan iemand mij nu nog volgen?Mooi gezegd Sneeze!
woensdag 9 september 2009 om 22:09
Hmmmmm ja Kym zo kan je het ook bekijken.
Zo zwak was het misschien niet.
Ja die seks wilde ik ook echt niet laten schieten...
Hahahaha er komen steeds meer herinneringen boven, had vandaag geen tijd/energie om dingen terug te halen.
Maar weet nu ook weer waarom de seks niet zo verliefderig was.
Ik was namelijk vanaf de eerste seks-actie vrij boos dat hij me dat al anderhalve week had ontnomen, dat gevoel.
Maar ik denk dat je gelijk hebt, dit was gewoon weer een stapje in het proces, en straks snap ik niet meer dat ik me zo voelde en dacht zoals ik nu doe.
Natuurlijk wil ik een zuiver contact.
Heb alleen niet echt heel erg het gevoel dat mij dat nog gaat overkomen.
Niet om zielig te doen hoor, maar heb dat al in geen eeuw ervaren.
Afgelopen weken heb ik gelezen dat in het leven je enkel verantwoordelijk bent voor jezelf. Wat de ander doet, denkt of is, dat is het pad dat diegene heeft te bewandelen. Daarom bestaat er geen goed of kwaad. Het enige wat je kan doen is de keuzes van die persoon respecteren en enkel uitgaan van jouw eigen positie.
Amen!
Ja Pom, zo zie ik het dus.
Voor het eerst probeer ik dat ook in praktijk te brengen in een 'relatie'.
Zo zwak was het misschien niet.
Ja die seks wilde ik ook echt niet laten schieten...
Hahahaha er komen steeds meer herinneringen boven, had vandaag geen tijd/energie om dingen terug te halen.
Maar weet nu ook weer waarom de seks niet zo verliefderig was.
Ik was namelijk vanaf de eerste seks-actie vrij boos dat hij me dat al anderhalve week had ontnomen, dat gevoel.
Maar ik denk dat je gelijk hebt, dit was gewoon weer een stapje in het proces, en straks snap ik niet meer dat ik me zo voelde en dacht zoals ik nu doe.
Natuurlijk wil ik een zuiver contact.
Heb alleen niet echt heel erg het gevoel dat mij dat nog gaat overkomen.
Niet om zielig te doen hoor, maar heb dat al in geen eeuw ervaren.
Afgelopen weken heb ik gelezen dat in het leven je enkel verantwoordelijk bent voor jezelf. Wat de ander doet, denkt of is, dat is het pad dat diegene heeft te bewandelen. Daarom bestaat er geen goed of kwaad. Het enige wat je kan doen is de keuzes van die persoon respecteren en enkel uitgaan van jouw eigen positie.
Amen!
Ja Pom, zo zie ik het dus.
Voor het eerst probeer ik dat ook in praktijk te brengen in een 'relatie'.
woensdag 9 september 2009 om 22:18
*** *** ***bericht voor degenen die wél op blonde jongens vallen*** *** ***
Ik heb zo een leuke man gevonden op RP!
Of eigenlijk heeft hij mij gevonden (ik zoek natuurlijk niet op 'blond'), maar hij schreef een heel leuk berichtje en heeft een grappig profiel!
Wie biedt?!
*** *** ***einde bericht - einde bericht - einde bericht*** *** ***
Ik heb zo een leuke man gevonden op RP!
Of eigenlijk heeft hij mij gevonden (ik zoek natuurlijk niet op 'blond'), maar hij schreef een heel leuk berichtje en heeft een grappig profiel!
Wie biedt?!
*** *** ***einde bericht - einde bericht - einde bericht*** *** ***

woensdag 9 september 2009 om 22:38
Ladies, ik heb ook even nagedacht over iets.... over mijn spook. Ja ja ook ik heb een spook. Ik herinner me dat Sam daar zoiets moois over heeft geschreven. Je spook ergens in een kast stoppen, maar eens in de zoveel tijd piept ie d'r weer uit. T is een verrekte slim spook....
Ik heb het gevoel dat mijn spook er voor zorgt dat ik wat minder aanwezig ben geweest hier de laatste tijd. En ik ben nu heel hard aan het dubben of ik mijn spook met jullie ga delen. Ik heb er namelijk een beetje moeite mee om het hier op een openbaar forum neer te pennen.Jee t klinkt nu allemaal wel erg geheimzinnig en zwaar, dat valt allemaal wel mee. Ik denk nog even na!
Ik heb het gevoel dat mijn spook er voor zorgt dat ik wat minder aanwezig ben geweest hier de laatste tijd. En ik ben nu heel hard aan het dubben of ik mijn spook met jullie ga delen. Ik heb er namelijk een beetje moeite mee om het hier op een openbaar forum neer te pennen.Jee t klinkt nu allemaal wel erg geheimzinnig en zwaar, dat valt allemaal wel mee. Ik denk nog even na!

woensdag 9 september 2009 om 22:46
Liefjes....ik ben weer in de casa
Kym, zat je klem tussen de bank en de deurpost schat?
Heb onderweg in de auto nog eens na zitten denken over Frizz en MX.
De reden waarom ik hem niet zo lief vind is omdat hij weet dat je meer voor hem voelt dan alleen vriendschap, en elke keer als Frizz met hem naar bed gaat wordt dat gevoel aangewakkerd.
Dan kan hij nog 100x zeggen dat hij geen relatie wil, maar ik vind dat hij zich er op deze manier wel een beetje makkelijk vanaf brengt.
Want je kan van Frizz toch niet verwachten dat hem afwijst?
Mijn botte bijl mening is dat als je geen relatie wil je ook een bepaalde afstand moet houden, zeker ook als je de gevoelens weet van de ander.
En dan ook nog na de vrijpartij eens extra benadrukken dat hij toch echt geen relatie wil..
Frizz dat doet toch godsgruwelijk pijn???
Tuurlijk kan hij makkelijk zeggen dat hij je zal respecteren als je zegt dat het hier moet stoppem
De kans dat je dat gaat zeggen is vooralsnog niet zo groot en dat weet hij.
Ik zeg niet dat hij het bewust doet, maar het komt op mij over dat jij veel meer te verliezen hebt dan jij, en dat gemakzuchtige maakt me een beetje boos.
Het gemak van achteraf simpel kunnen zeggen....ja maar Frizz, ik heb je toch gezegd geen relatie te willen
Ga nou niet aan me trekken.
En ondertussen jou straks uiteindelijk een schuldgevoel geven.
Hmmm....lees mijn eigen stukje nu even terug en het staat er wel erg onvriendelijk
Hoop niet dat je het verkeerd begrijpt lieve Frizz, want ik begrijp maar o zo goed wat je voelt, wat je wilt en waarom je vanacht bij hem was.....
Kym, zat je klem tussen de bank en de deurpost schat?
Heb onderweg in de auto nog eens na zitten denken over Frizz en MX.
De reden waarom ik hem niet zo lief vind is omdat hij weet dat je meer voor hem voelt dan alleen vriendschap, en elke keer als Frizz met hem naar bed gaat wordt dat gevoel aangewakkerd.
Dan kan hij nog 100x zeggen dat hij geen relatie wil, maar ik vind dat hij zich er op deze manier wel een beetje makkelijk vanaf brengt.
Want je kan van Frizz toch niet verwachten dat hem afwijst?
Mijn botte bijl mening is dat als je geen relatie wil je ook een bepaalde afstand moet houden, zeker ook als je de gevoelens weet van de ander.
En dan ook nog na de vrijpartij eens extra benadrukken dat hij toch echt geen relatie wil..
Frizz dat doet toch godsgruwelijk pijn???
Tuurlijk kan hij makkelijk zeggen dat hij je zal respecteren als je zegt dat het hier moet stoppem
De kans dat je dat gaat zeggen is vooralsnog niet zo groot en dat weet hij.
Ik zeg niet dat hij het bewust doet, maar het komt op mij over dat jij veel meer te verliezen hebt dan jij, en dat gemakzuchtige maakt me een beetje boos.
Het gemak van achteraf simpel kunnen zeggen....ja maar Frizz, ik heb je toch gezegd geen relatie te willen
Ga nou niet aan me trekken.
En ondertussen jou straks uiteindelijk een schuldgevoel geven.
Hmmm....lees mijn eigen stukje nu even terug en het staat er wel erg onvriendelijk
Hoop niet dat je het verkeerd begrijpt lieve Frizz, want ik begrijp maar o zo goed wat je voelt, wat je wilt en waarom je vanacht bij hem was.....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 9 september 2009 om 22:47
quote:sneezeweasel schreef op 09 september 2009 @ 22:38:
Ladies, ik heb ook even nagedacht over iets.... over mijn spook. Ja ja ook ik heb een spook. Ik herinner me dat Sam daar zoiets moois over heeft geschreven. Je spook ergens in een kast stoppen, maar eens in de zoveel tijd piept ie d'r weer uit. T is een verrekte slim spook....
Meis dan denk je er toch gewoon nog even rustig over na
Spoken zijn alleen al eng genoeg, delen is in eerste instantie nog een beetje enger....
Meis dan denk je er toch gewoon nog even rustig over na
Spoken zijn alleen al eng genoeg, delen is in eerste instantie nog een beetje enger....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 9 september 2009 om 22:55
Ben het met je eens ook wel Sum. Dat je zegt dat het niet oke is van hem door toch met haar te seksen, terwijl hij weet hoe het zit EN hij pretendeert een goede vriend te zijn, nee..dat is niet aardig.
Snap heus dat zo'n vent ook z'n behoeften heeft en hij Frizz heus wel heel erg lekker vindt, maar eigenlijk is het misschien ook een beetje respectloos om een meisje waar je om geeft zo te zien stunten door je eigen toedoen.
Of is dit nu niet aardig van mij dat ik dit zeg?
Uhm, Facebook. Frizz, geef even via Hyves je adres door ofzo? Of ik probeer je wel even te vinden.
Snap heus dat zo'n vent ook z'n behoeften heeft en hij Frizz heus wel heel erg lekker vindt, maar eigenlijk is het misschien ook een beetje respectloos om een meisje waar je om geeft zo te zien stunten door je eigen toedoen.
Of is dit nu niet aardig van mij dat ik dit zeg?
Uhm, Facebook. Frizz, geef even via Hyves je adres door ofzo? Of ik probeer je wel even te vinden.