NIET groepje

21-08-2009 22:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 220.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we forummen teveel !
Januari moet lukken hoor, dan issie inmiddels een maand of 4 en kan hij bij Ier thuis blijven terwijl ik me bezat (gewoon van tevoren kolven ).
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
mogge...

januari heb ik weekenden/maandagen vrij (hint)

wil iemand voor mij gaan werken? tis maar van 12 tot half 11... en je hoeft alleen maar de hele dag naast een vervelende franse truttebel te zitten....hardstikke leuk joh...
ik wil wel hoor Engie, versta toch geen frans
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
ze praat engels, das t ergste... tis echt een vervelend mens, werkt er nog geen 2 weken en denkt nu al dat ze beter is dan de rest enzo
Ik geloof dat dan de voorkeur uit gaat naar januari? Da's al twee voor en nul tegen. En de rest?
668, the neighbour of the Beast
voor mij maakt het niet uit of het oktober of januari wordt. oktober zou ik wel heel leuk vinden, is wat dichterbij, maar het is wel zo leuk als zoveel mogelijk nietjes kunnen en als we het in januari doen, kan iedereen er beter rekening mee houden, agendatechnisch

Hooooi!!

Ben er ook weer druk met vanalles en niks

Info, jeee wat enorm schrikken zeg brrrr, hoe is het vandaag met hem? En met jou?

Mamz, dikke

Marels, klinkt best goed voor een eerste dag!

Ik denk dat ik kies voor januari, wij schijnen ergens in oktober 2 weken vakantie te hebben (ligt aan vriend wanneer ie het nou eindelijk es aanvraagt ) en zijn beiden ook nog jarig, al heb ik geen idee wat we daaraan gaan doen..
Borrie, mot je die houtjes nou nog hebbuh?
haha zet m'n msn wel ff aan
Blah, ik probeer statafels te huren voor mijn feestje maar dat wil nog niet zo. Takkezooi.
mn jas is geleverd !

hoe trek je zoiets aan Yam?
aan is makkelijk ...

doe baby in draagdoek of mei tai

doe doe de jas er over heen aan, en trek de touwtjes aan tot alles mooi aangesloten is.

maar hoe doe je zuks weer uit ... das nog effe een uitdaging
Dag dames, ben er ook weer even. Lange dag achter de rug.

Vriend gaat redelijk, nog steeds wel flink beurs en zere arm. Denkt er wel aan om maandag te gaan werken, dus dat betekent dat 'ie zich wel beter voelt (of denkt dat 'ie onmisbaar is )

Morgen gaat 'ie wat spullen uit de auto ophalen en overmorgen voor wondcontrole naar het ziekenhuis.

Morgen lange dag colleges, daarna ga ik met zus naar Coldplay!

Marels, januari is voor mij misschien wel mogelijk, in elk geval beter dan de komende tijd!

Heb je trouwens geen slijter in de buurt die die statafels voor een dag verhuurt? (Hier wel namelijk, de Mitra ofzo)
Everytime you make a typo, the errorists win.
die arm zal nog wel even beurs blijven info !

flinke klapper gemaakt las ik !

veel plezier morgen bij coldplay
Mogguh

Ik was met Oudste bij de ortho, daarna druk aan het werk, daarna twee kinderen afgeleverd bij de harmonie en met andere kind naar Ikea gegaan. Daarna verhaaltje voorgelezen. Ondertussen bezig met een sollicitatie naar konijnen.
Zo hier even een potje balen. Koop ik laatst met roos stof op de markt om de kattenkrabpaal op te knappen. Ze gebruiken hem de hele dag dus het stof was kapot. Jumpen ze net elkaar achteraan rennend tegelijk in aan 1 kant. En krak zeiden de poten. Helemaal op de bodem kapotgescheurd dus niet meer te maken. Weg krabpaal, weg stof, weg nietmachine. En waar vind ik een ander? Op MP kon ik geen goede vinden. Wat baal ik daarvan zeg.

Nou Roos, hebben we daar op de markt de blaren nou voor gelopen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Veel plezier Info morgen en beterschap voor Infovriend.

Krijgen jullie nieuwe konijnen Mamzie?
goedemorgen !

MV er komt vanzelf een mooie aanbieding op MP , gewoon even een paar dagen in de gaten houden !

maar k*t is het wel !
http://link.marktplaats.nl/278148678

http://link.marktplaats.nl/277880582

http://link.marktplaats.nl/277175510 (vanwege de kleur )

http://link.marktplaats.nl/273053441

Ik heb gezocht op 'krappaal' ipv krabpaal.

Misschien is het wat.
Goeiemorgen. Gaap.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Oh goeie tip Ploes dank je. Ja krappaal is een goeie. Die 2e link is precies die ik zoek! En de goede kleur. Vannacht alleen op krabpaal gezocht.

Ik was om 8 uur al naar de garage. Had nu gelukkig een engeltje op mijn schouder. Was maar 15 euro kwijt terwijl ik weer het ergste verwachtte want M. zei laatst dat mijn uitlaat kapot was. Was gelukkig een klein klemmetje.

Vandaag even heeeeeeel veel doen. Dingen in huis, dingen opschrijven voor de afspraak voor morgen, kattengrit nu halen, tanken, banden op pompen, kleding wassen voor morgen, en de rest zal ik maar niet opschrijven wat nog meer te doen want geen idee hoe ik dat allemaal in die korte tijd moet doen.

En morgen eind van de ochtend naar Roos. Dus even een rode peper in mijn kont steken.
goedemorgen lieve Nietjes, niet-lieve nietjes, wannabe-nietjes, aspirantnietjes, engeltjes, duiveltjes, meelezerts en ander forumgespuis

Mleen, rustig aan he, ik heb het al druk zat

mijn to-dolijstje voor vandaag:

- keukenkastjes buitenkant

- bar

- alle deuren in de gang

- gang opruimen

- kattenbakken verschonen

- woonkamer stoffen en nat afnemen

- boodschappen

- vegen

- dweilen

- bedenken wat ik Mleen allemaal wil laten opeten en drinken
Lieverd ik kan ook wel wat boodschappen meenemen hoor!!!! Ik moet over een half uur weg voor kattengrit te kopen dus dan haal ik wel voor je als je wil.
ja, dus echt niet he, jij bent gast Alleen die kruidendinges, want die kon ik hier niet vinden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven