De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Ja hier is de koffie, thee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

ROZE koeken!

Go Nala
Oeh roze koeken... jammer dat ik mezelf weer op dieet heb gezet

Maarrrr... go Nala go!!!
Haha thx meiden. Maar ze zit er nog steeds hoor.

Kom net bij de vlos vandaan en dat was iets minder.

Bloeddruk is te hoog.

Eerste keer dat ze hem meette was het 130/100 en de keren daarna 130/90.

Voor iedereen is dat al hoog, maar voor mijn doen helemaal. Begon met een onderdruk van 55 aan het begin van de zwangerschap.

Urine gelijk laten checken, maar dat was gelukkig goed. Anders had ik zeker weten naar het zh gemoeten voor onderzoeken.

Nu zat ze te twijfelen, maar omdat ik me niet slecht voelde (wel veel vocht en soms sterretjes zien), hoef ik niet.

Maar moet het wel rustig aan doen en gelijk aan de bel trekken als ik mij niet goed voel.

Voor maandag nu weer een afspraak staan.

Was dus wel ff spannend en echt wel ff bang dat ik gelijk door naar het zh moest.

Gelukkig hield ik me al aardig rustig, maar nu ook niet eigenwijs zijn en gelijk bellen als het niet gaat.
Pfff dat was inderdaad even flink schrikken. Luister goed naar je lichaam!! en doe rustig aan .

Ennne babygirl kom er maar gewoon uit hoor!

Q *van de koeken van 12-9 wordt je niet dik hoor *
Murning. Hier een heerlijke nacht achter de rug en voel me prima.

Gisteravond nog ff gezellie bij zusje geweest.

Vandaag alleen beetje strijken en verder het rustig aan doen.
Hey Nala, dat is schrikken. Rustig aandoen idd en zodra je je gek gaat voelen, bellen! Hopenlijk komt de dame vandaag, tis een mooie dag .

*zet nog een pak roze koeken en thee neer*
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Spannend hoor Nala, ik neem een roze koek en blijf de komende 2 weken die het maximaal nog kan duren op de tribune bivakeren, haha!

Jullie vroegen naar mijn werkperikelen. Nou gister was het alweer een beetje beter, maar ik werk nu op een groep en daar begin ik vooral erg zat van te worden. Het is na 9 jaar af en toe erg fdrustreredn dat ik nog steeds dezelfde discussie sta te voeren over regeltjes hier en regeltjes daar (met collega's dus). En dat ligt niet (echt) aan hun ofzo, maar ik ben daar gewoon klaar mee. Nu hebben we weer 2 nieuwe collega's in het team en begint het hele gezeur weer opnieuw. Dus ik wil (en zoek ook) graag wat anders, maar het mag even niet in/ op een groep. En dat is dan wel lastig te vinden, want op mijn opleiding na is dat wel waar mijn werkervaring ligt! Maar goed, vandaag begin ik ook weer met school, ga mijn HBO pedagogiek afmaken, wat in 1,5 jaar moet lukken!

En verder solliciteer ik wel even door!

Nou ik ga even bij mijn meisje zitten, die in een balletpakje op de bank hangt, haha!
Hey Kay, vervelend dat je je werk niet meer leuk vindt.

Hoezo mag je niet meer op een groep? Of wil je dat niet?
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Toch maar gebeld naar de vlos. Wordt eigenlijk onzeker door veel mensen om mij heen die (goed bedoeld) met hun ervaringen komen.

Kan mijzelf nog wel een dag of zo gek maken, maar daar heb ik geen zin in.

Zij verwacht dat die hoge bloeddruk ws eenmalig is, omdat ik verder geen klachten heb.

Maar ze komt over een uurtje even langs voor de controles. En dan kijken we even verder.
quote:hera27 schreef op 09 september 2009 @ 16:42:

Q *van de koeken van 12-9 wordt je niet dik hoor *

Ooh ik wel hoor.. ik hoef alleen maar naar een roze koek te kijken of er zit alweer een kilo aan

Nala rustig aan meid!! Komt vast helemaal goed. Ik vind het wel heel goed dat je de vk hebt gebeld, beter een keer teveel dan te weinig!

Kay jij ook weer aan het solliciteren dus. En ook nog studeren, petje af! Ik ben ook weer bezig want begin oktober stopt mijn bevallingsverlof. Ik heb morgen, maandag en dinsdag gesprekken dus het ziet er op zich wel goed uit, maar ja... pas als ik mijn handtekening onder een contract zet ben ik blij natuurlijk. Ik zal voor je duimen hoor!
Spannend Quintie! Suc6!!

Bloeddruk was al iets omlaag (onderdruk nu 80), dus niets aan het handje.

Komt gewoon door het einde van mijn zwangerschap.

Urine was ook goed en hartje klonk prachtig.

Ga nu lekker ff een tukkie doen.
Nou gelukkig Nala, en goed dat je even gebeld hebt! Slaap lekker!

Frans, ik mag wel op de groep hoor, maar ik ben nu op zoek naar een baan waarmee ik niet meer op een groep hoef te werken!

Quint, toe maar meteen 3 sollicitaties zeg, dat gaat lekker. Maar goed wat je zegt eerst je handtekening zetten!
Suc6 met die lastige beslissing Kay. Ik had het natuurlijk ook. Zo'n 2 jaar geleden. Ik heb toen besloten een heel andere kant op te gaan; heb die opleiding gedaan tot nagelstyliste.

Tuurlijk nog wel blijven invallen. Maar heb nooit spijt gehad van die beslissing.

Vanmiddag lekker ff een tukkie gedaan en het eten staat al klaar om zo in de oven te schuiven.

Merk dat ik nu dat de uitgerekende datum voorbij is, me steeds rustiger ga voelen. Gek eigenlijk, had altijd wel gedacht dat ik me zo aan die datum zou vastspinnen.

Maar wie weet hoe ik mij morgen weer voel.
Rijstewafels dan maar?

Nala, fijn dat je bloeddruk weer wat was gezakt. Laat je niet gek maken door iedereen hoor, je voelt zelf wel het beste aan hoe het gaat.

Kay, wel lastig. Maar juist door je groepservaring kan je misschien toch juist de goede kandidaat zijn voor iets anders.

Maar wel goed dat je opleiding gaat afmaken.

Quint, wow 3 gesprekken, goed hoor!

Vandaag weer gewerkt, lekker dagje, we hebben sinds deze week extra ondersteuning vanwege de agressie op de groep (ja echt bij kinderen van 3/4 jaar). En dat werkt een stuk prettiger. Alleen soms beetje het idee dat collega's het niet helemaal begrijpen en 'jaloers' zijn op de extra ondersteuning.

Gaan we volgende week in de vergadering maar even aankaarten.
Nala wat is het spannend zeg.. Ben zo benieuwd joh !

Star staat ook op ploffen dus heb druk gesmst in de vakantie.. Als de beeb niet komt dan gaan ze maandag opwekken.

Hier een heerlijke vakantie gehad, Kos is een mooi land en het resort was ook super mooi ! Vermoeiend met 4 kids maar erg gezellig. Vliegen met Arke en comfort zitten is ook erg geslaagd. Terug weg zaten we helemaal voor dus tijdens de vlucht heeft kaj lekker voor ons op de grond geslapen. ideaal.

Helaas morgen weer werken. bleeghh

En waarom heb je zoveel was na je vakantie hihihi
Lekkere vakantie gehad dus Brabbel. Heerlijk hoor.

En wordt idd spannend bij Star. Ze mag nu wel gaan bevallen, want ze is het goed zat.
Hi, brabbel, vakantie er ook al opzitten. Balen zeg.

En zag dat Star al haar eigen topic heeft, lachen hoor. Maar wel balen dat het zo lang duurt.

En Nala, hoop dat jij snel volgt.

Amy, zag dat jij ook alweer terug was van vakantie.

Gaat toch veel te snel.
Hier weer een goede nacht achter de rug. Geen krampjes meer te bekennen.

Vandaag misschien ff langs vriendin, maar verder weinig afgesproken.

Amy, hoe was je vakantie? Zag al leuke foto's op je Hyves!
Nog niks Nala.

Zet hier toch vast wat chocolaatjes en komkommer (voor quint ) neer.
Ties wil ook even tieten op de poeter

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzvyyyyy yyyhftkuuuuuukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

kkk k kkkkkkkkkkkkkkkkkkkwwwwwwwwwwwwwwwwwwwws`wwwwwwwwww`w`wwwwwwwwwwwwwwwww
Lekker chocola komkommer . Ik zet er even een pot thee bij, lekker!

Nalal, wel fijn dat je nu nog goede nachten hebt zeg. Das toch lekker! Kun je het wachten nog een beetje hebben? Gelukkig heb je steeds iedere dag iets te doen, dat breekt wel een beetje.

Hier ook een goede nacht! 1 nachtvoeding, maar daarna ging ie meteen weer slapen. Als ie zo lekker ligt te drinken snachts is Bojan ook wel heul erg lief hoor

Milena was ook weer thuis, ze was eergisteren bij oma wezen logeren. Vond ze heel gezellig. Ik had alleen woensdag een lief meisje achtergelaten en kreeg gisteren een draak terug .

Bojan ligt nu op de grond te mopperen. Hij kan achteruit schuiven, maar vooruit lukt nog niet. Haha erg frustrerend zo te horen. Zeker als je je vast geschoven hebt

Quint, welke maat heeft je meisje nu? Ik heb ontdekt dat ik helemaal vergeten ben om het rompertje op te sturen wat ik voor haar gekocht had
Hey Ties

*Zwaai*

Toen wij vorige week naar de dierentuin gingen, vroeg Milena bij binnenkomst: waar zijn ze nou?

Ik: wie

M: die iemanden

Ik: wie???

M. dat kindje van de vorige keer

Ik: Ties?

M: ja!
Aaaah lief is dat he, die uitspraken! Die iemanden

Tristan kan zichzelf zo heerlijk overschatten. Staan we op een wiebelblok (lastig uit te leggen), Tristan vindt het eng, even later durft ie het al goed en probeert papa op te peppen met: "Ik houd je wel vast, papa"

En een Audi is een bellenauto. En verder kan ie Volkswagen, Ford en Peuzjoo Handig, zo'n lange rit naar Oostenrijk

*te binnen schiet nadenk*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven