De Pilstoppers
donderdag 26 maart 2009 om 11:19
NaamLeeftijdNaam kind
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
vrijdag 11 september 2009 om 10:16
vrijdag 11 september 2009 om 10:18
vrijdag 11 september 2009 om 16:34
Hmm rustig hier... ook geen Nala nieuws sinds vanochtend?? Bijzonder hoor, dat je juist rustiger bent sinds je overtijd loopt! Ik werd alleen maar ongeduldiger.
Eerste gesprek gehad vanmiddag, ging goed! Was een leuke vrouw, zij heeft ook een zoontje uit 2006 en dit jaar een tweede gekregen, dus we hebben geloof ik het eerste half uur over baby's en bevallingen gepraat
Verder was het een goed gesprek, gek om ineens weer over werk te praten maar wel lekker! Ik ben er zo aan toe om weer aan de slag te gaan! En, vlak voor ik van huis wegging kreeg ik weer een uitnodiging, dus dat is gesprek nummer 4!
Frans Jani draagt nog 56 maar niet voor lang vrees ik!
Eerste gesprek gehad vanmiddag, ging goed! Was een leuke vrouw, zij heeft ook een zoontje uit 2006 en dit jaar een tweede gekregen, dus we hebben geloof ik het eerste half uur over baby's en bevallingen gepraat
Verder was het een goed gesprek, gek om ineens weer over werk te praten maar wel lekker! Ik ben er zo aan toe om weer aan de slag te gaan! En, vlak voor ik van huis wegging kreeg ik weer een uitnodiging, dus dat is gesprek nummer 4!
Frans Jani draagt nog 56 maar niet voor lang vrees ik!
vrijdag 11 september 2009 om 19:52
Wow, Quint, goed hoor! Wat voor baan was het?
Nala???????????????????
Ties toch maar een luier omgedaan. Geen resultaat, luier 5 minuten af en in zijn broek gepoept. Maar....................
toen toch nog klein beetje op het potje, dus weer volop blij gedaan en beloont met klein cadeautje.
Heb net weer gesport. Nu lekker op de bank en zo weer twijfelen tussen gooische vrouwen en popstar
Nala???????????????????
Ties toch maar een luier omgedaan. Geen resultaat, luier 5 minuten af en in zijn broek gepoept. Maar....................
toen toch nog klein beetje op het potje, dus weer volop blij gedaan en beloont met klein cadeautje.
Heb net weer gesport. Nu lekker op de bank en zo weer twijfelen tussen gooische vrouwen en popstar
vrijdag 11 september 2009 om 20:25
He meiden!!
Vakantie was TOP! superwarm weer 35 graden, mooi hotel met veel zwembaden en glijbanen. Heerlijk genieten van veel te veel eten en cocktails!!
Maar goed weer thuis, was weer weggewerkt en mannetje mag morgen weer aan het werk!
12-9 had het boek nog niet opgestuurd, zal morgen ff langs de bruna lopen om te zien hoeveel postzegels erop moeten en hoe ik hem het beste kan verpakken.
Nala, schiet nou eens op zeg! Vind het lief dat je hebt gewacht tot ik terug was, maar ik zeg werpen NU!!!
Hera hoest nu met hond?
Quint wat een bedrijvigheid ineens! Hoop dat er iets leuks tussen zit voor je!!!
Jac, was oostenrijk leuk?
Frans, Bojan slaapt weer beter dus, en 1 nachtvoeding is dan nog wel te doen he. En geweldig die uitspraken van Mileen!
Dj hoest met jou meid?
Kay op zoek naar wat anders dus? Niet op een groep , maar wat dan wel?
Vakantie was TOP! superwarm weer 35 graden, mooi hotel met veel zwembaden en glijbanen. Heerlijk genieten van veel te veel eten en cocktails!!
Maar goed weer thuis, was weer weggewerkt en mannetje mag morgen weer aan het werk!
12-9 had het boek nog niet opgestuurd, zal morgen ff langs de bruna lopen om te zien hoeveel postzegels erop moeten en hoe ik hem het beste kan verpakken.
Nala, schiet nou eens op zeg! Vind het lief dat je hebt gewacht tot ik terug was, maar ik zeg werpen NU!!!
Hera hoest nu met hond?
Quint wat een bedrijvigheid ineens! Hoop dat er iets leuks tussen zit voor je!!!
Jac, was oostenrijk leuk?
Frans, Bojan slaapt weer beter dus, en 1 nachtvoeding is dan nog wel te doen he. En geweldig die uitspraken van Mileen!
Dj hoest met jou meid?
Kay op zoek naar wat anders dus? Niet op een groep , maar wat dan wel?
vrijdag 11 september 2009 om 22:14
zaterdag 12 september 2009 om 08:48
Murning!
Ik had gister echt het voorgevoel dat het vannacht misschien wel zou gaan beginnen.
Zelfs de auto nog omgeruild, want we hadden even het busje.
Maar de morgen is weer aangebroken, zonder dat er iets heftigs is gebeurd.
Misschien vanmiddag ff naar kraamfeest. Maar ligt eraan hoe ik me dan voel.
Ik had gister echt het voorgevoel dat het vannacht misschien wel zou gaan beginnen.
Zelfs de auto nog omgeruild, want we hadden even het busje.
Maar de morgen is weer aangebroken, zonder dat er iets heftigs is gebeurd.
Misschien vanmiddag ff naar kraamfeest. Maar ligt eraan hoe ik me dan voel.
zaterdag 12 september 2009 om 14:12
Hai,
Ja zag dat er leuk babynieuws bij Star was!
Nala, nu ben je aan de eurt he? Lief dat je op Star gewacht hebt, maar nu ben jij!
Eems, wat heerlijk dat jullie zo'n lekkere vakantie gehad hebben!
Ik had gisterenavond een feestje. Dacht dat het niet zo laat was, maar toen ik thuiskwam was het 130. OP zich niet erg, alleen jammer dat Bojan zich om 2 uur, 3 uur (ineens luier volgeplast, dus moest helemaal verschoond worden) en 430 meldde en Milena weer om 7 uur. Ik mocht uitslapen, maar heb ineens een beginnende borstontsteking waardoor ik niet meer kon liggen. Daar kan ik nu echt chagerijnig van worden zeg, ik kan niet eens meer normaal naar een feestje. Vanavond weer ee n feestje. Leuk, maar ik zie nu al op tegen de nacht en vooral tegen morgenochtend
Ja zag dat er leuk babynieuws bij Star was!
Nala, nu ben je aan de eurt he? Lief dat je op Star gewacht hebt, maar nu ben jij!
Eems, wat heerlijk dat jullie zo'n lekkere vakantie gehad hebben!
Ik had gisterenavond een feestje. Dacht dat het niet zo laat was, maar toen ik thuiskwam was het 130. OP zich niet erg, alleen jammer dat Bojan zich om 2 uur, 3 uur (ineens luier volgeplast, dus moest helemaal verschoond worden) en 430 meldde en Milena weer om 7 uur. Ik mocht uitslapen, maar heb ineens een beginnende borstontsteking waardoor ik niet meer kon liggen. Daar kan ik nu echt chagerijnig van worden zeg, ik kan niet eens meer normaal naar een feestje. Vanavond weer ee n feestje. Leuk, maar ik zie nu al op tegen de nacht en vooral tegen morgenochtend
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
zaterdag 12 september 2009 om 14:14
Haha, klaag klaag te veel feestjes . Maar dat bedoel ik eigenlijk niet. Ik vind het zo stom van mezelf dat ik eigenlijk de vrijdag en de zaterdag avond laat weggaan niet meer trek (en eigenlijk ook niet wil). Dus of ik word oud of ik ben echt een hele suffe muts geworden.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
zaterdag 12 september 2009 om 14:41
Wat leuk babynieuws bij Star, heeft het dansen bij popstar toch geholpen. Nala jij dan vanavond bij K3?
Frans, daar geef ik maar geen antwoord op
Als Bojan zo van zijn nachtvoeding af is dan heb je snel weer wat meer energie en trek je dat weer gewoon al die feestjes. En misschien slaapt hij vannacht wel gewoon door dus gewoon genieten vanavond.
En auau een borstonsteking, heb je nu antibiotica?
Nala, super weer kijkers. Nu maar duimen dat het wat wordt. Is toch echt zonde van je geld zo'n extra hypotheek.
Frans, daar geef ik maar geen antwoord op
Als Bojan zo van zijn nachtvoeding af is dan heb je snel weer wat meer energie en trek je dat weer gewoon al die feestjes. En misschien slaapt hij vannacht wel gewoon door dus gewoon genieten vanavond.
En auau een borstonsteking, heb je nu antibiotica?
Nala, super weer kijkers. Nu maar duimen dat het wat wordt. Is toch echt zonde van je geld zo'n extra hypotheek.
zaterdag 12 september 2009 om 20:56
Das idd ff wat minder Frans. Leuk feestje gehad en dan zo'n nacht.
Veel last van die borstontsteking?
Ben je vanaaf nu nog wel gegaan?
Nu ben ik ook wel benieuwd naar de naam van Star d'r kleine.
Zoals ik al dacht, vandaag voelde ik me weer anders dan gister. Had echt een but dag.
Had nergens zin in, maar toch ff naar dat kraamfeest gegaan.
Had ik beter niet kunnen doen, want kwam nog onrustiger thuis.
Net ff lekker in bad gegaan en dat deed me wel goed.
Had weer rond een uurtje of 6 krampen, maar die zijn natuurlijk weer weg.
Vanaaf weer heerlijk nestelen op de bank.
Veel last van die borstontsteking?
Ben je vanaaf nu nog wel gegaan?
Nu ben ik ook wel benieuwd naar de naam van Star d'r kleine.
Zoals ik al dacht, vandaag voelde ik me weer anders dan gister. Had echt een but dag.
Had nergens zin in, maar toch ff naar dat kraamfeest gegaan.
Had ik beter niet kunnen doen, want kwam nog onrustiger thuis.
Net ff lekker in bad gegaan en dat deed me wel goed.
Had weer rond een uurtje of 6 krampen, maar die zijn natuurlijk weer weg.
Vanaaf weer heerlijk nestelen op de bank.
zondag 13 september 2009 om 08:12
Hai!
Nala, misschien vannacht? Ik deel vast kopjes thee uit op de tribune!
Mooie naam heeft de kleine van Star! Past ook mooi bij Ceetje.
Even klagen hoor: Bojan slaapt weer zoooo slecht . Ben gisteren wel naar het feestje gegaan. Was erg leuk, maar ben vroeg naar huis gegaan. Borst deed zeer, maar l,ijkt nu iets beter te gaan.
Fijne zondag iedereen! Wij gaan vandaag het autootje van vent halen! Is van zijn vader geweest, vent heeft hem afgemaakt, vorige week door RDW keuring en nu mag hij er mee rijden dus. Ik heb er nog niet in gereden dus ben benieuwd!
Nala, misschien vannacht? Ik deel vast kopjes thee uit op de tribune!
Mooie naam heeft de kleine van Star! Past ook mooi bij Ceetje.
Even klagen hoor: Bojan slaapt weer zoooo slecht . Ben gisteren wel naar het feestje gegaan. Was erg leuk, maar ben vroeg naar huis gegaan. Borst deed zeer, maar l,ijkt nu iets beter te gaan.
Fijne zondag iedereen! Wij gaan vandaag het autootje van vent halen! Is van zijn vader geweest, vent heeft hem afgemaakt, vorige week door RDW keuring en nu mag hij er mee rijden dus. Ik heb er nog niet in gereden dus ben benieuwd!
zondag 13 september 2009 om 09:23
Hier weer een normale nacht achter de rug.
Met veel geplas, maar geen baby te bekennen.
(ja een bult in mijn buik )
En weer een lange dag voor de boeg.
Gelukkig komt er vanmiddag F1 op tv, vind ik wel leuk.
Verder geen idee hoe ik de dag weer door ga komen.
Balen Frans, dat Bojan nog steeds zo slecht slaapt.
En wat voor toet is de auto van Vent?
Idd mooie naam voor dochter van Star.
Met veel geplas, maar geen baby te bekennen.
(ja een bult in mijn buik )
En weer een lange dag voor de boeg.
Gelukkig komt er vanmiddag F1 op tv, vind ik wel leuk.
Verder geen idee hoe ik de dag weer door ga komen.
Balen Frans, dat Bojan nog steeds zo slecht slaapt.
En wat voor toet is de auto van Vent?
Idd mooie naam voor dochter van Star.
zondag 13 september 2009 om 10:07
Zag je alweer staan Nala, dus helaas geen babynieuws.
Lekker zo'n relaxt dagje toch. Wel lekker om af en toe wat afleiding te hebben maar ook wel vermoeiend steeds weggaan.
Frans, balen zo die nachten. Iedere keer beetje hoop dat het goed gaat en dan toch niet. Gelukkig je borsten weer iets beter.
Veel plezier vandaag.
Wij gaan strakies nog even naar de kermis. Stelt hier geen ruk voor, draaimolen botsauto's en wat gokdingen. Dus snel weer thuis.
Lekker zo'n relaxt dagje toch. Wel lekker om af en toe wat afleiding te hebben maar ook wel vermoeiend steeds weggaan.
Frans, balen zo die nachten. Iedere keer beetje hoop dat het goed gaat en dan toch niet. Gelukkig je borsten weer iets beter.
Veel plezier vandaag.
Wij gaan strakies nog even naar de kermis. Stelt hier geen ruk voor, draaimolen botsauto's en wat gokdingen. Dus snel weer thuis.
zondag 13 september 2009 om 12:25
helaas dus nog geen babynieuws. Wel super dat jullie weer kijkers krijgen
Balen Frans dat bojan zo slecht slaapt, helemaal met al die feestjes.
Zal wel iets in de lucht hangen of zo want hier is het ook weer waardeloos. Ik hoop voor je dat de ontsteking niet doorzet.
12-9 veel plezier op de kermis.
Amy welkom terug. Klinkt als een zeer geslaagde vakantie.
Jac, hoe was jullie vakantie?
Brabbel, ook genoten van de vakantie.
Ga straks even kijken hoe de kleine van Star heet.
Nu eerst even eten.
Fijne zondag allemaal
Balen Frans dat bojan zo slecht slaapt, helemaal met al die feestjes.
Zal wel iets in de lucht hangen of zo want hier is het ook weer waardeloos. Ik hoop voor je dat de ontsteking niet doorzet.
12-9 veel plezier op de kermis.
Amy welkom terug. Klinkt als een zeer geslaagde vakantie.
Jac, hoe was jullie vakantie?
Brabbel, ook genoten van de vakantie.
Ga straks even kijken hoe de kleine van Star heet.
Nu eerst even eten.
Fijne zondag allemaal
zondag 13 september 2009 om 15:31
Hang je lekker op de bank Nala, voor de formule 1? Ben je al aan de ananas, tonic, gekruid eten en alle andere tips en trucs? Of ben je nog niet zo wanhopig...
Gefeleliciteerd Star met je dochter, idd een mooie naam! Die heeft ook een poos door mijn hoofd gespookt, maar het werd een detlevje, haha!
Hier ook niet echt supernachten helaas. Detlev heeft ineens ook weer een nachtvoeding nodig, zucht... Enne Frans, dat heb ik ook hoor dat ik geen zin/ puf heb voor late feestjes, maar ga er maar vanuit dat dit tijdelijk is en dat ik niet echt ben veranderd van een plakker op feestjes naar een saaie huismuts, haha!
Zandkasteel was erg leuk gisteren. Kayleigh durfde echt niet dichtbij te kijken, maar van een afstandje vond ze het erg leuk. Zat het eerste stuk wel steeds met haar handen voor haar oren, haha! Vandaag zei ze dat ze nog wel eens een keertje naar het zandkasteel wilde, dus...
Vanmorgen naar een verjaardag geweest van een vriendin en zij heeft een meisje dat 2 maanden jonger dan detlev is, maar veeeel actiever, pff die staat al en kruipt en kan van liggen gaan zitten... Ik heb dan wel weer een lui kind hoor, haha, hij zit eigenlijk alleen maar, en als hij ergens niet bij kan, dan niet! Had kayleigh ook, hmmm vriend en ik zaten al te bedenken van wie ze dat nou zouden hebben
Gefeleliciteerd Star met je dochter, idd een mooie naam! Die heeft ook een poos door mijn hoofd gespookt, maar het werd een detlevje, haha!
Hier ook niet echt supernachten helaas. Detlev heeft ineens ook weer een nachtvoeding nodig, zucht... Enne Frans, dat heb ik ook hoor dat ik geen zin/ puf heb voor late feestjes, maar ga er maar vanuit dat dit tijdelijk is en dat ik niet echt ben veranderd van een plakker op feestjes naar een saaie huismuts, haha!
Zandkasteel was erg leuk gisteren. Kayleigh durfde echt niet dichtbij te kijken, maar van een afstandje vond ze het erg leuk. Zat het eerste stuk wel steeds met haar handen voor haar oren, haha! Vandaag zei ze dat ze nog wel eens een keertje naar het zandkasteel wilde, dus...
Vanmorgen naar een verjaardag geweest van een vriendin en zij heeft een meisje dat 2 maanden jonger dan detlev is, maar veeeel actiever, pff die staat al en kruipt en kan van liggen gaan zitten... Ik heb dan wel weer een lui kind hoor, haha, hij zit eigenlijk alleen maar, en als hij ergens niet bij kan, dan niet! Had kayleigh ook, hmmm vriend en ik zaten al te bedenken van wie ze dat nou zouden hebben