De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Helaas ben ik niet meer zo mobiel Kayleigh. Kan nog wel wat hoor, maar na een uurtje moet ik toch wel weer ff gaan zitten.

En snel last van mijn pootjes door het vocht en krampen.

Vooral 's avonds merk ik dat het klaar is.

Gister lag Vent nog helemaal in een deuk hoe ik de bank op kroop.

Ga idd de 40 weken gewoon uitlopen.

Tuurlijk ben ik het zat. Iedere dag is zo hetzelfde en dat vind ik het meest frustrerende. Maar weet ook dat het nog max 2 1/2 week kan duren.

En dat is ook wel te overzien.

Geniet van je laatste vakantiedag!

Oeps, sorry Amy, ook ik ben Sara d'r verjaardag vergeten. (gelukkig ben je op vakantie )

Maar, alsnog gefeliciteerd met je kleine grote meid!
Detlev heeft de ogen ontdekt (van anderen) en die vindt hij ook bijzonder interessant om te pakken. Dus ik heb Kayleigh maar gewaarschuwd dat ze niet te dichtbij hem moet komen, haha!

Nala, de laatste dagen/ weken zijn het vervelendst, maar het einde is inderdaad in zicht en te overzien! Die kom je ook wel door tuuk! Toen ik zwanger was van kayleigh gingen man en ik elke week uit eten onder het mom van de laatste keer met z'n 2-en. Met kayleigh liep ik 10 dagen over tijd, dus dat zijn nog vele laatste keren geweest, haha! Heb je nog een goed boek liggen, want daar kom je straks niet meer aan toe hoor! Ik probeerde er nog wel af en toe echt even uit te gaan, op de thee bij zus of moeders enzo. Geen drukke dingen, maar het breekt de dag zo. Van het wachten wordt je zo snel zat! Met Detlev zat ik 's avonds nog bij mijn zusje op verjaardag en toen ik thuis kwam begon het. Ik vond het nog wel leuk om dat soort dingen te doen. Dan kun je tenminste nog een beetje jezelf blijven, dus ook even chagrijnen of alles eruit gooien, niet persé gezellig te doen dus!

Nou ga nu even het laatste stukje van het ledikantje verven, is dat ook weer klaar, kinders slapen nu lekker (oh nee, kayleigh slaapt niet die rust uit, vindt ze zelf)!
Hoi!!

Ik had beter maar niets moeten zeggen, want de afgelopen nachten zat ik gewoon weer met een klaarwakker meisje op de bank om 4:00... volgens mij hebben Frans en Kayleigh mij vervloekt ofzo

Ik ga volgende maand ook met Jano naar het Zandkasteel!! Helemaal leuk voor deze leeftijd dus, zo te horen. Ik had die kaartjes al een tijd geleden gekocht en ben er nu zo blij om. Even een moeder-zoon-middag plannen zonder Jani erbij, dat zal Jano vast wel leuk vinden.

Nala goed hoor, zo nuchter als je bent!! Je bent er echt bijna nu!
Ik lees regelmatig en spreek ook met vriendinnen af.

Uit eten doen we niet, want kost toch snel wat geld.

Maar proberen wel te genieten nog van deze tijd samen.

En vooral de weekenden gaan we gewoon naar een verjaardag of zo.

Huis is weer schoon. Zelf een uurtje meegeholpen, maar door de krampen weer gestopt.

Schoonmams is verder gegaan. Alles is nu weer heerlijk gedaan!
Haha, die Quint, je weet toch dat het ongeluk brengt hier op deze topic om te vertellen van je goede nachten... Maar ik hoop wel voor je dat ze het snel weer door heeft!

Mooi dat je huis weer schoon is nala, hopelijk gaan de krampen snel over in het echte werk...

Nou ik ga hier even een peer schillen voor het mannetje, want die heeft daar zin in, denk ik en die andere dame maar eens uit haar uitrustmoment halen... Pffff die slaapt altijd langer dan detlev, dacht dat het andersom zou zijn.
Ohhh amy nog gefeliciteerd met de verjaardag van saar.

Wat lekker kayleigh dat kayleigh nog rust

Dat klinkt wel erg leuk het zandkasteel.

Wij gaan binnenkort naar kabouter plop met ons hele gezin (hoop dat Luke het leuk vindt anders staat 1 van ons op de gang haahah)

Q, je weet toch.............

Frans, klinkt al een leuke middag, na een vervelende ochtend. Kan me voorstellend dat je ervan baalt zo'n overactiev/plichtsgetrouwe man.

zit nu lekker buiten en Nick en Luke zijn samen aan het spelen met veel gelach. Heerlijk (beter dan het gegil om een harentrekkende Luke )

Jac, hoe was jullie vakantie?

Hoop voor je Nala dat het snel begint.

Ga weer gauw verder.

Groetjes
Ohhh amy nog gefeliciteerd met de verjaardag van saar.

Wat lekker kayleigh dat kayleigh nog rust

Dat klinkt wel erg leuk het zandkasteel.

Wij gaan binnenkort naar kabouter plop met ons hele gezin (hoop dat Luke het leuk vindt anders staat 1 van ons op de gang haahah)

Q, je weet toch.............

Frans, klinkt al een leuke middag, na een vervelende ochtend. Kan me voorstellend dat je ervan baalt zo'n overactiev/plichtsgetrouwe man.

zit nu lekker buiten en Nick en Luke zijn samen aan het spelen met veel gelach. Heerlijk (beter dan het gegil om een harentrekkende Luke )

Jac, hoe was jullie vakantie?

Hoop voor je Nala dat het snel begint.

Ga weer gauw verder.

Groetjes
hmmm correctie. Ik dacht dat ze leuk aan het spelen waren. Was het zand in de zandbak dus kletsnat incl. bodem met water. en daar zaten ze met z'n tweeën in.

Dus eerst allebei droge kleren aangetrokken
Zo, weer keer lekker druk hier.

Hera, correctie ze waren dus leuk aan het spelen, alleen iets minder leuk voor jou

Lang zal Sara leven, hieperdepiep hoera! Wat een feest alweer 3 jaar en lekker gevierd op vakantie.

Amy, gefeliciteerd met je meisje.

Frans, pff gedoe hoor als je man steeds zo weg is, vindt het echt goed van je dat je het zo allemaal alleen doet.

Nala, nog even nog even nog even nog even.

Kay, leuk naar het zandkasteel, wij gaan in januari naar nijntje.

En hier ook een harentrekker, maar tegenwoordig een broodafpakker, treinsloper kortom gewoon een lastpak. Ben Ties nu aan het leren dat als hij geen last van Fenne wil hebben hij aan de grote tafel moet spelen want daar kan ze niet bij.

Quintie, ja het was ook wel een beetje de goden verzoeken, hopelijk was het eenmalig om je opscheppen af te straffen

Lekker dat het zo goed gaat en leuk om een keer met Jano alleen weg te gaan.

Pfff, hier net weer een keer gesport op de WII, had het al weer een poosje niet gedaan.
*even opscheppen* Ik ben bijna klaar met mijn 30-dagen en nog geen 1 keer overgeslagen (behalve de rustdagen hahha)

Vind die active tot nu toe echt het leukst.

Ga nu nog even tv kijken en dan slapen want het slapen is ook hier ook weer
Weer een meld met beeb in buik...

Iedereen een beetje mogen slapen vannacht van de kids?

Ik heb Vent lekker wakker gehouden met mijn gesnurk.
haha Quint, hoe was het vannacht? Ik heb toen Bojan een maand of 3 was op het bv topic lopen opscheppen dat ik maar op 4 voedingen zat. Dat was dus 4 dagen en daarna zat ik er weer op 8 met 3 nachtvoedingen . God straft meteen zei mijn moeder vroeger altijd

Ik wil ook een WII, lijk me leuk!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ik zeg nooit meer wat over mijn nachten

nala, kan je man vast een beetje wennenen hahaha

* speciaal vooor Nala vast 09-09-09 is natuurlijk wel een hele leuke/handige data )

Frans, de WII is erg leuk, vind ik.

Merk dat mijn benen wat strakker worden. "Mis" alleen de buikspieroefeningen bij de active. Of heb jij die wel 12-9 en komen die later.

Het is wel een leuke manier om bezig te zijn. vooral omdat het elke keer wat anders is .

Ga nu lekker eten. Fijne avond allemaal.
Hmm... weet je, ik dacht dat het voor mij niet zou gelden, dat afstraffen na opscheppen over goede nachten. Jano sliep sinds 5 weken door. Tot de dag van vandaag wordt hij 's nachts niet wakker tenzij hij echt ziek is. Laatst met de besnijdenis werd hij de eerste nacht ook wakker van de pijn, maar verder nooit. Dus ja... ik dacht dat zijn zusje hetzelfde zou zijn. Ze slaapt nog niet door maar is wel een dame van de klok, want standaard rond 4:00 uur wordt ze wakker. Ik denk dat het pas goedkomt zodra er pap in haar laatste fles mag...

Nala oeiiii morgen is D-Day!! Spannend!!!
Helaas geld dat niet zo quint. Hier ook een Ties die met paar weken al doorsliep en een Fenne die nu regelmatig spookt 's nachts.

Hera, mis ook de buikspieroefeningen dacht dat dat misschien kwam omdat ik geen balancebord heb maar dus ook niet.

*neemt zich nu heilig voor om het ook heel goed af te makenX-D*

Ga even poepruimen, vandaag niet zo'n goed zindelijkheidsdagje en me daarna maar weer eens opmaken voor het wiien
Helaas gold dat voor ons ook niet Quint! Kayleigh sliep ook vrijwel meteen door en detlev dus niet. Zo zie je maar dat elk kind weer anders is, haha!

Eerste werkdag gehad en meteen weer duidelijk: ik wil ander werk... Ben het gewoon zat, maar goed wel leuk om mijn collega's weer eens te zien!

Nu bankhangen. want zoonlief had een erg beroerde nacht en dan is 6 uur toch wel weer erg vroeg wakker worden (eh ik bedoel kwart over 5, want toen was detlev wakker, grrrrr). Morgen nieuwe kans!

Kwam alleen maar ff checken of Nala wel keurig wacht tot 9-9-9 en dat lijkt ze goed te doen!
Balen Kay, dat je het echt niet meer naar je zin hebt op je werk.

Das dan idd wel duidelijk, als je dat na 1 dag werken na je vakantie weer kan zeggen.

En nu, ga je echt op zoek naar iets anders?
Niet leuk Kay, weer zo beginnen na je vakantie.

Wat wil je eigenlijk gaan doen?
Dat vraag ik me ook af, Kayleigh. Wel balen dat het je niet (meer) bevalt. Zo te lezen zijn alle (jonge) kids aan het spoken de laatste tijd.

En Q wil je niet bang maken maar hier ook nummer 2 die erg slecht slaapt. *eerder behaalde resultaten bieden dus geen garantie voor de toekomst *

Wel raar dat er geen buikspieroefeningen in voorkomen. Maar ja verder is het wel leuk.

Ga nu nog even tv kijken en dan lekker slapen.

Fijne avond allemaal
Slaap lekker allemaal!!!
Ik probeer wel tijdens veel oefeningen mijn buikspieren aan te spannen, doen ze toch nog iets

Welterusten

Enne Nala, laat je man vannacht ook een beetje slapen he!
Nala, vandaag is je dag!!!

Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Jaja, vandaag is de dag, maar er lijkt niets te gebeuren hoor.

Gelukkig wel genoeg afleiding; Zusje komt straks. Ff bijbeppen en lunchen. Vanmiddag nog ff met schoonmams weg en naar de vlos.

Vanaaf weer naar zusje en zwager. Vakantiefoto's bekijken.
Waar is de hup-Nala-hup-tribune?

Ben inenen zeeeer benieuwd naar jullie naam! Ik zeg, werpen maar
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuup Nala

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven