De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Wees blij kayleigh, ik heb Fenne net weer gewassen omdat ze beker limonde over zichzelf heen kiepte.
Hai,

Nala rustig dagje vandaag? Ik ga er vanuit dat je hier de eerste cm's komt melden, dus ik vrees dat het echt een rustig dagje is geworden.

Hmm Detlev ook weer een nachtvoeding dus. Wij hebben hier nu een late avond voeding en 1 of 2 nachtvoedingen. Of wat je wil, een nachtvoeding en een hele vroege ochtendvoeding (haha dat klinkt beter vind ik )

Hij tijgert achteruit, draait dan rond en zit overal met zijn kleine klauwtjes aan. Echt heel grappig. Net was ik even 5 minuten in de keuken bezig, heeft hij een en dvd uit het tvkastje gepakt. Er zat een papieren hoesje om en daar zat hij lekker op te knagen. Oeps. Milena deed dit soort dingen dus niet. Wel zo rustig
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
ik dacht dat het aan meisje-jongen lag. Ties deed dat ook zelden en Fenne zet ik echt in de box als ik bezig ben want die zit echt overal aan. Het liefst kruipt ze naar de waterbak van de hond, naar buiten of de kast om de dvd's eruit te trekken. Oh ja of onder de kast om daar het kastje van internet onder vandaan te trekken.

Blijft pittig die nachtvoedingen. Bij Fenne ging het pas beter toen ik laatste voeding vervangen had door pap en nog steeds soms 's nachts klooien. Maar dan heeft ze meestal de laatste fles niet leeg. (Zoals afgelopen nacht)

Frans, had jij laatste voeding nou vervangen door pap?
Heb ik een tijdje gedaan, maar het hielp niet. Moet ik wel zeggen dat ik de rijstebloem bij bv had gedaan, dus misschien lag het daar wel aan. Misschien toch de laatste voeding een flesvoeding van maken en daar da weer pap van maken.

Bojan drinkt nu overdag ook slecht. Eten doet hij wel goed, maar tijdens het eten kun je nog lekker rondkijken. Als je aan de borst ligt, gaat dat niet .

Haha die Fenne. Grappig dat ze steeds het kastje van internet pakt
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Rijstebloem met bv werkte bij Fenne ook niet. Tot ze bij cb zeiden dat dat ook geen zin had. Toen fv gedaan en meteen doorgeslapen.
Echt? Hmm zal ik dat vanavond eens proberen. Moet je dan ook een papspeen gebruiken? (of is dit een domme vraag en is het antwoord ja natuurlijk!)
antwoord is ja natuurlijk

Cb zei dat het ook gewoon met lepeltje kan, maar dat vond ik niet zo'n goed idee voor 11 uur 's avonds.
Het viel vandaag gelukkig mee met vervelen. Vanmorgen lekker aangerommeld en Formule 1 gekeken. Ook nog ff bij schoonouders bakkie gedaan.

Verder is er lichamelijk nog steeds geen verandering. Helaas.

Nope Kay, zo wanhopig ben ik echt niet. Heb nog geen een van die dingen geprobeerd en ga dat ook niet doen.

Ze komt wanneer ze wil komen (hoop tuurlijk wel zsm), maar weten ook dat het nog max 1 ½ week kan duren.

Frans, ik heb dat pas ook ergens gelezen dat bv met rijstebloem niet werkt, dus hoop dat fv dan wel gaat helpen voor je!

Morgenochtend weer naar de vlos.

Schoonmoeder komt ook ff soppen, dus weet niet of ik daarna gelijk online kan komen. Dus no panic
Frans, ga voor je duimen vannacht!

Nala, ook voor jou en nog een weeendansje
Hmm, jammer geen papspeen in huis. Mischien ga ik wel 1 knippen dan. Kijken of dat wat is . Ik dacht dat iedereen ongelijk had en rijstebloem met bv best kon. Het bindt alleen niet. Nou ja ik ben benieuwd, hopenlijk is dit het wondermiddel voor Bojan!

Ik doe ook mee met de weeendans

Iemand nog een chocolaatje?
mmm, daar kom ik nog wel even voor terug.

Brabbel, leuke foto's van de vakantie.
Frans, succes vannacht!

Nala ook?

Even kort berichtje van mij, moest het nog ff kwijt voor het naar bed gaan. Zijn vanavond met de bengel naar de huisartsenpost geweest. Gat in 't koppie, viel tegen de verwarming aan en het bloedde gelijk als een rund. Boehoe, dat was niet mooi. Flink gat maar het kon gewoon gelijmd. En hij wás ons daar een flinkerd in het ziekenhuis! Hij heeft geen kik gegeven en werkte super mee, echt knap!
Oeh Jac schrikken zeg, gelukkig konden ze het lijmen, scheelt weer een traumatische ervaring! Knappert hoor!

Saar had dat een paar maand geleden met haar kin en vertelde toen aan iedereen dat de dokter haar weer aan elkaar gelijmd had haha.

Nala meid heerlijk dat je zo rustig bent, ik hoop dat je niet meer 1,5 week hoeft te wachten.

Frans ik duim voor een goede nacht!!!

Star van harte met de geboorte van je dochter!!!!
Goeiemorgen,

Mooie dag vandaag om geboren te worden, baby!

Frans, en?

Jas, ach arme Tris. Wat goed van hem dat hij niet gehuild heeft zeg. Stoere vent!

Ga snel, heb feest op werk vandaag, we openen ons nieuwe buitenterrein. Met onze muziektherapeut en kabouter pierelier. En vanavond gezellie bbq.
Murning!

Hier een beetje rare nacht achter de rug.

Had op de wc opeens heftige menstruatie kramp in buik en rug.

Maar moest alleen maar een grote boodschap doen.

Het zwijt brak me ff uit (letterlijk) van de pijn.

Maar daarna gewoon weer in slaap gevallen.

Vanmorgen moest ik gewoon plassen en toen had ik beetje roze bloedverlies aan wc papiertje.

Daarna nog een keer, maar toen moest ik weer poepen.

Blij dat ik straks naar de vlos kan, allemaal ff vragen. Zal het nu dan toch echt? Of weer loos alarm...

Brabbel, leuke vakantiefoto's op je Hyves!

Arme Tris, Jacinta. Maar gelukkig hoefde het alleen maar gelijmd te worden.

Heeft 'ie nog hoofdpijn er aan over gehouden?

12-9, veel plezier vandaag!
Het is in elk geval al wel druk bezig in je lichaam.

Volgens mij maakt je lichaam zich voor die tijd (meestal) helemaal leeg

Succes vandaag.

voor Jac dat was even flink schrikken
Nou Nala het klinkt wel alsof je lichaam zich er klaar voor aan het maken is, ik hoop het voor je! Knap dat je nog niet wanhopig bent en je klinkt echt relaxed zeg! Lekker hoor!

Spannend, ik ga de computer in de gaten houden vandaag!
Hiero een lui dagje gepland, kayleigh was gisteren zo strondvervelend van vanalles en moeheid, dat we vandaag maar even lekker weinig gaan doen. lekker even aan de wandel enzo en verder ligt mevrouw nu languit op de bank voor lollifantenfilm, ze mag normaal niet de hele morgen tv kijken, maar voor deze pyjama dag maar een uitzondering gemaakt.

Detlev liep weer lekker te spoken vanaf een uur of 4 vannacht... Dus ben zelf ook wel toe aan een rustdagje!
Bericht op Hyves!!!!!!
Reactie op hyves!

Jac, hoe is het met Tristan? En ben je zelf weer een beetje bijgekomen?

Q. hoe is het met de sollicitatie afgelopen waar het zo gezellig was? Kan niet meer teruglezen, computer doet raar.

Dus stop er ook mee.

Groetjes
Hoi!!

Ga zo naar de Hyves voor het bericht, ben benieuwd.

Nog niets van de sollicitatie gehoord Hera, was natuurlijk ook vrijdag pas en in het weekend doen ze er nix mee neem ik aan. Vanmorgen weer een gesprek gehad, die dame zei na 10 minuten dat ik veel te slim en te goed ben voor deze baan!!!! Dat geloof je toch niet, wat voor een afwijzing is dat nou?

Ach die arme Tris! Goed hoor, dat ie zo dapper was!!

Jano heeft het nog steeds wel eens over zijn besnijdenis. Dan zegt ie 'ik was in het ziekenhuis en de dokter ging mijn piemel knippen' Dat soort dingen maakt toch vaak veel indruk.

Kayleigh geniet van je luie dagje!!
Oeeeeeh spannend Nala!!!! Ik doe even een weeëndansje voor je, kan alleen maar helpen. Enne ik zit op de tribune met spandoeken enzo: GO NALA,GO NALA!

O ja en koffie, thee, lekker ongezonde dingen en lekkere gezonde dingen voor de dieeters
Hmm ben ook erg benieuwd, ist begonnen Nala?

Jeeeminee wat een rare afwijzing zeg, Quint! Wel een opsteker, maar wel eentje waarvan je denkt, naaaaah.... Succes verder he met je solli's!

Zeg ik heb een vraagje aan jullie: ben op zoek naar een paddestoelenlampje (staand) voor op de babykamer, zo'n vliegenzwam, rood-wit. Heb ze op i-net al gevonden en ook op MP, maar ik vind ze nog te duur. Heeft een van jullie er toevallig een op zolder staan die ik kan overkopen? Ik ben goed bereid om er voor te betalen hoor! (Alleen geen 50 euro )

Laat maar weten!
Ja dus? Ist begonnen???

Nou 't lijkt er wel op dat het is begonnen! Spannend toch!

Helaas geen paddestoelenlampje voor je Jas. Zijn idd wel erg leuk!

Wat een stomme afwijzing zeg Quint, daar kun je dan ook niets mee. Ik had een half jaar geleden ook een gesprek waarvan ze bang waren dat het te weinig actie was vergeleken met mijn huidige baan en dat ik het daarom niet lang uit zou houden. Pfff, nou graag wat minder actie, doe mij maar een paar jaar minder actie, haha! Ik solliciteer toch niet voor niets, haha! Maar goed, hopen dat er op de andere sollicitaties positievere reacties komen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven