Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Nou, Mats heeft gelukkig weer normaal geslapen vannacht, ik heb even gegoogled op die Night Terrors, een andere naam daarvoor is pavor nocturnus. Het is heel herkenbaar wat ik daarover lees. In sommige gevallen wordt zelfs antidepresiva voorgeschreven, nou, dat vind ik niks hoor. We wachten het af, ik hoop dat het eenmalig was, mocht het weer gebeuren dan gaan we wel naar de huisarts.

Pebbels, je hebt vakantie? Jammer van dit stomme weer he!!!

Merk echt dat ik vandaag even moet bijkomen van de afgelopen week en ons roerige weekend! Wel superleuk, maar ook heel erg vemoeiend!!!

Ik ga even op de groep kijken!!!
@annie, Roan was laatst ook ontroostbaar toen hij 's nachts wakker werd. Dat duurde niet zolang als bij Mats, maar je voelt je helemaal machteloos.

@blindje, balen zeg. Weer een kostenpost, of ben je voor zoiets verzekerd?

@pebbles, welke site is dat? Zijn dat ook kleertjes voor jongetjes?

@ringel, waar ben je?

@babba, ook al een tijd niet gezien geloof ik

@pepiet, je blijft het maar druk hebben. Hahaha. Ik ook. Ik begin vreselijk van mijn werk te balen. Wanneer ik thuis ben, ben ik continu onrustig omdat ik met een aantal dingen achter loop. Heel vervelend.

Ben nu alleen maar moe. Ik ga zo lekker ff tukken. Die kleine ligt nu ook op bed. Kwam bekaf terug van de creche.
ben hieieieieier!

snotverkouden, algehele blegh! druk met werk, gisteren een oom, tante overbeppe, beppe en opa op visite, vandaag om 5.00 op omdat ik zonodig een werkende moeder moet zijn........tis dat het niet anders kan, maar anders was ik graag ff huismoeder geweest (voor een jaar ofzo)

Mayte vanochtend weer naar oppasmoeder, die haar dan s'ochtends ook wast en aankleed, maar ik vond net de washandjes die we mee hadden gegeven, ongebruikt in de tas terug. Had een jurkje met shirtje en majoo in de tas gedaan, komt ze met blote beentjes terug. Krijg daar dan best wel een ibbelig gevoel bij (kan ibbelig niet anders omschrijven) ik wil haar er wel op aanspreken, maar ik voel me dan zo afhankelijk....beetje dilemma, maar daardoor ook weer schuldgevoel, zowel naar Mayte als naar oppasmoeder.....

*zucht* de beslommeringen van een ringelding........
Meiden,

Algeheel drukdrukdruk gevoel hier want: werken... Dan voel ik me altijd zo over the top busy! Gelukkig morgen nog en dan nog twee weekjes druk en dan is het vakantie! Heerlijk. Nu echt drukke periode door rapporten schrijven, rapportavond, afscheidsavond groep 8, klas opruimen en opnieuw inrichten...en dit alles met duocollega in overleg natuurlijk. Vanavond gaan we met mijn vier beste vriendinnen lekker naar een creabea avond dus daar heb ik wel zin in.Even relaxed en niks aan mijn hoofd.

Ik heb hier ook al een ibbelig gevoel (snap dit woord precies) over de oppassers van gisteren. Heel verhaal maar wel grappig voor jullie dus komt 'ie:

We gingen bij vrienden eten dus vier meiden die ik heeeeel goed ken (oudleerlingen en ik ken ze van nog veel meer, maar geen zin in die hele geschiedenis nu; in ieder geval heb ik een heel goede band met ze én met hun ouders) en die normaal zich heel verantwoordelijk gedragen pasten hier op. Hebben ze wel eens eerder gedaan tot ieders tevredenheid dus ze kwamen nu weer.

Het zijn vier vriendinnen van 13/14 en dat lijkt jong maar ze zijn best al volwassen en het enige dat ze hoeven doen is levende babyfoon spelen; verder niets. Samen vreetje eten en film kijken dus. Ik vraag hen alleen als ik dichtbij ben zodat ik zó weer thuis ben als ze bellen. Bovendien mogen ze niet eens laat opblijven dus ik moet wel vroeg terug zijn (goede smoes als je naar iets stoms toe moet :D geintje). De laatste keer dat ze oppasten belden ze zelfs of ze de verwarming aan mochten doen dus ze zijn echt heel beschaafd (tot gisteren dan).

We waren net een uurtje weg (Jasmijn zelf naar bed gebracht en die sliep lekker) toen ze opbelden:

'Ze huilt al drie kwartier!'

'O, en wat hebben jullie al geprobeerd?'

'Euhhh nou eigenlijk nog niks want X had bedacht dat ze gewoon in slaap moest huilen en dan wordt ze wel stil maar dat gebeurt niet'

(Neeeeeee duuuhhhh en dat heb ik ook al vaak genoeg gezegd, wat ze moeten doen als ze begint te sputteren: speentje erin, niks zeggen, niet eruit halen, even over haar gezichtje aaien en ze slaapt weer).

'We hebben haar er nu maar uit gehaald maar als we haar terug leggen gaat ze iedere keer huilen'

(Whaaaa eruit halen: dat is echt het begin van het eind)

Ík dus ff uitgelegd wat ze moesten doen en een kwartier later belden ze alweer dat ze dus al sliep. He he gelukkig anders was ik naar huis gegaan had ik ze gezegd. We zijn nog een uurtje gebleven en gingen naar huis.

Komen we thuis; enorme bende. Telefoonboek op tafel, meiden blijken (gelukkig met hun eigen mobiel) allerlei mensen gebeld te hebben 'voor de gein'. Zijn alle vier in enorme giebelbui met rode koontjes.

'Is dat mijn telefoonboek?' (ik dus)

'Ja tuurlijk'

'Hoe komen jullie daar aan dan?' (ligt namelijk in kastje met nogal wat privedingen zoals bankpapieren)

'Nou ja het was wel even zoeken maar we hebben in een paar kastjes gekeken en toen vonden we hem' (!!!!!!!!!!!!!!!!)

Verder was er nog een hele silo snoep van een kilo (die hadden we neer gezet zo van; pak er maar een paar) opgegeten door drie van de vier!!! De vierde vond het als enige aso en had er niet aan mee gedaan. Eerst hadden ze de snoep voor de gein willen verstoppen in mijn pannen zodat het léék dat het op was, maar ze hadden trek dus weer uit de pannen gehaald en opgegeten, vervolgens mijn pannen staan afwassen.Een KILO vreet met 3 meiden! Plus een zak M&M's en een zak popcorn die ik klaar gelegd had.

Toen kwam ik er ook nog achter dat Jasmijn wakker was geworden doordat ze met zijn vieren tegelijk in haar kamer waren gaan kijken dus niet uit zichzelf!!!!!! ('Ja we mochten het niet zeggen van Y maar het was haar idee maar dat vind ik lullig dus ik zeg het maar eerlijk; daar kwam het door')

Sjeee....toen ik vroeg hoe ze haar stil hadden gekregen zeiden ze: twee zijn om beurten naar Jasmijn toe gegaan en toen sliep ze zo, de andere twee waren toen achter mijn pc gaan zitten op Hyves! Ik vind dat echt aso zonder te vragen aan mij, of is dat gek van mij??? Ik zou dat als kind echt niet doen op een oppasadres! Bovendien staan er op mijn pc allerlei prive dingen en wachtwoorden van tevoren ingesteld dus ze konden zo op mijn msn en hyves. Dat wil ik echt niet hoor! Dat hebben ze wel niet gedaan geloof ik maar toch!

Ik vond alles bij elkaar echt raar, had ik van hen niet verwacht, heb ik ook gezegd. Heb ook gezegd dat ze volgende keer met max. 2 mogen komen en toen werden ze heeeeel rood, eentje begon bijna te huilen. Later sprak ik er nog 1 op msn die gelijk haar excuses maakte en zei dat ze dat thuis ook niet mocht enzo. Vanochtend kwamen 2 anderen een silo snoep terug brengen. Kijk, daar gaat het mij helemaal niet om, ik hoef die snoep niet terug, maar ik vond het wel heeeeeel raar gedrag. Ik had er echt een rare nasmaak van. En die meiden geloof ik ook want 3 van de 4 hebben dus nog wat laten horen daarna.

Shit hele vehaal werd erg lang ik moet half acht weg! Morgen meer meiden of als ik vroeg terug ben vanavond nog wel.

See you!
@krokus:www.olliewood.nl, ook voor jongetjes

@ringel: sterkte met je verkoudheid, naar hoor. En dat jaar thuisblijfmoeder zijn lijkt me ook wel wat, ik heb nu soms het idee dat ik maar voor de helft op mijn werk ben en dat ik thuis ook van alles mis.

@mmmoi: wat een verhaal weer. Zou het niet ook een beetje de leeftijd zijn,  op die leeftijd lijken ze vaak al heel wat maar ze kunnen toch niet altijd goed inschatten welke keuzes ze moeten maken. (als je dat tegen mij had gezegd op die leeftijd had ik je absoluut ongelijk gegeven want toen vond ik mezelf ook heel wat).

Maar ik zou er ook niet blij mee zijn als ze in mijn spullen gingen neuzen enzo. Heeft jasmijn nog wel goed geslapen na die tijd?

Floor vindt er niks meer aan, al die bijvoeding. Als het lepeltje in een straal van 10 cm van haar mond komt gaan de lippen stijf op slot. Dat duurt denk ik nog wel even voor ze dat doorheeft.

Ik had vandaag een gekookte worteltje met wat moedermelk gepureerd maar ze nam niet eens de moeite om het te proeven.

We gebruiken een plastic slab en een beetje van de wortelmelk was daarop blijven liggen, zien we later dat ze zich vooroverbuigt en met haar kin op haar borst de restjes van de slab afzuigt:o.
Pebbles, hahaha, ik zie Floor al helemaal voor me zo voor over!!! Komt wel goed hoor!

Mmmoi, wat een toestand zeg. Maar Jasmijn zou er wel niks aan over houden toch? Ik persoonlijk zou geen kinderen bij Mats laten oppassen. Ik heb zelf ook veel opgepast vroeger maar alleen bij peuters en kleuters. Ook wel bij mijn babyneefje en nichtje, samen met mijn zusje, maar dan was de hele familie paraat. 4 meiden van 13/ 14 jaar zou ik niet zo snel bij Mats laten oppassen. Als er iets ernstigs gebeurt zie ik zulke jonge meisjes niet in staat om het op te lossen.

Krokus, beetje bijgekomen?

Ringel; kun je anders geen 'gebruiksaanwijzing' met Mayte aan de oppasser meegeven? Zo van, deze kleertjes aan, dit eten, dit vindt ze leuk enz.

Lief is aan het zingen en 'mijn' programma's komen op TV; ANTP en Beauty en the Nerd begint weer!!!!!! Tot later!
quote:Lief is aan het zingen en 'mijn' programma's komen op TV; ANTP en Beauty en the Nerd begint weer!!!!!! Tot later!ANTM, laat dat duidelijk zijn, hahahaha (American Next Top Pony lijkt me niet zo wat)
Jeetje Mmmoi, wat een gedoe! Maar denk idd dat het ook met leeftijd heeft te maken, zo alleen met z'n 4tjes zonder ouders! sja en als dan de meligheid toeslaat.......:P Weet dat ook nog wel van toen ik zelf nog oppaste (al vanaf een jaar of 11) had ik een keer een vriendje die ook langs zou komen (hmmm hoe cliche) en hij zou nog uitgaan die avond, ik wilde mee, maar had geen idee hoelaat de ouders zouden terug komen. Werd door hem min of meer voor het blok gezet. Heb de babyfoon bij m'n ouders neer gezet (het was bij de buren) en ben de hort op gegaan. Ouders waar ik zou oppassen vonden dit niet echt tof! Is eigenlijk nog wel een gradatie erger.

Wat betreft oppas, ik heb al verschillende malen opgeschreven in het boekje hoe en wat. en ze is niet idioot ofzo en heeft zelf ook met succes 3 kinderen grootgebracht (ze leven nog iig):P

Maar toch.......is zo'n naar gevoel, ibbelig......

@Pebbles, dat heb ik ook idd het idee dat je op werk en thuis van alles mist en alles maar voor de helft doet ofzo. Op m'n werk zal het me nu ook worst zijn wat deze of gene van een bepaalde teamafspraak vindt (over wanneer een snoepje of niet....tssssssk mensen waar hebben we het over) ik trek m'n eigen plan wel. (euh     tres petite peut eigenwijs!)

Vandaag met wijffie naar CB meten ,wegen en controleren.

Mayte schommelt nu al een poosje tussen de 4 en 5 voedingen. De ene dag is het 4 de andere dag is het 5. Is dit erg, dat er nog geen regelmaat in zit?

Vanavond schoonouders nog op visite, willen foto's maken. Pffft als ze maar een betje optijd zijn, want anders willen ze Mayte ook nog uit bed rukken als ze de kans al krijgen. Gelukkig met Lief afgesproken dat we dat dus echt niet doen. Het zijn schatten van mensen hoor, alleen geen tijdsafspraak mee te maken en ze houden nogal van een borrel (en het dan gek vinden dat we ze niet vragen om op te passen!?)

maar dat is voor vanavond, fijna dag en ik kom nog wle ff langs waaien voor cb update
Ben ik weer even...Zo weg...lekker dagje Amsterdam. Net bijgelezen dus even uit mijn hoofd.

Mmmoi wat een gedoe. Denk dat 4 meiden tegelijk laten oppassen teveel is. Lekker melig en dan elkaar opsteken/beiinvloeden. Leeftijd hoeft niet perse te jong te zijn. Zolang alles duidelijk is, wanneer wat te doen. En ze belde jullie netjes. Zou zoals je zei niet meer dan 2 laten komen en de afspraken nog eens goed doornemen. Ze zullen wel geschrokken zijn.

Ringelding: Ow heb ik ook oppasirritatie. Laatste weken slaapt ze in de middag niet bij de oppas, Ze is niet moe??? Hier is ze van haar leven nog nooit 5 uur achter elkaar wakker geweest. Kind kijkt scheel als ik haar kom halen. Allemaal kleine dingetjes maar houdt je bezig. Wel zeggen, niet zeggen, stel ik me aan, wel mijn kind etc. etc. Dat gaat dan allemaal door mijn hoofd. Je wilt dingen op bepaalde manier, denkt dat je duidelijk bent en toch blijkbaar niet. Wij hebben een schriftje waar we opschrijven hoe dag is gegaan, daar schrijf ik af en toe subtiel iets in.

Verder gaat alles super met meissie. Ik geniet zo van haar kunstjes. Ze gaat de kamer door als een zeehondje en elke dag wat sneller. We moeten nu echt huis babyproof maken, nu ze wat mobieler is. Klusje voor de vakantie.

Ga douchen en dan lekker op stap.
MIJLPAAL:

MAX ZAT HELEMAAL LOS VANMORGEN. Zonder om te vallen of scheef te hangen. Hij zat gewoon. Zo cool!!!
quote:MIJLPAAL:

MAX ZAT HELEMAAL LOS VANMORGEN. Zonder om te vallen of scheef te hangen. Hij zat gewoon. Zo cool!!!

Sjongejonge!!! Wat een beer is die Max toch!!!! Als Mats op de bank zit tegen de rugleuning aan laat ie zich zo lekker theatraal en heel langzaam vallen naar opzij!!! Wanneer zal Max gaan kruipen en lopen?

Ringel; Met Mats heb ik ook nog steeds geen vast schema, dan wordt ie weer dagen acjter elkaar voor de laatste voeding wakker, dan weer niet, de ene keer om 7.45, ook al een om 9.20 uur, ach ja.

Wanneer gaat iedereen met vakantie? Wij gaan eind aug een weekje naar de Ardennen in een ingerichte tent, echt kamperen dus, zonder dat we alles hoeven mee te slepen. Heb er zin in maar duurt nog wel lang. Sowieso is het anders omdat ik nog steeds niet werk, (Teringzooi!), normaal werk je echt naar een vakantie toe en nou....IK WIL GEWOON WERKEN!!!!!!!!!!!!!!!

Dus, daar ga ik maar weer eens aan werken. Ik begin zelfs jaloers te worden op die meiden die die belspellen presenteren, die werken tenminste! Man, dit had ik nooit van mezelf verwacht. Heeft er nog iemand tips??????
@Annie, een echte tip heb ik niet, maar het zelfde als je zwanger wil worden, let go, let go........(op de zen manier dan) als je er teveel mee bezig bent, lukt het niet, laat je het ff los, dan komt vanzelf je droombaan voorbij (en je netwerk een beetje polsen en op de hoogte stellen, wie weet wat eruit komt)

Naar cb geweest, was als laatste vanochtend en dat is toch wel erg fijn, is het lekker rustig en de arts heeft alle tijd en we hadden weer de leuke dokter!!! Ben alleen d'r naam alweer kwijt. Ik heb 2 keer een cbarts gehad die nauwelijks nederlands sprak, vraag je advies, versta je het niet!

Maar goed de cijfers van de ronde:

lengte 67 1/2 cm, gewicht 7455 gram.

Is het stom dat dit me een beetje tegenvalt? ze valt wel net boven de gemiddelde curve, maar ik had d'r eerlijk gezegd wel een beetje zwaarder verwacht (een beetje meer junk in tha trunk) maar komt ws van de bijvoeding en dat we over gaan op flesvoeding.....nah ja, ze doet het iig.

Ga zo ff een tukje doen, ben een beetje wazig in m'n hoofd....moehoehoe!
@ mmmoi wat een verhaal weer zeg! Kan me voorstellen dat je daar niet echt vrolijk van werd. Maar ik denk idd ook dat vier meiden tegelijk wel erg veel is. Twee per keer is beter denk ik.

@Annie vervelend dat het niet lukt met het vinden van een baan. Ik heb een baan en over het algemeen heb ik het er best naar mijn zin maar zou nu toch best een jaar of drie, vier thuisblijfmoeder willen zijn. Maar ja dat zit er niet in voorlopig.

@blindje Gefeliciteerd met de mijlpaal van Max.

Verder weet ik het even niet meer zo goed.

Nog iets over de oppas. Ik durf ook nooit zo goed te zeggen als iets me niet bevalt. Alleen bij mijn eigen ouders doe ik dat wel maar dat is dan ook heel eigen. Maar bij oppasmoeder en schoonouders laat ik het vaak maar gaan. Heb ook niet veel te klagen hoor. Zijn vaak maar hele kleine dingetjes die er eigenlijk niet toe doen als je er goed over nadenkt.

Kyran heeft vandaag zijn eerste diploma gehaald!!!!!! Hij heeft het ducky duck zwemdiploma in ontvangst mogen nemen. Nou ja zijn tante heeft het gehaald want meneer was zijn fles aan het drinken:$. Is natuurlij veel belangrijker dan een papiertje en een badeendje.

Liefs
@niniane: wauw, het eerste diploma al :D. Lijkt me heel leuk dat babyzwemmen, ik denk dat ik binnenkort ook maar eens ga, het is hier op mijn vrije dag. Alles goed met jou en nieuwie?

@ringel: dat had ik nou vorige keer ook, ze zat goed in de curve maar ik had zelf verwacht dat ze harder was gegroeid. Het maakt natuurlijk ook eigenlijk niet uit. Hoe gaat het nu trouwens met het overstappen op flesvoeding, hoeveel BV's geef je nu nog?

@Blindje: wat een vent al die Max, die rent onze babies straks allemaal voorbij als we in het najaar gaan meeten:P. Gaat het nog een beetje met de misselijkheid en vermoeidheid?

@babba: wat knap van Aimee zeg, volgens mij is ze tot nu toe de enige baby hier die al uit zichzelf vooruit komt. Floor doet wel haar best maar ze zet maar af met 1 been waardoor ze rondjes draait.

@annie ooi: je mag mijn baan wel een jaartje overnemen:D. Nee ff serieus, misschien dat je rond kunt kijken waar veel vraag naar is en wat je ook leuk vindt en kijken of je een werken/leren combi kunt doen ofzo. Ik begreep dat het in jouw branche lastig is om parttime te werken.

Wij gaan trouwens ook eind augustus op vakantie. We gaan een weekje naar de Dordogne in Frankrijk in een stacaravan (hoe burgerlijk;)), lekker met een zwembad enzo. Ik ben alleen nog op zoek naar een leuke Chambre d' hotes voor de overnachting, in 1 keer 12 uur rijden lijkt me wel heel veel voor zo'n kleintje.

@mmmoi: leuke film weer op hyves! Het lukt mij nu ook om met mijn camera te filmen dus ik zal binnenkort ook eens kijken of ik iets op hyves kan zetten.

@pepiet, krokus, bloempje en ris: Hoi!!!

Floor heeft vannacht doorgeslapen :o:D. Na 2 maanden gespookt te hebben 's nachts en maximaal 6 uur aan 1 stuk doorgeslapen te hebben sliep ze nu ineens 11,5 uur achter elkaar. En het is dat ze wakker werd omdat ik haar wakker maakte, ik schrok namenlijk echt toen ik vanmorgen wakker werd, ik dacht echt dat er wat was gebeurd ofzo. Normaal komt ze rond middernacht nog voor een voeding en daarna slaapt ze bij ons op de kamer maar nu heeft ze dus de hele nacht op haar eigen kamertje geslapen. Wel jammer eigenlijk want ik denk dat het nu echt voorbij is om haar naast me te hebben in de wieg maar het moest nu toch wel een keertje gebeuren. En blijkbaar slaapt ze er goed van dus we houden het zo.

Vandaag de eerste echte bijvoedingspoepluier, BAH!

Morgen gelukkig weer vrij want ik ben best moe na 2 dagen werken.
Goedemorgen allemaal,

Hier lekker vroeg opgestaan na een goede nachtrust. Meisje is alweer gevoed, heeft gespeeld, is gebadderd en ligt nu weer in bed. Ligt nog te jengelen, maar van vermoeidheid volgens mij, dus die gaat zo wel slapen (hoop ik;)).

Mijn werkweek zit er weer op, lekker hoor, nu het huishouden nog...ik merk dat ik ontzettend weinig aan het huishouden doe, ook al ben ik nu drie 'werk'dagen thuis. Hebben jullie dat ook? De was doe ik nog wel maar de strijk is inmiddels al een enorme berg en de 'dagelijkse' dingen zoals de vaatwasser, het uitkoken van de flessen, de boodschappen enzo gebeuren ook wel...maar het echte 'schoonmaakwerk' zoals ramen zemen, badkamer eens goed aanpakken, goed stofzuigen én dweilen (en niet alleen snel even een stofzuigertje erdoor :$), die dingen schieten erbij in op het moment. Ik ga vandaag mijn leven beteren en het hele huis spic en span maken. Als Jassie tenminste even slapen wil, want die ligt te spoken. Zo terug....

Men, wat is die vervelend. Krijsen en zodra ik bij haar been lekker met haar speentje in haar mond haar ogen dicht doen. Zodra ik weg ben weer krijsen. Zodra ze me weg ziet lópen al...blergh! Ik blijf even stoïcijns hier hoor. Even reageren.

Huh? Ik had op het wereldbolletje geklikt en die pagina open ik nu en dan staat er: kan de server niet vinden! Jeetje heb ik weer...ga het nog een keer proberen.
Goedemorgen allemaal,

Hier lekker vroeg opgestaan na een goede nachtrust. Meisje is alweer gevoed, heeft gespeeld, is gebadderd en ligt nu weer in bed. Ligt nog te jengelen, maar van vermoeidheid volgens mij, dus die gaat zo wel slapen (hoop ik;)).

Mijn werkweek zit er weer op, lekker hoor, nu het huishouden nog...ik merk dat ik ontzettend weinig aan het huishouden doe, ook al ben ik nu drie 'werk'dagen thuis. Hebben jullie dat ook? De was doe ik nog wel maar de strijk is inmiddels al een enorme berg en de 'dagelijkse' dingen zoals de vaatwasser, het uitkoken van de flessen, de boodschappen enzo gebeuren ook wel...maar het echte 'schoonmaakwerk' zoals ramen zemen, badkamer eens goed aanpakken, goed stofzuigen én dweilen (en niet alleen snel even een stofzuigertje erdoor :$), die dingen schieten erbij in op het moment. Ik ga vandaag mijn leven beteren en het hele huis spic en span maken. Als Jassie tenminste even slapen wil, want die ligt te spoken. Zo terug....

Men, wat is die vervelend. Krijsen en zodra ik bij haar been lekker met haar speentje in haar mond haar ogen dicht doen. Zodra ik weg ben weer krijsen. Zodra ze me weg ziet lópen al...blergh! Ik blijf even stoïcijns hier hoor. Even reageren.

Huh? Ik had op het wereldbolletje geklikt en die pagina open ik nu en dan staat er: kan de server niet vinden! Jeetje heb ik weer...ga het nog een keer proberen.
Meiden, pc heeft kuren vandaag. Sorry, geen reacties want als ik een lang stuk typ is hij het opeens kwijt of hij plaatst het 2 x !

Haha, Mmmoi, Mats ik ook zo lekker bezig nu. Ligt te zeuren, huilen is het niet, gezellig kletsen ook niet. Dit klinkt precies als jklagen maar dan zonder woorden.

Lekker hoor, dat je maar 2 dagen werkt. Wanneer heb je vakantie?

Pebbles, begint Floor al meer deingen lekker te vinden?

Verder alles goed hier, tis wel koud vandaag he!!!
@annie ooi: nope, floort lust niks (behalve mijn melk dan:P). Ze neemt van alles een paar hapjes en daarna gaat de mond op slot.
quote: Hebben jullie dat ook? De was doe ik nog wel maar de strijk is inmiddels al een enorme berg en de 'dagelijkse' dingen zoals de vaatwasser, het uitkoken van de flessen, de boodschappen enzo gebeuren ook wel...maar het echte 'schoonmaakwerk' zoals ramen zemen, badkamer eens goed aanpakken, goed stofzuigen én dweilen (en niet alleen snel even een stofzuigertje erdoor :$), die dingen schieten erbij in op het moment. Hahaha, dat soort dingen heb ik sowieso nooit aan gedaan. Mijn man is de poetser in huis. Ik ben dus juist wel van snel even het stofzuigertje erlangs. Hij is van het grote poetswerk. We hebben het huis nu weer netjes (hij heeft het gisteren weer gedaan) en ik heb beloofd dat ik m'n best zou doen om het zo te houden.

Eten gaat hier prima. Meneer is gek op worteltjes met rundvlees en aardappel en ook de bonenvariant daarop. Het valt me wel op dat al die potjes hetzelfde ruiken en smaken. Binnenkort eet hij maar mooi met de pot mee.

@blindje, mijn hemel, wat is max een snelle zeg. Leuk is dat. Roan draait zich wel in een banaantje, maar verder nog niet.
hoe plaatsen jullie nou een foto hier? Ik wilde een foto plaatsen maar snap niet goed hoe dat moet?
Goedemorgen,

drukke dag voor de boeg met veel poetswerk (Krokus, stuur je man anders even langs!), naar de winkel en vanavond politieke cursus. We krijgen morgen kraamvisite van een oom en tante van Lief met hun 2 kinderen, 's avonds komt zijn stiefmoeder en die blijft 2 daagjes logeren.

Heb al lekker bezig geweest in huis en vond dat ik nu wel even pauze had verdient.

Hoe gaat het met de sollicitaties van Pepiet, Krokus en Ringel?

Ben gisteren even wezen koekeloeren hoe het straks 'moet' gaan met de bijvoeding. We hebben al een staafmixer gekocht, gods, waar je al wel niet op kan verheugen.

Mats heeft ontdekt dat ie een tong heeft en steekt nu te pas en te onpas zijn tong uit, dat lokt natuurlijk reacties uit dus blijft ie maar doorgaan! Een kleine van een kennis van ons kan zelfs aan haar tong trekken, nou, probeer dat maar eens! Grappig kind!

Nou, het lijkt erop dat we vandaag redelijk normaal weer hebben, dat wil zeggen, geen herfstweer, das mooi want Mats begon al weer aardig van die winterwangen te krijgen (schraal)

Willen we even nog niet zien!!!!
heb op dit moment geen sollicitaties lopen. Ik heb op zich niet super veel haast. Er zitten echt wel voordelen aan waar ik nu werk. Ik wacht dus gewoon af tot ik wat leuks voorbij zie komen.

Vanochtend met Roan in de Albert Heijn op de foto geweest. Daar was een fotograaf. Ben heel benieuwd hoe het geworden is.

Vanavond zou mijn kraamverzorgster komen. Helaas heeft ze een net een melding gekregen dat ze straks naar een gezin moet. Jammer, had haar graag weer willen zien.
@pebbles, ik geef zelf nog 2 voedingen, de 1e en de laatste. Ik denk dat ik de eerste voeding er volgende week afhaal (en dus vervangen door fles) want ik heb erg veel vroege diensten de komende tijd (en de afgelopen periode) en dan moet ik eerst kolven voordat Mayte ze krijgt en de opbrengst wordt zienderogen minder (begin van deze week nog makkelijk 200 ml in 1/2 uur, vanochtend met moeite 100 ml) Blijf het wel jammer vinden, maar het is het beste zo (weet dan dat wijffie genoeg binnen krijgt en ik hoef niet te stresskippen)

En met dagen zoals gisteren ben ik zooooo blij dat ik niet meer hoef te kolven op het werk. Gisterochtend om 6.20 van huis gegaan en s'avonds om 18.45 pas weer thuis. Poeheee.........

Solliciteren? wederom een leuke vacature gezien, maar is voor inval contract.....

(ff naar toilet)

euh.......ff plaatsen
poetsen: waisda?????? ik probeer 1 keer in de maand alles een grote schrobbeurt te geven, maar kom daar vaak niet aan toe. We dat ik toilet en bad enz met een doekje afsop (en met sop natuurlijk) dweilen???? euh...ook met vochtige doekjes, stofzuigen  1 keer per week of zo (langleve de swiffer!!!) ben niet zo'n geweldige huisvrouw geloof ik. Lief ook niet geweldige huisman. Komt nog bij dat we alletwee enorme rommelkonten zijn, alles achter onze kont laten slingeren en in huis overal en nergens bakjes staan waar we kleingeld, knijpers, prutsels en frutsels in gooien (anders ligt dat ook overal en nergens) voordeel is wel dat we 1 keer 1/2 jaar al het kleingeld bijelkaar zoeken en daar doen we dan weer wat leuks mee (naar de rommelmarkt om nog meer rommelbakjes te kopen!)

voor het oog ziet er allemaal wel netjes uit, maar als je wat verder kijkt.........(is ook m'n moeders grootste ergernis als ze hier is, die ziet overal stof liggen, maar wie kijkt er dan ook onder de bank!) de was is een verhaal apart, dat probeer ik wel goed bij te houden, ook met strijken en zo. Had ik alleen net allemaal weg gewerkt en even een week laten liggen. Ligt er dus echt een mega stapel van hier tot Tokio! en Lief mag van mij niet vouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven