Jaaa...Eind aug/begin sept 2009
vrijdag 7 augustus 2009 om 14:09
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
donderdag 10 september 2009 om 14:03
Ja, echt niet normaal, is me vorig jaar helemaal niet opgevallen, maar merk nu ook dat winterjassen echt wegvliegen. En schoenen ook al, in elke schoenenwinkel waar ik kom is het steeds superdruk en er is steeds minder keus. Heb nu op internet schoenen besteld (wel van bekend merk, zodat ik weet of het past).
Voor dochter (ook van augustus) had ik 2 jr terug geen winterjasje, maar een gebreid vestje. Als ze zo klein zijn, liggen ze toch veel in de kinderwagen, dan is een jas niet nodig. Nu heb ik van zus wel een heel cute winterjasje in maat 62 gehad, maar wanneer ik 'm aan ga trekken? In de maxicosi is ook veel te warm met zo'n winterjas. Lijkt mij niet echt nodig dus.
Zoontje is sinds vanochtend opeens heel veel aan het spugen en hij wordt er ook steeds wakker van. Echt zielig, want troosten aan de borst is dus geen optie...
Fijn dat het goed gaat bij Dier. Ja, wanneer zouden we iets van Vis horen? Moet ze natuurlijk wel internet hebben in het zh. Anders moeten we nog een paar dagen geduld hebben.
Fijn Nala, dat het gewoon goed is bij jou. Wel super dat ze nog even langs wilde komen!
Voor dochter (ook van augustus) had ik 2 jr terug geen winterjasje, maar een gebreid vestje. Als ze zo klein zijn, liggen ze toch veel in de kinderwagen, dan is een jas niet nodig. Nu heb ik van zus wel een heel cute winterjasje in maat 62 gehad, maar wanneer ik 'm aan ga trekken? In de maxicosi is ook veel te warm met zo'n winterjas. Lijkt mij niet echt nodig dus.
Zoontje is sinds vanochtend opeens heel veel aan het spugen en hij wordt er ook steeds wakker van. Echt zielig, want troosten aan de borst is dus geen optie...
Fijn dat het goed gaat bij Dier. Ja, wanneer zouden we iets van Vis horen? Moet ze natuurlijk wel internet hebben in het zh. Anders moeten we nog een paar dagen geduld hebben.
Fijn Nala, dat het gewoon goed is bij jou. Wel super dat ze nog even langs wilde komen!
donderdag 10 september 2009 om 17:19
donderdag 10 september 2009 om 17:22
donderdag 10 september 2009 om 17:26
Super dat het zo goed gaat met Dier en de beeb!
Momo, ik heb 4 tweedehands winterjassen in de kast hangen. Allemaal van een vriendin gekregen en o zo leuk.
Zijn volgens mij van maat 50 tot 62. Dus hoop dat ze daar in de winter wat aan heeft. (kleinste tuurlijk niet meer)
Maar is gewoon erg moeilijk wat voor maat ze dan hebben. En anders ga ik denk idd online ff zoeken.
Ach, wat sneu Rebbel, dat je zoon zo aan het spugen is. Heb je enig idee waardoor dat komt?
Vanmiddag lekker ff een tukkie gedaan en het eten staat al klaar om zo in de oven te schuiven.
Merk dat ik nu dat de uitgerekende datum voorbij is, me steeds rustiger ga voelen. Gek eigenlijk, had altijd wel gedacht dat ik me zo aan die datum zou vastspinnen.
Maar wie weet hoe ik mij morgen weer voel.
Momo, ik heb 4 tweedehands winterjassen in de kast hangen. Allemaal van een vriendin gekregen en o zo leuk.
Zijn volgens mij van maat 50 tot 62. Dus hoop dat ze daar in de winter wat aan heeft. (kleinste tuurlijk niet meer)
Maar is gewoon erg moeilijk wat voor maat ze dan hebben. En anders ga ik denk idd online ff zoeken.
Ach, wat sneu Rebbel, dat je zoon zo aan het spugen is. Heb je enig idee waardoor dat komt?
Vanmiddag lekker ff een tukkie gedaan en het eten staat al klaar om zo in de oven te schuiven.
Merk dat ik nu dat de uitgerekende datum voorbij is, me steeds rustiger ga voelen. Gek eigenlijk, had altijd wel gedacht dat ik me zo aan die datum zou vastspinnen.
Maar wie weet hoe ik mij morgen weer voel.
donderdag 10 september 2009 om 19:13
Ooooooh, het wordt spannend hier.
Kom op Star laat het effe doorzetten nu allemaal!
Vis ; hoop dat het allemaal goed gaat.
Hier heeft Moppie gisteren een huildagje gehad. Uiteindelijk een speentje uitgekookt en warempel ... het was meteen haar beste vriend.
Heb 's avonds voor het eerst echt gekolfd, zodat ze kan oefenen met een flesje en manlief heeft haar de fles gegeven. Ging supergoed!
Daarne je wil het niet weten , lag ze om 9.30 in d'r wiegje en werd ze om 5.30 weer wakker. Ongelofelijk!! Wat een nacht.
Kids hebben het super gehad met het schoolreisje. Het was dan ook ideaal weer.
Nog twee daagjes werken en dan is mijn man heerlijk twee weken vrij.
Kom op Star laat het effe doorzetten nu allemaal!
Vis ; hoop dat het allemaal goed gaat.
Hier heeft Moppie gisteren een huildagje gehad. Uiteindelijk een speentje uitgekookt en warempel ... het was meteen haar beste vriend.
Heb 's avonds voor het eerst echt gekolfd, zodat ze kan oefenen met een flesje en manlief heeft haar de fles gegeven. Ging supergoed!
Daarne je wil het niet weten , lag ze om 9.30 in d'r wiegje en werd ze om 5.30 weer wakker. Ongelofelijk!! Wat een nacht.
Kids hebben het super gehad met het schoolreisje. Het was dan ook ideaal weer.
Nog twee daagjes werken en dan is mijn man heerlijk twee weken vrij.
donderdag 10 september 2009 om 20:32
Vissennieuws!!!
Dit komt echt 1 minuut geleden mijn mailbox in gevlogen:
Beste Allemaal,
Gisteravond om 22.34 uur, Ierse tijd, zijn wij de trotse ouders geworden van "check Hyves ".
Gelukkig is ze gezond en konden we eerder het ziekenhuis verlaten dan in Ierland gebruikelijk is. We zijn nu net met z'n drietjes thuisgekomen. Ze heeft mooie blonde krulletjes en blauwe oogjes. Ze weegt ruim zes en half pond en is 51 cm lang.
Op Hyves staat het hele bericht met namen
Hele mooie namen, kan ik vast verklappen
En een prachtige foto erbij
Dit komt echt 1 minuut geleden mijn mailbox in gevlogen:
Beste Allemaal,
Gisteravond om 22.34 uur, Ierse tijd, zijn wij de trotse ouders geworden van "check Hyves ".
Gelukkig is ze gezond en konden we eerder het ziekenhuis verlaten dan in Ierland gebruikelijk is. We zijn nu net met z'n drietjes thuisgekomen. Ze heeft mooie blonde krulletjes en blauwe oogjes. Ze weegt ruim zes en half pond en is 51 cm lang.
Op Hyves staat het hele bericht met namen
Hele mooie namen, kan ik vast verklappen
En een prachtige foto erbij
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
donderdag 10 september 2009 om 20:33
Wat???!!! Wat een nacht voor jullie, Pauwie! Dat is echt ongelofelijk. Lekker hoor. Nu hopen dat ze het heeft begrepen en er nog even mee doorgaat
Wij zijn hier ook al aan de speen op advies van de kraamverzorgster. Die zag dat hij soms gewoon echt zuigbehoefte had en omdat hij zo goed dronk, was ze niet bang voor tepel-speen-verwarring. Die heeft ie ook niet gehad. Ik laat hem alleen overdag erop zuigen als het nodig is. Geen zin om 's nachts steeds speen erin te ploppen.
Gebreide jurkjes zijn leuk en Hema ook.
Spugen is gelukkig weer over. Blijkbaar te veel gedronken vanochtend ofzo.
Lekker dat je weer rustig bent, Nala. Houden zo! Als ik je foto op hyves zie en dan bedenk dat dat alweer drie weken geleden is, ben ik benieuwd hoe je buik nu is. En Star, ik kan me zo goed voorstellen dat je het helemaal zat bent. Moet je nagaan, we scheelden maar 3 dagen in uitgerekende datum en zoontje is vandaag alweer 4 weken! Sorry, moet natuurlijk niet zulke dingen zeggen. voor jou, nog max 4 nachtjes verrot slapen en dan.... is ze er!
Wij zijn hier ook al aan de speen op advies van de kraamverzorgster. Die zag dat hij soms gewoon echt zuigbehoefte had en omdat hij zo goed dronk, was ze niet bang voor tepel-speen-verwarring. Die heeft ie ook niet gehad. Ik laat hem alleen overdag erop zuigen als het nodig is. Geen zin om 's nachts steeds speen erin te ploppen.
Gebreide jurkjes zijn leuk en Hema ook.
Spugen is gelukkig weer over. Blijkbaar te veel gedronken vanochtend ofzo.
Lekker dat je weer rustig bent, Nala. Houden zo! Als ik je foto op hyves zie en dan bedenk dat dat alweer drie weken geleden is, ben ik benieuwd hoe je buik nu is. En Star, ik kan me zo goed voorstellen dat je het helemaal zat bent. Moet je nagaan, we scheelden maar 3 dagen in uitgerekende datum en zoontje is vandaag alweer 4 weken! Sorry, moet natuurlijk niet zulke dingen zeggen. voor jou, nog max 4 nachtjes verrot slapen en dan.... is ze er!
donderdag 10 september 2009 om 20:34
Kan toch zelf komen melden dat we gisteren om 22.34 een DOCHTER hebben gekregen! Mocht nl. eerder weg uit het ziekenhuis, enerzijds omdat er een pilot liep, anderzijds omdat gisteren een enorm populaire dag was om te bevallen hier. Ipv de gemiddelde 10 babies werden er 25 geboren, en dus krap met bedden. Er komt nu een midwive bij ons thuis langs morgen en volgende week maandag. Door de grote drukte liep mijn bevalling ook wat 'anders dan anders', maar daar zal ik later op Hyves wel uitgebreider verslag van doen.
Met Mima (forumnaam) gaat alles goed en ze drinkt al lekker aan de borst. Het is een heel mooi meisje, met blonde krulletjes en appelwangetjes. Zet zo een foto op Hyves.
Ben hier nog niet bijgelezen, maar zie dat Dier ook inmiddels haar zoon heeft gekregen.
Gefeliciteerd!!!
Met Mima (forumnaam) gaat alles goed en ze drinkt al lekker aan de borst. Het is een heel mooi meisje, met blonde krulletjes en appelwangetjes. Zet zo een foto op Hyves.
Ben hier nog niet bijgelezen, maar zie dat Dier ook inmiddels haar zoon heeft gekregen.
Gefeliciteerd!!!
donderdag 10 september 2009 om 20:43
Volgens mij is dat met bloedsuikerspiegel in de gaten houden echt vooral bij heel jonge baby'tjes. Dat dacht ik tenminste. Je merkt toch nu zelf ook wel of kindje suffig is of niet, nu hij/zij wat ouder is, ken je hem/haar toch ook al goed genoeg om te zien of ie anders is dan normaal. Lijkt mij.
anoniem_66875 wijzigde dit bericht op 10-09-2009 20:43
Reden: moet natuurlijk wel goed spellen als juf
Reden: moet natuurlijk wel goed spellen als juf
% gewijzigd
donderdag 10 september 2009 om 20:48
En zoals Nala op hyves zegt inderdaad gewoon op 090909. Jaja
Oke, wist ik niet Rebbel. Was er wel benieuwd naar. Zal eens vragen aan verloskundige hoe lang dat dan geldt. Misschien alleen eerste week/weken.
Foto had ik er al op gezet, Vis, ben een hele brave en supersnelle melder. Alleen Rebbel is met checken nog net iets sneller
Oke, wist ik niet Rebbel. Was er wel benieuwd naar. Zal eens vragen aan verloskundige hoe lang dat dan geldt. Misschien alleen eerste week/weken.
Foto had ik er al op gezet, Vis, ben een hele brave en supersnelle melder. Alleen Rebbel is met checken nog net iets sneller
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
donderdag 10 september 2009 om 21:52
Vis, Gefeliciteerd met dochter! Ik ga zo even naar hyves. Fijn dat het goed met jullie gaat en je zo snel naar huis mocht. Toch nog iemand het hier voor elkaar gekregen 090909.
Dier ook morgen naar huis, fijn voor haar.
Pauwie, dat zijn nog een lekkere nachten zeg.
Rebbel ook fijn dat het met jou jongetje zo goed gaat.
Dier ook morgen naar huis, fijn voor haar.
Pauwie, dat zijn nog een lekkere nachten zeg.
Rebbel ook fijn dat het met jou jongetje zo goed gaat.
vrijdag 11 september 2009 om 08:23