Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Gisteren het brazened honey masker gebruikt en het was heerlijk, een echte opkikker voor je gezicht. Je moet het masker niet te lang laten zitten, want het trekt snel in.

De coco lotion vind ik niets, hij trekt wel snel in, maar ruikt niet lekker. Ik houd het bij de karma kream, dream cream.
Stinkt de cocolotion of zit er gewoon geen geur aan? Ik kan me voorstellen dat ie wel handig is als je huid lekker ruikt naar een bepaalde zeep, dat je daar dan een geurloze bodylotion overheen kan doen.

Btw, ik ben nieuw hier op t forum en een echte Lushfan!!
Er zit niet heel veel geur aan, maar echt prettig vind ik het ook niet, maar kan ook omdat ik de karma cream zoooo lekker vind ruiken dat dit tegenvalt
hallo Lush kenners, ik heb n vraagje over hun parfum: het blikje American Cream (n soort geurwax in zo'n klein blikje) ruikt nauwelijk, ja op 1 mm afstand, en Karma vind ik veel te sterk, die geurt echt de tent uit!

Is er wat jullie betreft n parfumprodukt wat er bij Lush met kop en schouders boven uit steekt?
Ik ben dus helemaal weg van de cocolotion. In de hele erge verte ruik ik wat cocos en ananas, maar dat is misschien omdat ik zwanger ben op dit moment en mijn reuk erg aangescherpt is. Ik smeer de cocolotion op mijn buik en borsten en ik vind het echt heerlijk. Lekker licht, trekt snel in en ik vind het dus fijn dat het niet zo sterk ruikt.

Ben trouwens ook fan van de dream cream, maar die ruikt wat sterker (niet bijzonder lekker) en is wat vetter.

Ik heb een stukje karma zeep als sample gekregen en ik vind het dus véél te sterk. Bleh, zou me niet hierin onder willen dompelen. Maar héé ieder zijn smaak en geur!

Verder wacht ik met smart op mijn 2e bestelling ever uit de UK. Ik ben vooral erg enthousiast over de bodyscrubs, ik heb buffy, aqua mirabilis en you snap the whip. Vooral die laatste ruikt echt heerlijk vind ik.

Ik had een sample van skin nanny gekregen, maar getver dat ruikt echt chemisch en is supervet. Nee, dat wordt hem niet voor mij.

Zit nu te twijfelen of ik de shampoobars ga proberen. Ik heb erg lang haar met droge punten en normale tot vette hoofdhuid.

Iemand een tip hiervoor?
Ik heb buffy nu 2x gebruikt en die is wel fijn, alleen de douchevloer wordt er erg vettig van! Levensgevaarlijk

Nadeel is dat het erg snel smelt, ook al heb ik de kraan uitgedraaid. Ik gebruik het nu alleen voor mijn benen en ik schat dat ik er zo'n 5 - 6 x mee kan doen voor het op is.

Jammer dat er hier in de buurt geen lush winkel zit, zou best nog wat andere dingen willen proberen maar ik vind het te duur om zomaar wat te bestellen.

(al kan ik hier vast wel weer iemand blij maken met mijn miskopen )
quote:tijgermeisje schreef op 07 september 2009 @ 13:32:

hallo Lush kenners, ik heb n vraagje over hun parfum: het blikje American Cream (n soort geurwax in zo'n klein blikje) ruikt nauwelijk, ja op 1 mm afstand, en Karma vind ik veel te sterk, die geurt echt de tent uit!

Is er wat jullie betreft n parfumprodukt wat er bij Lush met kop en schouders boven uit steekt?Die Americain Cream sp, daar denk ik ook altijd van dat het geen nut heeft om die op te smeren, maar meestal maken mijn vriendinnen er toch wel een opmerking over hoor, dat ze Lush ruiken.
quote:Mikske00 schreef op 07 september 2009 @ 19:26:

Ik heb buffy nu 2x gebruikt en die is wel fijn, alleen de douchevloer wordt er erg vettig van! Levensgevaarlijk

Nadeel is dat het erg snel smelt, ook al heb ik de kraan uitgedraaid. Ik gebruik het nu alleen voor mijn benen en ik schat dat ik er zo'n 5 - 6 x mee kan doen voor het op is.

Jammer dat er hier in de buurt geen lush winkel zit, zou best nog wat andere dingen willen proberen maar ik vind het te duur om zomaar wat te bestellen.

(al kan ik hier vast wel weer iemand blij maken met mijn miskopen )

Ik doe dus een eeuwigheid met mijn buffy.....maar bewaar hem dus wel buiten de douche.

Als ik hem wil gebruiken leg ik hem klaar op de rand van de wastafel, en dan graai ik even langs het douchegordijn om hem te pakken, smeer mijn benen er mee in en leg hem weer op de wastafel. Ik denk dat je hem toch te lang in de douche hebt.

Verder heb ik meer gehoord dat mensen er aanslag van kregen op tegels. Maar ook daar heb ik geen last van....sorry

Ik heb nog een heleboel proefjes liggen van zeepjes, heb je interesse om iets te proberen?

Heb je mijn mailadres nog?

Je kan je ook aanmelden op het lush forum. Daar kan je ook proefjes krijgen/ruilen.
Ik heb ook wel genoeg proefjes voor de liefhebbers!!

Roept u maar
Net de rub rub rub showergel gebruikt, je huid voelt lekker zacht, had voor een bodyscrub een iets grovere structuur mogen hebben, meer zoals ocean salt.
Ah wat aardig van jullie!

Ik weet niet zo goed wat me lekker lijkt.

Wellicht iets dat jullie vinden stinken aangezien in de 3 dingen die ik op heb gestuurd naar lola echt niet lekker vond

Maar ik ben toch van plan binnenkort een dagje te gaan shoppen in Den Bosch, nu weet ik dat daar ook een winkel zit dus kan ik lekker snuffelen daar.
Oh en Buffy bewaar ik ook buiten de douche, maar ik smeer er mijn benen flink mee in en dan voel ik het blok smelten in mijn handen.
quote:Mikske00 schreef op 08 september 2009 @ 16:46:

Ah wat aardig van jullie!

Ik weet niet zo goed wat me lekker lijkt.

Wellicht iets dat jullie vinden stinken aangezien in de 3 dingen die ik op heb gestuurd naar lola echt niet lekker vond

Ik zal eens even zoeken naar iets wat stinkt
Iets wat ik echt vind stinken:

het H'suan Wen Hua haarmasker. Echt niet lekker, werking wel goed.

En ik vind I should coco en Rockstar stinken, veels te snoepjeszoet.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Nog steeds geen pakje :(
Vandaag pakje uit UK ontvangen (geen proefjes helaas ), via RM en selekt vracht. Zelfs gewoon briefje in de bus dat het bij de buren lag, dus best goede service.

Pfff moet echt de neiging onderdrukken om gelijk weer een bestelling te plaatsen... :-D
Hoelang heb je moeten wachten op je pakje via RM? Ik heb vorige week vrijdag ook een order geplaatst en ook besteld via RM (hoop eigenlijk wel dat ik een proefje krijg)
quote:Judith11 schreef op 09 september 2009 @ 17:59:

Hoelang heb je moeten wachten op je pakje via RM? Ik heb vorige week vrijdag ook een order geplaatst en ook besteld via RM (hoop eigenlijk wel dat ik een proefje krijg)Precies 5 werkdagen gewacht. Dinsdag besteld en dinsdag ontvangen. De eerste keer dat ik in de UK bestelde, kreeg ik 7 (!) proefjes en nu geen... ligt denk ik ook aan degene die je order behandeld en aan de drukte.
nog mensen hier aan het bellen voor de forum party?
quote:chaosanddisorder schreef op 10 september 2009 @ 11:35:

Nee, maar wat houdt dat in dan?

Zijn er speciale producten te koop dan en hoe kom je daar achter?

Moet je je dan aanmelden voor het UK forum?

Yes, ik ben er door gekomen en heb mijn Uluru en Schnuggle!!

Gelijk nog maar meer troep besteld

En jij ook besteld Chaos??
quote:Jollebol2 schreef op 10 september 2009 @ 15:05:

[...]

Dat zijn speciale producten die alleen vandaag verkocht worden.

Je kan bellen tussen 9 am en 9 pm, alleen vandaag, naar de UK.

Nee, je hoeft je niet aan te melden op het UK forum.

Op het NL forum staan de producten wel met de bestelcode.

Ook zijn er leftovers te bestellen, maar die waren bijna op toen ik belde.

Badass was er nog wel, maar ik heb nog zoveel snowfairy, die moet eerst op, hahaha.

Het scheelt enorm als je al in het bestand staat in de UK, want het telefoongesprek heeft nog geen 3 minuten geduurt.
Heb je al eens gekeken op het NL Lushforum Jollebol?
quote:elleinspe schreef op 10 september 2009 @ 15:41:

Heb je al eens gekeken op het NL Lushforum Jollebol?Ja tuurlijk, maar dat is best uitgebreid en ik dacht misschien heeft iemand hier zin om het kort even uit te leggen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven