Bah, wat warm!
maandag 29 juni 2009 om 10:21
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
donderdag 10 september 2009 om 06:38
Binnen: 22 graden.
Buiten: 14 graden, bewolkt.
Vrijdag 11 september max. temperatuur 19 graden.
Zaterdag 12 september max. temperatuur 17/20 graden.
Zondag 13 september max. temperatuur 16/19 graden.
Maandag 14 september max. temperatuur 18/20 graden.
Dinsdag 15 september max. temperatuur 18/21 graden.
Woensdag 16 september t/m zaterdag 19 september: In het algemeen houdt het rustige weer aan. De neerslagkansen nemen aan het eind van de periode wat toe tot ongeveer 30%.
Buiten: 14 graden, bewolkt.
Vrijdag 11 september max. temperatuur 19 graden.
Zaterdag 12 september max. temperatuur 17/20 graden.
Zondag 13 september max. temperatuur 16/19 graden.
Maandag 14 september max. temperatuur 18/20 graden.
Dinsdag 15 september max. temperatuur 18/21 graden.
Woensdag 16 september t/m zaterdag 19 september: In het algemeen houdt het rustige weer aan. De neerslagkansen nemen aan het eind van de periode wat toe tot ongeveer 30%.
World of Warcraft: Legion
vrijdag 11 september 2009 om 06:40
Dag: Maandag 14 september
Binnen: 21 graden.
Buiten: 13 graden, bewolkt.
Dinsdag 15 september max. temperatuur 20 graden.
Woensdag 16 september max. temperatuur 18/21 graden.
Donderdag 17 september max. temperatuur 16/19 graden.
Vrijdag 18 september max. temperatuur 17/21 graden.
Zaterdag 19 september max. temperatuur 19/23 graden.
Zondag 20 september t/m woensdag 23 september: 70% kans op aanhouden van het droge en vrij warme weertype, 30% kans op overgang naar wisselvallig weer met temperaturen rond normaal.
Binnen: 21 graden.
Buiten: 13 graden, bewolkt.
Dinsdag 15 september max. temperatuur 20 graden.
Woensdag 16 september max. temperatuur 18/21 graden.
Donderdag 17 september max. temperatuur 16/19 graden.
Vrijdag 18 september max. temperatuur 17/21 graden.
Zaterdag 19 september max. temperatuur 19/23 graden.
Zondag 20 september t/m woensdag 23 september: 70% kans op aanhouden van het droge en vrij warme weertype, 30% kans op overgang naar wisselvallig weer met temperaturen rond normaal.
dinsdag 15 september 2009 om 07:03
maandag 27 juni 2011 om 14:14
Een lange tijd is het niet meer warm geweest. Vandaag moeten we eraan geloven, en ik denk dat zonaanbidders volop aan hun trekken komen!
Vandaag in Enschede is het 29 graden. Morgen wordt het 30 graden, en dan is het afgelopen met de hitte.
Binnen op mijn kantoor is het aangenaam en koel; de warmte is nog het gebouw niet binnengedrongen.
Buiten is het strakblauw. Vanuit mijn kantoor kan ik geen wolken zien. Later op de middag zal de warmtepiek worden bereikt.
Vandaag in Enschede is het 29 graden. Morgen wordt het 30 graden, en dan is het afgelopen met de hitte.
Binnen op mijn kantoor is het aangenaam en koel; de warmte is nog het gebouw niet binnengedrongen.
Buiten is het strakblauw. Vanuit mijn kantoor kan ik geen wolken zien. Later op de middag zal de warmtepiek worden bereikt.
maandag 27 juni 2011 om 22:25
Ik was zo blij met mijn halvedagenrooster, maar vandaag had ik daar -in de airconditioning- met alle liefde wel de hele dag willen werken, eten en slapen. Net zolang tot het weer koel is.
Wat is het vies warm....blegh. Maar goed, voor mij is alles boven nul te warm. Ik denk dat ik in een vorig leven een eskimo was. Dat moet haast wel.
Wat is het vies warm....blegh. Maar goed, voor mij is alles boven nul te warm. Ik denk dat ik in een vorig leven een eskimo was. Dat moet haast wel.
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
maandag 27 juni 2011 om 23:52
quote:shining schreef op 29 juni 2009 @ 10:21:
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.
= Het duurt maar 2 dagen liefje.dan is het weer 20 graden heerlijk he!
= Het duurt maar 2 dagen liefje.dan is het weer 20 graden heerlijk he!
dinsdag 28 juni 2011 om 00:37
dinsdag 28 juni 2011 om 07:49
Vandaag is het heellicht bewolkt, maar de zon kan nu nog volop schijnen. Volgens weerberichten wordt het maar liefst 35 graden!quote:rogue_25 schreef op 28 juni 2011 @ 07:45:
Het is te heet in mijn kamer geweest vannacht. Mijn hemel.
Slaap dan altijd zo slecht.
rothitte.Morgen is het aanzienlijk koeler, rond 20 graden. Dat is wat anders dan 30-35 graden zoals het vandaag wordt.
Het is te heet in mijn kamer geweest vannacht. Mijn hemel.
Slaap dan altijd zo slecht.
rothitte.Morgen is het aanzienlijk koeler, rond 20 graden. Dat is wat anders dan 30-35 graden zoals het vandaag wordt.