***** Juli 2009 *****

09-09-2009 19:51 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer ons derde topic. Intussen zijn we supertrotse moeders van de mooiste kindjes van de hele wereld! Om precies te zijn: 10 babyboys en 16 babygirls.

Hieronder de links naar onze eerdere topics:

Juli 2009, deel 1

Juli 2009, deel 2
Zo hehe, ff weer tijd voor het forum. Alweer het derde topic...toemaar!!

Ongelooflijk maar Jasper slaapt al 3 nachten door van 12.00 a 1.00 tot 7.30 in de ochtend...super.

Voor de rest wil hij heel veel aandacht. Als hij wakker is overdag en dat is hij vaak wil hij alleen maar bij mama, bij mama en nog eens bij mama!

Chica, jij kan al weer naar bed, na een ochtend als dat..pffff.

Meis, is dat inderdaad leuk dat Zumba? Ik zit er ook aan te denken als ik zo weer een beetje op de been ben. Ik ben trouwens nu al ongeveer 20 kilo kwijt. Nog een kleine 10 te gaan en ik ben weer happy.

En het mooiste van alles: Ik heb weer enkels!!!!!!

Och Maria, lastig he dat huilen? Ik vind dat ook zo lastig!

Ik moet ook heel eerlijk bekennen dat het hebben van een kindje mij best wel zwaar valt. Ik ben onwijs verliefd op het jochie hoor, maar jeetje het is toch best pittig.

Aan de andere kant geeft het je een boel. Ik zat gisteren naar het nieuws te kijken en toen zag ik dat van het babietje in Hoorn en de tranen stroomde mij over de wangen....

Toen realiseerde ik mij weer hoe gelukkig wij ons mogen prijzen.
Koffietijd! (met een lekkere tompouce!)

heerlijk Watever dat Jasper al zo netjes doorslaapt. Snel hoor, hij is pas een maand!!! Trek je het wel een beetje dat hij overdags zo veel aandacht vraagt?

En de zoon van Meis ook al zo goed geslapen. Kom je meteen van bij zelf he?

Chica, jij was al vroeg uit de veren zo te lezen!!! Hier ook geen jackpot helaas. Niet eens het lot terug gewonnen

Nou ik heb er ook al een hele ochtend opzitten. Moest al om half 9 in het zh zijn voor de internist, dus voor 8u al in de auto samen met zoonlief. Dochter is bij opa en oma aan het logeren dus dat scheelde al een hoop. Was gelukkig op tijd aan de beurt en was zodoende om 10u al weer thuis.

Maar goed, de internist dus..... Zoals ik al had gehoord van de huisarts, waren de bloeduitslagen weer niet goed, schildklier maakt er weer een feestje van en doet z'n ding bijna té goed, alleen zonder aansturend stofje. Daarmee kan het nu alle kanten op gaan. Of het dooft langzaam uit en het wordt in de loop van de komende maanden weer normaal (dat hoop ik!!!) of het wordt steeds erger (dan moet ik zeker aan de medicijnen) of het piekt nu en zakt dan helemaal in en schildklier kapt er straks helemaal mee (dus het omgekeerde van nu, dan moet ik ook aan de medicijnen). Helaas had de internist ook geen glazen bol, dus het is nog even koffiedik kijken hoe het nu verder gaat. Dit lijkt erg veel op een autoimmuunziekte. Er wordt nu uitgebreid bloedonderzoek gedaan naar m'n antistoffen o.a. en volgende maand weer en dan moet ik over vier weken terug komen bij hem. Hij bevestigde wel mijn klachten, die passen erg goed bij die instabiele schildklier. Alleen verwoordt hij het anders dan de huisarts: hij zegt, als jij last hebt van die stemmingswisselingen, lusteloosheid, niet lekker in je vel zitten, extreem vermoeid zijn, in combi met je zware zw.schap en moeilijke start in de kraamtijd, moet je van een ppd spreken, ongeacht of je wel of geen schildklierproblemen hebt. Schildklier kan wel meespelen bij hoe jij je voelt, maar die gevoelens moet je benoemen ongeacht of die schildklier z'n ding wel of niet goed doet. Aha. Heb eigenlijk niet gevraagd wat ik daar dan mee of aan zou moeten doen, stom eigenlijk. Nou ja dan ga ik komende week wel weer naar de huisarts.

Wat trouwens erg stom en vervelend is: ze hebben meteen na de bevalling navelstrengbloed afgenomen omdat zoons bloed en schildklier ook moest worden onderzocht op evt schildklierafwijkingen. Meer voor de zekerheid, nu blijkt al dat hij geen nadelige gevolgen heeft ondervonden van het hele gedoe anders hadden we het al gemerkt aan hem. Maar toch. Ging de internist het nazoeken uit interesse, blijkt dat ze een normaal bloedonderzoek hebben uitgevoerd, maar zonder de schildklierwaardes!!! Belachelijk zeg, ben er wel een beetje boos over eigenlijk. Maar goed niks meer aan te doen en gelukkig is hij gewoon normaal gezond.

Ga even de was afhalen (heeft m'n moeder gisteren op de waslijn gehangen buiten, alleen helemaal vergeten om het af te halen, nou ja het is in ieder geval goed droog :-) ).

In de loop van de middag gaan we naar m'n ouders, brengen daar het weekend door.
Ik probeer ook vaak 2 borsten te geven, maar uk wil het meestal ook niet.

Maria, bij mij helpt om 23.00 uur wakker maken ook niet. Wat wel helpt is als uk voor de laatste keer om een uurtje of 20.00-21.00 gedronken heeft om haar dan bij een van ons te laten slapen. Ze slaapt dan wat lichter en wordt dan tegen een uur of 22.00-22.30 vaak nog wel een keer wakker om te drinken. Dan slaapt ze vervolgens nog wel 6 a 7 uur achter elkaar door.

Jojon, ik heb de dame van Felicitas hier ook al gehad. Ik vond het niet zo bijzonder wat er allemaal in de doos zat. Ze probeerde eigenlijk vooral van alles en nog wat aan te smeren. Uiteindelijk heeft ze me een abonnement op het blad "Kinderen" kunnen verkopen. Dat wilde ik toch al nemen en nu kreeg ik korting

Sas, bleef je mannetje een paar uur in dromenland op die manier?

Jojon, gatver zeg! Mijn dochter had gisteren rond dezelfde tijd ook de smerigste luier tot nu toe. Bij haar kwam het ook hoog, maar niet verder dan haar buik. En inderdaad haar kleren waren ook helemaal vies.

En wat vervelend dat je nu nog niet weet welke kant het opgaat met je schildklier. Moet je dan over een tijd weer bloed laten prikken?

Pada, wat lief dat momentje met je zoontje. Echt schattig.

Loekie, gefeliciteerd met je 8! Wel een beetje uitsloverig hoor

Meis, dat is wel heel apart dat je opgebeld wordt om mee te doen aan zo'n spelletje en dan ook nog die leuke prijzen wint. Maar mooi meegenomen, toch?

Chica, ik heb nog niet eens gekeken of we gewonnen hebben, maar ik weet wel dat de hoofdprijs in Rotterdam is gevallen op 1/5 lot. Dus dat zijn wij al niet :-)

MissBr, ik word soms al moe als ik je berichten lees. Wat een energie moet jij hebben. En wat regel je alles goed. Wellicht dat het allemaal vanzelf gaat als je het zo gewend bent, maar toch.

Watever, fijn he als je weer enkels hebt? Ik was er ook zo blij mee toen ik ze weer terugzag :-). En dat het hebben van een kindje je zwaar valt, snap ik best hoor. Je kunt je er van tevoren gewoon niet heel goed op voorbereiden als je het nog niet kent. Ik wist ook niet goed wat me te wachten stond en vond vooral het om de 3 uur voeden best zwaar. Maar inmiddels ben ik wel weer gewend aan dit nieuwe leventje. En wat je zegt, je krijgt er ook veel voor terug. Vooral als ze lief naar me lacht, smelt ik :-)
Hahaha Jojon wat een poepverhaal. Toen ik het las dacht ik "shit!" en bedacht vervolgens dat dat wel heel letterlijk te nemen was.

En nu we toch op dat onderwerp zijn: junior heeft de laatste paar dagen echt heel dunne poep. Nou heb ik wel eens gehoord van spuitluiers maar ik dacht dat die bij borstvoeding horen. Kan dat ook bij fles of moet ik het in de gaten houden en evt de huisarts bellen omdat het niet goed is? Hij lijkt er geen last van te hebben...

Loekie, goed zeg, een 8! Gefeliciteerd, da's een mooi begin.

What the *bleep* is zumba? Ik voel me opeens een enorme sufferd maar deze nieuwe (?) sport is volledig aan mij voorbij gegaan. Kan zijn omdat ik de pest heb aan sport (ik zou zó graag willen dat ik het leuk vond, dat zou het een stuk makkelijker maken om naar de sportschool te gaan) maar ik had er nog nooit van gehoord. Ik moet binnenkort ook maar weer eens naar de sportschool. Ben door de vk weer hersteld verklaard en ik denk dat de gynaecoloog dat maandag ook gaat doen dus dan mag ik weer. Joepie (eh...). Moet ook wel want vervelend genoeg zit ik onder mijn startgewicht maar kan ik nog steeds mijn broeken niet aan omdat heupen en buik duidelijk meer aanwezig zijn dan vroeger. Bah.

Watever en anderen, wat fijn dat jullie ukkies 's nachts al doorslapen! Begin daar langzaam een beetje jaloers op te worden want dat uurtje onderbreking van mijn slaap begint me langzaam op te breken. Reken maar dat vriend vannacht en morgennacht aan de beurt is. Door de week doe ik de nachten (en hij in principe de late voeding, maar gisteren even niet) omdat hij werkt en ik niet, maar vorig weekend heb ik besloten dat hij ook wel iets mag doen. Niet dat hij dat in het weekend niet wil hoor, maar omdat ik altijd eerder en makkelijker wakker ben dan hij deed ik het maar zelf. No more!

Oh ja, Watever: gefeliciteerd met de terugkeer van je enkels. Fijn is dat hè!

Hm, ik wilde nog meer reageren maar weet niet meer op wie en over wat. Ga nog even teruglezen.
Chica, denk je eraan dat je net ziek bent geweest? Ik word al moe als ik lees wat je hebt gedaan en nog wil gaan doen vandaag!

Jojon, balen van die schildklier. Verder weet ik niet zoveel zinnigs om erover te zeggen...

Padababa, wat schattig van je zoon. Kan me voorstellen dat je dan smelt.

Lisa, ik blijf het raar vinden wat je kraamhulp zei over inbakeren. Als wij hier de hydrofiel zouden losmaken als junior slaapt is ie in no time wakker omdat hij dan weer met zijn armen gaat liggen maaien en zo maakt hij zichzelf wakker. Dit is weer typisch zo'n voorbeeld van 'de ene kraamhulp zegt dit, de ander zegt dat'. Lekker verwarrend!

Hier helaas ook weinig in de Staatsloterij. Ik had aan kansenspreiding gedaan en in plaats van 1 heel lot, 5 1/5 loten gekocht maar de opbrengst is een schamele 8,50. Balen, want ik had al helemaal bedacht wat we zouden gaan doen met het geld, hahaha. Ik mag graag fantaseren over het aflossen van de hypotheek, nieuwe auto's en lang op vakantie. En in dat geval blijf ik ook wat langer thuis! Maar ja, met 8,50 lukt dat niet dus ik moet toch maar weer eens m'n cv gaan oppoetsen.
Hoi!

even snel want moet zo weg...

Pippa als je op mijn hyve-pagina kijkt vind je een filmpje van Zumba, wie weet vind je dit wel een leuke sport??? Tis in elk geval errug goed voor je probleemgebieden zeg maar, die zijn het actiefste!

Helaas heeft Uk afgelopen nacht niet doorgeslapen, jammer, had me er zo op verheugd, ben nu compleet brak...

Sjemig Chica, hoelaat ben je opgestaan??? half 5 ofzo???
quote:Loeki1982 schreef op 10 september 2009 @ 21:20:

Blogbabe: hoe was het gisteravond? Ik heb al positieve verhalen gehoord!

Ja, het was super! Ik vond alleen het voorprogramma helemaal niets. En dat duurde vrij lang, tot 21 uur. (terwijl we er al rond 16 uur waren.... zucht!). Maar verder speelden ze geweldig en de sfeer was ook gewoon heel erg goed!

Loeki: gefeliciteerd met je 8! Een prachtig cijfer om mee te beginnen. Knap hoor!
haha CD: je moet niet moe worden van mij hoor! je groeit erin zeg maar.. en ik werk nu niet dus heb veel te veel energie inderdaad :-)

zojuist iedereen weer opgehaald (wl zielig, moest jongste zoon uit bed halen, gelukkig was ie wel vrolijk), vriendje meegenomen, iedereen een boterham en nu zijn ze weer aan het spelen. Vind dat timen altijd het meest onhandige. OZals nu dat jonste zoon eigenlijk nog slaapt en hummel natuurlijk precies dan een fles moet... gelukkig si zij wel geduldig, zeker als ze in de wagen ligt, maar ja.. soms is dat wel een beetje zielig voor de jongste twee, maar ze kunnen ook wel erg leuk spelen samen..

haha! oudste zoon zat net in tranen omdat zijn hee gebit los lijkt te laten (wisselen!). zit ie net even te wiebelen ('want ik wil niet bij M spelen als ik zo'n losse tand heb') en nu is er weer eenje uit..hij heeft bovenin niet veel meer zitten nu

ok, ga even beetje rommele. tot later!
MissBR: heb echt zoveel bewondering voor jou! Zo'n druk gezin, aandacht voor je kids, het huishouden doen en dan gewoon tijd hebben om te forummen en ook nog aan jezelf toekomen enzo. RESPECT!!!!!!!
Even vlug, tussen het kraambezoek en de boodschappen door.

Ik las even geleden dat enkelen van jullie alweer hun eerste menstruatie hadden. Nu twijfel ik een beetje. Ik heb 5 weken gevloeid en dat werd steeds minder. De laatste dagen was het echt nog minimaal, beetje rozig slijm zeg maar. (sorry voor wie net zit te lunchen....) Maar nu sinds een week is het bloeden weer begonnen. Ik dacht eerst dat het mijn mensturatie was (al is dat wel vlug terwijl ik volledig borstvoeding op verzoek geef). Maar nu duurt het dus al een week en het blijft maar hetzelfde. Mooi rood bloed, maar geen donker bloed en stolseltjes zoals ik normaal had bij een menstruatie. (nogmaals sorry voor de lunchers...) Wel flink, elk toiletbezoek een verschoning nodig. Ik durf dus ook nog even geen tampons aan.

Wat is dit? Moet ik de huisarts bellen? Of ff wachten tot na het weekend? Ik weet het even niet.
Lieve Blog, dat is goed om te horen!

(als ik heel eerlijk ben, schiet het huishouden er een beetje bij in, maar ja: je moet keuzes maken!)

en ik forum dus als de jongetjes spelen, als ze groter worden, kunnen ze lekker zelf spelen. dat scheelt enorm!

en dat Zumba is dus leuk? ik zie altijd wel die reclames voorbij komen, ziet er altijd wel swingend uit ja.. eens kijken of ik dat in de buurt ergens kan doen. MOet nog steeds de fysio bellen ivm pijn in mijn rug en de balletles.. maar zumba kan ik wel aan denk ik.. (afgezien van mijn niet aanwezige conditie)

watever: natuurlijk is het niet alleen maar leuk hoor, een baby! dnek nooti dat wij (ik iig niet) alleen maar op een roze wolk verkeren. Ik vond het met name bij de oudste heel erg zwaar. die huilde heel veel en ik heb meer dan eens wanhopig naast zijn bedje gezeten. bekaf... ik wilde zooooo graag even slapen en hij bleef maar huilen. had echt het idee dat ik nooit meer aan mezelf toekwam. NU is dat allemaal een stuk makkelijker geworden (hoewel ik meer kids heb nu), maar kinderen zijn erg leuk maar ook erg vermoeiend, en een hele verantwoordelijkheid!

dikke knuffel!!!
Hebben jullie het ook zo koud vandaag? Brrrr.... Ik heb nog niet echt naar winterkleding gekeken, dus weet niet zo goed wat ik nog passend in huis heb....

Nerwen, klinkt een beetje zoals bij mij. Ik had toen ook wel wat menstruatiekramp en wat stolsels. Weet nog niet honderd procent zeker of het menstruatie was, volgens huisarts kon het echt nog niet, maar dat is onzin. Als het menstruatie was, moet het binnenkort weer losbreken hier.

Watever, ik vind het soms ook best zwaar hoor. Niet alleen de zorg op zich, maar ook de beperktheid. Je kunt niet zomaar even weg enzo

Vanochtend weer cursus babymassage gehad. Zoon is er niet zo'n grote fan van, denk ik. Hij moest weer veel huilen. Nou ja, maar goed dat ik de verkorte cursus heb gedaan. Probeer ik het thuis nog wel eens. Hij ligt nu - foei - al ruim 1,5 uur in de maxicosi te slapen, dus blijkbaar was het toch wel ontspannend. Hij lag zo lekker in de mc en ik dacht dat hij wel weer snel zou wakker worden. Niet dus!
Maria, volgens mij heeft iemand van ons ooit gepost dat het inmiddels achterhaald is dat ze max. 2 uur achter elkaar in de Maxi Cosi mogen. Ik weet niet meer wie het was maar volgens mij had ze het wel van een betrouwbare bron. Dus als zoon daar lekker slaapt zou ik hem er ook niet uit vissen!

Morgen komen m'n nichtjes van 4 en 7 voor het eerst een nachtje logeren. Het plan is om 's avonds pannekoeken te gaan eten dus we hebben een fijne vuurdoop: met 3 kinderen uiteten!
ik vind het ook erg koud ja, heb al een vestje aangetrokken maar helpt nog niet echt. hoop wel op mooi weer morgen (mijn verjaardag) kunnen de kinderen iig naar buiten!

Pippa: leuk van je nichtjes! n pannekoeken eten moet lukken hoor, daar zijn ze altijd wel ingesteld op kinderen. Kunnen ze ook lekker rondrennen enzo. is vast heel leuk!

ik ben nog steeds niet ongesteld (en vanaf begin fv).. bij de anderen was ik telkens heel snel alweer.. is prima zo hoor, maar moet er wel aan denken als ik ergens heen ga dat ik een maandverbandje mee heb ofzo.. kan zomaar ineens gebeuren natuurlijk..

ok, ga even kijken bij hummel in d'r bedje en hoor geloof ik jongste zoon ook weer wakker worden (hem m er nog maar even ingelegd.. hij was toch nog niet echt uitgeslapen had ik het idee)
HIer vanmorgen opa op visite gehad die in het buitenland woont, zijn voor een weekendje over en dus de eerste kennismaking met kleindochter. Grote jongen nu maar even weer in bed gelegd want die was helemaal hyper van het bezoekje en dus total loss.Blijft hij vanavond maar wat langer op en dan morgen misschien een beetje uitslapen.

Ik vind het helemaal niet koud trouwens, het is hier best lekker weer alleen een beetje veel wind.

Pippa: leuk logeerpartijtje! En pannekoeken eten moet lukken hoor, daar hebben ze niet zo snel last van kinderen die lawaai hebben of zo, dat scheelt.
Nerwen: dat klinkt toch echt als een menstruatie. Vooral vanwege dat helder rood bloed. Juist dan is het een menstruatie. Ik zou het nog een paar dagen afwachten. Ook ik werd dwars door de 100% BV heen bij Anniek ongesteld dus ook dat kan en de eerste keer dat ik nu ongesteld werd was het echt veel met inderdaad heel veel verschonen. Als het over een week nog niet over is, of minder is zou ik even de HA bellen.

Schrik ook niet van stolsels want ook die kunnen weer komen met de menstruatie. Het is rot dat je het weer hebt maar ook wel fijn dat je weet dat alles weer op gang is en het gewoon goed doet toch? Tampons mag je dus gewoon gebruiken, als je dat zelf prettig vind in ieder geval. Ik moest wel de grootste maat gebruiken en die ook veel en vaak vervangen. En voor snachts een combi van beide.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Maria en Chica, bedankt! Ik wacht maar even rustig af. Grotere maat tampons, niet aan gedacht....

Over de maxi cosi:

http://www.nu.nl/wetensch ... evaarlijk-voor-babys.html
quote:MissBR schreef op 11 september 2009 @ 14:40:

ik vind het ook erg koud ja, heb al een vestje aangetrokken Haha! Ik heb nog steeds de zomer in m'n bol, hoor! Ik had Blogbaby vanmorgen een superschattig zomerjurkje aangetrokken. Maar heb d'r nu toch maar gewoon een broek met shirt aangedaan. Ze kreeg wel héééél koude beentjes.
quote:Nerwen schreef op 11 september 2009 @ 15:19:

Maria en Chica, bedankt! Ik wacht maar even rustig af. Grotere maat tampons, niet aan gedacht....

Misschien een stomme vraag, maar.... blijft dat zo?!?! (lees: helluuuuuuup!)
Haha, bedankt voor alle felicitaties vanwege mijn 8. Helemaal niet uitsloverig CD, als mijn zwangerschapsdementie al helemaal over zou zijn, had ik een 10 gehaald. Dat is pas uitsloverig

Jojon, wat een naar verhaal over je schildklier. Wat een gedoe, zeg. Jij komt echt zooo vaak bij je huisarts en in het ziekenhuis, lijkt me echt niet leuk!

Meis: gefeliciteerd met je prijzen! Heb je de radiozender gevonden en de uitzending al gehoord? Grappig om jezelf terug te horen, lijkt me! Klinkt altijd zo anders als dat je jezelf in je hoofd hoort, zeg maar!

Pippa: zet je tv aan, kijk naar TellSell en je weet direct wat Zumba is! Retepopulair in elk geval.

Klinkt gezellig, pannenkoeken eten! Alvast veel plezier!

Blogbabe en Ring en alle meelezers die ook naar Coldplay zijn geweest: ik moet wat gemist hebben! Jammer dat het voorprogramma niet zo leuk was, Blogbabe.

Evi ligt in bed, aan het huilen nu, dus tot later!
Valt het jullie ook op dat je kindje "opeens" , zeg maar van de één op de andere dag, iets kan/doet wat ie de dag daarvoor nog niet deed kon/deed?

Vanmorgen was mijn mini-me beetje jengelig en moe en iedere keer als ik haar in haar bedje legde strekte ze d'r armpjes naar me uit en begon overdreven te lachen en gekke geluiden te maken, ik ff leuk terugdoen en als ik dan uiteindelijk wegliep zette ze het op een brullen! Na 5 minuten gebrul aangehoord te hebben toch maar uit bedje gehaald en ze klampt zich toch aan me vast, niet normaal! Ik vond het natuurlijk wel grappig dat ze me opeens kon vasthouden. Ik legde haar ff later in de box en ze pakt opeens een knuffel op en stopt 'm zo in haar mond, hahaha, zo grappig, moest ik ff kwijt.

Chica, hier ook net aan de inleg eruit kunnen halen met de staats, ik zag mezelf al helemaal ontslag nemen enzo maar helaas..Nog 2 weken vrij en dan weer aan de bak.

Jojon, sterkte met je schildklier, gelukkig weet je dat je zoontje gezond is.

Nerwen, bij mij begon dat een maand na de bevalling, ook echt heel heftig, het leek wel een abbattoir daar beneden. Precies een maand daarna weer hetzelfde verhaal, lijkt dan toch op menstruatie?? Volgens de gynaecoloog was dat dus niet zo. Ik vraag me af wat dat dan wel is. Nu weer 4 weken later heb ik het namelijk weer, met bijbehorende bad-hairdays en chagerijnigheid. Als je er door gerustgesteld wordt bel je toch gewoon je huisarts? Alleen is nu waarschijnlijk te laat op de dag..

Loekie gefeliciteerd met je cijfer, lekker begin zo.

Meis gefeliciteerd met je prijs.

En Pippa succes morgen met het uit eten. Ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb laatst het wereldrecord "heel erg snel uit eten" verbroken denk ik. Dochterlief vond het geen goed idee en begon zo hard te krijsen dat 50 man mij aan (lees "weg") zat te kijken, hahah, ik vond het ook altijd erg irritant die krijsende kinderen toen ik ze zelf nog niet had..

Die keren daarna is het overigens wel goed gegaan hoor!
Ben ik weer

Ik dacht: leuk, een knuffeltje om naar te kijken voor als ze toch nog niet moe blijkt te zijn. In de box gaat ze huilen naar de knuffels/muziekdoosje als ze 't beu is en naar bed wil, dus knuffeltje weg, Evi stil, hihi.

Jakkes, al die menstruaties! En grote tampons: horror!

Ik ben begonnen met de pil (verstand op nul en slikken die zooi) en verwacht dit weekend ook weer feest te hebben. Ik vraag me alleen wel af of het dan minder heftig is, door de pil, of dat m'n lijf zich daar nog niks van aantrekt...

Blog, ontaarde moeder! Wie doet er nou een zomerjurkje aan met dit weer

Maria, hier is het nog redelijk zonnig, maar ik denk ook regelmatig aan mijn winterkleren... Mijn buik is nog niet zoals ik 'm graag wil hebben, dus misschien ook maar aan de Zumba, dan moet het wel lukken met de garderobe van vorig jaar

MissBR: ik heb ook een pyjamadagje vandaag, vond het wel een leuk idee!

Nee hoor, vanmorgen het hele huis gestoft en gezogen, vaatwasser leeggeruimd, de was gedaan en opgehangen, bed verschoond, was opgeruimd, wc en badkamer schoongemaakt (men, als ik het teruglees voel ik me echt achterlijk!) en na het douchen om 14u dacht ik dat het wel handig zou zijn om even uit te gaan rusten op bed, met laptop welteverstaan en in een schone pyjama Heerlijk!

Over sporten: ik heb van de week voor 't eerst weer eens geskate. Ik heb 10 jaar fanatiek aan (wedstrijd-)langebaanschaatsen gedaan, maar man, ik moest toch behoorlijk wennen! Geen spierpijn gelukkig!
Coppie, ik zie nu jouw post pas (is ze weer, kan ze niet eens stoppen, die Loeki?) en ik moet erg lachen om hoe je alles omschrijft

Foto op Hyves echt geweldig! Leuk man, dat ze ineens dingen gaat doen waarvan jij denkt, he kan je dat?
Coppie, dat is hier ook zo inderdaad. Ze begint nu echt gericht te grijpen naar dingen en heel erg te reageren op haar broertje. Leuk om te zien vind ik!

Jojon: vanmorgen helemaal vergeten te reageren op je internisten verhaal. Wel mooi balen van je schildklier, maar het kan dus ook nog weer beter gaan straks? Hopelijk valt het met die autoimmuunziekte allemaal mee.

Ik ben van de week ook voor de laatste controle bij de internist geweest, mijn HbA1c (lange termijn suiker) was goed dus ik hoefde niet weer te komen. Wel in de gaten houden omdat ik ooit suikerziekte zal krijgen, maar wanneer kunnen ze niet zeggen.
Hee! Hier zijn we dus! Ik snapte al niet waarom ik ons topic niet meer tegen kwam onder mijn vergrootglas. Nu vat ik hem pas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven