Good Luck

vrijdag 11 september 2009 om 18:47

vrijdag 11 september 2009 om 18:50
vrijdag 11 september 2009 om 18:52

vrijdag 11 september 2009 om 19:12
Ik bel volgende week de asstistent van dr B wel voor een afspraak, die weer ook alles van Jonathan, is net zo makkelijk.
Ik weet ook niet of Dr S al gebeld heeft. Van dr B weet ik dan welk dagdeel hij belt en dan blijf ik thuis daarvoor. Maar van Dr S zeiden ze alleen dat hij deze week zou bellen. Dus misschien heb ik hem wel misgelopen.
Ik weet ook niet of Dr S al gebeld heeft. Van dr B weet ik dan welk dagdeel hij belt en dan blijf ik thuis daarvoor. Maar van Dr S zeiden ze alleen dat hij deze week zou bellen. Dus misschien heb ik hem wel misgelopen.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 11 september 2009 om 19:14
Ik had pasta met spekjes en courgette en kookroom en pesto. Jonathan heeft zelfs een paar hapjes courgette op Hoera!
En Malman kwam ziekig thuis. Vind ik nu met de Mex griep een beetje spannend dus heb hem naar bed gebonjourd en dat hij maar een beetje uit onze buurt blijft.
En Malman kwam ziekig thuis. Vind ik nu met de Mex griep een beetje spannend dus heb hem naar bed gebonjourd en dat hij maar een beetje uit onze buurt blijft.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 11 september 2009 om 19:24
He gets, nou hopelijk gewoon verkoudheid.. Merkt er verder al iemand iets van die griep? Iemand al gevalletje in de omgeving?
Ja je kan ook moeilijk de hele dag op die dr gaan zitten wachten. Je moet toch ook boodschappen doen enzo. Koter uitlaten en meer van dat soort klussen.
Begrijp dat J geen alles eter is?
Jin, verse pizza is lekker. Utker is smerig (ok, die met tonijn gaat nog wel)
Ja je kan ook moeilijk de hele dag op die dr gaan zitten wachten. Je moet toch ook boodschappen doen enzo. Koter uitlaten en meer van dat soort klussen.
Begrijp dat J geen alles eter is?
Jin, verse pizza is lekker. Utker is smerig (ok, die met tonijn gaat nog wel)
vrijdag 11 september 2009 om 19:27
vrijdag 11 september 2009 om 19:29
Still no beeb? Jeej, die zullen ze eruit moeten lokken straks!
Pffff, ik heb hoofdpijn en buikpijn. Ik had alleen hoofdpijn maar ik heb teveel friet gegeten en nu heb ik ook buikpijn. Arme ik.
Best eng, die mexicaanse griep. Niet voor mezelf want ik overleef het vast wel maar ik ben mentor van een leerling met CF en die overleeft zoiets niet. (gaat al niet zo goed met 'm).
En voor Mr. J is het idd ook eng!
Oja, trouwens, prachtig, dat ding wat op de plek staat van de tabel. Echt superleuk! Mijn complimenten!!!
Pffff, ik heb hoofdpijn en buikpijn. Ik had alleen hoofdpijn maar ik heb teveel friet gegeten en nu heb ik ook buikpijn. Arme ik.
Best eng, die mexicaanse griep. Niet voor mezelf want ik overleef het vast wel maar ik ben mentor van een leerling met CF en die overleeft zoiets niet. (gaat al niet zo goed met 'm).
En voor Mr. J is het idd ook eng!
Oja, trouwens, prachtig, dat ding wat op de plek staat van de tabel. Echt superleuk! Mijn complimenten!!!