Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cin, wil je liever iets anders dan een Belgisch hartje, want dan mag je het aangeven hoor!
Stressed is just desserts spelled backwards
Nee maakt niet uit Jinny. Malman die niet kan poepen, dan is er echt wel heel erg iets mis, die kan het echt altijd en overal.
Nee, ik wil een Belgisch hartje. Helemaal leuk.
Geef mij maar een Belgisch biertje.
Jij hebt al een ijsbeer Jinny
Oh een biertje is wel lekker, en een Belgisch biertje helemaal...
Sorry, ik word een beetje melig. Ik ga maar eens Jinynman vervelen, hij is THUIS!!!
Gezellig Jin! Fijne avond
Ik heb al Belse friet gegeten dus van het bier blijf ik maar af.
heb je al wat gehoord van de VK Star? Is ze nog even gekomen?
Nieuws van Star: zit nu te wachten bij vk die waarschijnlijk onderweg is. Ze hebben er tv dus ze zit Popstars te kijken
Ik miste haar al bij Popstars, ze zal wel balen dat ze niet mee kan kletsen.
Is ze aan het puffen???? Of moest ze er toch al heen?
heee, ik vlieg 8000 km en ik verwacht wel na 24 uur niet gepost te hebben hier een baby. Maar nee :(

En zo te zien moet ik nog plaats nemen op de tribune hier, want het wordt nog spannend. Genoeg donuts, brownies en ander vet en lekker spul hier. Ik kom wel even buurten af en toe.

Goed, ik ben nu dus net aangekomen in de hotelkamer in NY!

En guess what: oooh wat een deja vu --> het regent, boehoe. Nouja, nine eleven is toch al een trieste dag, dus dat kan er wel bij.

Vlucht was niet super. Het viel mee hoor, maar veel turbulentie bij het landen en dat duurde wel een minuut of 25. Tel daarbij op een toch wel zeer aanwezige vliegangst + 11 september en je hebt een mooi recept voor een hartslag van 200 bmp en klamme handjes.

Goed, we hebben het gered hoera!

Lief staat onder de douche en we gaan zo even fluffen en dan de stad bekijken. Voor de kenners: we zitten om de hoek bij Central Station. Dylanhotel.com

Laurens was vanmorgen een beetje van zijn a propos, ging hem wat te snel. Maar we kregen veel kusjes en van Berend ook.

Ha, blote vent voor m'n neus, ik ga over en sluiten. Hier dan haha.
Ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers.....

Ok, ik ben het wel.

Veel plezier, Amalia!
Volgens mij ga jij helemaal niet fluffen....
Veel plezier Amalia. Houd je je vent wel heel zo zonder kinders in de buurt?
Amalia, wat een spannende vliegreis zeg!! Maar heerlijk dat het achter de rug is. Terug gaat vast beter. Geniet ervan!

Star, hoop dat ze je ff goed te grazen neemt. Oh...dat klinkt ook niet goed he.

Jij zit ook Popstars te kijken dus. Ben benieuwd waarom die gozer zo agressief wordt straks.

Heeft je nog Ranking the Stars gekeken? Was erg grappig!

Oja, Mal, sterkte voor Malman. Ik ben nu 4 dagen duizelig, vanmiddag giga koppijn. Kraambezoek aan vriendin moest ik afzeggen, CG en CV gingen samen. Maar wat ik wilde zeggen, het schijnt te heersen.

Heb erg gelachen om de werpavond en Suus die het kind eruit rookt haha!!
GELUKT! 2cm ontsluiting dus gestript! Misschien komt ze zo nog even maar misschien gaat ze ook wel direct slapen...
En...CG stottert!! Begint ze net wat te praten, gaat ze stotteren.

Het schijnt dat peuters dan veel willen zeggen en dan vastlopen. Niet op letten, dan kan het goed komen zegt de logopedist.
YES!!! Dat is een goed begin. You go girl Star!!!
Tss.. Amalia, leuk hoor ons( mij ) zo lekker zitten maken met verhalen over NY en fluffen zonder dat de kinderen in de buurt zijn.

Veel plezier!

Star hopelijk kan de vk zo wat voor je betekenen. Zou lekker zijn, zo net voor het weekend
Jeehhh dat is tenminste een goed begin! Ik hoop dat je nog even lekker kan slapen voor een goede bevalling!
Die bevalt dus gewoon weer met 41/5 net als bij Ceetje. Na ja, kan ze daar bij nummer 3 lekker rekening mee houden
Ooh, maar twee cm? Zelfs met drie kun je nog weken doorlopen hoor . Nee hoor, Star gaat bevallen!!!!! Joehoe!!! Go girl!

Amalia, wat heerlijk toch ook dat jij zulke lekkere logeeroppas hebt. Ik ben niet jaloers op NY, ik ben niet jaloers op dat logeeradres... oh shit, in navolging van Cin, ik ben het toch en ik heb zin in frieten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven