Het Gouden Ei
zaterdag 18 juli 2009 om 10:23
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!
1 oktober mega-tribune
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Mexx25Okt.0830/07/09L.M.
Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!
Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!
Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09husk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m
Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!
Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m
Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK
2:j - 7:m
Mariss27Nov.081 okt
Momo31Sept.081 okt
Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn
Erine25Dec.08
Mulan33Nov.08
Kath32Jan.091 okt
Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt
Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
1 oktober mega-tribune
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Mexx25Okt.0830/07/09L.M.
Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!
Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!
Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09husk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m
Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!
Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m
Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK
2:j - 7:m
Mariss27Nov.081 okt
Momo31Sept.081 okt
Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn
Erine25Dec.08
Mulan33Nov.08
Kath32Jan.091 okt
Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt
Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
vrijdag 11 september 2009 om 22:01
zaterdag 12 september 2009 om 10:06
goedemorgen ladies,
gw, mijn zusje heeft ook een Delfts blauw kamertje, wel grappig, geloof dat het best een hit is.
fanatic, moeilijk hoor, welke kleuren gebruiken jullie?
ik zou heel graag een retro kamertje willen, mijn ouders hebben ons babybedje nog, groen met een witte rand, echt briljant, maar ik denk niet dat die door de keuring van de kraamverzorgster komt want hij is helemaal dicht.
Vandaag ben ik niet veel aanwezig, gaan rondje brabant doen om mijn familie in te lichten.
Iedereen een fijne zaterdag!
baaaai
gw, mijn zusje heeft ook een Delfts blauw kamertje, wel grappig, geloof dat het best een hit is.
fanatic, moeilijk hoor, welke kleuren gebruiken jullie?
ik zou heel graag een retro kamertje willen, mijn ouders hebben ons babybedje nog, groen met een witte rand, echt briljant, maar ik denk niet dat die door de keuring van de kraamverzorgster komt want hij is helemaal dicht.
Vandaag ben ik niet veel aanwezig, gaan rondje brabant doen om mijn familie in te lichten.
Iedereen een fijne zaterdag!
baaaai
zaterdag 12 september 2009 om 10:16
becky, delts blauw is helemaal hip! In Nederland mss wel alweer een beetje over de hype heen (vriendin van mij had het ruim 2 jaar geleden al bij haar dochtertje). Maar goed, hier kent natuurlijk nog niemand het, dus hier ben iknog wel een beetje een trendsetter...
Retro is ook leuk, kan je ook heel veel gave behangetjes in vinden! Voor wat betreft dat ledikantje moet je je afvragen of het idd zo veilig is, maar ik weet niet wat de richtlijnen daar over zeggen, rondje google zou ik zeggen!
Veel plezier vandaag!
Retro is ook leuk, kan je ook heel veel gave behangetjes in vinden! Voor wat betreft dat ledikantje moet je je afvragen of het idd zo veilig is, maar ik weet niet wat de richtlijnen daar over zeggen, rondje google zou ik zeggen!
Veel plezier vandaag!
zaterdag 12 september 2009 om 10:50
zaterdag 12 september 2009 om 12:18
He meisjes, ik heb van de week al ernstig geshopt, dus heb nu huisarrest.. Ik heb net hardgelopen, ben nu een beetje aan het uitpuffen, en zit hier heel trots op mezelf te zijn!
Voor degenen die nog inspiratie moeten opdoen voor de babykamer (ik heb de hollandse kamer ook een paar keer gezien GW, erg leuk!) babykamers
Nu GW als eerstzwangere mijn thema gejat heeft, zal ik weer op zoek gaan naar wat anders, pfff...!
Jeeeeh, Leo gaat werpen dit weekend!!
Hoe issie trouwens met Charlotte?
Voor degenen die nog inspiratie moeten opdoen voor de babykamer (ik heb de hollandse kamer ook een paar keer gezien GW, erg leuk!) babykamers
Nu GW als eerstzwangere mijn thema gejat heeft, zal ik weer op zoek gaan naar wat anders, pfff...!
Jeeeeh, Leo gaat werpen dit weekend!!
Hoe issie trouwens met Charlotte?
zaterdag 12 september 2009 om 12:21
charlotte kon/kan niet op viva forum, dus het beste even polsen op de hyves.
marriss, tnx for sharing ik doe het ook wel eens, internetverslaafd dat ik ben
kath, wat had jij geshopt? en goed, hardlopen. ik wil ook weer beginnen. maar is nu al weer uitgesteld naar zondagavond. *schaam*
kus voor de rest!
marriss, tnx for sharing ik doe het ook wel eens, internetverslaafd dat ik ben
kath, wat had jij geshopt? en goed, hardlopen. ik wil ook weer beginnen. maar is nu al weer uitgesteld naar zondagavond. *schaam*
kus voor de rest!
zaterdag 12 september 2009 om 12:55
Zijn allemaal werkkleertjes, maar heb deze pumpies gekocht: pump
Wilde eigenlijk met killer-heel, maar had niet bedacht dat ik daar helemaal niet op kan lopen.. Dus nu maar brave schoentjes..
En daarnaast nog een paar truitjes (in kek groen) en nudie-kleur vest bij Mango vest. (maar die ziet er op de foto helegaar niet leuk uit..)
Wilde eigenlijk met killer-heel, maar had niet bedacht dat ik daar helemaal niet op kan lopen.. Dus nu maar brave schoentjes..
En daarnaast nog een paar truitjes (in kek groen) en nudie-kleur vest bij Mango vest. (maar die ziet er op de foto helegaar niet leuk uit..)
zaterdag 12 september 2009 om 13:21
Ja sorry GW, ik vind Delfts blauw gewoon in 1 woord verschrikkelijk.... en ik hou al helemaal niet van dingen die dan ineens "in" zijn (vandaar ook mijn afkeer voor top 10 namen)
Becks : het behangetje heeft heel veel lichte kleurtjes a la lichtgeel, lichtroze, lichtblauw,lichtbruin. En tja heel veel kleuren of motieven vind ik er dann gewoon niet bij passen !!!
Ik heb nog helemaal geen foto's gemaakt omdat het kamertje nog lang niet af is. De meubeltjes staan pas net, de dozen karton, stukken piepschuim etc. liggenn nog op een enorme stapel, er is nog niets gewassen, nog niets ingeruimd. Dus tja. Work in progress.
Zal wel op mijn flikker krijgen vann de kraamzorg woensdag, maar jammer dan hoor, kan zo laten zien dat ik bijna alles heb.
Becks : het behangetje heeft heel veel lichte kleurtjes a la lichtgeel, lichtroze, lichtblauw,lichtbruin. En tja heel veel kleuren of motieven vind ik er dann gewoon niet bij passen !!!
Ik heb nog helemaal geen foto's gemaakt omdat het kamertje nog lang niet af is. De meubeltjes staan pas net, de dozen karton, stukken piepschuim etc. liggenn nog op een enorme stapel, er is nog niets gewassen, nog niets ingeruimd. Dus tja. Work in progress.
Zal wel op mijn flikker krijgen vann de kraamzorg woensdag, maar jammer dan hoor, kan zo laten zien dat ik bijna alles heb.
zaterdag 12 september 2009 om 14:36
fanatic de kraamzorg mevrouw die gister bij mij was voor de intake heeft helemaal niet gevraagd of ze het kamertje mocht zien, dus dat zal best meevallen woensdag!
ik heb gister ook schandalig geshopt, we gingen om half 12 weg en om 20 uur waren we een keer uitgewinkeld!
becky, dinsdag op woensdagnacht ga ik hem weer van schiphol halen!
gw ik heb gewoon caffeine-vrije cola in de koelkast staan!
rain wat goed dat je huisarts serieus reageert en je niet naar huis stuurt met nog een paar maandje proberen of eens temperaturen of zoiets. en natuurlijk duimen we allemaal dat over een paar weken gewoon blijkt dat het voor niks is!
spannend leo, ben erg benieuwd wat er dit weekend gebeurt bij jou!!
zo en nu ga ik opruimen, vanochtend nog even een rondje gereden, fototas opgehaald die manlief via marktplaats had gekocht, naar een duikwinkel geweest want ik wilde nog steeds een ander logboek (ook al mag ik nu helemaal niet duiken, kan mij het schelen), alle tassen van gister moet ik nog opruimen en net boodschappen gedaan.
ga straks bij m'n broertje eten... tot later!
oh en becky ik ben wel heel benieuwd naar de reacties van je familie!
ik heb gister ook schandalig geshopt, we gingen om half 12 weg en om 20 uur waren we een keer uitgewinkeld!
becky, dinsdag op woensdagnacht ga ik hem weer van schiphol halen!
gw ik heb gewoon caffeine-vrije cola in de koelkast staan!
rain wat goed dat je huisarts serieus reageert en je niet naar huis stuurt met nog een paar maandje proberen of eens temperaturen of zoiets. en natuurlijk duimen we allemaal dat over een paar weken gewoon blijkt dat het voor niks is!
spannend leo, ben erg benieuwd wat er dit weekend gebeurt bij jou!!
zo en nu ga ik opruimen, vanochtend nog even een rondje gereden, fototas opgehaald die manlief via marktplaats had gekocht, naar een duikwinkel geweest want ik wilde nog steeds een ander logboek (ook al mag ik nu helemaal niet duiken, kan mij het schelen), alle tassen van gister moet ik nog opruimen en net boodschappen gedaan.
ga straks bij m'n broertje eten... tot later!
oh en becky ik ben wel heel benieuwd naar de reacties van je familie!
zaterdag 12 september 2009 om 14:56
Becky, maandag heb ik de laatste les voor de bevalling, dan moeten we goed voorbereid zijn. Hopelijk vergeet ik niet alles tijdens de bevalling
Leonor, ik heb ook veel minder energie zo op t laatst, maar volgens verloskundige is ons lichaam de energie nu aan het opsparen voor de bevalling, dus daar moeten we straks genoeg energie voor hebben.
Fanatic, hier kon de kraammevrouw niet eens iets bekijken, maar had ook niet t idee dat ze dat van plan was geweest als t wel kon. Ze had alleen een lijstje met dingen die je moet hebben en zei dat ik daar nog eens naar moest kijken op te checken of ik alles al had
Het wordt hier nog heel spannend waar de kleine geboren wordt. Als het goed is kan ik volgende week zondag samen met mn moeder, schoonmoeder en schoonzusje het huis schoonmaken en dan kunnen we door de week s avonds de spullen verhuizen en het weekend er na over zijn. Maar ja dan moet die kleine dus nog wel even blijven zitten.
Vannacht echt een beroerde nacht gehad, was om 4 uur ineens klaar wakker, heb toen eerst maar 1 ½ uur gelezen. Tegen half 6 licht weer uitgedaan en sliep toen redelijk vlot in. Heb dat haast nooit, maar als ik t heb ben ik de volgende dag super moe en chagrijnig. Maar heb nu juist energie voor tien (en niets te doen…)
Leonor, ik heb ook veel minder energie zo op t laatst, maar volgens verloskundige is ons lichaam de energie nu aan het opsparen voor de bevalling, dus daar moeten we straks genoeg energie voor hebben.
Fanatic, hier kon de kraammevrouw niet eens iets bekijken, maar had ook niet t idee dat ze dat van plan was geweest als t wel kon. Ze had alleen een lijstje met dingen die je moet hebben en zei dat ik daar nog eens naar moest kijken op te checken of ik alles al had
Het wordt hier nog heel spannend waar de kleine geboren wordt. Als het goed is kan ik volgende week zondag samen met mn moeder, schoonmoeder en schoonzusje het huis schoonmaken en dan kunnen we door de week s avonds de spullen verhuizen en het weekend er na over zijn. Maar ja dan moet die kleine dus nog wel even blijven zitten.
Vannacht echt een beroerde nacht gehad, was om 4 uur ineens klaar wakker, heb toen eerst maar 1 ½ uur gelezen. Tegen half 6 licht weer uitgedaan en sliep toen redelijk vlot in. Heb dat haast nooit, maar als ik t heb ben ik de volgende dag super moe en chagrijnig. Maar heb nu juist energie voor tien (en niets te doen…)
zaterdag 12 september 2009 om 16:54
kath, je mag best het zelfde thema als mij voor de kinderkamer hoor, ik heb ook al heel veel voorbeeldkamers op internet bekeken en iedereen geeft er toch net weer zijn eigen invulling aan.
Hier is vandaag onze eerste thema-aankoop voor de babykamer gedaan, roodgeruite opbermandjes voor op het plankje boven de commode, kwamen ze toevallig tegen bij de IKEA. We moesten nl. nog kleine plankjes hebben voor de boekenkast die van logeerkamer naar woonkamer gaat verhuizen. Dus qua uitruimen nog niet zoveel gedaan vandaag, maar als het goed is hebben we nu wel alles in huis zodat we morgen de boekenkast kunnen gaan verplaatsen. Ben vandaag alweer ijverig aan het weggooien, wat kan een mens veel verzamelen...... maar goed, heb besloten toch maar afstand te gaan doen van mijn telefoonrekeningen van mijn studententijd (waarom ik die in vredesnaam mee heb verhuisd 2,5 jaar geleden?).
Husky, ik lees net te laat je opmerking van cafeine-vrij cola, we hebben al net boodschappen gedaan. Maar dat is wel een goed idee voor de volgende keer.
Fanatic, kun je geen foto van alleen het behang op de hyves zetten? Dan kunnen wij alvast meedenken over laken en dekentje!
Hier is vandaag onze eerste thema-aankoop voor de babykamer gedaan, roodgeruite opbermandjes voor op het plankje boven de commode, kwamen ze toevallig tegen bij de IKEA. We moesten nl. nog kleine plankjes hebben voor de boekenkast die van logeerkamer naar woonkamer gaat verhuizen. Dus qua uitruimen nog niet zoveel gedaan vandaag, maar als het goed is hebben we nu wel alles in huis zodat we morgen de boekenkast kunnen gaan verplaatsen. Ben vandaag alweer ijverig aan het weggooien, wat kan een mens veel verzamelen...... maar goed, heb besloten toch maar afstand te gaan doen van mijn telefoonrekeningen van mijn studententijd (waarom ik die in vredesnaam mee heb verhuisd 2,5 jaar geleden?).
Husky, ik lees net te laat je opmerking van cafeine-vrij cola, we hebben al net boodschappen gedaan. Maar dat is wel een goed idee voor de volgende keer.
Fanatic, kun je geen foto van alleen het behang op de hyves zetten? Dan kunnen wij alvast meedenken over laken en dekentje!
zaterdag 12 september 2009 om 16:59