Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
quote:frizzy schreef op 12 september 2009 @ 02:43:

Ja geeeeeeeen idee wie het is.

Haha, grappig is dat ja! En ja, zeker een compliment!
quote:frizzy schreef op 12 september 2009 @ 02:46:

Rectificatie:

Ik ken die Michael wél!

Ooit een (langdurige) internetflirt geweest.

Maar vond em uiteindelijk teveel een praatjesmaker, en hij is wel gespierd, maar heel smalletjes.

Dus heb ik em weer aan de kans geschoven.

Hahha! Jezus Frizz! Hoezo was je dat ineens even vergeten dan! Hilarisch!

Nou, weg met Michael dan. Gespierd spijkertje. Bah.

Ik hou niet van overwaaiende ruzies, duurt me te lang.

Hij moet NU bellen en sorry zeggen.

Maar ik weet zeker dat hij de overwaai-taktiek aanhangt.
Ik was het vergeten omdat die flirt jaren geleden was, en ik laatst die 'Respect' weer tegenkwam, maar gewoon was dat HIJ dat was.

En net had ik niet gekeken toen jij het schreef.
Haha, je bent me er een Frizz. Ik moet erg om je lachen. Heerlijke verhalen.

Heb je weleens een blanke jongen gehad trouwens?

(en schat je de kans groot in dat MX belt voor een sorry? )
Oh en trouwens, had ik al verteld hoe Godsgruwelijk Fenomenaal leuk SJ is?

Nou: HEEL leuk dus!

(we chatten al 1,5 uur, nice!)
Ik zat net te overwegen hem te smsen: 'Jij zal ook nooit sorry zeggen ergens voor he?'

Schat de kans dus heel klein in.

Als ik niks doe gaat hij over een paar dagen bellen en doen alsof zijn neus bloedt.

Zit je me gewoon uit te lachen?!

Pas op hè, ben nog steeds prikkelbaar...

Ik heb echt het gevoel dat het door die kroon komt joh, bizar he?

Jahoor, mijn eerste liefde was een blanke jongen, 3 jaar mee gegaan.

Hij was niet de enige hoor, maar na mijn eerste halfbloedje en verdere ervaringen kwam ik erachter dat het ook anders kon.

Heb toen nog één keer iets prils gehad met een blanke jongen, maar daarna heb ik het definitief opgegeven.

Das nou een jaar of 4 geleden.
Of je dat al verteld had?

Even denken hoor...

Eeuuhhh.... JA!

Maar je mag het heus nog (honderd)één keer vertellen hoor.
Maar dan lees ik het morgen wel, ik ga nu slapen.

Althans, even lezen en dán slapen.

Geniet lekker van je gechat!

x
Oja ik naar Frizz's haaives gestoven is die hele Michael weg???

Ladies goedemorgen, hoe gaat het met u allemaal?
@Frizz, nee helemaal noppes nada niks van MI gehoord. Zal denk ik ook wel te maken hebben met antwoord op zijn sorry dat ik gister nog had gemaild. Mijn verwachting is dat of hij laat niks meer van zich horen of hij reageert pas over weken. Nadat ik hem die e-mail had verstuurd, was hij ineens de hele dag offline; hij zal wel geschrokken zijn, want was een mail dat "recht uit het hart kwam" .

Zou het jammer vinden als het op deze manier zou eindigen; ik heb gewoon wat met hem. Aan de andere kant als het zo zou gaan dan is het ook maar goed, want het is niet mijn manier. Ik zou het dan laf van hem vinden en jammer als hij zich zo laat afschrikken. Maarja to be continued...
@Boemen, wat heftig dat je nu zo zit met je tweelingbroer. Doet het niet ongelofelijk pijn? Pffft dit soort dingen zijn altijd lastig. Als buitenstaander zie je zoveel dan de persoon waar het om gaat, maar ja als die persoon (nog) niet openstaat voor verandering dan kan je zo weinig. Wat vindt zijn nw vriendin van de situatie? Lijkt mij ook lastig voor haar. Heeft je broer wel goed contact met ex? Mag hij het kindje straks wel zien?
@Moos, you go girl! Dat batchdaten gaat je makkelijk af . Hoe gaat het met de voorbereidingen van dat belangrijke stuk voor zondag? Stress-toppunt al bereikt?
@Sneeze, goed om te lezen dat je over je dip bent. Alles keihard er uithuilen lucht zóóó op, ik zou het graag willen kunnen, maar helaas heb 2 kurken op mijn traanbuizen . Wat ga je met HP doen? Gewoon afspreken voor een drankje? Ik zou er denk ik wel klaar mee zijn, alleen als ie echt, echt, echt leuk is.
@Bella hoe ging het op werk? Je zou je toch wat assertiever gaan opstellen naar die enge man op werk?

Goed om dat SV-tje te hebben om even de aandacht weg te halen bij je zusje. Maarja hoe ga je dat relativeren? Ik denk dat je dat het best kan doen door jezelf voor te houden, dat je hem op dat moment gewoon nodig had en zolang je geen misbruik van hem maakt of heel k*t daarna voelt is er geen probleem.

Sneu voor je zusje, maar ik begrijp het wel vanuit de werkgeverskant.Tenminste als zij geen valse beloftes hebben gedaan bij aanvang van arbeidsovereenkomst. Pffft dat wordt weer solliciteren. Zit ze in een beetje goede sector qua vinden van werk? Wens haar maar sterkte van mij en zeg vooral dat ze positief moet blijven met het vinden van een andere baan, dan wordt die snel genoeg aangetrokken. *Pom heeft Secretdvd-tje laatst weer gezien*
@Madhe, geniet van je kids!! Ik vind ze echt leuk, je lijkt mij ook een leuke mama. Hoe gaat het trouwens met je vriend? Kunnen ze goed met elkaar vinden? Zag op haaives dat je veel solli's hebt lopen, altijd goed!! Nu ervan uitgaan dat je een leuke baan aan overhoudt. Wat voor soort functies zijn het?
@Kym, nou meis vandaag de grote kwijl met SJ-dag! Geniet ervan? Hoe is trouwens de thuissituatie?
@Sum, speciaal als laatste. Lieverd je hebt even je hoofd vol en dat begrijpen we. Als je iets nodig hebt, afleidingstalk dan vind ik het helemaal niet erg om slap te ouwehoeren, Frizz wil denk ik vast ook even vertellen hoe haar eerste rijles van vandaag is verlopen, Kym wil je vast vervelen met haar SJ-verhalen of als je gewoon je ei kwijt wilt, geef gewoon aan wat je nodig hebt. Voor nu heel veel rust in je koppie toegewenst en ik hoop dat de stress van korte duur is .
Oja @ Anoukske: Welkom!!
@Frizz, heul veul succes en plezier op je allereerste rijles vandaag!!!!!
@Sum, nu ben je echt als laatst
@Pommeke, wat ben je toch een schat!
Sjee wat heb ik slecht geslapen.

Heb MX gesmst en niks teruggekregen, en dan blijf ik dus de hele tijd rusteloos...

MAAR er is een nieuwe dag begonnen!

Ik ga even de tandarts bellen om te kijken of ze iets aan die kroon kunnen doen, vandaag nog.

En daarna de straten onveilig maken!

Pom die Michael zie je als je op mijn profielfoto klikt en naar beneden scrollt.

Tis toch goed als MI eens flink de waarheid hoort?

Vind je het niet lastig dat hij dan nu (voorlopig) de easy way out kiest, en dan over een tijdje wéér contact zoekt?
Hebben jullie nu nog afgesproken voor vandaag? Zo ja veel plezier. Ik ga vandaag even aansluiten bij een groep vrienden die een weekend aan het kamperen zijn. Heerlijk de rest van het weekend doorbrengen in een bos! Vanavond een kampvuurtje, gitaartje erbij!
Goeie middag lieverds..

Ik zit nog steeds onder mijn steen het één en ander te verwerken maar wilde Frizz even onwijs veel plezier wensen bij haar eerste rijles...

Meis kom op je kan het...en je weet...bejaarden zijn extra punten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven