Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
ben ut even kwijt, maar wat gingen jullie ook alweer doen vanavond?

en knap, van die plakkaatverf!
Zowee, stil hier!

ben United 93 aan het kijken. hou niet zo van spanning en sensatie, maar hier doen ze het (tot nu toe) goed
jullie hadden de hele dag samenspraak gehouden Sok en Pammie, nog even onderbroken door Anky

zal eens kijken of ik nog wat toe kan voegen

Remma, van harte gefeliciteerd met mini!! Poehee! 4 jaar alweer! Vieren jullie het van het weekend?

Es, nog House gevonden gisteren? ik niet, vroeg me af of ik niet goed gekeken had of dat het gewoon niet op was, of dat je op een dvd bedoelde..

Het volgende seizoen van Lost was al uitgeleend bij de videotheek, dus we hebben even een Lostpauze. Jammer.

Ik was ook al een keer op nieuwe gymschoenenexpeditie gegaan, maar mij was het ook niet gelukt, zowel voor Limoen als Mandarijn niet, maat 24 en 25.

Ik zal ook wel ergens overheen hebben gelezen maar weet ook niet wat voor uitje Pammie vanavond heeft.

Heb vandaag al een hoop nuttigs gedaan. Boodschappen, badkamer, was, hoef ik morgen wat minder. Morgen is er hier kinderrommelmarkt. Voorgaande jaren kwamen we thuis met erg veel zooi, maar de kasten zitten erg vol, dus ik weet het niet.

Ons plan om in de vakantie de computerkamer om te toveren tot speelkamer is uiteraard niets meer geworden en het huis groeit werkelijk dicht.
Lastig trouwens, Anky, met die schoentjes, zou wel lekker voor d'r zijn als ze van de winter wel schoentjes aan kan.

Cursussen nog goed gegaan?

En hoe is het met Sok? nog op de been of al in bed..

T is een rustig dagje hier, ik praat denk ik maar even met mezelf
OK, ik praat wel ff terug. ben nog op, maar ik ga wel zo slapen. weet niet of het gaat lukken, maar dat zien we dan wel weer.

United 93 was wel bijzonder; werd er alleen een beetje moe van.

Verder heeft Sokman dienst en moest vanavond nog komen, voor iets onzinnigs. een monster dat met spoed was afgenomen... op 6 september. zonde van de tijd. Zie daarom wel een beetje op tegen het weekend, want ik ben verre van fit en als Sokman moet komen, draai ik in mijn eentje voor het tuig op. nou ja, we'll see.

welterusten
ik hoop voor je dat ie niet al te vaak gebeld wordt dit weekend dan, en dat jij snel opknapt..
Ik wil ook nog wel even meepraten

Sok, ik hoop dat ze niet bellen dit weekend. Zou fijn zijn voor jou.

Citro, ik ga morgen nog een grote sportzaak in de stad bellen, of Bristol ofzo, misschien dat die wat heeft. Maar wat een gedoe zeg, waar moet hij dan op gymmen?

Wij waren naar de opening van World Press Photo vanavond. Het was leuk, eerst ook lekker gegeten, maar ik vond het pittig. Sommige foto's presenteren zoveel leed, ik kan daar niet zo goed tegen.

En nu 9/11 docu en we houden het allebei niet droog. Gezelligheid.
Dank voor de felicitaties. We hebben er niet zoveel aan gedaan gisteren, zondag vieren we het echt. Maar hij heeft van ons wel cadeaus gekregen.

Op blote voeten, Pammie? Doen ze hier ook allemaal.

Gisteravond naar een voorstelling geweest en die was op zijn zachtst gezegd wonderlijk.
morgen!

oja, WPP, dat was het! was even kwijt dat het al zo snel was. en foto's kunnen idd heftig zijn, soms wel meer dan een film.

wat voor voorstelling was dat dan, Remma?

hier weer eens K-nacht, dreef voor de verandering weer eens mijn bed uit en kreeg het daarna ijskoud. heb vanaf 4 uur niet echt geslapen. Kinders zijn weliswaar goed te doen, maar ik niet. koorts is wel gedaald gelukkig.
Goedemorgen,

Hoezo wonderlijk Remma? En wat hadden jullie voor Mini?

Sok, voel je je wat beter?

Het is wel de bedoeling dat ze wat aan hun voeten hebben met gym. Voor Mini had ik van die balletschoentjes, die hebben ze wel in kleine maatjes. Maar ik denk niet dat Mannie dat aan wil.

Ik ga aankleden, zo weer zwemles. Pamman is iets aan zijn motor laten versleutelen dus die is de hele ochtend pleite. Mannie was weer wakker vannacht, het duurde even maar toen viel hij toch lekker in slaap in tegen mij aan. Ik heb Pamman er vanmorgen om 7 uur uitgestuurd en ik heb nog tot 9 uur geslapen. Was nog te moe.
Sok niet beter dus. Beterschap meis!
Beterschap Sokje.

Het was hier vanochtend stralend mooi weer, helaas nu bewolkt.

Meis is nu zwemles, moet straks naar muziekles. En daarna boodschappen doen voor de verjaardag van morgen. Druk, dus.
Wonderlijk als in bijzonder. Het was Dante's la divina commedia gespeeld door het NNT. Kijk hier maar eens

Mini heeft een playmobilvrachtwagen gekregen en nog wat Carsspullen.
ziet er idd apart uit.

ga zo maar eens douchen. wij hebben gelukkig verder weinig, dus ik kan rustig aan niksdoen.

succes met al het heen-en-weer-gereis en de voorbereiingen en Pammie met zwemles
Weer een gillend kind afgeleverd, altijd leuk Ik heb mijn poot stijf gehouden (ze wilde dat ik meeliep naar het bankje maar ik had geen zin om mijn laarzen uit te doen) en dat hielp. Ze kwam er weer vrolijk vandaan. Ik wat minder, had zitten praten met de moeder van een zwemgenootje en dat was zo'n afschuwelijk verhaal, wat zij hadden meegemaakt met hun kinderen. Heel heftig.

Pamman is natuurlijk nog niet thuis, duurde allemaal wat langer. Joh, verrassend.

Ik ga tafel dekken en smoothie maken.
Pamman al terug, Pam?

en wil je wat kwijt over dat verhaal van de ouders van zwemgenootje of is dat meer iets voor de AK? (als het er al iets voor is)

ben gelukkig weer aardig opgeknapt; nog wel een beetje een houten hoofd en een 10-jaar-zware-shag-rokershoestje, maar dat is te doen. Hopenlijk slaap ik vannacht wel weer eens; ik kan zo'n beetje elke nacht mijn bed verschonen.
Paul weer thuis na week absence. Vermoeiend hoor, zo'n man in huis.
Ik heb hem maar meteen aan 't werk gezet. Hij doet nu de kinderen naar bed.
kijk, dat is goed werk.
toch een heftig griepje dan Sok, ik hoop op een beetje goede nacht voor jou vannacht

Hier vandaag kinderrommelmarkt. Best wel goede score, vond ik, niet heel veel speelgoed, maar voor Mandarijn een loopmotorfietsje. Hij had het ding gezien en wilde er niet meer vanaf, dus we hebben hem maar gekocht. We wilden eigenlijk een loopfiets voor zijn verjaardag, maar deze konden we niet ongezien meenemen dus hij heeft hem nu al. Moeten we met zijn verjaardag wel weer iets nieuws verzinnen. En nog wat boekjes, een prinsessenkroontje voor Limoen, een winterjas en een trui. Eigenlijk niet eens zoveel gekocht, maar er waren ook luchtkussens en we kregen ze ook daar niet meer vanaf.

Thuis gauw een boterham gegeten, Mandarijn wilde niet slapen, die wilde "buiten, motofies" Toen ie uit zijn bed kwam was het eerste wat ie zei : "motofiets" Kortom, we hebben een jongetje erg gelukkig gemaakt vandaag

Ik vind een man in huis trouwens ook af en toe best vermoeiend hoor. We waren op de fiets naar het centrum gegaan, mijn idee, en man wilde met de auto. Dat was achteraf gezien misschien wel handiger geweest want die motorfiets moest ook mee naar huis, maar hij heeft echt continu lopen mekkeren dat we toch maar beter met de auto hadden kunnen gaan. Grrr....

Ik had voor Limoen ook van die balletschoentjes Pammie, bij Schoenenreus vandaan, maar dat is inderdaad niets voor Mandarijn. En Limoen moet een maatje groter, en vorige keer hadden ze ze niet in maat 25. Ga er binnenkort nog wel eens heen. De gympjes begonnen bij maat 26 geloof ik. Als ik helemaal niets kan vinden voor Madnarijn laat ik hem wel op antislipsokken gymmen ofzo (hij gaat binnenkort ook mee naar peutergym)

Druk dagje Remma, veel plezier voor morgen alvast. Gaat mini maandag echt naar school? of was ie al begonnen?
Zo, de kwarktaart staat in de koelkast op te stijven. Morgen maakt Remman nog een appeltaart, maar daar hou ik niet zo van.

Wat lief van dat motofietsje Citro. En ach, nu is het nog mooi weer en kan hij lekker buiten crossen immers en als we een maand verder zijn is die kans veel kleiner.

Ben vanmiddag met Meis even de stad in gesjeesd, na haar muziekles, en ik heb 2 spijkerbroekjes een rokje en een gympakjes gescoord bij H&M. Ook nog voor een winterjas gekeken maar die vond ik bij de H&M niet zo leuk.

O, das dan wel weer handig, Es, van dat ie thuis is

Pamman inmiddels weer thuis?
dat bedacht ik me ook, dat ie er nu nog wat aan heeft buiten, over een maand misschien niet meer..
Mini is overigens al 4week naar school Citro. Hij is direct na de zomervakantie gestart.
Hmm, ik mis en vergeet wel eens wat geloof ik
Geeft nie

Hek ook wellus last van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven