Het Bezemtopic

05-08-2009 21:43 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.

Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
sterkte zoeb
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mogguh...

Hier ook poep geruimd, maar dat was van de kat. Die wordt ook echt oud en gaat ons over niet al te lange tijd ook verlaten vermoed ik....

Zoeb, Serkte meid.

Fuss, naar je werk? Op Zondag?

Is het gelukt met de solli.brief? Ga je promotie maken?

Waar hangt Boro uit?

Is ze ziek?

Eerst KOFFIE!
Zoeb

Coebergh, da's niet fris :(

Vanavond komen de konijntjes
Ik ruimde 10X liever poep van mijn eigen kind op dan stront van de kat....

Nieuwe konijntjeS Mamz? Twee? Wat leuk!
Aaaaaarrrhhh, de computer is dusdanig vastgelopen dat 'ie het helemaal niet meer doet : -(

hopelijk krijgen we hem weer aan de praat want ik heb natuurlijk van de laatste tijd geen back-up.
Een moeder en dochter: de dochter lijkt echt enorm op Friet. Wat een toeval, want echt via via en tot gisteren had ik de konijntjes nog nooit gezien en zo.
Leuk, nieuwe konijntjes Mamz!
leuk hoor mamz nieuwe konijntjes

mijn bezemlijst:

-zooi opruimen na de week afwezigheid

-wassen (een heleboel)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik ben gisteren vergeten de was binnen te halen. En het heeft geregend vannacht. Nu is het weer nat.

't Zal nog wel droog worden vandaag denk ik.
Livre, je hebt een uitnodiging voor de BH!
Lijstje:

-kamer ietwat verbouwen want er moeten twee kooien kunnen staan.

-was opvouwen

-was ophangen

-afwas (uitbesteed)

-spelletje hier en daar

-vragenlijsten invullen voor de jeugdhulp

Aan de slag dan maar.
Hier regent het nu.

Leuk Mamz, nieuwe beestjes.

Ik moet vanmiddag naar een verjaardag en heb er zooo geen zin in.

Verder ga ik vandaag een beetje Japans eten uitproberen voor volgende week.

Ik heb rijstsoep met rundvlees, gerolde sashimi en yakitori, zijn gekruide kipspiesen.

Gisteren hebben we sushi geproefd bij de jap, was heerlijk.

Hij had ook een flesje Saké, met bubbels. Zoo lekker én duur, negen en een halve euro! Hier moet je nu een schrik smiley zien, maar die weet ik niet uit mijn hoofd!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
deze Nikki: ?
Moggûh!

Je kunt niet even een dagje weg zijn of je moet pagina's bij lezen!

Zoeb, wat een oude taaie, jouw schoonma. Sterkte ook weer vandaag.

Fijn trouwens om te horen dat het met man beter gaat. Geeft jou ook weer wat rust.

Its, wat een zware week heb jij achter de rug zeg. Petje af!

Rainz, ik kwam nog een leuke site tegen en dacht gelijk aan jou! Maar je zult die site ongetwijfeld al wel kennen; leuketaarten.nl, grappig was dat ik even dacht dat ik de site gemaakt had

Boro?

GL, wat fijn dat je Allis gemaild hebt! Ik denk al even zo vaak aan haar! Ik hoop dan ook dat je weer mee komt schrijven Allis! Je wordt gemist hier.

Die dame, waarvan je man denkt dat ze een crush op je heeft, ik zou er niet teveel achter zoeken. Gewoon een dame die jou leuk en aardig vindt. Ze geeft je complimenten, maar dat wil niet zeggen dat ze iets van je wilt. Of heb je enig vermoeden dat ze niet hetero is?

Fus? Aan het werk vandaag?

Gelfling, waar was je vriend heen? Net als de anderen hier is het leuk om te lezen dat je na 10 jaar lekkere kriebels krijgt om hem weer te zien.

1609, ben jij volgende week jarig?

Ik heb ook geen oplossing voor je vriendin. Ze zal het zelf moeten doen. Hoe moeilijk het voor jou ook is. Ik heb wel heel veel bewondering voor jou, voor de manier waarop je zo geduldig blijft.

Mamz, leuk! Twee konijntjes! Ik moet opeens weer denken aan de twee konijnen die wij ooit hadden, vooral mijn dochter was helemaal gek van die beestjes! Zat zelfs bij ze in het hok. Hoop dat jullie er net zoveel plezier van gaan hebben.

Pip, wat een mooie dag is het geweest. Een dag met een traan, herinneringen, een lach en vreugde.

Hoe hebben je ouders de dag ervaren?

Euhm en voor de rest een dikke

Geen gebezem hier, ik houd het rustig vandaag.

Geniet!
Oh ehh voor de duidelijkheid: Nee 'die dame' is dus niet hetero!

Vandaar de 'onrust'
Nog net 'goedemorgen!'

Zoebie, wat een slopende laatste momenten. Veel sterkte.

Hier zo'n echte zondag; lekker bezig met man en puberzonen, discussies, lachen. Heerlijk.

Rainz, ik heb gereageerd op de uitnodiging.

Fijne dag allemaal!
quote:mamzelle schreef op 13 september 2009 @ 11:33:

Lijstje:

-kamer ietwat verbouwen want er moeten twee kooien kunnen staan.

-was opvouwen

-was ophangen

-afwas (uitbesteed)

En gestofzuigd, en de hoeveelheid schoenen in de gang aanzienlijk verkleind, en diverse troepverzamelplaatsen aangepakt, het is hier zeer netjes!

-spelletje hier en daar

-vragenlijsten invullen voor de jeugdhulp

Aan de slag dan maar.
Eens met Jonna: een dagje weg, en je mist veel te veel hier!

Zoebie, heel veel sterkte voor jou en je man en familie! Het lijkt inderdaad dat ze echt aan het loslaten is, en aan het gaan is, maar och wat duurt dat lang. Goed dat jullie tegen haar zeggen dat het goed is, misschien heeft ze dat wel nodig...

Coebergh: ik ben jaloers op jouw koffiemachine.. Ik hou niet zo van gewone koffie, maar wel van café lattes en cappuccino's. Maar dat is normaal gesproken zoveel werk..!

Hier verder niet zoveel bijzonders, BBQ gister was gezellig, dagje alleen met mijn vader (dus zonder stiefmoeder) ook. Dat was lang geleden!!! Nu ga ik nog maar even genieten van het zonnetje, het is gelukkig droog!
quote:Goldielocks schreef op 13 september 2009 @ 11:56:

Oh ehh voor de duidelijkheid: Nee 'die dame' is dus niet hetero!

Vandaar de 'onrust'

Ik geloof dat ik je 'onrust' begrijp. Toch zou ik heel eerlijk tegen haar zijn.

Waarom zou je er anders mee omgaan dan wanneer het een man zou zijn geweest? Getrouwd is getrouwd!
Gold, het blijft nu vooral nog bij complimentjes, toch? Ik zou het lastig vinden om er nu al wat van te zeggen, misschien bedoelt ze het gewoon alleen maar positief. (Of ben ik nu heel naief? Wat ik bedoel is: is het duidelijk anders dan "gewone" complimentjes, of vat je het anders op omdat ze niet hetero is?)

Zij weet neem ik aan dat jij getrouwd bent?
Trouwens, Jonna en Mamzelle: jullie hebben nog steeds dat Energy4All in jullie motto staan. Ik heb al eens geklikt, maar kan dat vaker dan één keer?
Helaas, de konijntjes komen niet. Hun eigen mini-baasjes zouden ze te hard missen (terecht).

Middelste en Muis vinden dit slecht te behappen, Oudste snapt het wel.

Hizzel, je kunt wel vaker klikken, maar dan onder verschillende emailadressen.
Waarom ik er anders mee omga? Omdat het om een vrouw gaat en omdat dat nieuw voor me is denk ik...

Ja Hizzel, jij slaat de spijker op zn kop.

Manlief en oudste dochter zeggen dus dat IK er naïef in sta en dat ze overduidelijk gek op me is.

En dan denk ik : ben ik nou gek, of zien zij spoken?

Oke, ze is erg royaal met complimentjes, sluit sms-jes af met een Xje, wil me regelmatig knuffelen.

Dat doen andere vriendinnen ook, dus wat mij betrof was er niks aan de hand, maar manlief en dochter hebben me dus wel aan het nadenken gezet...

Nu eten koken.

Manlief ligt op bed. Hij is nog steeds niet fit. Is er van overtuigd dat ie de Mex.griep heeft of gaat krijgen. (geen koorts)
Oei da's balen Mamz...

Wel erg vervelend dat eerst was afgesproken dat ze wel naar jullie toe zouden komen...
Arme man Gold!En arme jij of valt dat bij jouw man wel mee?hier is het dan echt een hele dag kreunen van oohh ik ben zo ziek!Heb me nog nooit zo beroerd gevoeld...

Ben je in de war over je eigen gevoelens?Ik ben weleens soort van verliefd geweest op een vrouw,terwijl ik toch echt op mannen val.Zij was wel echt bi,heb er veel over gepraat met haar.Uiteindelijk op een feestje gezoend maar daar is het bij gebleven.Onze vriendschap heeft er niet onder geleden,hebben het nog altijd leuk samen.

Hizzel,koffiemachine is nog wel erg wennen hoor,kost me toch best wat tijd om uit te vinden wat voor mij de bste verhoudingen zijn.Maar lekker is het wel hoor!!En niet ineens zo duur...

Mamz,jammer van de konijntjes!

Livre,is dat dorpje B bij B?

Vandaag lekker met de gordijnen dicht in huis aangerommeld.Zag er hier buiten grijs uit en ik ben nog niet klaar met de zomer,tel daarbij op het gezever van afgelopen week en enorme buikpijn,gaf mij een goed excuus voor pyamadag!Wel nog door het hele huis van alles opgeruimd,3 wassen gedraaid en koffers weer opgeborgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven