Het Bezemtopic

05-08-2009 21:43 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.

Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
Even pauze hier. Sorry Coebergh, vergeten. Nee, niet B bij B.

Jonna, ik ben begonnen met Psychologie aan de Open Universiteit. Dus jammer genoeg niet meer in de collegebankjes, dat is niet haalbaar qua gezondheid. Maar dit is ook goed. Wat ga jij vanavond doen?
Oeh Allis! Ik "ken" je van het eerste bezemtopic. Wat is er veel gebeurd in jouw leven, in een soapserie gebeurd nog minder! Heel veel sterkte gewenst! Ik hoop voor je dat je je diepste dal hebt gehad en dat vanaf nu alles alleen maar beter wordt. Daar lijkt het wel op als ik het zo lees. Succes met bezemen. Je idd nog een boel te doen!

Mijn lijstje voor vandaag:

- Beneden door het huis razen en alles op zijn plek terugleggen

- Was opvouwen

- DIGId activeren
Hey Allis, wat leuk om weer wat van je te horen!

Ik wilde ook even vermelden dat ik wel mee lees en dus ook gewoon post af en toe maar er niet toe kom om op iedereen te reageren, dan weten jullie dat, ik negeer jullie niet ofzo, maar het gaat zo snel en zoveel verhalen en gevoelens komen er langs.....

Anyway

1 kinderkast is uitgeruimd en nieuwe kleding besteld.
Allis wat goed dat weer iets van je laat horen!

Pittige tijd heb je achter de rug, én ga je waarschijnlijk tegemoet.

Je klinkt heel positief, da's mooi!

Goeie zet Goldie, dat mailtje!

Zoebje, nog een tukkie gedaan?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Allis, wat fijn om weer iets van je te horen!

Pfoe, wat is er veel met je gebeurd in de tussentijd, geen wonder dat je er even tussenuit was!
Allis, wat leuk dat je er weer bent. En wat een verhaal. Ik ben het eens met Mamz dat je het wel rustig aan moet doen, het is allemaal al heftig genoeg (geweest).

Jonna, ja, ik heb de site gezien, maar die was nog under construction. Er stonden dus helaas geen taarten op.

De uitslag was in zoverre positief dat mijn zenuwbanen niet beschadigd zijn. De neuroloog vermoed dat er dan iets niet helemaal goed zit met mijn spieren en/of gewrichten en dus mag ik volgende week naar de revalidatie-arts.
Oh Allis, wat fijn om je weer te lezen!

Heftige tijd achter de rug, ja dat lag al een beetje voor de hand, maar dat het zo heftig was...?

He, fijn dat je er weer bent meis!

Aan de meisjes die er niet vaak (kunnen) zijn: Voel jullie niet schuldig! Ook jullie horen er gewoon bij hoor!

Haha Livre, nee we hebben niet gezoend en ik weet ook niet of dat ooit gaat gebeuren hoor, ligt allemaal nogal gecompliceerd...

Misschien maak ik op de BH wel een blogje, het wordt me hier allemaal een beetje te persoonlijk. Wie weet wie er allemaal mee leest...

Tijd voor Het Lijstje:

Dekens in de auto leggen

Hond inladen en naar de kapper brengen

Onderweg persoon ophalen en ergens afzetten

Daar zelf ook blijven hangen voor koffie tot hand weer klaar is

Naar huis om voor zieke man te zorgen

Nu eerst werk bellen dat ie dus niet komt.

Groenten uit de koelkast blancheren en invriezen Staan af te koelen

Auto stofzuigen ivm hond die er in gezeten heeft

Was opvouwen en opruimen

Niet snoepen!

Tralalala twiedeliedidi....

(dat zing ik altijd als ik in een goede bui ben )
Bah wat een vies weer. Blugh van mij mag de zon weer komen. Snap niet dat sommige mensen naar de herfst verlangen. Ikke niet in elk geval.

'k Heb een lijstje want van niks doen ga ik prakkiseren.

De laatste zes keukenkastjes (3 gedaan)

Kamerkast

Beneden stoffen, zuigen en dweilen

Keuken stofzuigen en dweilen.
Haha Goldie, ik moet er wel om lachen, het is wel een beetje een soap. En veel spannender dan As THE world turns

rainz, dat is op zich toch wel goed nieuws, of niet?

James heeft de buurman nog niet gesproken, we zijn ongeveer het hele weekend weg geweest en we hebben hem niet meer gezien.

De rugpijn valt nu wel mee, nu ik even gaande ben, hopelijk gaat het vannacht beter!
Ghe Miss M, verhaal op de BH.
Zoeb, hier is het heerlijk buiten!

Eerst een kan koffie zetten, daarna ga ik nog even wat doen hoor. (Pfff...heb lang zitten typen..)
Wilde van alles doen,maar heb al de hele dag visite.Ook gezellig hoor maar nu heb ik eigenlijk geen zin meer om wat te doen.

Geef mezelf dus een flinke schop onder mijn kont en hup nog even wat doen!
quote:coeberghmetijs schreef op 14 september 2009 @ 14:45:

Wilde van alles doen,maar heb al de hele dag visite.Ook gezellig hoor maar nu heb ik eigenlijk geen zin meer om wat te doen.

Geef mezelf dus een flinke schop onder mijn kont en hup nog even wat doen!

Badkamer gedaan

Nu ga ik eten koken,aardappels,brocolli,varkenshaasje,champignonsaus
Het regent hier bij vlagen pijpenstelen. En het is triest en donker buiten. Ik heb twee planken van de kamerkast gedaan maar ik komt teveel tegen. En dan blijf ik hangen en ga zitten. Zoals mapjes met foto's die ik nu op dit moment eigenlijk helemaal niet wilde zien en waarvan ik me wezenloos schrok. Nu is de kast zo goed als leeg en heb ik de kamertafel vol met zooi liggen.

Wel lekkere cd's terug gevonden. Ook mp3's die ik al lang kwijt was. Heb nu een cd met Nederlandse muziek op staan die ik normaal nooit luister maar nu wel lekker is.

Ik ga nog maar even door. Moet straks ook nog koken. Ieuw
Allis Volg je hart meid!

Heerlijk weer hier. Straks lekker pannenkoeken eten en misschien nog ff naar de sportschool.

We zijn in Villa Kakelbont weer verslingerd aan Harry Potter, de boeken ditmaal. Er wordt dus alleen maar gelezen, heerlijk
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
goedemiddag

ik was weer thuis, moest even wat langer blijven want er is iemand aan het stoken binnen het team en ik moest dus wat uitpraten met mijn collega

Allis, ik ben nieuw, maar wat een verhaal. Ik hoop dat je nieuwe liefde de ware is. Itsman en ik hebben elkaar ook ontmoet via internet en dat was meteen goed en dat is het nog steeds

HPL, lezen is sowieso heerlijk vind ik altijd

Zoeb gelijk heb je, je hebt een drukke tijd nu en dan heb je zeker genoeg rust voor jezelf nodig

Godie en livre succes met de studie. Ik wil ook weer beginnen in februari maar ik weet niet of ik het wel ga redden naast mijn werk en of ik uberhaupt in aanmerking kom voor de studie die ik wil

boro, is alles goed

Ik ga maar even eten maken en hopen dat itsman snel thuis komt want ik heb trek
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Allis! Wat fijn iets van je te lezen! En wat ben je door een ontzettend moeilijke periode gegaan Knap dat je een knoop hebt durven doorhakken zeg. En wat betreft je nieuwe vlam, daar ben je vast zelf bij Grap

pig toch hoe je door een spel nieuwe mensen leert kennen! Ik herken het helemaal!

Mamz, wat zonde van de konijntjes Beetje stom ook wel, ze stonden er al heel lang op

Zoeb

Jonna, hoi! Ik moest wel werken gisteren. Het nieuwe schooljaar is altijd bizar druk en na school ben ik dan te moe om nog veel te doen en te bedenken. Dus dan ga ik in het weekend op mijn gemakje wat dingen doen. Heerlijk. Maar ik hou wel in de gaten dat het niet te vaak gebeurt.

Oh, Lief is thuis, we gaan eten

Straks nog werken dus durf niet te beloven dat ik nog langs kom. Maar het bezemen gaat prima, dus dat is fijn!

voor allen!
Ha, die Fuuss!

Itsme, ikke studie? Nee hoor.

Iemand aan het stoken binnen het team? Wat akelig.

Zoeb, alles oke?

Het 'niet snoepen' is gelukt vandaag.

Straks ga ik lekker in bad liggen met een stapel tijdschriften.

Boro?

Even forum-moe meis?
o ja Jonna bedoelde ik, zucht, ik sliep geloof ik

och Goldie we hebben voor hetere vuren gestaan en we zijn voor de rest met mensen die eerlijk tegen elkaar zijn. We hebben allemaal het hart op de tong en dat kan ook. Want het knalt dan even en dan erna lopen we weer gezellig te lachen.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Goeienavond!

Best een pittige maandagmiddag gehad, en volgende week heb ik er nog een. Het rooster voor de muzieklessen van Middelste is nog niet vastgesteld en tot die tijd blijft hij op de maandagmiddag zitten. Oudste op de maandagavond.

Diagnose blijft vaag, wel genoeg voor de WSW maar het overtuigt me zelf nog niet zo. We kunnen nog een (tweede) poging doen om via mijn moeder aan een anamnese te komen met heel specifieke vragen. Hoop dat moeder hieraan eerlijk mee wil werken.
Diagnose? heb ik iets gemist Mamz?

Zo, net heerlijk gegeten (gekookte witlof met aardappels en rollade) en nu is het weer werktijd. Pfffff. De aardappels voor morgen zijn wel al geschild

Lijstje voor vandaag en morgen:

- werken

- lekker in bad en daarna slapen

- werken

- vergaderen

- thuis koken

- werken (ouderavond)

- op de bank hangen!

Goed, ik ga mijn werkontwijkend gedrag eens stoppen en aan de slag!
Ik ben al een dik jaar samen met de ggz bezig met vaststellen waarom ik nu zo vreselijk vastloop in mijn leven. Dat is niet zo klaar als een klontje zeg maar. Mijn moeder had kunnen helpen maar die is van tralalametmijndochterishelemaalniksaandehand.

Had ze dat nu ook tegen mij gezegd dan had ik dat makkelijker aangenomen, dus weet nu niet of ze de waarheid spreekt of dat ze belangrijke info voor zich houdt. Ik wil nog een keer proberen om die info boven water te krijgen. Lukt dat niet, dan moet ik me er maar bij neerleggen dat mijn sores voor mijn gevoel onverklaarbaar blijven.

Er is overigens een vrij harde diagnose nu. Maar ik durf het nog niet te geloven dat het echt waar is.
On the light side: als alles nu goed gaat mag ik begin oktober een paar leuke konijntjes uit de konijnenopvang wegdragen
Ah oke, helemaal duidelijk nu. Wat jammer dat je moeder niet meewerkt.

Wel leuk van de konijntjes

Pffff, kan het werkelijk niet opbrengen om te werken nu maar ja, moet wel heel even. Het is zo stom als je bij een ouderavond niet weet wat je moet vertellen he?
Wat is die diagnose dan Mamz?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven