Bar Too Much * 178 *
zondag 13 september 2009 om 13:23
Pfffffffffffffft, wilde die aanhanger vast klaarzetten, zat het vergrendelknopje vastgeroest. Kreeg em met geen mogelijkheid los. Forumster gebeld, dat ik nog wel m'n best doe, maar niet weet of het lukt. Ze ging net van huis.
Maar goed, lang verhaal -->> langer: met olijfolie en twee verschillende tangetjes is het eindelijk gelukt. Ik zweet me te pletter.
Water, veeeeeeeeeeeeel water.
Maar goed, lang verhaal -->> langer: met olijfolie en twee verschillende tangetjes is het eindelijk gelukt. Ik zweet me te pletter.
Water, veeeeeeeeeeeeel water.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 13 september 2009 om 13:54
Zou wel heel flauw zijn, Mir, bij de voordeur ruilen
Hier is het ook best een zooi. Om de een of andere reden zie ik die troep ineens door andermans ogen als er iemand langs dreigt te komen. Dan heb ik de neiging om op te gaan ruimen en in het ergste geval zeg ik als ze binnen komen zelf iets over dat ze niet op de zooi moeten letten. Te zot voor woorden eigenlijk. Het is per slot mijn huis, mijn troep en natuurlijk mijn tijd die ik op mijn manier wens in te delen! Als je maar kan zitten en het niet stinkt
Ik heb me dus voorgenomen niks aan de rommel te doen als die me alleen opvalt omdat er bezoek komt. Ik zou ook niet willen dat iemand uren gaat rennen wanneer ik een kop koffie kom drinken.
zondag 13 september 2009 om 15:48
zondag 13 september 2009 om 16:15
Heb net in het bad gelegen maar.... ik pas er niet helemaal in omdat ik te lang ben of eigenlijk is het bad tuuk te kort!!
Nu ben ik rozig en zijn mijn spieren aardig warm. Maar nu zit ik wel weer met icepacks op mijn knie want die zwelling moet nou gewoon eens opzouten. En die stijfheid ook btw.
Nemen we er al eentje? Ja toch!
Nu ben ik rozig en zijn mijn spieren aardig warm. Maar nu zit ik wel weer met icepacks op mijn knie want die zwelling moet nou gewoon eens opzouten. En die stijfheid ook btw.
Nemen we er al eentje? Ja toch!
zondag 13 september 2009 om 17:30
Dat ziet er feestelijk uit Hel. Voel me sinds gisteren toch niet helemaal toppie, beetje hoofdpijn, beetje spierpijn, nu beetje keelpijn. Eigenlijk niks ergs, maar ik zeur er toch ff over.
zondag 13 september 2009 om 22:24
Asjeblieft
Heb ondertussen op de valreep een rokje voor Dochter via ebay gekocht. Ik kom daar zelden, maar wat was dat spannend zeg! Op het laatste nippertje mijn bod verhoogd met 15 cent omdat ik bedacht dat degene die al had geboden vast haar bod had laten eindigen op ,05 cent. Daardoor won ik een paar tellen voor de afslag toch nog. Had het goed gegokt. Want nu eindigt mijn prijs op ,06 ! Best leuk En sneu voor die ander
zondag 13 september 2009 om 23:56
maandag 14 september 2009 om 08:08
maandag 14 september 2009 om 14:05
maandag 14 september 2009 om 15:14
maandag 14 september 2009 om 17:24
Net nog een uurtje gewinkeld met jongste. Das toch zo'n gezellig kind om mee te gaan winkelen, tenminste, als we zíjn winkels doen (Digifan, E-plaza, Intertoys). Hij wilde een boek en omdat hij veel moeite met lezen heeft ben ik dan direct in de koopmodus. IJzer smeden als het heet is enzo.
Ff kopje thee en dan koken.
Ff kopje thee en dan koken.