Bar Too Much * 178 *

29-08-2009 00:20 702 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor de inwendige mens, 'k heb gewoon heul veul trek...
ow alleen de aanhang

Lekker wies!
Pfffffffffffffft, wilde die aanhanger vast klaarzetten, zat het vergrendelknopje vastgeroest. Kreeg em met geen mogelijkheid los. Forumster gebeld, dat ik nog wel m'n best doe, maar niet weet of het lukt. Ze ging net van huis.

Maar goed, lang verhaal -->> langer: met olijfolie en twee verschillende tangetjes is het eindelijk gelukt. Ik zweet me te pletter.

Water, veeeeeeeeeeeeel water.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar

Zou wel heel flauw zijn, Mir, bij de voordeur ruilen

Hier is het ook best een zooi. Om de een of andere reden zie ik die troep ineens door andermans ogen als er iemand langs dreigt te komen. Dan heb ik de neiging om op te gaan ruimen en in het ergste geval zeg ik als ze binnen komen zelf iets over dat ze niet op de zooi moeten letten. Te zot voor woorden eigenlijk. Het is per slot mijn huis, mijn troep en natuurlijk mijn tijd die ik op mijn manier wens in te delen! Als je maar kan zitten en het niet stinkt

Ik heb me dus voorgenomen niks aan de rommel te doen als die me alleen opvalt omdat er bezoek komt. Ik zou ook niet willen dat iemand uren gaat rennen wanneer ik een kop koffie kom drinken.
Yet, ik ben bang dat er binnenkort iemand een topic opent over mijn zooi. Ik zeg trouwens altijd dat ze vooral op de troep moeten letten, anders breken ze hun nek.
Heb net in het bad gelegen maar.... ik pas er niet helemaal in omdat ik te lang ben of eigenlijk is het bad tuuk te kort!!

Nu ben ik rozig en zijn mijn spieren aardig warm. Maar nu zit ik wel weer met icepacks op mijn knie want die zwelling moet nou gewoon eens opzouten. En die stijfheid ook btw.

Nemen we er al eentje? Ja toch!
Hel, wat een gedoe met die knie.

Tuuk nemen we er eentje, die 5, das zooooooooo 2008.
Dat ziet er feestelijk uit Hel. Voel me sinds gisteren toch niet helemaal toppie, beetje hoofdpijn, beetje spierpijn, nu beetje keelpijn. Eigenlijk niks ergs, maar ik zeur er toch ff over.
Ja, lekker, ik neem er ook een

Hier is de ontbijtboel inmiddels getransformeert tot een broodbuffet dat al de hele dag duurt. Ik geloof niet dat ik zo nog hoef te koken.
Kindjes in bed, moeders op de bank, met koffie.
Asjeblieft, koffie voor jou, ik neem die ander wel

yette wijzigde dit bericht op 13-09-2009 21:13
Reden: nou, dan maar een ander plaatje. Gek hoor.
% gewijzigd
Dat is raar, er stond daar echt een plaatje.
Ohhhh zo'n koffie lijkt mij ook errug lekkâh Het zou ook een mooie zijn voor Joopp.

Asjeblieft

Heb ondertussen op de valreep een rokje voor Dochter via ebay gekocht. Ik kom daar zelden, maar wat was dat spannend zeg! Op het laatste nippertje mijn bod verhoogd met 15 cent omdat ik bedacht dat degene die al had geboden vast haar bod had laten eindigen op ,05 cent. Daardoor won ik een paar tellen voor de afslag toch nog. Had het goed gegokt. Want nu eindigt mijn prijs op ,06 ! Best leuk En sneu voor die ander
Naaf!

Weer klaar met werken. Iedereen een fijne dag gehad?

Ik wel, heb veel lieve mensen om me heen, de aanbiedingen voor werk vliegen me om de oren! En iedereen denkt met me mee voor oplossingen en zo..... Geweldig, voel me daardoor enorm gesteund!
Wat fijn is dat Bloe

Ik kom verder alleen even truste zeggen. Morgen weer vroeg op.

slaap lekker zometeen!
Jij ook Yette, jij ook!
Goedemorgen.

Bloes, wat fijn dat je zulke mensen om je heen hebt.

Snel ontbijtje en scooteren maar weer. Hier schijnt de zon.
Middag!

Ga zo weer naar mijn werk, nog steeds drukkie, drukkie.

Ik wil ook nog wel even wat meer zomer, Yette! Heb er veuls te weinig van genoten, knap stom. Als het goed is krijgen we deze week nog een mooie week om de schade in te halen!

Ben er weer helemaal weg van!
Ben eindelijk serieus begonnen met ruimen/inpakken. 7 volle vuilniszakken weg en 2 halve doosjes ingepakt. Als de verhouding zo blijft heb ik straks een heel leeg huis.
Goed werk Mir!

Hier was de opbrengst slechts een zak kapot en incompleet speelgoed en een doos oud papier. Maar ik ben goed bezig, dus na deze pauze weer lekker verder
Net nog een uurtje gewinkeld met jongste. Das toch zo'n gezellig kind om mee te gaan winkelen, tenminste, als we zíjn winkels doen (Digifan, E-plaza, Intertoys). Hij wilde een boek en omdat hij veel moeite met lezen heeft ben ik dan direct in de koopmodus. IJzer smeden als het heet is enzo.

Ff kopje thee en dan koken.
Ik pleur hier ff dochter 2, derde in rij en zoon 1, tweede in rij neer.

Wat een stelletje graftombes zijn dat zeg!

Zelf ga ik er over een uurtje lekker vandoor.

Trainen met dog 2, ook leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven