Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!

19-07-2008 01:31 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
En het is alweer 01.30...

Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.

Zeg nachtbraker, vertel eens...

-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?

-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)

Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!

Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Kansen op genezing: geen idee. Verbetering is sowieso mogelijk. Het gaat ook nog steeds wel vooruit hoor, maar dan met mini-mini-mini-stapjes.
trolletje: truste! En hartstikke bedankt voor de tip! Ik ga er naar kijken. En jij sterkte er mee!
Trusten Trolletje, sterkte met je man. Heb vertrouwen! Als je man die angst niet heeft, laat jij het dan ook een beetje los.
Beter met mini stapjes, dan stilstand ! Dan is er zeker hoop Twurly én hoop doet leven.

Die therapie waar Trolletje het over had? Wat houdt dat in dan?

stokjes voor courageux
hm...
*heb ff gegoogled...weet het inmiddels*
oja stokjes Courageux...euuhm..nee, wel satéprikkers...ook goed?
Blijf altijd hoop houden twurly!! Er gebeuren wel degelijk wonderen, hetzij meestal niet in de reguliere gezondheidzorg, hoewel ze daar ook écht wel wonderen verrichten en héél kundig zijn.

Zorg wel goed voor jezelf en praat er zoveel mogelijk over met anderen/ vreemden zodat je van je hart geen moordkuil maakt en je straks zelf ziek wordt!!

En courageux, ga lekker naar bed, heb je ook geen stokjes nodig!
haha Twurly..je humor ben je in ieder geval niet kwijt..houden zo meis!
sorry courageux, kon geen kleinere stokjes vinden.....
dan krijg ik wel hele grote ogen ...

nog maar 3 kwartier... dan is mn visite er ...

en dan mag ik fijn morgen op mn enige vrije dag in de week weer op mn werk verschijnen om in te vallen woehoe...
visite midden in de nacht????
zuster, je hebt gelijk hoor! Goed dat je het nog eens zegt. Misschien moet ik inderdaad maar eens iemand zoeken om mee te praten.

Oostvogel: dank je! Ondanks dat het moeilijk is lachen we gelukkig ook veel.
nachtelijke visite? Dat klinkt als iets met drugs of zo.
humor behouden is idd érg belangrijk en het siert je!
dank je zuster!
jah mn vriend zou morgenvroeg komen... maar had het briljante idee om nu nog langs te komen... ik ben zo duf en zo schor... lang leve de horeca (noteert voor zichzelf: niet meer hard met de muziek mee blerren slecht voor je stem)
drugs hell no...
Lijkt me zeker niet verkeerd Twurly, erover praten lucht vaak al zo ontzettend op. Jij moet ook kunnen ventileren wat je allemaal opslurpt en niet kwijt kan. Zie je zelf als een spons. Vol is vol. Vandaar dat je ook zo piekert waarschijnlijk. En je partner wil je hier ook niet mee belasten. Maar vergeet je zelf niet. Jij bent een steun voor je partner, maar wie steunt jou?

En lachen is zo belangrijk! Je zou écht verzuren als je dat niet meer zou kunnen.
courageux, moet je dan niet wulps in bed gaan liggen???

en een heze stem schijnt reuze sexy te zijn......
Op dit tijdstip lekker tegen vriendje aan gaan liggen, nie mir lullen dan..haha...
ja, courageux: kleren uit!!!

(thanks oostvogel, goeie tip!)
De theorie van Zuster is ook een mogelijkheid...haha,...die is namelijk al opgewarmd door haar collega..dus niet zo gek dat ze dáarmee aankomt! *de wens van háár gedachten??*
haha oostvogel, je hebt zuster door (alhoewel: zo moeilijk is dat nu ook weer niet)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven