Zucht... wat moet ik ermee? Ben ik te bitchy geweest?

13-09-2009 23:34 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden..

Ik wil jullie eigenlijk iets voorleggen, ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.

Sinds een maand date ik met een ontzettend leuke jongen. Er heerst een sterke aantrekkingskracht tussen ons. De eerste date heerlijk en veel gekletst, en , tegen mijn gewoonte in, bij elkaar in bed beland. Het voelde goed, dus het boeide me niet. Normaal ben ik echter wel van het enigzins hard-to-get-spelen.

Hij is blijven slapen en de volgende ochtend weg gegaan. Dag erna nog leuk gesmst. Weekje erna weer afgesproken, hij had er zin in. Ergens wat wezen drinken en gekletst, daarna wederom met elkaar naar bed geweest. Er heerst echt iets tussen ons dat gewoon ... nouja, de bom barst zeg maar. Dit keer bleef hij niet slapen maar ging daarna naar een feestje. Moet kunnen, vind ik. Ik had ook al aangegeven dat ik totaal niet claimerig ben en wat dat betreft erg makkelijk.

Twee dagen later hebben we elkaar weer gezien. Hij kwam anderhalf uur langs en toen hebben we gesext. Daarna moest hij terug naar de stad waar hij studeert. Hij zei dat hij liever bij mij was gebleven.

Die dag had hij aangegeven me twee dagen later weer te willen zien, hij zou terugkomen naar 'onze' stad. Leuk.

Toen was het dus 'twee dagen later' , nog nix gehoord, ik vroeg ernaar op MSN, en toen zei hij dat hij die avond met vrienden zou pokeren, maar of we elkaar 'morgen even konden zien.' Ik kon morgen niet.. maar die avond wel, dus vroeg wat hij handig zou vinden. We hebben elkaar dus na etenstijd gezien, lekker lang gekletst, hij vroeg 'op wat voor type jongen' ik normaal viel en gaf aan dat hij me boeiend, knap etc. vond. Weer sex gehad, maar hij moest dus daarna pokeren. Hij bracht me wel schattig naar bed en stopte me in. Goed, inmiddels zijn we 5 a 6 dagen verder, 1 smsje gehad uit eigen initiatief en 1 smsje als in een reactie op die van mij. Geen initiatief wat betreft afspreken etc.

Het komt erop neer dat ik niet goed weet wat ik ermee moet.

Ik krijg aan de ene kant signalen dat hij me echt boeiend vindt, buiten de sex om zeg maar. Heeft ie ook gezegd en hij zegt dingen als 'wanneer kom je naar mijn stad' en 'daar moeten we echt uit eten gaan' en bood aan te helpen met wat klussen etc. Allemaal leuk.

Maaaaar; toch heb ik, door het weinige smsen en het feit dat meneer al drie keer meteen na de sex weer is verdwenen, het idee dat hij niet meer in me ziet dan leuk sex-maatje.

En nu komt het; gisteravond heb ik hem middels een sms laten weten dat ik het idee krijg dat hij me als makkelijk neukertje ziet. Oa doordat hij weinig tot geen initiatief toont om af te spreken en na de sex vrijwel meteen weer weg gaat. Hij heeft wel gevraagd of ik wilde dat hij zou blijven, dat moet ik er misschien wel bij zeggen. Maar toen heb ik gezegd dat ie het zelf moest weten, dat ik het leuk zou vinden alstie blijft maar ook niet erg als hij weg zou gaan. Wilde immers niet claimen.

Heb in het smsje gezegd dus dat ik het gevoel kreeg dat hij me puur voor de sex zag. Misschien zat ik ernaast, dan hoor ik het graag van hem, want ik vind het erg gezellig met hem. Heb gezegd dat ik echter niet het soort meisje ben dat zich puur voor sex leent. Heb gezegd dat ik hem nix verwijt, maar dat ik toch wel wou weten hoe-of-wat en hem wilde vertellen welke indruk ik kreeg.

Tot nu toe heb ik geen reactie op mn smsje gehad.. nu vraag ik me af of ik hem zal bellen. Heb nl. het gevoel dat hij misschien geschrokken is van mn smsje o.i.d. Ben ik niet te snel te bitchy geweest?

Wat vinden jullie?
quote:zwaantje8 schreef op 14 september 2009 @ 00:46:

ja, maar juist in de beginfase is het toch belangrijk om de ander het gevoel te geven dat je hem of haar héél leuk vind? Dan ga je toch niet steeds even snel tussendoor sexen en dan weer weg? Ik ben tenmiste zo nog nooit benaderd door een man in het begin van een eventuele relatie.

Maar laat je dan alleen blijken dat je iemand heel leuk vind door constant op zijn of haar lip te zitten?

Kan ook juist getuigen van het feit dat hij TO leuk vind.

Voordat hij naar zijn afspraak gaat nog even langs gaan bij haar...

En blijkbaar is de aantrekkingskracht zo groot dat ze dus bij elkaar in bed belanden....ik vind dat opo zich niet zo gek

en net wat HeejhHallo zegt.....TO speelt een spelletje, ze zegt het een maar voelt het ander.....duidelijkheid scheppen is denk ik nog belangrijker in een net startende relatie toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
als je je écht niet voor sex wilt laten gebruiken kom je daar niet na 4 keer sexen achter lijkt me. Als dat zo belangrijk voor je is kan iemand nóg zo onweerstaanbaar zijn, dan handel je anders. Ben je niet gewoon bang dat hij jou niet leuk genoeg vind?
Carla, ik zou afwachten totdat hij iets van zich laat horen. Zou het even hier bij laten. De volgende keer (als die er komt) wordt er niet gesekst maar zou ik eerst vragen wat zijn intensies zijn. Of het dus serieus kan worden of dat het voor hem alleen om de seks te doen is.

Als hij helemaal niets meer van zich laat horen, dan weet je genoeg. Niet fijn om dan bevestigd te krijgen dat het dus idd alleen maar om de seks ging.

Je schrijft dat je het haat om te claimen, ga hem dan nu niet meer contacten.
quote:Summerdance schreef op 14 september 2009 @ 00:55:

[...]

Maar laat je dan alleen blijken dat je iemand heel leuk vind door constant op zijn of haar lip te zitten?

Kan ook juist getuigen van het feit dat hij TO leuk vind.

Voordat hij naar zijn afspraak gaat nog even langs gaan bij haar...

En blijkbaar is de aantrekkingskracht zo groot dat ze dus bij elkaar in bed belanden....ik vind dat opo zich niet zo gek

en net wat HeejhHallo zegt.....TO speelt een spelletje, ze zegt het een maar voelt het ander.....duidelijkheid scheppen is denk ik nog belangrijker in een net startende relatie toch?

ben ik met je eens. TO heeft zichzelf in de vingers gesneden door geen open kaart te spelen over haar gevoelens/verwachtingen.

En zoals je het nu stelt...tja zou kunnen. Ik zie op elkaar lip zitten niet als een teken van iemand écht leuk vinden. Maar tijd maken voor iemand en niet steeds na de seks meteen weggaan wél. Hoewel dat natuurlijk ook met mijn eigen verwachtingen te maken kan hebben.
Als je binnen twee of drie dates al hebt gezegd hem niet te willen claimen, vind ik er direct al iets scheefs in zitten. Hoe kun je in twee dates nu zover komen dat dat al onderwerp van gesprek is, claimen??

Het lijkt erop dat jij je misschien als een seksvriendinnetje ziet, maar hee, jouw gedrag wijst daar toch ook op? Jij staat hem toch ook toe om zijn gerief te komen halen en direct daarna weer te verdwijnen? Welk signaal moet hij daar dan uit oppikken?

Oh en dat smsje: van mij had je ook géén antwoord gekregen. Zulke vragen stel je niet over de sms. Ik zou niet weten wat ik over de sms daar op zou moeten antwoorden en ik zou me niet degene voelen die dan de telefoon moet pakken om te bellen. Bel zelf maar, als iets je dwars zit.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Als je wil dat je meer met elkaar doet dan alleen seks, moet je je broek aanhouden en vragen of hij met je uit eten wil e.d.
Ik heb zelf helemaal niks met spelletjes spelen vind het vooral erg kinderachtig. Ik bedoel, als ik met iemand naar bed wil, dan doe ik dat gewoon. Maar goed.

Jij wil misschien meer van hem, dan hij van jou. Jammer maar helaas. Blauwtjes lopen we allemaal wel eens, maar ik vind niet zozeer dat hij je gebruikt heeft. Je was er toch zelf bij? Je wist toch ook dat hij bijv daarna ging pokeren?

Ik vind het vooral onduidelijk gedrag. Niet zeggen dat je liever wilt dat hij blijft, maar het daarna hem wel voor de voeten werpen dat hij wegging.....tja, op zulke onduidelijkheid zou ik ook niet zitten te wachten. (En het is al 100 keer gezegdd volgens mij op dit forum maar zulke dingen zou ik echt nooit nooit nooit per sms doen. En zelfs in je sms zit je nog vol tegenstrijdigheden 'ik verwijt je niks..MAAR').

Ik vind verder ook dat je openingspost vooral draait om wat hij van jou vind. Maar is het voor je eigen beslissing (of je verder met hem wil) niet veel belangrijker wat jij van hem vindt? Als je hem niet leuk vind, dan is het toch prima?
Als een man na de seks het belangrijker vindt om naar een feest te gaan dan lekker samen te blijven slapen is het voor mij wel duidelijk.
Dattie loyaal naar zijn (poker)vrienden is ?

Sommige mensen kunnen seks en liefde meer scheiden, maar dat maakt je toch niet meteen tot een klootzak (m/v)? Welke hint had deze man moeten oppikken dat TO er wel problemen mee had? Tot aan het sms-je wist hij waarschijnlijk niet dat zij hier mee zat.

Kijk, dat je het niet leuk vind dat iemand weggaat na de seks: prima. Maar dat je er niet duidelijk over bent en het daarna iemand voor de voeten werpt (via sms!) vind ik minder.
Poezewoes; tijdens een gesprek kwamen we op dat onderwerp. Hij vertelde dat hij een relatie had gehad met een meisje die ontzettend claimde en dat het daarom was uitgegaan. Ik vertelde dat ik net zo'n relatie had gehad met een jongen die mij claimde en dat ik er slecht tegen kon. Het was dus niet zo dat ik vanuit het niets de mededeling dropte 'Ik haat claimen!' Het was iets wat van ons beide kant duidelijk werd.

Het klopt dat ik waarschijnlijk dubbele signalen af heb gegeven, maar dat komt alleen vanuit mijn instelling dat ik gewoon relaxed wil doen in relaties, vooral in den beginne. Ruimte geven, ontdekken. En ik vond het ook daadwerkelijk niet erg dat hij weer weg ging, moet hij helemaal zelf weten. Wie ben ik om hem te dwingen te blijven slapen? Zo werkt dat toch niet? Dat moet een jongen vind ik uit eigen beweging willen.Ik wil geen dwang opleggen. We hebben ook nog geen relatie. Hij is n volwassen vent die wat dat betreft zn eigen keuzes kan maken. Ik zie mezelf al, hangend aan zn onderbroekje zeuren ' Je moet blijijijijven'. Doe ik niet, is mijn taak niet. Maaar, ik vind dat je er wel wat aan af kan lezen, hoe diegene de situatie ziet en denk wat dat betreft wel hetzelfde als Babado; het is voor mij wel vrij duidelijk als hij liever naar een feestje oid gaat. En ik neem hem niets kwalijk, dat zou niet eerlijk zijn, het is nou eenmaal zo. Maaaaar het betekent dus waarschijnlijk wel dat hij vooral sex wil. Prima, maar ik niet. Dat wil ik hem laten weten. Dat het via sms is gegaan is jammer, klopt helemaal, maar dat was voornamelijk uit mijn ongeduld en impulsiviteit.

Heejhallo; ja, wat ik van hem vind. Ik vind hem leuk en tamelijk aantrekkelijk. Hij heeft iets. Kan echt met hem lachen en we liggen met veel dingen op 1 lijn. Voelde vlindertjes die ik inmiddels niet meer voel, moet ik zeggen. Waarschijnlijk ook omdat we zo snel gesext hebben. Het is toch wel een beetje een anti-climax ofzo, achteraf gezien. Had t zelf wel een kans willen geven om iets te worden, maar ik ben er ook weer niet kapot van als het nix gaat worden, daar ken ik hem nog niet goed genoeg voor.

Beetje vage bende allemaal he, ik weet t.
Sms en email, soms denk ik weleens bestond het maar niet. Gesprekken aangaan is lastig, face-to-face onzekerheden bespreken en misschien wel iets horen wat je niet wilt horen. En dan heb je nog mensen die snel denken en mensen die eerst over iets moeten nadenken voordat ze goed kunnen reageren. Pfff. However, bite the bullet en bespreek het face-to-face.

Verder zou ik niet zo snel uitspraken doen als, ik ben niet claimerig. Zeg je dat omdat veel mannen dat zeggen over vrouwen en denk je dat je zo aantrekkelijker wordt?

Mijn ervaring is dat het van de man afhangt of je wel of niet claimerig bent. En zeg dan maar niks, je weet nooit hoe je op een man reageert.

Vanuit het perspectief van deze man kom je denk ik onduidelijk over. Eerst heel makkelijk en nu opeens tegenovergesteld. Van wit naar zwart.

Ik sluit mij aan bij de vorige adviezen en geen contact opnemen (niet ongeduldig zijn!!). Als hij je echt leuk vindt komt hij wel weer. Enne...ga dan eerst lekker uit eten. Enne..even op je handen zitten en zeker de komende 3 weken / 4 weken niks verwachten. Als je nu tussendoor gaat smsen kom je in een verwijt en ik dacht en jij zei sfeer terecht. Ik wens je een nieuwe start, en wat is gebeurd even door te tijd laten helen / vergeten.

Suc6!
weet je wat het is; mannen denken als volgt: als ze met mij zo snel het bed induikt, doet ze dat met iedereen. Je kunt nog zo hard roepen dat je dat niet doet maar woorden betekenen niets als ze niet overeenkomen met je daden.

Daardoor wordt je minder snel als relatiemateriaal gezien. Hij krijgt 'het' al van je dus misschien is de nieuwsgierigheid er voor hem af?

Waarom zou je je aan het begin van een mogelijke relatie al als neukertje voelen? Omdat hij je zo behandelt..

mannen zijn vreemde wezens wat dat betreft....maar ja, goed dat je het op de man af hebt gevraagd. Maar ook voor hem geldt, woorden betekenen niets als ze niet overeenkomen met zijn daden.
PS: jij hebt niks met zijn ex te maken en hij hoeft je dus ook niet zo te behandelen. JIj bent jij en niet iedereen is als zijn ex...
Ik heb even meegelezen en veel is al gezegd natuurlijk.

Ben vooral benieuwd naar zijn reactie, laat je dat nog even weten!?

Ik ben geen voorstander van sex bij de eerste date/ontmoeting maar kan gebeuren! En als er dan echt iets is dan kan dat daardoor niet verpest worden!
quote:djay schreef op 14 september 2009 @ 09:52:

weet je wat het is; mannen denken als volgt: als ze met mij zo snel het bed induikt, doet ze dat met iedereen. Je kunt nog zo hard roepen dat je dat niet doet maar woorden betekenen niets als ze niet overeenkomen met je daden.

Daardoor wordt je minder snel als relatiemateriaal gezien. Hij krijgt 'het' al van je dus misschien is de nieuwsgierigheid er voor hem af?

Hoezo komen je woorden dan niet overeen met je daden? Je ontkent toch niet dat je met die man zelf naar bed bent geweest? Ik vind het echt heel raar als mensen zo redeneren, ik geloof er ook niks van dat elke man dat doet.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Je bent relaxed of niet, je kan het niet spelen.

Zo te horen heb je in deze prille relatie gewoon te veel dingen gedaan die tegen jou in gingen (te snel sex, en cool doen als hij daarna wegging) Ik vind het overigens niet chic van een jongen om te gaan pokeren na een wip met zijn nieuwe vriendinnetje, dat geeft echt te denken
Ik zal niet zeggen dat je die vraag niet per sms had moeten stellen, want dat weet je al.

Hij vindt je in ieder geval leuk genoeg om seks met je te hebben. Meer weet je niet. Maar weet hij meer?

Jij geeft bepaalde signalen af door te benadrukken (op een wel een beetje vreemde manier), dat jij relaxt bent. Daarmee vergeet je waar je grens ligt en stap je daar zelf overheen.

Nu zit je met het gevoel dat het hem alleen om de seks te doen is. En als dat zo is wil je niet. Die sms stuurde je omdat je zekerheid wilde hebben, en die krijg je nu niet. Dat komt, omdat je de zekerheid van hém af laat hangen.

Afhankelijk van zijn antwoorden of acties ga jij hiermee door. Maar je voelt je er nu niet fijn bij. Wat is er gebeurt met het principe dat als iemand je echt leuk vindt, je dat merkt en niet met deze vraagt komt te zitten? Alleen de vraag stellen is hem al beantwoorden.

Dus geen spelletjes meer, mocht hij contact opnemen. Open en eerlijk zijn. Daar bedoel ik niet mee dat je nu je ziel moet gaan blootleggen voor hem, maar dat je je moet gaan gedragen zoals jij bent. Als dat is om na de seks te zeggen; hee, wat denk jij om nu weg te gaan, zo werkt dat niet bij mij of hem uit te zwaaien voordat je in de douche stapt moet je zelf weten. Maar blijf bij je eigen grenzen.

En te zeggen wat je vindt, niet te zeggen wat hij wil horen.
quote:djay schreef op 14 september 2009 @ 09:52:

Wat een onzin vind ik dat. Mannen denken helemaal niet volgens één vaste lijn. Elke man is anders. Daarnaast denk ik dat de meeste mannen echt wel van te voren weten of ze een relatie willen of niet. Als ze dat niet willen zullen ze niet eens willen ontdekken of een vrouw relatiemateriaal is, willen ze wel een relatie zullen ze dat wel willen ontdekken. In de meeste gevallen maakt het echt niet uit of je al snel seks hebt. Als een man een vrouw leuk vindt, vindt ie dat ook na de seks.

En waarom zou je geen seks hebben, als je het allebei wilt. Dat wil totaal niet zeggen dat je maar met iedereen het bed induikt. Zowel voor de man als voor de vrouw niet.
Jullie daten net een maand en je vraagt al indirect naar de status van jullie 'relatie' (en dat dan ook nog via sms). Elke relatie heeft tijd nodig om zich te ontwikkelen; soms blijkt het te werken en soms niet en dat weet je vaak niet al na een paar dates. Als je niet tegen die onzekerheid in de eerste weken/maanden kan omdat jullie al seks hebben gehad dan moet je misschien voortaan wat langer wachten met seks hebben. Dan hoef je je onzekerheid niet op hem te projecteren door te suggereren dat hij je alleen voor de seks gebruikt.

Ik zou me trouwens beledigd voelen door zo'n smsje en je ook in je sop gaar laten koken.
Als het goed zit, hoef je de vraag niet te stellen, want dan krijg je uit alles bevestiging dat een man meer van je wil dan alleen neuken.

En iemand die alleen langskomt voor een wippie en daarna gaat pokeren met zijn vrienden, die komy niet echt geintereseerd over in meer dan alleen sex. Boveniden vind ik ook dat er niet echt sprake is van "daten"als iemand alleen ff langskomt om te sexen.
bedankt voor al jullie reacties!

Fijn om het ook eens vanuit andere oogpunten te bekijken. Ik denk dat ik achteraf gezien toch iets te makkelijk ben geweest.. Maarja, het blijft lastig en aftasten. Daarbij komt dat dit de eerste keer is dat een jongen hem zo 'peert' na de sex en ik vanuit mijn gevoel dacht 'laat hem lekker, hij is je nix verplicht', maar dat ik me vooral de laatste dagen toch een beetje.. ja, niet gerespecteerd begin te voelen. Als er iets is waar ik niet tegen kan, dan is het dat. Misschien klinkt het wat verwaand, maar ik vind dat een jongen best moeite kan doen voor je. Het feit dat hij dit niet doet vind ik jammer en dat ben ik in mijn eerdere relaties/dates nog nooit tegengekomen. Misschien omdat ik ook niet zo snel het bed in dook met iemand. Ik wilde hem in dat opzicht een beetje wakker schudden. Van 'hey, je hebt nou wel lekker sex met me, maar daar leen ik me niet voor, wat heb je nog meer te bieden? Neem op zn minst initiatief tot afpsreken'. '

Moet zeggen dat het wel wat ingewikkeld zit, we zijn wel samen naar de film geweest, ergens wat wezen drinken en uit eten. Daarbij heb ik (zij het niet totaal gepland) ook al zn ouders ontmoet en die zeiden dat ze al veel over me gehoord hadden en wisten welke opleiding ik deed enz.

Hij heeft het dus schijnbaar wel over me gehad met hun.. Dat maakt dat ik het moeilijk vind om zn bedoelingen in te schatten..
Of deze jongen is geen type om moeite te doen, of hij doet deze moeite niet voor jou. In beide gevallen is het geen match.

Jij hebt ook een dubbele boodschap uitgezonden door aan de ene kant te zeggen "Ik claim niet, ik vind alles best"en dan vervolgens aan te geven dat je toch wel verwachtingen hebt. Nu is dat laatste alleen maar goed, verwachtingen uitspreken, en is het niet zo handig van jou om eerst over je grenzen heen te hebben laten gaan.

Als je al iets verkeerd hebt gedaan, dan is dat niet duidelijk aangeven dat het NIET ok voelt voor jou als iemand na het neuken direct weer vertrekt. Als dat voor jou respectloos voelt, moet je dat gewoon zeggen, en niet zeggen dat het OK is, maar tegelijkertijd wel in non-verbale laten merken dat het dat niet is. Inderdaad voortaan zeggen wat je echt vindt en niet wat je denkt dat hij wil horen.
quote:meds schreef op 14 september 2009 @ 10:43:

Je bent relaxed of niet, je kan het niet spelen.

Zo te horen heb je in deze prille relatie gewoon te veel dingen gedaan die tegen jou in gingen (te snel sex, en cool doen als hij daarna wegging) Ik vind het overigens niet chic van een jongen om te gaan pokeren na een wip met zijn nieuwe vriendinnetje, dat geeft echt te denken

Als je roept aan de ene kant dat je niet het type bent om gelijk met iemand in bed te duiken en vervolgens doe je het met die ene jongen net wel dan komen je woorden toch niet overeen met je daden?

En of het nu onzin is en dat niet alle mannen zo denken, in dit geval wel dus.

Trouwens TO; zie JIJ hem wel als relatiemateriaal....daar moet je natuurlijk als eerste vanuit gaan voordat je moeite gaat doen oid voor hem...
oeps verkeerd geciteerd....excuses :(
quote:Carla_mi schreef op 14 september 2009 @ 12:07:

bedankt voor al jullie reacties!

maar dat ik me vooral de laatste dagen toch een beetje.. ja, niet gerespecteerd begin te voelen. Als er iets is waar ik niet tegen kan, dan is het dat.

Waar wil je respect voor? Voor de seks die je hem meteen aanbood? Seks hebben moet je niet doen om respect te krijgen, maar omdat je seks wilt.

quote:Misschien klinkt het wat verwaand, maar ik vind dat een jongen best moeite kan doen voor je. Het feit dat hij dit niet doet vind ik jammer en dat ben ik in mijn eerdere relaties/dates nog nooit tegengekomen. Misschien omdat ik ook niet zo snel het bed in dook met iemand.

Het is niet verwaand om te willen dat iemand moeite voor je doet. Wel om het te willen nadat je eerst het tegenovergestelde uitte in je signalen. Maar dat is echt puur mijn mening.

Als iemand zich zomaar laat "gebruiken", dan vind ik het persoonlijk moeite om nog respect voor die persoon op te brengen. Als er dan om gevraagd wordt, vind ik dat die gene daar eerder over na had moeten denken. Misschien werkt dat voor die jongen ook.

quote:Ik wilde hem in dat opzicht een beetje wakker schudden. Van 'hey, je hebt nou wel lekker sex met me, maar daar leen ik me niet voor, wat heb je nog meer te bieden? Neem op zn minst initiatief tot afpsreken'.

Dat kun je de volgende keer doen, als jij je daar beter bij voelt. Of je moet geen zin meer hebben in afspreken. Zelf denk ik dat deze jongen niet meer van je wil dan seks, die heeft hij gekregen en ik gok erop dat hij nu de moeite niet meer wil doen. Doet hij dat wel, blijf dan wel eerlijk en duidelijk.

quote: we zijn wel samen naar de film geweest, ergens wat wezen drinken en uit eten. Daarbij heb ik (zij het niet totaal gepland) ook al zn ouders ontmoet en die zeiden dat ze al veel over me gehoord hadden en wisten welke opleiding ik deed enz.

Hij heeft het dus schijnbaar wel over me gehad met hun.Waarom voel je nu de behoefte om hem te verdedigen? Zo komt het over namelijk. Misschien niet hoor, maar dan komt het over alsof je heel graag wilt dat hij wel moeite voor je doet. Maar wat wil jij? Dat zie ik nog nergens staan. Behalve dat hij moeite doet. Wat vindt jij van die man die jou het gevoel geeft dat het hem om de seks gaat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven