Gestopt met de pil... januari 2009

09-09-2009 15:40 2821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel III

Kunnen we weer even vooruit...

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateFuturemaman 27jr28 jan 0923 okt��Yaelle2 30jr1 jan 091 nov��Loesssie 28jrjan 096 nov lnl��Jippiedepippie 30jrsept 08Hij is geboren!!! 10 oktoberNietvoordepoes 30jr1 jan 09Ze is geboren!!! 12 oktoberAkka 29jr25 sep 08Ze is geboren!!! 20 okt 09Muca 26jrjan 098 okt vlk24 okt 09Jowellie 35jrdec 0819 nov gyn+echo!20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0927 okt vlk26 jan 10Mundy 34jr22 jan 0922 okt vlk30 jan 10Xasi 26jrdec 0827 okt vlk10 feb 10Uggie 31jrjan 092 nov vlk/echo25 apr 10Coco1977 32jrsept 09? vlk1 mei 10Bebje 28jr13 feb 099 nov termijnecho18 mei 10
maris; ja bekkenbodem-oefeningen zijn daar geloof ik voor

bebje; ja snel naar binnen wippen kan natuurlijk ook! Ik zag je al helemaal voor me met dikke sjaal, zonnebril en hoed haha
Bij ons zit de VK bij de praktijk van de huisarts in, erg handig dus! Dan kan je gewoon zeggen dat je naar de huisarts moest
Nog 2,5 dag wachten...pffff....
quote:Mariska79 schreef op 14 september 2009 @ 14:00:

@All: Gisteren dus die Tena gekocht. Wat een non sexy dingen. Heb net wat muca zegt dat mijn onderbroeken naar urine ruiken. Niet iedere dag, maar wel met regelmaat. En ik merk het ook niet. Ik ga de vk bellen of ik er oefeneningen ofzo voor kan krijgen.

Verder alles goed hier. Hele appartement staat op z'n kop. Behang aan het strippen op de babykamer, komt een nieuwe vloer in de woonkamer en hal woensdag. Daarna babykamer verven, oude tapijt eruit, nieuwe erin. Dan nieuwe vloer keuken, bijkeuken, wc en badkamer. Wel leuk allemaal, maar het is zo rommelig in huis en daar word ik altijd wat onrustig van. Maar wel leuk en duurt maar even!

Heb je haar al gesproken Maris? Wat kan helpen: je bekkenbodemspier trainen. (diezelfde als waarmee je je plas ophoudt. Maar niet doen tijdens het plassen hoor)

Trainen doe je door steeds meer en minder aan te spannen, steeds harder zeg maar. Als je meer wilt weten hoor ik het wel.

Wat leuk dat jullie zo lekker bezig zijn in huis! Heb je al veel spulletjes voor jullie mannetje?

Wij willen binnenkort weer naar Van A...., weet jij toevallig of ze binennkort koopzondag hebben? Kan het niet vinden op de site.
quote:jippiedepippie schreef op 14 september 2009 @ 14:04:

hee dames die al weten wat het wordt;

ben inmiddels ook zo nieuwsgierig of het bij ons een meisje of jongen is...!!!! dus even een kleine pol:

via mamaenzo kun je bij chinese geslachtskalender kijken.

van degene die al weten wie wat het geslacht is, klopt deze kalender bij jullie????

ben benieuwd

Bij mij klopte het Jippie. En bij veel meiden op mijn werk ook. Er was van de ca.6 meiden maar 1 bij wie het niet klopte bij ons op kantoor.

Wat zegt die kalender bij jou?

Ben je veel misselijk? valt mee toch? dan zeggen ze vaak meisje.

Dus jij krijgt vast een jongetje Mundy!

En als je een slechte huid krijgt tijdens je zw.schap schijnt het ook een meisje te worden. Klopt bij mij wel.

Aan de andere kant geloof ik eigenlijk niet in dat soort praatjes, je hebt gewoon 50% kans!

Nog een paar weekjes Jippie! Benieuwd wie van ons eerder is...
jippie/muca (weet nou niet meer wie die pijn in zijn voeten ook had) die pijn begint bij mij al als ik opsta. Ik doe elke avond koud voetenbadje. Ik heb kussens onder mijn matras bij mijn voeten (zodat het vocht niet zo op hoopt) Maar pijn gaat niet over! Ik probeer er op te letten dat ik niet op blote voeten loop, maar dat is zo'n gewoonte, dat ik het vaak vergeet.

Ze, ja Ugg en Maris haha zo praat ik tegen haar. Ik ben er van overtuigd dat het een meisje is. (een jongen vind ik net zo leuk, dus weet niet waar het vandaan komt) Zal wel heel grappig zijn als over twee weken blijkt dat het een jongen is. Maar zal me weer netje beperken tot het....was me niet eens opgevallen, dat ik dat hier dus ook al deed (zij zeggen)

Jippie grappig dat je nu toch zo nieuwsgierig aan het worden bent! Misschien wordt je ook door alle kleurtjes hier beinvloed? Vriend en ik hebben besloten dat, mocht het op de 20 weken echo niet te zien zijn, we geen extra echo laten doen. We hebben sowieso nog een echo met 32 weken (of 34, weet ff niet meer zeker) dus dan hebben we dan nog een kans...haha

Akka en poes hoe bevalt jullie verlof tot nu toe? Lekker aan het tutten en luieren?

Ugg bij mij hielp eten ook als ik misselijk was. Maar geen fruit of yoghurt!! (overgeven kwam bij mij pas veel later, had ook de eerste maanden alleen dat weeige) Maar ben nu al zeker twee weken misselijk en overgeef vrij!! wohoo

Maris je moet even je spiertjes trainen. Je moet (als je niet moet plassen) de spieren van 'plas ophouden' aanspannen en ontspannen. En dan proberen steeds langer aangespannen te houden.

Mundy wat leuk dat je je nog sexy kan voelen! Ik wil dat ook, maar voel het absoluut niet

Jowelli, lastig lijkt me dat je niet echt los kan gaan op kamertje, omdat je snel er uit kan zijn, terwijl het aan de andere kant ook lang kan duren, voordat je weg bent.

Ik ben nog aan het twijfelen over hoe ik de muren verder gana beschilderen. Ik wilde iets met sterren...maar vriend had ook weer ander leuk idee....dus voorlopig ligt project kamer stil totdat ik er uit ben...
@Ugg: Ik vind zijn boeken heel gaaf!

Ik ben niet bang is heel mooi, geen vrolijk boek overigens. Boek wat ik nu aan lezen is wat absurder... als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik ben trouwens dol op Italiaanse en andere 'filmhuis' films! Italiaans, Spaans, Frans, Duits: ben er dol op!

Iemand nog tips voor tijdens mijn verlof?

En neee, ben gelukkig niet de hele dag misselijk. Alleen in de ochtend. en als ik heeel moe ben.
@Jippie: BIj mij klopte die chineese kalender ook. Tenminste als het niet alsnog een meisje is hahaha.

@Xasi: Wat leuk dat je gevoel zo sterk is. Had ik ook tot de 14e week. Dacht ik echt dat het een meisje was. Daarna ineens niet meer. Ben heel benieuwd of je gevoel klopt. O ja, ik heb me ook pas 1 keer sexy gevoeld. Nu ook echt niet meer hahaha. Terwijl ik mezelf best mooi vindzo met die buik.

@Akka: Ja ze hebben koopzondag 4 oktober.

@All: Ik heb de vk gebeld. Beetje vreemd hoe ze deed. Ik snap best dat zij die vraag misschien vaker krijgt of misschien 101 keer wordt gebeld met 'onnozele' vragen. Maar voor mij is het echt een probleem. Nou ja, ik weet waar het van is en zal wel goedkomen, maar dan nog. Maar zij zei dus ook dat ik oefeningen moest doen, dus dat ga ik nu braaf doen. Als het heel erg wordt kan je fysiotherapie krijgen.
Wat Xasi zegt: fruit en yoghurt waren/zijn bij mij ook triggers voor misselijkheid!

(stom, want ik ontbeet altijd met yoghurt) Melk valt wel goed. En ijs ook

Xasi: mag je niet op blote pootjes lopen? Is dat niet goed voor het vocht?

Ik heb niet zo'n hele erg last van mijn voeten. Merk wel dat ze eerder pijn doen (niet gek met meer dan 20 kilo erbij...) Maar niet heel erg gelukkig.

Meiden, ik ga Oprah kijken..... als een ware moeke
4 oktober... dat duurt nog lang... misschien is Mini Akka er dan al.... (vast niet)

Bedankt voor het kijken Maris!

Trouwens, lekker niks van je vlos aantrekken! Vragen zijn nooit stom!

Heb je oefeningen? Is sommige zw. boeken staan ook tips. De lift bijvoorbeeld.
Bebje: ik loop vast op de feiten vooruit, maarre hoe is het met jouw bekkenbodemspieren? Het schijnt dat als je die goed traint, je de beste orgasmes krijgt...
aKKa mag wel blote pootjes, maar dan kan ik aan het eind van de dag helemaal niet meer staan of lopen. s avonds loop ik op[ mijn tenen dor het huis, omdat de rest te pijnlijk is!
@Zwangeren: hoe vaak hebben jullie harde buiken?

Vanaf ca.week 36 kan dat vaker voor gaan komen ('s nachts o.a.) Ik heb het gevoel dat mijn buik zowat de hele dag hard is. Als ik ga lopen of omdraai in bed: keihard! Niet fijn... is niks aan te doen he?
Arme pootjes van Xasi!

Je moet ze maar lekker laten masseren door je lief.
ff Marktplaatsen hier: Ik heb wat jurkjes, shirtjes en broeken in maat L in de aanbieding.

Wie heeft interesse?
@jippie: bij mij klopte die kalender niet. ook heb ik geen slechte huid en ben ik niet misselijk (geweest). Maar ik draag misschien wel rond? Dus dat bakerpraatje klopt weer wel.

Was wel gelukt uiteindelijk met die foto's, maar stond hele tijd boven in: reageert niet.... zó vervelend, ben wel meer dan half uur bezig geweest met de laatste stapjes van het bestelproces.

Nu ook met geboortekaartje te klooien... zucht. (terwijl ik eigenlijk thuis aan het werk ben, haha, moet wel weer even aan de slag, laatste weekje!).

Yoghurt en fruit zijn ook niet goed voor brandend maagzuur is mijn ervaring. Vla vla vla.

Poes en Ak: kunnen jullie beetje genieten van t verlof? Of is het ontwennen?
Heb besloten om vandaag zo'n bubbelbadje voor voeten te kopen! ik ga heel hard denken dat dat helpt, positieve energie er in stoppen en dan moet het helpen, toch?

Harde buiken weet ik niks van akka....dat kwaaltje stel ik nog even uit!

Lekkende tieten weet ik daar in tegen, alles van! Is echt F*cking irritant!!!
@xasi: ik was het van die voeten - maar heb het zo te lezen niet zo erg als jij! Vervelend zeg!

@akka: ik heb volgens mij nog geen harde buik gehad. maar mijn collega had het ook al wel met 20 weken... zo verschillend volgens mij!

@bebje: ik kan me dat onwerkelijke gevoel ook nog wel herinneren als je niks merkt! Maar als alles gewoon goed gaat is het volgens mij een stuk prettiger (daar kan akka over meepraten)!
Muca, oja sorry zo stom ik vergeet gewoon een beetje een boel....

Ik denk dat het bij mij zo erg is doro de hitte. Het is de heetste maand van het jaar en zo'n 36 graden over dag. Dat in combi met zwangere ik leidt tot dikke voeten en handen. Dus daarom dacht ik dat het vocht was, wat pijnlijk is.

Vriend is masseren zat haha dan weer mijn nek, dan weer mijn schouders, dan weer mijn voeten! Dus gister zei ie 'weet je moet je een keer lekker laten verwennen en een pedicure doen, en dan laat je direct je nek masseren' haha
@Akka, als niet misselijk zijn en geen slechte huid een jongetje betekent, dan zal ik vast een jongetje krijgen! Ik hoor van veel mensen, dat hun huid slechter wordt als ze zwanger zijn. Maar ik heb sinds ik zwanger ben, nog geen pukkeltje weer gezien!! Ik heb normaal een extreem droge huid, maar in mijn gezicht valt dat nu reuze mee, heerlijk!

@Xasi, vervelend van je voeten, gelukkig heb ik daar geen last van.

Ik werd laatst wakker en toen was mijn buik echt keihard, leek wel beton! Ik heb het zelfs mijn vriend laten voelen. Dus dat zal mijn eerste 'harde buik' wel zijn geweest denk ik...
@Akka, nu jij toch (weer eens ) over sex begint: hoe is het met jouw sexleven eigenlijk?! Doen het jullie het nog? Of is dat echt een no go geworden als je zo ontzettend zwanger bent? Wij hebben het helemaal niet meer gedaan sinds we weten dat ik zwanger ben, daar baal ik van maar vriend vindt het maar apart idee om het nu te doen en hij is druk met andere dingen... Heb geen tips voor je wat films betreft, kijk weinig films. Ik heb nu nog heel veel boeken liggen om te gaan lezen maar hou het in gedachten. En what about Optimel? Dat drink ik heel veel.. En verse jus?

@Maris, zuur van die vlk. Toch gewoon een normale vraag, jij kan er ook niks aan doen dat ze die vraag mss al 500 x gehoord heeft. Puh! Goed bezig zeg jullie! Lekker hoor overal een nieuwe vloer en verven. Ik snap dat je daar onrustig van wordt, ik kan ook niet zo goed tegen zooi. Vroeger wel, maakte me echt niet uit, ik zag het niet eesn, maar nu niet meer, vriend is erg opgeruimd en hij heeft mij ook aangestoken... bleeeeh!

@Xasi, wat is vriend zn idee dan? Voel je niet schuldig... ik heb het nu ook al over ze. Ik weet niet waarom, tenminste ik weet natuurlijk wel waarom, ik heb het gevoel dat het een meiske is!

@Jippie, wat zegt die kalender bij jou? Bij mij een meisje...

Ik ben goed bezig, ik ben een romige kippensoep (maaltijdsoep) met heel veel groenten aan het maken. Ik had alleen een hele kip gekocht en die moest ik toen in stukken gaan snijden, dat was best lastig en ik vond het ook vies om te doen. Normaal koop ik altijd grote kippenpoten maar die waren uitverkocht. Maar dit doe ik niet meer want die halve kip is nu in de kliko verdwenen, ik kwam er niet uit waar ik hem nu door moest snijden en breken en trekken en scheuren. haha!
@ Ugg, ja hartje ook weer gehoord, klopte goed!

Ik kan ook niet tegen bepaald soort eten en dingen die ik lekker vond, hoef ik nu echt niet. Ik word soms misselijk van bep. etensgeuren.

@ Bepje, ik heb net als mundy ook geen klachten gehad!

@ jippie, men denkt bij mij dat het een meisje wordt, maar volgens de chinese kalender zou het jongetje zijn. Maar ja, ik durf verder niets te zeggen. Want bij maris dachten ze ook meisje en dat blijkt nu ook een jongetje te zijn!

@ Xasi, zeker jammer dat ik niet "los" kan gaan op het kamertje, maar dat komt wel als we een nieuw huis hebben!

Oja, ik ga vanavond voor het eerst naar de pufclub... ben benieuwd!
Ik heb net even die chinese kalender bekeken, maar de maand van conceptie, is dat de dag dat je werkelijk denkt dat je zwanger bent geworden of gewoon de eerste dag van je laatste menstruatie? Als ze echt de dag van de conceptie bedoelen, dan krijg ik volgens die kalender een meisje. Bij leeftijd moet je gewoon je leeftijd van nu doen toch? Niet hoe oud je bent als je het kindje krijgt neem ik aan?
@Ugg, ik maak kippensoep altijd gewoon met kipfilet, veel handiger, geen vies geklooi, alleen maar in stukjes snijden
@Mundy, dat kan ook... maar ik trek ook zelf de bouillon en die is een stuk lekkerder als er bot en vet enzo bij zit. Jaaaa, als ik iets doe, doe ik het goed!

@Jowellie, leuk vanavond puffen, gaat je vriend ook mee?

@Xasi, vervelend zeg van je voeten... toch meer met de voeten omhoog overdag mss? 36 graden, oef, dat is héét!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven